Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nyt apuja! Syyspäiväntasaus ja muutosmahdollisuus!  (Luettu 11361 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« : 23.09.2010 18:50:38 »

Olen ollut pitkään välillä enemmän, välillä vähemmän epätoivoinen ilmapiiristään raskaan työpaikkani takia. Työ on ehkä ihan ok, tosin ei eläketyöni...mutta menettelee nyt toistaiseksi. oskus olen kyllä kuin kuiviin puristettu sieni, en työn takia, vaan ilmapiirin. Tänään, syyspäiväntasauksena, tapahtui jotain hyvin yllättävää: sain puhelun entisestä työpaikastani ja minulle tarjottiin sieltä töitä. Tämä on aivan ennenkuulumatonta!
Luin Astron etusivulta Sepon blogista seuraavaa: "Omalla kartallani tämä yhtymä tekee niin rankkoja neliöitä nousumerkille ja keskitaivaalle, että sietää olla todella tarkkana kaikkien uraan ja ammattiin liittyvien ratkaisujen kanssa. Pohjimmiltaan tämä on tietysti suurten mahdollisuuksien aikaa, kunhan pitää pään kylmänä, eikä hötkyile. Se oikea juttu loksahtaa sitten kanssa niin selvästi, ettei siitä voi erehtyä."
Minulla näyttää nyt olevan rutosti sulkeutuvia neliöitä kartallani, onko se huono tätä omaa asiaani ajatellen? Laitan tähän aspektit:
 uranus sulkeutuva neliö  askendentti (punaisella, eli 5 tähdellä)
 jupiter sulkeutuva neliö  askendentti (sinisellä)
 jupiter sulkeutuva neliö  aurinko (sinisellä)
 mars sulkeutuva neliö  keskitaivas (sinisellä)
 saturnus  aspect_tri  keskitaivas (sinisellä)

Lähtisitkö sinä näillä adpekteilla "uuteen vanhaan" työhön ja jättäisit vanhan helpon ja sitäkautta turvallisen työn taaksesi, vaikka ilmapiiri on aivan hanurista enimmäkseen.
Tästä uudesta en tiedä tietenkään todellisuutta miten sen tänä päivänä koen, mutta punnukset kallistuvat kyllä vaihdon suuntaan. Nuo kovat neliöt vain huolestuttavat minua; kun juoksee sutta karkuun (=ikävä työilmapiiri) niin tulee toisaalla kuitenkin karhu vastaan?!
Mitä te tekisitte minun sijassani? Itse en pelkää muutoksia, olen niitä tehnyt monasti työelämässäni ennenkin enkä vanhaa ole jäänyt itkemään (paitsi ehkä nyt) ja olen todennut että elämä kantaa kunhan itse uskaltaa.
En vain nyt enää jaksaisi ojasta allikkoon.....miltä vaikutta? Apua!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 23.09.2010 19:04:59 »

Onhan se pieni pelastus tähän tilanteeseeni, tai isokin, mutta kun mietin noita neliöitä...kaikki toitottaa vaan neliötä kartallani? Pelkään sitä etten mene ojasta allikkoon jos vaihdan työpaikkaa, tai valtamereen....kun en osaa uidakaan...Mulla on kuitenkin perhe jota pitää ajatella, helpompihan se olisi mennä jos olisin vastuussa vain itsestäni ja voisin asioiden hullusti mennessä elääkin vain kaurapuurolla. Onko sulkeutuva neliö siis paha??? (Eihän, pliis, eihän?)

tallennettu

Nils-Aslak Valkeapää
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2 : 23.09.2010 19:31:07 »

Olen ajatellut vaihtoa jo oikeataan koko tässä ahdistavassa työpaikassaoloaikani ajan, mutta ne määräaikaiset....
Painetta on, mutta näin perheellistymisen ja iän myötä ei niinkään enää uskallusta. Ja edelleen nuo neliöt..ovatko ne huono enne tulevalle? Vaikkapa "pahaa sutta ken pelkäisi...."
tallennettu

Nils-Aslak Valkeapää
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 23.09.2010 19:37:24 »

Mulla taas niinpäin,että sain pitkän työttömyysjakson jälkeen 4kk:n määräaikaisen työn.Ekat työviikot menossa ja minä miettin sitä,että selviänkö työstäni?! :oOlen juuri saanut jalan  työpaikan ovenrakoon ja heti tulee tämmöisiä ajatuksia.Miksi minä stressaan,mutta muut ei?  tickedoff

Ketjunaloittajalle suosittelen työpaikan vaihtoa.Lähtisin viivana,jos ilmapiiri tökkii.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4 : 23.09.2010 19:42:29 »

Mulla taas niinpäin,että sain pitkän työttömyysjakson jälkeen 4kk:n määräaikaisen työn.Ekat työviikot menossa ja minä miettin sitä,että selviänkö työstäni?! :oOlen juuri saanut jalan  työpaikan ovenrakoon ja heti tulee tämmöisiä ajatuksia.Miksi minä stressaan,mutta muut ei?  tickedoff

Ketjunaloittajalle suosittelen työpaikan vaihtoa.Lähtisin viivana,jos ilmapiiri tökkii.

Niinpä, mutta entä jos näillä aspekteilla siinä uudessa tulee tökkimään tuplaten? Sori kun jankkaan, mutta...isoista asioista kyse.
tallennettu

Nils-Aslak Valkeapää
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 23.09.2010 22:11:54 »

Sen enempää päätöksiisi vaikuttamatta voin sanoa että neliöt ovat yleensä tietty tarkistuksen paikka.. sulkeutuva..? Oliko sitä edeltävä tilanne siis oppositio? Yhtymä? Menen vieläkin näissä välillä sekaisin..  crazy2
Jos siirryit silloin nykyiseen työhösi, on nyt tarkistuksen paikka ja suuntaa on ehkä muutettava.. sitä en sano että paluu vanhaan olisi parempi, mutta suunnan korjauksen paikka voi olla paikallaan kun on neliö, jos ilmassa on tyytymättömyyttä tilanteeseen. Jos valittamisen aihetta ei ole, olet oikealla polulla. Jos et nyt uskalla tehdä päätöstä on se edessä kuitenkin seuraavan opposition/yhtymän aikaan viimeistään.
tallennettu

mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 24.09.2010 10:43:43 »

Ja nimenomaan kun tasaus oli 0 astetta  oinas
Toiseksi sanotaan myös että neliöt ovat voiman antajia pukkaavat valintoihin.
Kolmanneksi sinulla on   saturnus aspect_tri  keskitaivas se jos mikä on mahdollisuus, jopa itse Karmanherralta... MUTTA, siinähän se juju piileekin, uskallatko laajentaa reviiriäsi vai kutistatko sen? Joudut itse valitsemaan, ja onhan se hyvä nukkua yön yli ...
 Wink Wink Mateve/color]
tallennettu

mateve
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #7 : 24.09.2010 15:44:57 »

Otsikkoon viitaten ajankohta voisi parempikin olla, syksy kun ei yleensä ole kamalan hedelmällistä muutoksen aikaa. Itse odottelisin enemmänkin tuonne talvipäivänseisaukselle. Mutta toisaalta jokainen kasvavan kuun/täysikuun aika tuo uutta, mutta mittakaavaa ajatellen suosittelisin enemmän sitä talvipäivänseisausta.

*A*

Ymmärrän pointin, mutta tämä työpaikka ei oottele mua talvipäivänseisaukseen asti....se on nyt tai never.
tallennettu

Nils-Aslak Valkeapää
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #8 : 24.09.2010 15:48:32 »

Ja nimenomaan kun tasaus oli 0 astetta  oinas
Toiseksi sanotaan myös että neliöt ovat voiman antajia pukkaavat valintoihin.
Kolmanneksi sinulla on   saturnus aspect_tri  keskitaivas se jos mikä on mahdollisuus, jopa itse Karmanherralta... MUTTA, siinähän se juju piileekin, uskallatko laajentaa reviiriäsi vai kutistatko sen? Joudut itse valitsemaan, ja onhan se hyvä nukkua yön yli ...
 Wink Wink Mateve/color]
Kiitos kovasti kaikista vastauksista. Smiley Mukavaa että annatte kommenttejanne.
Miksikäs tuo  saturnus  aspect_tri  keskitaivas on erityisen hyvä aspekti tähän asiaan? Silleenkö että ankara Saturnus luo suopeaa kolmiota työasioihin...?
Nykyisessä työpaikassa ei mikään tule muuttumaan, enkä usko työtehtävienkään juuri edistyvän. Joten vaaka kallistuu aina enemmän ja enemmän vaihdon puolelle.
tallennettu

Nils-Aslak Valkeapää
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 24.09.2010 17:52:36 »

saturnus on aina oikeudenmukainen, ihmiset vaan pelkäävät sitä kun joutuu luopumaan sellaisesta mikä ei ole enään itselle kehityskelpoista. Myös ihmiset haluavat elää totutuissa uomissa koska se on helppoa vaikka olisikin tressaavaa. Olisi tietysti hyvä tietää huone missä  saturnus on nyt, ja  on kyseessä transiittina niin  saturnus kulkee I dekanaatissa joka kuvaa "karmallisesta tarpeellisesta uhrauksesta"  saturnus on korkein hallitsija Vaa´assa ja silloin on kyseessä sielun kehitysmatkasta oikeudenmukaisesti. Mitkä ovat motiivit???
 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #10 : 24.09.2010 18:28:26 »

Katsoin astro.comista ja sen mukaan  saturnus seikkailee nyt 5. huoneessa.
tallennettu

Nils-Aslak Valkeapää
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 24.09.2010 21:40:39 »

Saturnus merkitsee vakautta ja perustaa, eli ei haihatteluja.. jos se on sinulla 5. huoneessa, se voisi merkitä ettei nyt ole leikin aika..
tallennettu

Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #12 : 25.09.2010 07:17:25 »

Saturnus merkitsee vakautta ja perustaa, eli ei haihatteluja.. jos se on sinulla 5. huoneessa, se voisi merkitä ettei nyt ole leikin aika..

Toisaalta löysin myös 5. huoneen luonnehdintaa arvostuksen saamisen ja riskien oton huoneena. Tuo leikkiminen voisi jo hiukan nykyiseen työpaikkaani katkeroituneessa mielessäni kulminoitua niin, että jääkööt hiekkalaatikolleen huitomaan lapioillaan, minä lähden muualle tekemään töitä.  :Smiley
tallennettu

Nils-Aslak Valkeapää
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #13 : 28.09.2010 16:39:04 »

Katsoin Ursan sivuilta että nyt on vähenevä kuu (vaikka niinhän se on kun just olla möllötti täysikuu). Miten innokkaasti te asioita astrologian mukaan tekevät huomioitte nämä kuun vaiheet? Ehkä se mun uuden mahdollisen työsopparin tekeminen siirtyykin kasvavalle kuulle. Onko se katastrofi tehdä vähenevän kuun aikana? Tosin en taida jäädä kuuta odottelemaan jos sopparia eteen työnnetään, sen verran rajoittavaa on työ nykyisessä paikassani!

Nyt on tuo   mars aspect_squ keskitaivas ohi (tällöin tarjottiin uutta työtä) ja on vuorossa  saturnus  aspect_squ  aurinko sekä  jupiter  aspect_squ  aurinko jolloin olen menossa keskustelemaan ja mahdollisesti myös allekirjoittamaan paperit. Hyvä, huono vai vielä huonompi...?
« Viimeksi muokattu: 28.09.2010 16:53:33 kirjoittanut Rohana » tallennettu

Nils-Aslak Valkeapää
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 28.09.2010 18:09:29 »

jos mä oisin sä, niin ottaisin virkavapautta sen 3-6 kk:tta ja kokeilisin toista hommaa....jos se onkin huono juttu vois sitten palata takaisin....toi virkavapaus on hieno juttu kokeilla jotain muuta ja se selkiyttää ajatuksia.  Smiley
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: