Casperiina
|
|
« Vastaus #30 : 14.10.2010 12:59:53 » |
|
Ajattelin laittaa lusikkani soppaan. Mulla on ollut ketjun alusta asti kutina, että loppujen lopuksi valitaan 27.11. Jos tästä kutinasta on mitään apua, niin hyvä niin. Ja olen siis täysin puolueeton, itselleni sopii kaikki päivät.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Johanne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #31 : 15.10.2010 14:32:27 » |
|
... ja meigäläinen juttelee itsekseen Ilma-pöydässä... voit jutella minulle
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Vaaka Kuu - Kauris Asc - Rapu Mc - Vesimies Dc - Kauris Ic - Leijona
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #32 : 15.10.2010 16:58:29 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #33 : 15.10.2010 20:02:38 » |
|
Vai oli Minerwakin , no se selittääkin paljon Kyllä vaan, aika kaurisvaikutteisiahan tässä ollaan. Tuo on vielä kartan hallitseva planeetta ja sen lisäksi on :ssa, molemmat yhtymässä MC-akseliin ja . Sieltäpä sitä kaurista Voi hitto, mites olis .maat: Jari Sillanpään kaduilla tuulee-kappale?? En tiedä käsittikö tätä taas muut kuin mä. No mä oon tottunut nauramaan yksin.. Mä ehdin tuossa jo hyräillä "Maa on niin kaunista" synkässä C-mollissa, mutta "Kaduilla tuulee" on kyllä niiiiiiin synkkääkin synkempi... oikein osuva Ja hartaasti, vakavalla ilmeellä! Yksin naureskelu on ehkä ominaista :lle...? Ehkä meitä pidetään niin kuivakoina, etteivät kaikki aina oikein tiedä, onko tuo nyt tosissaan vai ei (?!). Vaikka hauskojahan me olemme - mmmmm, omalla tavallamme :
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
Casperiina
|
|
« Vastaus #34 : 15.10.2010 20:17:36 » |
|
Yksin naureskelu on ehkä ominaista :lle...? Ehkä meitä pidetään niin kuivakoina, etteivät kaikki aina oikein tiedä, onko tuo nyt tosissaan vai ei (?!). Vaikka hauskojahan me olemme - mmmmm, omalla tavallamme : Allekirjoitan! (Alkoi myös lauleskelemaan "kaduilla tuulee", oikein matalalta ja surumielisesti)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
söpöliini
Kohtuuastroilija
Never be afraid to say what you feel...........
|
|
« Vastaus #35 : 16.10.2010 11:41:27 » |
|
Huomenta päivää. Jos siihen marraskuuhun päädytte, niin mä pääsen silloin myös. Lisää kuivaa huumoria, -pöydässä kun sitten istuu, niin pitääkö hommata jostain sarvet päähän? Jos en löydä kenenkään tuvan seinältä kauriinsarvia, niin sopiiko poron? Ok. Mä suljen
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies Kuu, Jupiter-Kalat nousu-Leijona Merkurius, Venus-Kauris Saturnus-Rapu Uranus-Scorpioni Pluto-Vaaka Lilith-Vesimies
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #36 : 16.10.2010 13:02:58 » |
|
... ja meigäläinen juttelee itsekseen Ilma-pöydässä... voit jutella minulle Ilmapöydässä... ja kukaan ei saanu ajatuksesta kiinni *A* JEE!!! Eipä tarvitse yksikseen turista! Meillähän onkin oikein riemukas pöytäseurue ja koska Ilma on myös kepeä ja riemukas, niin mitäs jos vedettäis Kulkuset, solistina A ! !
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
dissolve
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #37 : 16.10.2010 13:11:37 » |
|
Pitkästä aikaa palailin tännekin foorumille, voisin siis liittyä seuraanne. Tuupatkaa minut sinne katalien Skorpionien joukkoon
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #38 : 16.10.2010 17:32:50 » |
|
Musta lumikki ilmoittauitui yv:nä, ja toivoi ajankohdaksi joulukuuta. Nyt näyttäisi siis, että joulukuu vetäisi pitemmän korren, mutta odotellaan nyt vielä muutama päivä jos tulee lisää porukkaa ja toiveita päivästä. Tuonne alakerran tilaan mahtuu kaikkiaan reilu 20 henkilöä, ja kohtahan tämäkin luku alkaa täyttyä, mutta vielä tosiaan ehtii tulla mukaan!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #39 : 16.10.2010 23:04:57 » |
|
Joo mullekin sopis se joulukuu paremmin, vaikka se marraskuunkin päivä käy. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Casperiina
|
|
« Vastaus #40 : 17.10.2010 04:18:25 » |
|
Vain jos saa vetästä sen pikkujouluversion "Kulkuset", "kulkuset", "kilvan" "helkkäilee"... Ootteko huomanneet miten laulusta kuin laulusta saa härskin kun siihen lisää lainausmerkit joka sanaan? *A* Tuhma
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Synapsi
|
|
« Vastaus #41 : 17.10.2010 13:56:51 » |
|
Vesipöydässä sitten tunteillaan ja juodaan kait muutakin kuin vettä? Ketäs muita vetisiä merkkareita?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #42 : 20.10.2010 19:17:34 » |
|
Vesipöydässä sitten tunteillaan ja juodaan kait muutakin kuin vettä? Ketäs muita vetisiä merkkareita? Noh, jos mun "henkivartija" tulee mukaan, niin saatkin sitten komeeta miesseuraa, hänellä kun on ! Hän on kova keksimään lauluja ja myös mielellään laulaa... Nyt pitää lyödä se päivä lukkoon. Omien laskujeni mukaan joulukuu voittaa, koska se käy kaikille muille paitsi kimolle kun taas marraskuu käy kaikille muille paitsi Saturnalialle ja Mustalle lumikille. Odotan vielä viikonloppuun jos tulee lisää ilmoittautumisia. Jos ei niin kaipa sitten se on joulukuu. Voi harmi jos kimo et voi järjestää itseäsi mukaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minerwa
|
|
« Vastaus #43 : 21.10.2010 21:15:28 » |
|
Totta tämä, päivä kannattaa lyödä lukkoon nyt. Varailin tuossa myös työporukalle ravintolaa ja saimme haluamamme tilan vain, koska edellinen ryhmä oli juuri perunut - eli kiirettä pukkaa ravintola-alallakin näin parhaimpaan pikkujouluaikaan Harmi, ettei koskaan taida löytyä sopivaa ajankohtaa kaikille, mutta josko kuitenkin mahdollisimman moni pääsisi mukaan! Enemmistön äänillä joulukuuta kannatetaan
|
|
|
tallennettu
|
"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."
Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
|
|
|
söpöliini
Kohtuuastroilija
Never be afraid to say what you feel...........
|
|
« Vastaus #44 : 22.10.2010 10:42:44 » |
|
Eli, onko se tonttuilipv nyt sitten joulukuu?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies Kuu, Jupiter-Kalat nousu-Leijona Merkurius, Venus-Kauris Saturnus-Rapu Uranus-Scorpioni Pluto-Vaaka Lilith-Vesimies
|
|
|
|