johannatuuli
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #60 : 30.10.2010 17:17:02 » |
|
Vieläkö ehtii ilmoittautua mukaan pikkujouluihin?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Rapu Nouseva Skorpioni Kuu Leijona Merkurius Leijona Venus Kaksoset Mars Kaksoset
|
|
|
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #61 : 30.10.2010 21:48:19 » |
|
Selvä. Odotellaan sitten.
|
|
|
tallennettu
|
"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #62 : 31.10.2010 17:00:45 » |
|
Vieläkö ehtii ilmoittautua mukaan pikkujouluihin? Vielä ehtii joten tervetuloa mukaan! Ja sinä menet Tuli-pöytään. Jos näyttää että meitä on paljon päälle 20, niin täytyy varmaan pyytää lisätuoleja jostain ja laittaa tuolit niihin pöytiin joissa on vähiten porukkaa. Pääasia että kaikki halukkaat pääsevät mukaan.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #63 : 01.11.2010 20:23:19 » |
|
Jos vielä mukaan pääsisi? : En tuossa kirjoitellut mitään kun en tiennyt että käykö, mutta nyt näyttää siltä että sopisi aikatauluun..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #64 : 02.11.2010 19:42:00 » |
|
Jos vielä mukaan pääsisi? : En tuossa kirjoitellut mitään kun en tiennyt että käykö, mutta nyt näyttää siltä että sopisi aikatauluun.. Mukaan vaan.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #65 : 11.11.2010 21:48:39 » |
|
No joo, oonkin työmatkalla tuolloin. Ihan kivaa sekin Afrikassa möngerrän. Voi vitsi... Kade... Et viitsisi ottaa mua matkalaukkuun ja nakata Etelä-Afrikkaan?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #66 : 11.11.2010 21:59:48 » |
|
Joo yritän rutistaa itseni kasaan... Oon kyllä aika notkea, et ehkä mä saan itseni jonkinlaiseen solmu pakettiin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #67 : 13.11.2010 17:56:06 » |
|
Hei, Olisiko mahdollista ottaa miniä mukaan? Hän on Pietarissa syntynyt 22.3.1980 klo 14.30 iltapäivällä? Kuuluisiko ilmapöytään? Tiedän, että jo nyt joudutaan hankkimaan lisää tuoleja. Ksenia puhuu englantia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #68 : 15.11.2010 17:40:10 » |
|
HitsinpiNpula. Minä ilmottaudun mukaan. Ja aion päästä paikalle. Voisin samalla pitää sitä vaikka nimipäivälahjanani, että pääsen vapauteen edes hetkeksi. Edit: Ja kuulun siis maa-elementin pöytään :na.
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.11.2010 17:42:50 kirjoittanut SanctAstra »
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Casperiina
|
|
« Vastaus #69 : 15.11.2010 19:41:16 » |
|
HitsinpiNpula. Minä ilmottaudun mukaan. Ja aion päästä paikalle. Voisin samalla pitää sitä vaikka nimipäivälahjanani, että pääsen vapauteen edes hetkeksi. Edit: Ja kuulun siis maa-elementin pöytään :na. Tervetuloa minun puolestani! Maa-pöydästä vapautuikin yksi paikka, kun St. Pop perui.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #70 : 16.11.2010 19:00:10 » |
|
Terveisiä Etelä-Afrikasta! Just palasin kiertomatkalta. Upea maa! Joten Saturnalialle hyvää työreissua! Vois sitä olla huonompiakin kohteita. Merkkarin perusteella maapöytään, mutta ilmaa on sen verran kartalla, että ei mun kanssa tartte tuppisuuna istua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #71 : 16.11.2010 21:00:15 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #72 : 16.11.2010 21:21:51 » |
|
HitsinpiNpula. Minä ilmottaudun mukaan. Ja aion päästä paikalle. Voisin samalla pitää sitä vaikka nimipäivälahjanani, että pääsen vapauteen edes hetkeksi. Edit: Ja kuulun siis maa-elementin pöytään :na. No niin, Maa-pöytään siis. Tervetuloa! Hei, Olisiko mahdollista ottaa miniä mukaan? Hän on Pietarissa syntynyt 22.3.1980 klo 14.30 iltapäivällä? Kuuluisiko ilmapöytään? Tiedän, että jo nyt joudutaan hankkimaan lisää tuoleja. Ksenia puhuu englantia. Onko hänellä kiinnostus astrologiaan? Meillä on tuo alkuillan ohjelma varsin astrologiapainotteista, joten siihen suuntaan pitäisi olla tiettyä mielenkiintoa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.11.2010 21:23:23 kirjoittanut K-NRJ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #73 : 18.11.2010 19:39:46 » |
|
Hei K-NRJ, Venäläissyntyinen miniäni ei olekaan tulossa, koska hän saa silloin vieraita Pietarista. Hän kertoi olevansa hyvin kiinnostunut asiasta kuitenkin. Hän asuu Espoossa poikani kanssa. Joten minä tulen yksin, niinkuin alunperin sovittiin. Terv. Musta iloinen lumikki
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
söpöliini
Kohtuuastroilija
Never be afraid to say what you feel...........
|
|
« Vastaus #74 : 19.11.2010 09:21:15 » |
|
Huomenia! Mun pitää perua oma tulo, ei raha yksinkertaisesti riitä.. Joulu ja lahjat vievät sen verran, että jos tulisin kekkereihin, niin sit ei olis muksuille muuta kuin kauravelliä ja kaunis kuusi katsella. Voisi pienellä päästä poru siinävaiheessa. Mutta pitäkää te hauskaa!!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies Kuu, Jupiter-Kalat nousu-Leijona Merkurius, Venus-Kauris Saturnus-Rapu Uranus-Scorpioni Pluto-Vaaka Lilith-Vesimies
|
|
|
|