Minä voin taas kokeilla aloittelijan vajavaisilla taidoilla avata keskustelun
Varsin mielenkiintoisen näköinen kartta sinulla! Aluksi heti sanon, että henkisen astrologian puolelta en osaa sanoa paljon mitään. Siinä käytetään käsittääkseni yleisemmin Porphyryn huonesysteemiä. Sen kartan voi tehdä astro.com:ssa. Mulla on kyllä Lehtirannan kirja Astrologia ja henkinen tie, voin siitä katsoa joitain kohtia, jos haluat. Liitä kumminkin se Porphyryllä tehty kartta mukaan.
Sun kartalla korostuu 1. huone. Aurinko on nousulla, ja se kai tarkoittaa, että elämän suunta on selvillä jo varhaisessa vaiheessa. Sitten siinä on
ja
kaikki ykköshuoneessa. Mun käsittääkseni ykköshuoneen tavara vaikuttaa kaikki sun minuuteen. Vaikka Vaakapainotus on voimakas, on sinussa Auringon tuomaa Leijonan luovuutta ja esilläolon tarvetta, Pluton Skorpionimaista mustavalkoisuutta ja pisteliäisyyttä, Marsin Oinaspässimäisyyttä ja vielä Uranuksen tuomaa Vesimiehen viileyttä. Olis kyllä kiva kuulla, kuinka koet tämän 1. huoneen itsessäsi.
Karttasi planeetat ei mun mielestä ole mitenkään hirvittävästi klimpissä. Aikalailla horisontin alapuolella ne kyllä ovat, ja se kertoo siitä, että keskityt mielelläsi vain omiin asioihisi, energiat on kääntyneet sisäänpäin.