Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkeleitä vieraaksi kotiin  (Luettu 87098 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #15 : 04.10.2010 20:21:01 »

Yhdellä olisi mahdollisuus saada vieraita jos kiinnostaa  Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
pexi76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #16 : 05.10.2010 21:26:45 »

Tuli vaan mieleen, että onko tämä vierailu henkilökohtainen vai perhekohtainen? Mietin, että kun varmaan jokaisella perheenjäsenellä on ne 3 toivetta, niin voisiko heidät lähettää myös avopuolisolle erikseen?

Kuulostaa kyllä mahtavalta tilaisuudelta. Toiveiden mittavuudella ei kai ole rajaa kuin mielikuvitus, mutta se mikä toteutuu on se mikä on sallittu karman ja luonnonlakien vallitessa? Vai onko tästä olemassa parempaa tietoa?  angel

T: Epätietoinen...  Cheesy
tallennettu
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #17 : 06.10.2010 15:41:20 »

Minäkin lähdin tähän mukaan, ei uskalla jättää väliin Smiley. Täytyy varmaan mennä Keskiyön vahingon ehdotuksella, ei tiedä kuinka kauniiksi elämä vielä muuttuu  smitten. Vaikka kyllähän ne kolme toivetta riittää, minulle ne on rakkaus, terveys ja toimeentulo Smiley. Jos joku haluaa enkelivieraita kotiin niin voi laittaa yv:tä. 
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 07.10.2010 08:23:21 »

mutta miksi niiden toiveiden pitäisi toteutua vain kun ne enkelit käyvät tällä tavalla? luin vastaavan tekstin muualta, että juuri 3 toivetta. itsellä ei toteutunut mikään niistä visiitin aikana; koska taas on kyse ajasta; eräs korvaus, henkilöt eivät vaan suostu tulemaan vielä. muita asioita kuten hienoja tilaisuuksia tulee, en tiedä onko mitään tekoa enkelien kanssa.

koetin kysyä eräältä enkeliohjaajalta, että mitä enkeleiltä oikeasti saa pyytää eli mikä toteutuu, eipä vastannut. en tiedä onko kyse vain uskonasioista ja toiveajattelusta? parilla tyypillä kuulema toteutui kyllä toiveita.
« Viimeksi muokattu: 07.10.2010 08:25:10 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Nina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #19 : 07.10.2010 15:10:28 »

Mä kiinnostuin tästä todella paljon Smiley Miten mä voisin saada enkelit meillekin kylään?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 07.10.2010 21:49:02 »

ajattelen tän jutun niin, että jos jollain on kova kriisi tms, enkelivierailu saattaa auttaa ja piristää; tai jos joku kokee energiat hyvin; tämähän ei maksa kellekään mitään, eli ajatus on kiva.

mutta loppujen lopuksi ihminen yleensä saa asiat itse toimimalla, omaa energiaa keskittämällä, itsevarmuudella (ja pysymällä positiivisessa energiassa), ei välttämättä enkelin kautta. silti joidenkin toiveet kuulema oli toteutuneet. omat motiivini muutamassa asiassa on ihan selkeät!

enkeleillä on mahis tehdä joitain juttuja, sopia tapaamisia tms. no, enkeleistä on kaikenlaista kirjoitettu. voivat auttaa löytämään kadonneita juttuja jne. suojelus, ettei jää auton alle ym.



ENKELIT AUTTAVAT

 

Enkelit tulevat avuksemme kolmessa tapauksessa.

Ensinnäkin silloin, kun huudamme apua sielumme syvyyksistä. He voivat auttaa meitä käyttäen myötätunnon sädettä Armon lakien mukaisesti.

Kun sielu kutsuu, ihminen on itse valmis muuttamaan elämäänsä. Silloin enkelit voivat puuttua asiaan. Jos pyyntömme sen sijaan kumpuaa ahdingosta tai turhautuneisuudesta, ne tulevat egolta. Jos enkelit pelastaisivat egomme, emme muuttaisi tapojamme. Siksi he eivät voi auttaa.

--

Toiseksi, enkelit voivat sekaantua elämämme suunnitelmaan. Jos meidän on tarkoitus kuolla lapsena tai nuorena aikuisena, heidän on sallittava sen tapahtua. Enkeleiden tulee myös kunnioittaa "korkeamman minän" ohjeita. Se tarkoittaa sitä, että jos sielumme haluaa herätyksen esim. sairauden, onnettomuuden tai taloudellisen katastrofin muodossa, enkelit ovat rinnallamme rakastaen ja myötäeläen ja heidän on annettava meidän käydä kokemuksemme läpi.

--

Kolmannessa tapauksessa enkelit voivat auttaa meitä, jos pyydämme sitä. He eivät kuitenkaan voi pelastaa meitä omien typeryyksiemme, ahneutemme tai hätäilyn seurauksilta. Jos päätämme mennä naimisiin itselle täysin epäsopivan henkilön kanssa tai tuhlaamme rahamme naurettavaan tai erittäin epävarmaan yritykseen, joudumme kantamaan itse seuraamukset.

Yksikään korkea olento ei veisi meiltä oppiläksyjämme, koska ne ovat meidän kasvumahdollisuudet.

http://www.energiakeskus.com/energiasivut/enkelit/horoskooppi.php
« Viimeksi muokattu: 07.10.2010 21:56:19 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #21 : 07.10.2010 22:25:17 »


ENKELIT AUTTAVAT

 

Enkelit tulevat avuksemme kolmessa tapauksessa.

Ensinnäkin silloin, kun huudamme apua sielumme syvyyksistä. He voivat auttaa meitä käyttäen myötätunnon sädettä Armon lakien mukaisesti.

Kun sielu kutsuu, ihminen on itse valmis muuttamaan elämäänsä. Silloin enkelit voivat puuttua asiaan. Jos pyyntömme sen sijaan kumpuaa ahdingosta tai turhautuneisuudesta, ne tulevat egolta. Jos enkelit pelastaisivat egomme, emme muuttaisi tapojamme. Siksi he eivät voi auttaa.

--

Toiseksi, enkelit voivat sekaantua elämämme suunnitelmaan. Jos meidän on tarkoitus kuolla lapsena tai nuorena aikuisena, heidän on sallittava sen tapahtua. Enkeleiden tulee myös kunnioittaa "korkeamman minän" ohjeita. Se tarkoittaa sitä, että jos sielumme haluaa herätyksen esim. sairauden, onnettomuuden tai taloudellisen katastrofin muodossa, enkelit ovat rinnallamme rakastaen ja myötäeläen ja heidän on annettava meidän käydä kokemuksemme läpi.

--

Kolmannessa tapauksessa enkelit voivat auttaa meitä, jos pyydämme sitä. He eivät kuitenkaan voi pelastaa meitä omien typeryyksiemme, ahneutemme tai hätäilyn seurauksilta. Jos päätämme mennä naimisiin itselle täysin epäsopivan henkilön kanssa tai tuhlaamme rahamme naurettavaan tai erittäin epävarmaan yritykseen, joudumme kantamaan itse seuraamukset.

Yksikään korkea olento ei veisi meiltä oppiläksyjämme, koska ne ovat meidän kasvumahdollisuudet.

http://www.energiakeskus.com/energiasivut/enkelit/horoskooppi.php

Näinpä juuri  coolsmiley  smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #22 : 11.10.2010 13:51:13 »

mulle kans.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
epona
Vieras
« Vastaus #23 : 11.10.2010 14:06:25 »

Tuota.  smitten

Minulla olisi muutama kysmys:
Onko tässä siis kyse sellasesta ketju-viestistä, joka on alunperin lähtenyt liikkelle kännyköistä?

Lukeeko niissä viestissä siinä tapauksessa se, että "välitä tämä eteenpäon x - lukumäärälle henkilöitä niin ihmeitä sattuu" tai jotain muuta vastaavaa?

Tietääkö kukaan näistä enkeleistä enemmän? Minkälaista tarkoitusta he palvelevat?

Mikäli tämä tieto on salaista - miksi?



Kunhan ihmettelen.

 smitten
/A
tallennettu
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #24 : 11.10.2010 15:34:45 »

Enkelikirjeessä ei luvata ihmeitä, mutta kolme toivetta saa esittää. Kynttilää ei tarvitse polttaa läpi yön, riittää, että kynttilä palaa loppuun vierailuaikana. Ainoa "miinus" tässä on se, että enkelit täytyy lähettää edelleen kolmelle ihmiselle, pyramidirakennetta siis on. Mutta kun en tiedä onko enkeleitä rajallinen vai rajaton määrä niin en uskaltanut jäädä tästä poiskaan Smiley. Minulla on vielä yksi enkelivierailupaikka avoinna, joten jos haluat vierailun, laita yv:tä.
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #25 : 11.10.2010 16:03:54 »

muakin kiinnostaa mut jäin miettimään et voiko enkeleitä tulla useampikin ja pitääkö kaikki sitten laittaa vierailulle kolmeen paikkaan?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #26 : 11.10.2010 20:49:49 »

Nimenomaan KV, enkelit eivät vaadi mitään.  angel smitten
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #27 : 11.10.2010 21:05:49 »

Ainoa "miinus" tässä on se, että enkelit täytyy lähettää edelleen kolmelle ihmiselle, pyramidirakennetta siis on. Mutta kun en tiedä onko enkeleitä rajallinen vai rajaton määrä niin en uskaltanut jäädä tästä poiskaan Smiley. Minulla on vielä yksi enkelivierailupaikka avoinna, joten jos haluat vierailun, laita yv:tä.

Enkelit voi lähettää vaikka sota-alueelle, löytöeläinkotiin, lastensairaalaan, eli ihan minne itse haluaa. Ei heitä täydy lähettää jollekin ennalta sovitulle ihmiselle jos sellaista ei löydy.  Wink

Ihan relax tämän homman kanssa.  Wink Mä vähä luulen, että meidän ihmismieli tekee tästä vaan niin mustavalkoista ja pitäis niin tarkasti noudattaa annettuja ohjeita. Mitää pahaa ei tapahdu jos vaikka päästää enkulit vähä myöhässä sisälle tai heittää pihalle etuajassa, mutta heidän vierailusta voi saada paljon.  smitten
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
epona
Vieras
« Vastaus #28 : 11.10.2010 23:09:42 »

No ainakin operaattorit tienaa rahaa, ellei muuta.

 smitten

/A
tallennettu
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #29 : 12.10.2010 00:07:02 »

Piti tarkentaa ed.sivun keskustelun takia, että enkelikirjeessä ei puhuta mitään että enkelit "täytyy" lähettää eteenpäin, se oli oma sanamuotoni. En ajatellut asiaa kun noin kirjoitin, enkä halua tahrata tätä ideaa korjaamatta tuota asiaa. Kirjeessä käytetty muoto on, että enkelit "lähtevät" kolmen ihmisen luo, joiden kanssa on etukäteen sovittu enkeleiden vastaanottamisesta. Siitä ei ole mitään mainintaa, mitä tapahtuu jos kolmea vastaanottajia ei ole. Itse luotan tässä vastaanottajien löytämisessä ohjaukseen.
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: