Kuka täällä nyt muka egoilee? Saiko mun kirjoituksesta sellasen kuvan että olisin muita "ylempänä"?
Höh! Mun kirjoitusten pointti on, että olen tyytyväinen että tunnen muuallakin kuin netissä ihmisiä, ihania tietäjänaisia joiden kanssa voi puhuu, kysellä, keskustella näistä ilmiöistä ja "henkimaailman asioista"
Tänään juttelin yli tunnin tutun meedion kanssa ja hänellä on niin maanläheinen suhtautuminen em aiheisiin että oppia todellakin häneltä saan.
Kun oppilas on valmis, opettaja kyllä saapuu. Vai miten se sanonta menee.
Mukavaa päivän jatkoa kaikille sekä RAKKAUDEN ENKELEITÄ & suvaitsevaisuutta toivon
Miksi enkeleiden kutsumiseen tarvitaan muita ihmisiä?
Pyydä itse sitä mitä kaipaat.
Mä en aina ymmärrä ihmisten kirjoituksia tällä palstalla tai kanssaihmisiä yleisestikään.
Onneksi olen muualla kuin netissä yhteydessä ihmisiin jotka tajuaa mediaalisuutta. Tietenkin toivon kaikille yhteyttä henkisiin auttajiin, mutta muistakaa että mitä enemmän ajatukset suuntautuvat niihin yläsfääreihin, on myös vastavoima olemassa. En halua pelotella, mutta olen itse käynyt kovan koulun energioden erottelemisessa eikä kaikki tapaamiset ole olleet sieltä mukavimmasta päästä.
Ilon ja rakkauden energioita toivon tod jokaikiselle
Lihavoitin sinulle kohdan josta ko tarkoituksen voi tulkita ylemmyyden ja paremmuuden tapaan.
Voihan se todellakin olla, että ymmärrän aivan väärin, mutta minulle tulee kuva tuosta, että toiset palstalaiset ovat omissa henkimaailman asioissaan niin väärässä, mutta sinut meistä muista palstalaisista erottaa se, että sinulla on kuitenkin netin ulkopuolella niitä ihmisiä jotka tietävät oikeasti näiden asioiden perään.
Jonka seurauksena mietin, että mistä niin päättelet, että muilla ei olisi tuttavia, jotka olisi meedioita tmv.?
Miksei voisi olla myös niin, että joku täällä saattaa olla tuleva taitava meedio? Meedioko on ainut tapa oppia ja hänen opetusten mukaan toiminen on ainut oikea tapa? Mun käsitysmaailman mukaan meediotkin ovat kuitenkin kanssa vain ihmisiä joilla on sielu tai sitten sielu jolla on ruumis, miten sen nyt kukakin haluaa ajatella. Hmm... mä itseasiassa näen asian niin, että jokainen meistä on oman itsensä opettaja loppupeleissä.
Tosin monesti kirjoitetun tekstin voi tulkita väärinkin, koska siinä ei näe ja kuule henkilön äänen painoa, ilmeitä ja eleitä. Jos ymmärsin aivan väärin, nii pahoitteluni oman mielipiteeni ilmaisusta ja myöskin sinun ajatusmaailman ja uskomusten kyseenalaistamisesta.
Rakkautta ja sitä
suvaitsevaisuutta toivon minäkin jokaiselle.
Nyt mä teen
ja annan olla, ettei hyvästä asiasta tulisi enempää negatiivista haloota.