Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkeleitä vieraaksi kotiin  (Luettu 88937 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Never be afraid to say what you feel...........

Profiili
« Vastaus #45 : 19.10.2010 09:56:14 »

Mäkin haluaisin enkelit käymään, tai no siis onhan ne tossa kokoajan pyörimässä. Mutta kaipaan varmaan vielä kiinteämpää suhdetta heihin..  Wink Mulla on vähän asiaa heille, taitavat kyllä jo tietääkin.  smitten Kuis te ootte toimineet tän kanssa? Oon Pikkari sun kanssa samaa mieltä tossa asiassa, mut toisaalta, ei vara venettä kaada..  angel
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
aava1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #46 : 19.10.2010 10:50:19 »

Minun luokseni enkelit ovat tervetulleita  angel

aava1
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #47 : 19.10.2010 21:32:49 »

Hmm.. erikoinen ketju tämä.
Tietenkin enkeleitä voi lähettää toisille ihmisille, mutta jokaisellahan on jo ainakin kaksi omaa suojelusenkeliä.
Kannattaisi ehkä opetella ottamaan niihin aivan ikiomiin enkeleihin yhteys.
Siihen ei tarvita kuin hetki keskittymistä, ehkä pieni rukous ja sitten vaan juttelee enkelilleen. Kevyt kosketus, tuulenvire, kihelmöinti esim kruunuchakrassa tai niskassa ovat ilmentämisen merkkejä valon läsnäolosta.
Minä aistin väreilevän ilman, enkelin voimakkaan läsnäolon ja energian ympärilläni kun vaan keskityn hetkeksi.
Kai mä olen niin voimakkaasti suojaa tarvitseva että enkeli tekee hitonmoisen duunin alentaakseen värähtelytaajuuttaan että tosiaankin näen sen.
Usein pelkästään katsellessani ikkunasta ulos keskittyneenä näen ympärilläni voimakkaan vaaleanturkoosin värähtelyn.
Juttelen näille ihanille valo-olennoille päivittäin enkä vain itselleni apua pyytääkseni vaan kaikissa maailman tilanteissa joissa apua tarvitaan rukoilen heitä paikalle.
Pari tosi voimakasta valokokemusta mulla on ollut, mutta en ole varma onko kyseessä ollut opas vai voimakas enkeli.
Kaikille soisin vastaavan sillä se parantavan rakkauden kokemus on todella ihana  smitten

Vihdoin joku, jolla on jalat maassa.

smitten
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**

Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"

Profiili
« Vastaus #48 : 20.10.2010 12:15:56 »

Hmm.. erikoinen ketju tämä.
Tietenkin enkeleitä voi lähettää toisille ihmisille, mutta jokaisellahan on jo ainakin kaksi omaa suojelusenkeliä.
Kannattaisi ehkä opetella ottamaan niihin aivan ikiomiin enkeleihin yhteys.
Siihen ei tarvita kuin hetki keskittymistä, ehkä pieni rukous ja sitten vaan juttelee enkelilleen. Kevyt kosketus, tuulenvire, kihelmöinti esim kruunuchakrassa tai niskassa ovat ilmentämisen merkkejä valon läsnäolosta.
Minä aistin väreilevän ilman, enkelin voimakkaan läsnäolon ja energian ympärilläni kun vaan keskityn hetkeksi.
Kai mä olen niin voimakkaasti suojaa tarvitseva että enkeli tekee hitonmoisen duunin alentaakseen värähtelytaajuuttaan että tosiaankin näen sen.
Usein pelkästään katsellessani ikkunasta ulos keskittyneenä näen ympärilläni voimakkaan vaaleanturkoosin värähtelyn.
Juttelen näille ihanille valo-olennoille päivittäin enkä vain itselleni apua pyytääkseni vaan kaikissa maailman tilanteissa joissa apua tarvitaan rukoilen heitä paikalle.
Pari tosi voimakasta valokokemusta mulla on ollut, mutta en ole varma onko kyseessä ollut opas vai voimakas enkeli.
Kaikille soisin vastaavan sillä se parantavan rakkauden kokemus on todella ihana  smitten

Vihdoin joku, jolla on jalat maassa.

smitten

Mä en kyl sanois, että kenelläkään tällä palstalla kirjoittelevalla olisi "jalat maassa".  Wink En itselläni, kuin kenelläkä muullakaan. Jos ajatukset pyörii henkisissä asioissa, lukee/tutkii enkeleitä, henkiä, sieluja jne. niin voiko sanoa, että jalat olisivat maassa? Mun omissa käsityksissä jalat maassa -tyyppi elää vain ja ainoastaa tätä hetkeä, tätä elämää ja vain niitä asioita jotka hän näkee ja kokee.

Mutta mä en näe sitä ollenkaan pahana, että jalat ei olisi ihan tiukasti maassa, sillä vähä ilmassa leijuvat jalat raivaa tietä edistykseen ja muutoksiin.  Wink Kaikki keksijätkin ovat ilmassa leijuvia ja päät on pilvissä. Ilman heitä ei olisi koskaan keksitty edes sähköä.  coolsmiley
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Chervil
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #49 : 20.10.2010 12:28:54 »

Niinpä, tuosta kommentista tulee kuva että olisi jotenkin negatiivista kutsua enkeleitä vieraaksi kotiinsa. Eiköhän sitä kuitenkin voi olla kuitenkin realisti ja jalat maassa vaikka osallistuukin tällaiseen. Jos olisi henkisempi, niin sittenhän vierailua ei tarvitsisi, kun olisi toimivampi yhteys omiin enkeleihin. Mutta kun yhteys pätkii, niin kaikki lisäapu otetaan vastaan  smitten.

Oma vierailuni on jo ovella, mielenkiinnolla odotan. Vaikka vierailu ei toisi mitään muutosta, niin on kuitenkin ollut tämä odottamisen ilo  smitten.
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
Witch-83
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #50 : 20.10.2010 12:39:58 »

Eiköhän sitä kuitenkin voi olla kuitenkin realisti ja jalat maassa vaikka osallistuukin tällaiseen. Jos olisi henkisempi, niin sittenhän vierailua ei tarvitsisi, kun olisi toimivampi yhteys omiin enkeleihin. Mutta kun yhteys pätkii, niin kaikki lisäapu otetaan vastaan  smitten.

Toikin on muuten hyvä pointti!  Wink Eivät kaikki juttele mukavia enkeleidensä kanssa, vaikka kuinka heihin yrittävätkin tutustua.

Mulle tulee tänää enkulit uudelle visiitille ja en odota mitää suurempia, mutta toivon, että heidän tulonsa ajaisi pois sen ikävän hengen joka täällä meidän kodissa lymyilee ja aiheuttaa negatiivisuutta ja tavaroiden outoa käytöstä itsekseen... Jos enkelit edes heikentäis sen voimaa jolloin mun omat rahkeet riittää sen ulosheittoon.

Oma vierailuni on jo ovella, mielenkiinnolla odotan. Vaikka vierailu ei toisi mitään muutosta, niin on kuitenkin ollut tämä odottamisen ilo  smitten.

Sepäs se! Odottamisen ilo! Sekin siinä voi antaa toisille iloa ja harmoniaa.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #51 : 20.10.2010 14:13:39 »

Miksi enkeleiden kutsumiseen tarvitaan muita ihmisiä?
Pyydä itse sitä mitä kaipaat. Mä en aina ymmärrä ihmisten kirjoituksia tällä palstalla tai kanssaihmisiä yleisestikään.
Onneksi olen muualla kuin netissä yhteydessä ihmisiin jotka tajuaa mediaalisuutta. Tietenkin toivon kaikille yhteyttä henkisiin auttajiin, mutta muistakaa että mitä enemmän ajatukset suuntautuvat niihin yläsfääreihin, on myös vastavoima olemassa. En halua pelotella, mutta olen itse käynyt kovan koulun energioden erottelemisessa eikä kaikki tapaamiset ole olleet sieltä mukavimmasta päästä.
Ilon ja rakkauden energioita toivon tod jokaikiselle  smitten
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #52 : 20.10.2010 14:30:45 »

Hmm... joskus mietin ja ihmettelen toisten kovin "henkisten" ihmisten ylemmyyttä ja paremmuutta toisia kohtaan...  Huh
tallennettu

Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #53 : 20.10.2010 14:43:15 »

Hmm... joskus mietin ja ihmettelen toisten kovin "henkisten" ihmisten ylemmyyttä ja paremmuutta toisia kohtaan...  Huh

Tästä sais hyvän oman aiheen. Cool
Itekki ihmetellyt.. Smiley Ja kestoaihehan tää on henkisillä foorumeilla. Smiley
Semmoista kyseenalaistamista, semmosella asenteella jonka ois voinut jättää väliin
kuulee ja näkee välillä. Itekkin sorrun joskus tosi vahvasti jakamaan omia näkemyksiäni, mutta
mielestäni ero onkin siinä miten kommentoi(=arvostaa) toisten näkemyksiä, tapoja ym.
Mutta meneepäs offtopikiksi... police
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 20.10.2010 16:03:39 »

Huomenna alkaa vierailu täällä  Smiley.
Innolla odotan, koska se onkin melkein ainoita positiivisia juttuja tällä hetkellä mun elämässä smitten. Tapahtu mitään tai ei  angel
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #55 : 20.10.2010 16:18:42 »

Kuka täällä nyt muka egoilee? Saiko mun kirjoituksesta sellasen kuvan että olisin muita "ylempänä"?
Höh! Mun kirjoitusten pointti on, että olen tyytyväinen että tunnen muuallakin kuin netissä ihmisiä, ihania tietäjänaisia joiden kanssa voi puhuu, kysellä, keskustella näistä ilmiöistä ja "henkimaailman asioista"
Tänään juttelin yli tunnin tutun meedion kanssa ja hänellä on niin maanläheinen suhtautuminen em aiheisiin että oppia todellakin häneltä saan.
Kun oppilas on valmis, opettaja kyllä saapuu. Vai miten se sanonta menee.
Mukavaa päivän jatkoa kaikille sekä RAKKAUDEN ENKELEITÄ & suvaitsevaisuutta toivon

tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #56 : 20.10.2010 16:48:01 »

Kuka täällä nyt muka egoilee? Saiko mun kirjoituksesta sellasen kuvan että olisin muita "ylempänä"?
Höh! Mun kirjoitusten pointti on, että olen tyytyväinen että tunnen muuallakin kuin netissä ihmisiä, ihania tietäjänaisia joiden kanssa voi puhuu, kysellä, keskustella näistä ilmiöistä ja "henkimaailman asioista"
Tänään juttelin yli tunnin tutun meedion kanssa ja hänellä on niin maanläheinen suhtautuminen em aiheisiin että oppia todellakin häneltä saan.
Kun oppilas on valmis, opettaja kyllä saapuu. Vai miten se sanonta menee.
Mukavaa päivän jatkoa kaikille sekä RAKKAUDEN ENKELEITÄ & suvaitsevaisuutta toivon

Miksi enkeleiden kutsumiseen tarvitaan muita ihmisiä?
Pyydä itse sitä mitä kaipaat. Mä en aina ymmärrä ihmisten kirjoituksia tällä palstalla tai kanssaihmisiä yleisestikään.
Onneksi olen muualla kuin netissä yhteydessä ihmisiin jotka tajuaa mediaalisuutta.
Tietenkin toivon kaikille yhteyttä henkisiin auttajiin, mutta muistakaa että mitä enemmän ajatukset suuntautuvat niihin yläsfääreihin, on myös vastavoima olemassa. En halua pelotella, mutta olen itse käynyt kovan koulun energioden erottelemisessa eikä kaikki tapaamiset ole olleet sieltä mukavimmasta päästä.
Ilon ja rakkauden energioita toivon tod jokaikiselle  smitten

Lihavoitin sinulle kohdan josta ko tarkoituksen voi tulkita ylemmyyden ja paremmuuden tapaan.  Wink Voihan se todellakin olla, että ymmärrän aivan väärin, mutta minulle tulee kuva tuosta, että toiset palstalaiset ovat omissa henkimaailman asioissaan niin väärässä, mutta sinut meistä muista palstalaisista erottaa se, että sinulla on kuitenkin netin ulkopuolella niitä ihmisiä jotka tietävät oikeasti näiden asioiden perään.

Jonka seurauksena mietin, että mistä niin päättelet, että muilla ei olisi tuttavia, jotka olisi meedioita tmv.?  coolsmiley Miksei voisi olla myös niin, että joku täällä saattaa olla tuleva taitava meedio? Meedioko on ainut tapa oppia ja hänen opetusten mukaan toiminen on ainut oikea tapa? Mun käsitysmaailman mukaan meediotkin ovat kuitenkin kanssa vain ihmisiä joilla on sielu tai sitten sielu jolla on ruumis, miten sen nyt kukakin haluaa ajatella. Hmm... mä itseasiassa näen asian niin, että jokainen meistä on oman itsensä opettaja loppupeleissä.

Tosin monesti kirjoitetun tekstin voi tulkita väärinkin, koska siinä ei näe ja kuule henkilön äänen painoa, ilmeitä ja eleitä. Jos ymmärsin aivan väärin, nii pahoitteluni oman mielipiteeni ilmaisusta ja myöskin sinun ajatusmaailman ja uskomusten kyseenalaistamisesta.  Wink

Rakkautta ja sitä suvaitsevaisuutta toivon minäkin jokaiselle.  smitten

Nyt mä teen  Lips Sealed ja annan olla, ettei hyvästä asiasta tulisi enempää negatiivista haloota.
tallennettu

Witch-83
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #57 : 21.10.2010 07:33:36 »

Ei voi mitää, mut joku "taika" tässä vaan on.  smitten Eilen illalla oven avasin ja heti täällä on tapahtunu muutoksia. Jopa mieheni (= vähä skeptinen) huomasi asioita ja meidän tyttö ei sit itkeny kertaakaan yössä... sattumaa, että just nyt yölliset pelokkaat itkut loppu, joita ei koskaa aiemmin ilmenny? I don't think so...  :Smiley

Nii ja... olin täs aamulla aivan varma, et nyt saa tyttö kissan tassusta kun kiusas, mut just tänä aamuna kissa ei katsonu edes vihasena, eikä lähteny edes karkuun!  Shocked

Jospa tässä juju onkin se, että tälläset tavis tollot, niinkun minä, saa uskoaan kovemmaksi tälläisellä tavalla ja sen seurauksena värähtelyt muuttuu ja asioita huomaa, kokee ja tuntee. Mene ja tiedä.  angel
tallennettu

epona
Vieras
« Vastaus #58 : 21.10.2010 07:45:23 »

Siitä jalat maassa - kommentistä Lyhyesti.

Jalat maassa ei mielestäni kyllä todellakaan tarkoita sitä, etteikö pää voisi olla pilvissä samaan aikaan. Siinä kohtaa kun pää leijuu jossain korkeissa sfääriessä, eikä jalat ole maassa niin kadotetaan kosketus maalliseen. Jostain pirun syystähän me tänne olemme tulleet ja 3d:lläkin (kyllä) on tarkoitus.

Mielestäni tämä ketju on outo. En yksinkertaisesti ymmärrä, miksi pitäisi lähetellä eteenpäin jotain  ketjuviestiä kun enkeleihin voi olla yhteydessä paljon yksinkertaisimmin keinoin. Itse olen yhteydessä heihin päivittäin.

Mielestäni oli ihana lukea jonkun eroava kokemus - that's all.

Ja se oli nyt viimeinen kommentti tästä asiasta.

/Isda aka Anahata.
tallennettu
Godiva
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #59 : 21.10.2010 15:50:48 »

Laita yv:nä, jos haluat enkeleitä vierailulle.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: