Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkeleitä vieraaksi kotiin  (Luettu 87096 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #60 : 25.10.2010 13:12:53 »

Mulla oli enkelit pari viikkoo sitten, mutta sitten kaikki halukkaat vastaanottajat peruivat. Lähetin sitten itse valitsemiinsa kohteisiin. En laittanut valkoista kukkaa kun kissat tuhoavat välittömästi kukat. Toiveetkin oli lähinnä pitkän tähtäimen toiveita, mutta aivan loistavat energiat oli kotona.
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #61 : 26.10.2010 09:38:59 »

Meillä taas en voinut poltella kynttilää kovin paljon, kun on noita pieniä lapsia sähläämässä ja kissoja.
Mulla kanssa oikeestaan pitkän tähtäyksen toiveita,mutta selvät energiat minäkin pongasin ja lapset olivat jotenkin rauhallisempia.
Ja senkin jälkeen olen herännyt parina aamuna ja alkanut hiuksia harjaamaan,niin mulla on ollut hiuksissa valkoinen höyhen.Ei ole höyhentyynyjä eikä peittoja tai ylipäätänsä mitään meidän makkarissa,mistä höyheniä vois tarttua.Kaksi papukaijaa löytyy häkistä, mutta niiltäkään ei löydy valkoisia höyheniä.
Tuon enkeli vierailun jälkeen olen ruvennut näkemään joittenkin ihmisten auran,kerran huomasin yksi aamu katselevani miehen päänympärillä olevaa energia auraa,siis ja näin sen ihan selvästi,mitäs tämä nyt tietää... Undecided
tallennettu
jadex
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« Vastaus #62 : 26.10.2010 14:32:30 »

Hei,

kerronpa minäkin kokemukseni enkelivierailusta, tästä on jo aikaa tovi.

Kun päästin enkelit sisälle, kaikki värit ja sävyt muuttuivat kotonani kirkkaimmiksi.

Viimeisenä päivänä parvekkeelleni lensi lintu  - keltasirkku - kaksi kertaa, koskaan aiemmin ei ole lintu eksynyt parvekkeelleni. Parvekelasit olivat kiinni, yhtä lukuunottamatta, jonka leveys on noin 40 cm. Hienosti linnut lensivät suoraa siitä sisään, eka kerralla lintu istahti parvekkeen pöydälle ja katsoi ikkunasta sisään, suoraan silmiini. Toisella kertaa lintu istahti kaiteelle, katsoi sisäänpäin, lauloin hetken je lensi sitten pois.

Sattumaa vai jäähyväiset enkeleiltä?

Jade

tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #63 : 27.10.2010 21:00:49 »

toooosi pettynyt  Sad
Tää aika oli vaikeempaa ja rankempaa kuin koskaan, hajosi kamera, kodinkoneet ja ikkunakin...
Mitään en tuntenut, en huomannut....
tai jos jotain muutoksia/tuntemuksia oli, ne oli vain negatiivisia  Shocked
Vanhempi poikakin on saanut mut jokaisena päivänä itkemään kolttosillaan ja ilkeydellään....
Ystävä myös kysyi haluanko enkelit.... siis uudestaan ja päätin etten halua. kun tästäkin jäi näin pahamaku suuhun...
Toiveistani kaksi oli sellasia piiitkän ajan juttuja, yksi oli konkreettinen....
Toivoin höyhentä, jotta saisin sen avulla voimia jaksaa vaikeitakin aikoja...
ei oo (ainakaan vielä) näkyny ja kohtahan mä nää hyvästelen ja lähetän eteenpäin...
(veisivät sitten tän ahdingonkin mennessään...  buck2 )
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #64 : 28.10.2010 11:34:15 »

AnniA,siis mäkin olin tosi pettynyt ensin,vaikka energian huomasinkin.Sen jälkeen vasta kun laitoin enkelit eteenpäin,on alkanut tapahtua asioita, joita en voi selittää muulla kuin noilla enkeleiden tekosilla. Ja nyt uskon, että enkeitä on sun luona vaikka joka päivä kun tarvitset  smitten
tallennettu
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #65 : 28.10.2010 11:58:13 »

Täälläkään ei ollut mikään järisyttävä kokemus, tuntui että olin vierailun aikana vielä tavallistakin väsyneempi mutta ehkä uni on se, mitä eniten nyt tarvitsen. Minulla kaikki toiveet oli pitkän ajan toiveita, joten en voi sanoa niiden toteutumisesta vielä mitään. Tai no ehkä yhden toiveen kohdalla, toivoin nimittäin elämääni lisää rakkautta ja sitä on kyllä nyt ollut, sekä ystävien näkemisen että parisuhteen syvenemisen muodossa.

AnniA, harmi että sinulla on ollut noin kova koitos Sad. Toivotaan että enkeleiden lähtö tuo valoisampia aikoja..
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #66 : 28.10.2010 12:45:17 »

AnniA, minulla oli samanlaisia kokemuksia. Näin hirveitä painajaisia, masentelin ja tulin kipeäksi. Koko ajan oli aivan käsittämättömän painostava energia asunnossani, joten varmuudeksi komensin pois kaikki sellaiset, jotka eivät ole puhtaan rakkauden palveluksessa. Aina on vaarana, että kun oven aukaisee sieltä luikahtaa muitakin kuin toivottuja vieraita sisälle. Tämän jälkeen helpotti ja asuntoonkin palasi parempi energia.

Mitä puhdistautumisprosessia onkaan ollut menossa, se on hyvä, mutta mitään kutsumatonta ei kannata ottaa vastaan ja kutsuttujenkin kohdalla oltava tarkkana - varmuudeksi  coolsmiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #67 : 28.10.2010 14:33:14 »

Minä vannotin itse ainakin yhtä tulijaa tuohon aikaan, joka ei pystynytkään vetämään vannottamistaan loppuun. Päättelin siitä, että eivät ole ainakaan tämä vieras oikealla asialla, joten komensin pois. Komennan pois aina, jotka eivät pysty tekemään vannottamista tai vannovat jotenkin epämääräisen hatarasti olevan niitä, keitä väittävät.

Mietin Utusen esittämiä ajatuksia itsekin - onko enkelit alunalkaen joskus kauan muinoin sitten ensimmäistä kertaa matkaan laittanut henkilö ollut pätevä ja ihan tuhannen tulimmaisen varma asiastaan?

Aina kannattaa kuunnella omaa itseään ja tuntemuksiaan. Jos tulee hyviä juttuja, hyvä, jos huonoja, kannattaa vaan ihan topakasti sanoa, että pois täältä.

En itse laittanut tätä enkeliporukkaa enää eteenpäin. Varmuudeksi.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #68 : 28.10.2010 18:02:19 »

Joo Utunen muistat oikein, kyseessä oli praana-energialla toisen maailmansodan aikaan tehty koe Amerikassa. Suuri taistelualus ja sen miehistö kadotettiin näkymättömiin 20 minuutin ajaksi. Alus siirtyi henkimaailmaan ja palasi takaisin. Henkimaailmassa aikaa oli kulunut 20 vuotta ja takaisin palanneet miehistön jäsenet joko sekosivat tai kuolivat (eli lähtivät takaisin, kun eivät enää kestäneet tätä fyysistä tasoa).

Praana-energian kaavat ja tutkimukset hävitettiin toisen maailmansodan aikaan, koska pelättiin niiden joutuvan vihollisten kynsiin. Oiskohan iki-ihanat natsit olleet tämänkin takana, jos en väärin muista.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #69 : 29.10.2010 01:08:17 »

Yritän katsella löytäisinkö joitain linkkejä aiheeseen. Siitä on mainintoja useissa kirjoissa, muistaakseni Mystiikan Maailma-kirjasarjan jossain osassa saattoi olla asiasta. Pääasiaa info on englanniksi.

Vannottaminen käy simppelisti niin, että pyytää henkiolentoa vannomaan Jumalan/jonkun jumaluuden kuten Jeesuksen, Buddhan, Mooseksen ym./Jumalattaren/Universaalin Rakkauden nimeen olevansa se, kuka hän väittää olevansa. Vannotus on toistettava 3 kertaa. Olen itse vaatinut henkiolentoa toistamaan esimerkiksi "Alkulähteen nimeen, vannon olevani X". Jos olento ei voi vannoa kolmea kertaa peräkkäin tai on takellellut sanoissaan, olen pyytänyt häntä poistumaan.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #70 : 29.10.2010 13:09:02 »

Hui. Voiko ne peruuttaa vaikka mun edeltäjä jo lähettikin ne tänne?  Huh

Voi. Aina on oikeus omaan rauhaan. Käskee vain niitä poistumaan Rakkauden/Alkulähteen nimeen. Voit myös pyytää Arkkienkeli Mikaelia häätämään pois kaikki ei-toivotut vieraat.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #71 : 29.10.2010 15:35:35 »

Minulle tulee noista epämiellyttävistä enkelivierailukokemuksista mieleen kaksi mahdollisuutta:

1) Puhdistumisoireet.  Vastaa esimerkiksi sitä, että elävälle ravinnolle siirtyessä voi tulla esim. kuumetta, oksentelua, ripulia jne. Kyse ei kuitenkaan ole haitallisesta asiasta, vaan myrkkyjen poistumisesta.

2) Vapaalla tahdolla on annettu lupa muillekin, kuin varsinaisesti kutsutuille, tulla paikalle. Käytännössä riittää, jos PELKÄÄ, että joku muukin voi tulla paikalle. Uskominen johonkin on luvan antaminen sille. Ellet usko, että kutsumattomia vieraita voi tulla, ei niitä voi tulla.

Minun kokemukseni enkelivierailuista olivat erinomaiset, toisaalta minulla on kovat kotihenget portsareina ja niillä on jatkuva yleisohje olla päästämättä mitään sisään ilman eri lupaa.

Sana 'enkeli' kyllä häiritsee kovasti. En usko enkeleihin. Uskon että 'enkeli' on vain nimi erilaisille olennoille, jotka ovat todellisen moniulotteisen universumin olentoja ja sillä tavoin aika käsittämättömiä meille, jotka elämme täällä 4D illuusiossa.

En esimerkiksi katso itselläni olevan mitään enkeleitä (hus, muualle siitä sulkasatoilemaan!), vaan minulla on opassoppa: Siinä on niitä energioita, jotka ovat valinneet tulla mukaani tähän inkarnaatioon energiamuodossa tukemaan ja auttamaan minua. Minun omaa sielunenergiaani on myös tässä opassopassa, olemme kaikki myös omia oppaitamme.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #72 : 29.10.2010 17:09:28 »

Vierailu oli ja meni. Uskomattoman mahtavat tunnelmat oli ja hyvä olo vieläkin  smitten.
Pyysin yhtenä iltana vierailun aikana apua käsittelemään juuri niitä asioita, mitä en uskalla/halua käsitellä ja tuli tunne kun olis sellasessa hattarassa. Oma käytös selkeentyi ja tapahtumat sai oikean mittasuhteen, siis enemmän oikean.
Haavat huusi täysillä olemassaolostaan, pelot oli kun vuoria, mut kattelin ja tunnistelin ne jostain suojatusta ja turvallisesta paikasta  Smiley.
Normaalisti olisin huutanut lattialla tuskan vallassa noista, mut nyt ne oli kun "selkeitä maisemia" ja hitto että sain vihdoin asioita päätökseen  Cool . Enää on aavistus surusta ja hiukka tyhjä olo, mut muuten  smitten smitten,
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #73 : 30.10.2010 15:28:46 »

Hei. Minä haluaisin enkeleitä kotiini. Voisiko joku auttaa asiassa??  smitten
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #74 : 31.10.2010 14:58:52 »

mulla olis "antaa" enkeleitä joillekki?!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: