Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkeleitä vieraaksi kotiin  (Luettu 87097 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« Vastaus #30 : 12.10.2010 08:06:27 »

Ok, nämä vastasivat kysymyksiini - kiitos siitä.

/A
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #31 : 12.10.2010 09:56:53 »

Itsekkin pidin tätä ihan huuhaa juttuna ensin,mutta eilen illalla otin itse enkeli vieraat vastaan ja sanoisin että tulon kyllä huomasi,kun aukaisin oven, niin tunsin kuinka oma ruumiini tuli niin kevyeksi ,että ihan kuin tuuli olisi puhaltanut lävitse.
Ja tänä aamuna lapset olivat puolta rauhallisempia kuin yleensä..Katsotaan mitä tämän viiden päivän aikana tapahtuu muuta.
Mutta oli ihan pakko laittaa välikommenttia tähän,ja minähän en yleensä mitään usko ,ennen kuin itse koen ja näen. Smiley
Ja ihan vain omalla mielenkiinnolla, tähän juttuun läksinkin.
tallennettu
siala
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65


Profiili
« Vastaus #32 : 12.10.2010 10:30:15 »


Pay it forward... tsekatkaa se leffa  Smiley

mikä leffa?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 12.10.2010 10:50:31 »

voin itse asiassa julkaista koko jutun täällä, ketäpä se haittaa, niin näette. jos tätä joku käyttää, vaihtaa päivämäärät - se on muutenkin katottava tarkkaan..

en muuten ymmärrä, miksi jonkun ihmisen oma enkeli ei toteuttaisi toiveita jo ilman tällaisia.
eihän tarvitse kuin ajatella ja pyytää?? jos siis asia kuuluu enkeleille.



VIISIPÄIVÄINEN ENKELIVIERAILU

Irmi, saksalainen meedio, kertoi, että korkealla enkelihierarkiassa olevat enkelit, ei ennalta valitut, inspiroituivat elokuvasta PAY IT FORWARD (2000). On sanottu, että 20. toistokerta vaikuttaa koko maailmaan. Niin suuri on kerrannaisvaikutus!

Ylhäältä nimettyjen enkeleiden toive on viitenä peräkkäisenä päivänä olla ja työskennellä tiettyjen henkilöiden kanssa ja auttaa heitä jokaista täyttämään kolme henkilökohtaista toivetta. Sen jälkeen jokainen henkilö lähettää enkelit edelleen seuraaville kolmelle, jotka ovat sanoneet KYLLÄ ottaa vastaan enkelit. Näiden henkilöiden luona enkelit ovat samalla lailla viisi päivää, ennen kuin jatkavat matkaa seuraavien isäntiensä luo. Enkelit tulevat uuteen paikkaan aina sovittuna päivänä klo 22.30, kuten vastaavasti lähtevät viiden vuorokauden kuluttua tasan klo 22.30. Jokaisen viiden päivän vierailun välillä enkeleillä on väliaika, jolloin he ovat matkalla uusiin osoitteisiin. Tällä vierailulla on suuri positiivinen vaikutus koko maailmaan.

SINUN ENKELIVIERAILUSI ALKAA, KUTEN SOVITTU ON

lauantaina 11. syyskuuta klo 22.30 ja päättyy torstaina 16. syyskuuta klo 22.30.

Ennen enkelten tuloa olet valinnut kodistasi sopivan huoneen tai paikan ja tehnyt nämä valmistelut:
Olet siunannut VALKOISEN KYNTTILÄN ja asettanut sen kynttilänjalkaan.
Kynttilän viereen olet asettanut VALKOISEN KUKAN vaasiin tai ruukun jossa on VALKOISIA KUKKIA.
Valkoisen kynttilän ja valkoisen kukan viereen olet laittanut KIRJEKUOREN, jossa on jokaisen NIMI JA OSOITE, joka on sanonut KYLLÄ KIITOS ottaa vastaan enkeleitä sinun jälkeesi.
Toiseen KIRJEKUOREEN olet asettanut paperin, johon olet kirjoittanut KOLME TOIVETTASI.
Toiveittasi sisältävän kirjeen päälle olet asettanut OMENAN.


TERVETULIAISSEREMONIA:

Sovittuna päivänä, olet kotona klo 22.30 valmiina ottamaan vastaan vieraita. Ennen kuin he tulevat, SYTYTÄT TULEN VALKOISEEN KYNTTILÄÄN ja klo 22.30 AVAAT ULKO-OVESI ( fyysisesti, ei vain symbolisen tyhmästi) ja pyydät enkeleitä tulemaan sisään esim. seuraavilla sanoilla:
Tulkaa sisään ja olkaa sydämellisesti tervetulleita. Teidät enkelit on lähettänyt minulle xxx. Kiitos, että tulette ja ympäröitte puhtaudella ja rauhalla tämän paikan ja kaikki ihmiset, jotka käyvät tai asuvat täällä. Kiitos, että olette valinneet tulla siunaamaan minut ja minun läheiseni elämän ilon, rakkauden, viisauden ja voiman tasapainolla. Ja kiitos, että autatte minua täyttämään kolme toivomustani, jotka ovat erityisen tärkeitä minulle.
Noiden viiden vuorokauden aikana, kun enkelit ovat luonasi, kynttilän tulisi palaa loppuun asti. Jos kynttilä on palanut loppuun ennen kuin viisi päivää on kulunut, voit tietenkin sytyttää uuden kynttilän. Jos sinulla on tapana rukoilla tai meditoida tiettynä aikana, voit mainiosti viestiä enkeleiden kanssa, mutta sinun ei tarvitse tehdä mitään erityistä tuona aikana, kuin ainoastaan noina kahtena kellonaikana klo 22.30 ensimmäisenä ja viimeisenä iltana.

LÄKSIÄISSEREMONIA:

Klo 22.30 -kun viisi vuorokautta on kulunut, avaat jälleen ulko-ovesi, KIITÄT ja hyvästelet enkelit ja lähetät heidät edelleen rakastavina niille kolmelle, jotka ovat sanoneet KYLLÄ KIITOS ottaa vastaan enkelit sinun jälkeesi ja luet selvästi ja kuuluvasti heidän nimensä ja osoitteensa.

Enkelit tulevat siis jokaisen kolmen ystäväsi luo viiden vuorokauden kuluttua siitä, kun olet hyvästellyt heidät ja kaikki alkaa taas alusta. HE AVAAVAT ULKO-OVEN ja toivottavat enkelit TERVETULLEEKSI 21. syyskuuta klo 22.30 ja hyvästelevät 26. syyskuuta klo 22.30.

Nuo kolme isäntää/emäntää, jonne lähetät enkelit, saavat tämän kirjeen laskettuine aikoineen (viiden vuorokauden vierailu, viiden vuorokauden matka seuraavaan paikkaan), sinä kirjoitat nimesi minun nimeni sijaan + uusien isäntien nimet ja osoitteet jne.

Nauti vierailusta!
Rakkain terveisin, XXX
« Viimeksi muokattu: 12.10.2010 10:56:08 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #34 : 12.10.2010 11:09:34 »


Seven Tips For Connecting With Your Angels

1. Ask for help – Angels offer us help 24/7; the more receptive we are, the more help they can give us. If you diminish your receptivity you limit the Angels ability to help you. Create your own invocations, or prayers, that specifically call for the help you need. Realize that when you call upon an Angel, that what really happens is that you open yourself into greater receptivity to their assistance. (see www.AskAnAngel.org for examples of invocations that begin the Angel Messages there.)

Realize yourself as fully worthy of Angelic assistance. Angels work with everyone regardless of personal histories and beliefs. Angels are infinite and omnipresent – your request does not diminish them in anyway nor does it affect there ability to be with and help everyone else at the same time. They exist beyond our experience of time and space. The respond to everyone with complete unconditional love

2. Connect with your inner divine child as you call upon the Angels and ask for help. Your inner divine child is whole, innocent and true - and recognizes Angels as true and trustworthy gifts of Creator. This will help create openness, receptivity, excitement, eagerness and wonder as you prepare to receive the gift your Angels have prepared for you.

3. Hand everything over to the Angels during your time of invocation and prayer. Every issue, problem, worry and fear as well as every good intention and positive outcome you imagine as the result of your request. Release all expectations of how your request will be answered.

4. Express Appreciation and Gratitude – Find and express genuine appreciation and gratitude for things exactly as they are. If you are struggling with this, ask the Angels to help you to find the love that is present in whatever difficulty you are facing. Have patience with this and let go of any expectation of how the love may be revealed to you.

5. Know that it is done – Every prayer is answered and grace is always given. If you fear that your prayer will not be answered, then ask for help in understanding and seeing more clearly. Trust that you will see the love in every answered prayer. You are known completely and loved unconditionally by the Angels and nothing that will serve you is ever withheld from you.

6. Act quickly on the guidance you receive – accept the opportunity and act upon it immediately. Angelic help is infinite and unlimited – you can not use it up or run out of it. You cannot ask for ‘too much’ and the Angels are joyously happy to give to you without limit. The faster you act, the faster you receive more assistance!

7. Celebrate yourself exactly as you are in the moment. Leave any critical judgments or negative feelings about yourself, your life, or others in the hands of the Angels for healing. Even if it is just for a few moments, let go of everything that is not of love for yourself and everything around you. In this moment of surrender much more can done for you by the Angels than you can accomplish on your own. Thank yourself and the Angles for deepening and the relationship between you.
Ask An Angel
www.AskAnAngel.org
Christopher has been leading and facilitating Angel Circles for over 20 years and has helped thousands of people form more loving, direct, clear and conscious relationships with their Angels.Welcome to the Ask An Angel Circle!
Jaa
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #35 : 12.10.2010 12:03:53 »

Tänne enkelit eivät vielä ole tulleet, mutta innolla odotan vierailua  smitten.

Siitä lähtien kun lähdin mukaan ja olen miettinyt noita kolmea toivomusta, on olo jotenkin tasasempi,
normaalin aaltoilun sijaan.
Jostain syystä on huomattavasti helpompi pohtia sydämensä toiveita ja varsinkin sitä mitä oikeasti eniten toivoo  angel . Ihan kuin "normaali" mulle-kaikki-heti-nyt-oinastelu olis vaimeempaa ja hymyilen ittekseni paljon enemmän.

Jo pelkästään tämän takia oli hyvä juttu tuo tapahtuma Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #36 : 12.10.2010 12:58:35 »

Juuh, tavallaan täälläkin  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #37 : 12.10.2010 15:01:21 »

taitaa iskee paniikki noitten toiveitten kanssa
kun pitäs valita viisaasti. ja mä teen aina pönttöjä juttuja.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
epona
Vieras
« Vastaus #38 : 12.10.2010 19:36:52 »

Hmm.

Tuli tässä tätä ketjua mieleen seuraava.

On toki tärkeää saada unelmoida ja toivoa. Ja kaikkihan me ansaitsemme sitä mitä tarvitsemme. Ja toisaalta ilman unelmia mitään ei syntyisi.

Kuitenkin. Tällaisen ketjun vaarana (minun mielestäni) on se, että syötämme edelleen enemmän halujamme kuin tarpeitamme.

3 toivetta x kuinka monta tuhatta sataa? Jos tämä ketju tosiaan on tavoittanut niin monta ihmistä, kun siinä luvattiin on mielestäni enemmän pelottavaa kuin hyvä juttu, että kaikki ovat saaneet toiveensa toteutettua.

Tämä on minun rehellinen mielipiteeni.

Oletteko muuten koskaan kuulleet termistä "earth-angel"?

Rakkaudella:
A
« Viimeksi muokattu: 14.10.2010 10:38:15 kirjoittanut Anahata » tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #39 : 12.10.2010 20:23:04 »

On ne mun toiveet sitten egosta tai sielusta, haluja tai tarpeita tai mitä vaan, niin en usko niiden tapahtuvan jos ne eivät kunnioita vetovoiman lakeja, näin uskon.

Ja lisäksi on ollut tosi huippua pohtia kaikkia niitä toiveitaan. Ja kun "vain" kolme saa valita, ei valinta ole helppo, mulla ainakaan. Siksi oonkin oikeesti joutunut miettimällä miettimään, että mitä mä oikeasti haluan.
Sekin on taas askel kohti rehellistä itseäni. Ja sinänsä loistojuttu.

Mun mielestä koko ajatus on ollut aivan loistava, tapahtuu ne toiveet tai ei juurikin tuon asian takia  Smiley.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
epona
Vieras
« Vastaus #40 : 12.10.2010 20:50:52 »

Hei taas,

On aika tehdä muutos.
Täällä maan tasolla palvelee useampi enkelikunta. On viisasta ajatella tarkoin tuleeko toive egosta vai sydämestä. Jos Toivot - siihen vastataan. On sitten kyseessä epäitsekäs tai itsekäs toive.

En tällä missään nimessä tarkoita sitä, etteikö olisi oikeus tai tarkoitus toivoa henkilökohtaisia asioita.
Uskon, että tämä ketju on  smitten aloitettu.

Meidän on aika muuttaa maailamaa.



/A
« Viimeksi muokattu: 14.10.2010 10:37:33 kirjoittanut Anahata » tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #41 : 12.10.2010 21:12:51 »

Oon tätä ketjua lueskellu ja miettiny, että miksi tässä enkelivierailussa on jumahdettu niihin toiveisiin?  Huh Mun mielestä ne oli sinänsää sivuseikka, mutta kyllä mä 3 toivetta laitoin kirjekuoreen. Mietin tarkoin mitä toivon ja yritin, että ne eivät olisi niinkään egosta vaan sielusta. Periaatteessa en hakenu omaa hyötyä, mutta toisaalta... minä hyödyn jos toisillakin asiat on hyvin, eli minulla on parempi mieli silloin.  Smiley Omissa toiveissani en toivonu mitään maallisia asioita, joten siksi niiden toteutumista en voi heti nähdä ja luulen, että yhteen toiveeseeni joudun itsekin tekee töitä. Yleensä me ei saada tosta vaan jotain, vaan meidän tarvii oppia tekemään ne itse.  Wink

Meille tulee enkelit uudelle vierailulle ensiviikolla. Vaikka ensimmäisellä kerralla sain merkkejä heistä, niin en kuitenkaan odota liikoja revanssilla. Jos odotan taas selkeitä merkkejä, nii se tulisi minun egostani, eikä sielustani. Avoin mieli, ilman suurempia odotuksia.  Smiley
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #42 : 12.10.2010 21:44:07 »

Tietty ne saa ja pitää itseäänkin auttaa. Enkelithän tuntee ja tietää meidät, joten ei heitä voi "huijata" toiveillaan.
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #43 : 13.10.2010 09:57:34 »

klassisesti sanotaan, että enkeleillä on tiettyjä tehtäviä, auttaa vaikka esiintymisessä, peloissa tms. mutta varsinainen 3 toiveen toteutus on vähän sellaista haltia-satuilua mielestäni. hieman muut konstit pitää ottaa käyttöön, jos haluaa toiveita toteen, näitähän oli aarrekartta jne..

mitä itse olen lukenut, enkelit auttavat energiatukosten putsauksessa - silloin voi toki asiat alkaa sujua, tai jos jokin esine on hukkunut.. onhan ne lueteltu vaikka Anu Wyskielin kirjassa, että mitä minkäkin niminen enkeli tekee.

tai ihanat enkelit-sivu..

 
Mahtava arkkienkeli Samuel on rakkauden enkeli, joka auttaa sinua avaamaan sydämesi suurentamalla sisäistä rakkauden liekkiäsi. Hän täyttää sinut pyyteettömällä rakkaudella ja opastaa sinua ilmaisemaan rakkautta kaikenlaisen luovuuden välityksellä.
 
Mahtava arkkienkeli Mikael on rohkeuden, vahvuuden ja suojelemisen enkeli. Hänen kaksoisliekkinsä on Faith, joka nimensä mukaisesti vahvistaa itsetuntoasi tai uskoa itseesi, jotta voisit saavuttaa päämääräsi.
 
Mahtava arkkienkeli Rafael on parantamisen, runsauden, luovuuden, totuuden ja näkemyksen enkeli. Hänen kaksoisliekkinsä on Maria, Jeesuksen äiti, joka tunnetaan myös Enkelten kuningattarena.
 
Mahtava arkkienkeli Uriel johtaa Rauhan enkeleitä. Hän työskentelee kaksoisliekkinsä Auroran kanssa purppuran- ja kullanvärisessä säteessä, joka tunnetaan myös nimellä rubiinisäde. Purppuranpunainen edustaa muutoksen ja anteeksiannon voimaa. Se sisältää puhtaan hengen violettia sekä toiminnan punaista, sen vuoksi se lisää halukkuutta palvella henkisesti. Kulta kuvastaa viisautta.
 
Mahtava arkkienkeli Gabriel on sopusoinnun, kauneuden, puhtauden ja taiteen enkeli. Hänen kaksoisliekkinsä Hope on jumalallisen äidin puhdasta tulta. Hän on jumalallinen kipinä sydänkeskuksessamme, joka valaa meihin toivoa ja voimaa, jotta jaksaisimme jatkaa eteenpäin emmekä juuttuisi paikallemme.
 
Mahtava arkkienkeli Zadkiel johtaa armon, ilon ja muutoksen enkeleitä. Hänet tunnetaan usein myös Vapauden enkelinä. Hänen kaksoisliekkinsä Amethyst, violetin säteen feminiininen puoli, antaa meille mahdollisuuden muuttua anteeksiannon, myötätunnon ja armon avulla. Ametistikivi edustaa violetin säteen vertauskuvallista kiteytymää ja on myös vesimiehen, uuden aikakauden onnenkivi.
 
Mahtava arkkienkeli Jofiel on viisauden ja valaistumisen enkeli. Hän ja hänen kaksoisliekkinsä Christine ammentavat viisautta Jumaluudesta. Kuten jo Christinen nimikin viittaa, hän on yhtä Kristustietoisuuden kanssa. Heidän tehtävänsä on kirkastaa ihmiskunnalle Säteilevien opetusten todellista merkitystä ja valaista korkeinta tietä jokaiselle yksilölle. He auttavat meitä saamaan yhteyden täydelliseen sielunsuunnitelmaamme. He vapauttavat suuria valovirtoja, jotka tulvivat ihmisaivoihin ja sulattavat kielteisyyttä.
-
« Viimeksi muokattu: 13.10.2010 09:59:23 kirjoittanut ~Cerridwen~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #44 : 19.10.2010 04:26:02 »

Hmm.. erikoinen ketju tämä.
Tietenkin enkeleitä voi lähettää toisille ihmisille, mutta jokaisellahan on jo ainakin kaksi omaa suojelusenkeliä.
Kannattaisi ehkä opetella ottamaan niihin aivan ikiomiin enkeleihin yhteys.
Siihen ei tarvita kuin hetki keskittymistä, ehkä pieni rukous ja sitten vaan juttelee enkelilleen. Kevyt kosketus, tuulenvire, kihelmöinti esim kruunuchakrassa tai niskassa ovat ilmentämisen merkkejä valon läsnäolosta.
Minä aistin väreilevän ilman, enkelin voimakkaan läsnäolon ja energian ympärilläni kun vaan keskityn hetkeksi.
Kai mä olen niin voimakkaasti suojaa tarvitseva että enkeli tekee hitonmoisen duunin alentaakseen värähtelytaajuuttaan että tosiaankin näen sen.
Usein pelkästään katsellessani ikkunasta ulos keskittyneenä näen ympärilläni voimakkaan vaaleanturkoosin värähtelyn.
Juttelen näille ihanille valo-olennoille päivittäin enkä vain itselleni apua pyytääkseni vaan kaikissa maailman tilanteissa joissa apua tarvitaan rukoilen heitä paikalle.
Pari tosi voimakasta valokokemusta mulla on ollut, mutta en ole varma onko kyseessä ollut opas vai voimakas enkeli.
Kaikille soisin vastaavan sillä se parantavan rakkauden kokemus on todella ihana  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: