No niin, sainkin jo enkeleitä vierailulle, 23.12 on ovet auki
Pohdintaa tästä aiheesta muuten mietin eilen, kun lueskelin näistä vierailukokemuksista. Joillekin kokemus on näköjään ollut hyvin epämiellyttävä, joillekin taas rauhaa henkivä.
Itse ajattelen asian niin, että tässä kiireisessä maailmassa on hyvä joskus pysähtyä pohtimaan omia halujaan hiukan syvemmin. Tähän tuo 3 toivomusta on mielestäni oiva keino. Kun käytössä on rajattu määrä toivomuksia, niin ihminen joutuu oikeasti miettimään, että mikä on tarpeellista ja mikä ei. Jos valitset toivomukset materiasta, on hyvä varmaan pysähtyä miettimään omaa henkistä puoltaan. Miksi tahdon uuden auton, enkä rauhaa sydämeen? Mitä se uusi auto minulle edustaa? Miksi toivon ennemmin rahaa, kuin rakkautta? Onko raha oikeasti mahdollisuus. Näitä asioita pohtimalla voipi jo oppia itsestään jotain, ja aina se ei ole ehkä miellyttävää opittavaa.
Usko on kuitenkin suuri asia, sillä voi siirtää jopa vuoria
Kun ihminen tarpeeksi uskoo, että enkelit ovat tulossa vierailulle, pistää heille kukat ja kynttilät, odottaa jännittyneenä ja innoissaan, kuin vanhaa vierailemaan saapuvaa ystävää, avaapa vielä ovenkin, niin mitä tahansa ihanaa voi tapahtua
Pelko voi muuttaa myönteisen kokemuksen helposti kielteiseksi, pienikin epäilys sydämessa, että onko tämä oikein, voi johtaa ahdistukseen ja pelkotiloihin. Siksi kannattaa muistaa, että jos enkelivierailu ahdistaa, niin aina voi vieraita pyytää poistumaan.
Mutta minun mielestäni on ihana ajatus, että enkelit tulevat kylään, ja vielä jouluksi
On kiva odottaa heitä, ostaa kukkia, sytyttää kynttilä, ja juoda keittiön pöydän ääressä heidän kanssaan kupponen glögiä