Heippa pirpukka ja terve tuloa opiskelemaan astrologiaa! Kyllä se siitä pikkuhiljaa aukee, pala palalta. Opiskele aivan ensiksi merkkien ominaisuudet, niille kaikki muu sitten perustuu.
Tuosta sun kartasta pisti ensimmäiseksi silmään
ja
yhtymä Leijonassa, ja vielä Keskitaivaskin
samassa sopassa. Sinä aivan varmasti haluat olla esillä ja saada huomiota, Olet varmasti myös luova ihminen. Joko ammatin tai harrastuksen pitäisi - käyttäisin melkeinpä sanaa ehdottomasti- olla sellainen, että voit jollain lailla saada positiivista huomiota osaksesi.
Toisekseen mua kiinnostaa sun nousumerkki, sehän on Vaaka. Näihin Nousuvaakojen karttoihin olen nyt törmännyt muuallakin, ja mua kiinnostaa kovasti tietää, oletko hienostunut, diplomaattinen ja sovitteleva, vai
yritätkö vain olla? Onko tempperamenttisi räjähtävää vai riitoja välttävää?
Kiitos sinullekin Meimi! Yritän kovasti päästä mukaan näihin astrologian saloihin, toivottavasti kärsivällisyyteni riittää!
Noita planeettoja yritinkin jo hieman opetella, mutta kartallani näkyvät Juno etc. tuottavat vielä hieman harmia... Ne siis olivat täysin uusia juttuja. Täytyy ajan kanssa tutustua vielä noihin merkkeihin ja niiden ominaisuuksiin!
Olen kyllä aika neiti hienohelma, eli tuohon hienostuneisuuteen täytyy kai yhtyä, samoin kuin sovittelevuuteen...
Riitoja pyrin välttämään viimeiseen asti, mutta kun tietty raja tulee vastaan, niin leimahdan nopeasti. Lepyn ja haluan sopia kenties vieläkin nopeammin...