Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Syntymäkartan tulkintaa  (Luettu 9800 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Pirpukka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 29.09.2010 12:39:04 »

Aurinkoinen tervehdys!

Kaipailen apua syntymäkarttani tulkinnassa.
Kiitokseni jo etukäteen auttajille!  smitten

Iloa ja valoa kaikille!
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 29.09.2010 13:16:01 »

Oh, uranus ykköshuoneessa. Mä tykkään ihmisistä joilla on urkki ykköshuoneessa. He ovat ihanalla tavalla omaperäisiä ja outoja tyyppejä  Smiley
Tunnistatko itsessäsi jollain tavoin sen että olisit erilainen kuin muut? Pukeudutko eri tavalla tai suositko erikoisempaa tyyliä? Tai tykkäätkö muuten vaan erota joukosta?

Mun suosikkinäyttelijällä Johnny Deppillä on myös uranus ekassa huoneessa, kuten myös miehelläni  smitten
tallennettu
Pirpukka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 29.09.2010 13:32:18 »

Kiitos Artemis! Smiley
Olen kyllä oman tieni kulkija ja erotun mielelläni joukosta. Tämä ei kuitenkaan minun tapauksessani tarkoita erikoista pukeutumistyyliä.

Ihailen teitä jotka osaatte tulkita karttaa silmäilemällä sitä. Itselleni se on vielä melkoista hepreaa, mutta uskon ja toivon näiden(kin) asioiden aukenevan.

tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #3 : 29.09.2010 21:00:33 »

Heippa pirpukka ja terve tuloa opiskelemaan astrologiaa!  Kyllä se siitä pikkuhiljaa aukee, pala palalta.  Opiskele aivan ensiksi merkkien ominaisuudet, niille kaikki muu sitten perustuu.

Tuosta sun kartasta pisti ensimmäiseksi silmään  aurinko  ja   kuu yhtymä Leijonassa, ja vielä Keskitaivaskin  keskitaivas samassa sopassa.  Sinä aivan varmasti haluat olla esillä ja saada huomiota,  Olet varmasti myös luova ihminen.  Joko ammatin tai harrastuksen pitäisi - käyttäisin melkeinpä sanaa ehdottomasti- olla sellainen, että voit jollain lailla saada positiivista huomiota osaksesi.

Toisekseen mua kiinnostaa sun nousumerkki, sehän on Vaaka.  Näihin Nousuvaakojen karttoihin olen nyt törmännyt muuallakin, ja mua kiinnostaa kovasti tietää, oletko hienostunut, diplomaattinen ja sovitteleva, vai yritätkö vain olla?  Onko tempperamenttisi räjähtävää vai riitoja välttävää?
« Viimeksi muokattu: 29.09.2010 21:04:17 kirjoittanut meimi » tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 30.09.2010 06:21:46 »

Kuu jellonat ovat ihmisiä jotka nousevat helposti porukasta esiin. Esimerkiksi tunnen erään rapusen josta ensi vaikutelma on että on arka ja syrjäänvetäytyvämpi, mutta hänestä kuoriutuu aina esiin esiintyjä joka saa porukan viihtymään.

Kuu leijonissa on lämpöä ja huumoria mutta myös välillä ihan liian dramaattisia tunteenpurkauksia  Grin He voivat vetää tunneasiat överiksi, ihan kuin elokuvassa tai saippuasarjassa. Eräs kuu leijona ystäväni kutsuukin itseään drama queeniksi Cheesy
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 30.09.2010 06:27:46 »

Miten muuten tuo merkkarin ja saturnuksen yhtymä neitsyessä?
Varmaan olet tarkka ihminen huomaamaan asioita? Olen joissain neitsyt merkkareissa havainnut "kielipoliisin" virkaa Cheesy Eli korjaavat muiden tekstejä ja sanomisia kieliopillisesti oikein ja osaavat sivistyssanat sekä muut sellaiset.
Huomaatko itsessäsi?
Ehkä sarkastisuutta? Ehkä mietit tarkkaan miten itseäsi ilmaiset? Ehkä paljastat itsestäsi asioita "rajallisesti"? Ehkä kriittisyyttäkin?

Eikö merkurius saturnus yhtälö vaikuta ajatusmaailmaankin melko paljon? Hyvin suoralinjainen tapa ajatella, ehkä ei kaikista mielikuvitus rikkain kuvio? Maanläheinen ja looginen?

Nouseva vaa'at taas ovat miellyttäviä persoonia useimmiten  Smiley Osaavat tulla toimeen ihmisten kanssa, toisinaan sortuvat liialliseen miellyttämiseen.
Kauneudentajua löytyy, maku on tarkka.
tallennettu
Pirpukka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 30.09.2010 17:00:09 »

Voi kiitos ihanat kirjoituksistanne!

Yritän nyt parhaani mukaan vastailla ja lisätä lainauksia kirjoituksistanne, katsotaan miten käy Wink

Miten muuten tuo merkkarin ja saturnuksen yhtymä neitsyessä?
Varmaan olet tarkka ihminen huomaamaan asioita? Olen joissain neitsyt merkkareissa havainnut "kielipoliisin" virkaa Cheesy Eli korjaavat muiden tekstejä ja sanomisia kieliopillisesti oikein ja osaavat sivistyssanat sekä muut sellaiset.
Huomaatko itsessäsi?
Ehkä sarkastisuutta? Ehkä mietit tarkkaan miten itseäsi ilmaiset? Ehkä paljastat itsestäsi asioita "rajallisesti"? Ehkä kriittisyyttäkin?

Tietyissä asioissa olen hyvinkin pikkutarkka. En voi sietää etenkin itse tekemiäni virheitä, oli ne sitten niinkin pieniä asioita kuin kirjoitusvirheitä. Huomaan helposti myös toisten tekemät virheet, mutta pyrin pitämään suuni supussa etten loukkaisi ketään.

Eikö merkurius saturnus yhtälö vaikuta ajatusmaailmaankin melko paljon? Hyvin suoralinjainen tapa ajatella, ehkä ei kaikista mielikuvitus rikkain kuvio? Maanläheinen ja looginen?

Tuota maanläheistä ja loogista ajattelutapaa en kyllä täysin allekirjoita. Sanoisin omaavani melkoisen hyvän mielikuvituksen Wink

Nouseva vaa'at taas ovat miellyttäviä persoonia useimmiten  Smiley Osaavat tulla toimeen ihmisten kanssa, toisinaan sortuvat liialliseen miellyttämiseen.
Kauneudentajua löytyy, maku on tarkka.

Olen hyvin sosiaalinen ja tulen (pääsääntöisesti) toimeen kaikkien kanssa. Tuohon toisten miellyttämiseen olen viime aikoina kiinnittänyt huomiota ja todennut, ettei minun kaikkia tarvitse miellyttää...
Pidän kaikesta kauniista ja tästä syystä olenkin varmaan kouluttanut itseäni visuaalisiin ammatteihin.

tallennettu
Pirpukka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 30.09.2010 17:04:23 »

Kuu jellonat ovat ihmisiä jotka nousevat helposti porukasta esiin. Esimerkiksi tunnen erään rapusen josta ensi vaikutelma on että on arka ja syrjäänvetäytyvämpi, mutta hänestä kuoriutuu aina esiin esiintyjä joka saa porukan viihtymään.

Kuu leijonissa on lämpöä ja huumoria mutta myös välillä ihan liian dramaattisia tunteenpurkauksia  Grin He voivat vetää tunneasiat överiksi, ihan kuin elokuvassa tai saippuasarjassa. Eräs kuu leijona ystäväni kutsuukin itseään drama queeniksi Cheesy

Itseäni en kutsuisi drama queeniksi, mutta kenties jos asiaa kysyisi joltakin ystävistäni, he saattaisivat vastata toisin Wink
Olen kyllä mielelläni esillä, mutta täysin vieraassa seurassa (etenkin jos en koe oloani kotoisaksi), pysyttelen ennemmin taustalla ja seuraan tilannetta.
tallennettu
Pirpukka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 30.09.2010 17:07:16 »

Mulle tulee ammatista/harrastuksista mieleen joku luova käsityöharrastus Smiley

Nautin suunnattomasti käsillä tekemisestä ja olen luova, mutta ns. perinteiset käsityöt eivät ole minua varten Smiley
Kuten jo aiemmassa kirjoituksessani kerroin, olen kouluttanut itseäni visuaalisiin ammatteihin.
tallennettu
Pirpukka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 30.09.2010 17:10:47 »

Tuo ensimmäinen vastaukseni meni näköjään pipariksi  Cheesy
Yritin vastailla Artemis sinulle tekstin väliin, mutta näyttikin menevän väärin, höh!
Erottelen siis nuo vastaukset vielä tähän.

Tietyissä asioissa olen hyvinkin pikkutarkka. En voi sietää etenkin itse tekemiäni virheitä, oli ne sitten niinkin pieniä asioita kuin kirjoitusvirheitä. Huomaan helposti myös toisten tekemät virheet, mutta pyrin pitämään suuni supussa etten loukkaisi ketään.

Tuota maanläheistä ja loogista ajattelutapaa en kyllä täysin allekirjoita. Sanoisin omaavani melkoisen hyvän mielikuvituksen

Eli taitaa nyt juuri näkyä nuo merkurius ja saturnus neitsyessä, kun suututtaa tekemäni virheet Wink
tallennettu
Pirpukka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 30.09.2010 17:20:54 »

Heippa pirpukka ja terve tuloa opiskelemaan astrologiaa!  Kyllä se siitä pikkuhiljaa aukee, pala palalta.  Opiskele aivan ensiksi merkkien ominaisuudet, niille kaikki muu sitten perustuu.

Tuosta sun kartasta pisti ensimmäiseksi silmään  aurinko  ja   kuu yhtymä Leijonassa, ja vielä Keskitaivaskin  keskitaivas samassa sopassa.  Sinä aivan varmasti haluat olla esillä ja saada huomiota,  Olet varmasti myös luova ihminen.  Joko ammatin tai harrastuksen pitäisi - käyttäisin melkeinpä sanaa ehdottomasti- olla sellainen, että voit jollain lailla saada positiivista huomiota osaksesi.

Toisekseen mua kiinnostaa sun nousumerkki, sehän on Vaaka.  Näihin Nousuvaakojen karttoihin olen nyt törmännyt muuallakin, ja mua kiinnostaa kovasti tietää, oletko hienostunut, diplomaattinen ja sovitteleva, vai yritätkö vain olla?  Onko tempperamenttisi räjähtävää vai riitoja välttävää?

Kiitos sinullekin Meimi! Yritän kovasti päästä mukaan näihin astrologian saloihin, toivottavasti kärsivällisyyteni riittää! Smiley

Noita planeettoja yritinkin jo hieman opetella, mutta kartallani näkyvät Juno etc. tuottavat vielä hieman harmia... Ne siis olivat täysin uusia juttuja. Täytyy ajan kanssa tutustua vielä noihin merkkeihin ja niiden ominaisuuksiin!

Olen kyllä aika neiti hienohelma, eli tuohon hienostuneisuuteen täytyy kai yhtyä, samoin kuin sovittelevuuteen... Wink
Riitoja pyrin välttämään viimeiseen asti, mutta kun tietty raja tulee vastaan, niin leimahdan nopeasti. Lepyn ja haluan sopia kenties vieläkin nopeammin...
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #11 : 30.09.2010 20:40:07 »

Asteroideihin ei ehkä ihan alkumetreillä kannata sekaantua.  Ihan alkeisiin kuuluu ns. horoskooppimerkkien opiskelu.  Planeetat tulee sitten siinä sivussa, kun hokaa mikä planeetta hallitsee mitäkin merkkiä ja huonetta.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Pirpukka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 30.09.2010 21:25:24 »

Asteroideihin ei ehkä ihan alkumetreillä kannata sekaantua.  Ihan alkeisiin kuuluu ns. horoskooppimerkkien opiskelu.  Planeetat tulee sitten siinä sivussa, kun hokaa mikä planeetta hallitsee mitäkin merkkiä ja huonetta.

Kiitos Smiley
Hyvä neuvo varmasti tuokin!

Kyllä tässä oma aikansa menee kun näihin asioihin perehtyy. En ole kaikkein kärsivällisimmästä päästä ja siksi kyselinkin neuvoja täältä!
Hienoltahan nuo kartat näyttävät, mutta ei niistä vielä mitään ymmärrä  Cheesy

Eli kaikki mahdollinen apu otetaan avosylin vastaan!
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 01.10.2010 10:41:09 »

Tuo ensimmäinen vastaukseni meni näköjään pipariksi  Cheesy
Yritin vastailla Artemis sinulle tekstin väliin, mutta näyttikin menevän väärin, höh!
Erottelen siis nuo vastaukset vielä tähän.

Tuota maanläheistä ja loogista ajattelutapaa en kyllä täysin allekirjoita. Sanoisin omaavani melkoisen hyvän mielikuvituksen

Eli taitaa nyt juuri näkyä nuo merkurius ja saturnus neitsyessä, kun suututtaa tekemäni virheet Wink

No kato sitten se voi olla se sun ekan huoneen uranus, ehkä  Grin
tallennettu
Pirpukka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 06.10.2010 09:08:28 »

Hei Artemis!

Valottaisitko hieman miten tuo ensimmäisen huoneen Uranus mielestäsi vaikuttaa noihin edellä mainitsemiini asioihin? Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: