Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pahanlaatuinen Härkä-addektio...  (Luettu 8172 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« : 02.10.2010 18:35:01 »

Kuten otsikko kertoi, niin Härkäpäistä asiaa olisi. OIkeastaan kysyttävää.. Allekirjoituksestani selviää varmaan olennaisin omista merkeistäni, joten voiko joku asiaa enemmän ymmärtävä kertoa, MIKSI kiinnostun vaistomaisesti miehistä jotka ovat  aurinko harka?? Siis nimenomaan näillä minun merkeilläni ei pitäisi olla niin mitään tekemistä näiden sarvipäiden kanssa. Vetovoima on myös molemminpuoleista. Noiden vedenelementtien uimisen elämässäni ymmärrän jo, mutta mutta, nyt menee vähän yli. Seurustelin mennävuosina Härkä-miehen kanssa, ja seksuaalisesti se oli koukuttava taivas, ja muuten lähinnä helvetin esikartano. Ja erään toisenkin Härän kanssa oli noin niinkuin toi taivas vuoteessa, mut muuten sitten arki ei oikein osu yksiin.  :Smiley JA TAAS olen iskenyt silmäni... Härkään!  Shocked Noh, onhan nämä kaverit varsin maskuliinisia, ja HYVIN aistillisia, ja ah voisin vain sulaa onnesta, jos saisin edes yhden härän kanssa suhteen muutenkin toimimaan...  smitten smitten smitten

Eli mitä mun pitää ymmärtää hakea kartalta, miksi itsekin vedän härkiä puoleeni? Ja onko muillakin samoja tunnelmia?  jousimies smitten harka
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #1 : 02.10.2010 22:53:17 »

Sinullahan on kauriissa merkuriusvenus ja ensinnäkin maa-merkit tulevat hyvin keskenään
toimeen.. Sitten olet kuu kalat niin varmaan se härän boheemius voisi vetää puoleensa Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #2 : 03.10.2010 11:46:13 »

Hmm, joo.. Mut toisaalta olen todella  jousimies-painotteinen, niin olen tajunnut että juuri sen vuoksi aina prakaa hommat. Ja juuri ton säheltäjä-merkin takia olen ajatellut, että pitäisi ennemminkin vaistomaisesti kiertää kaukaa. Merkitseekö se mitään, että keskiyöni on  skorpioni? Onhan se vastamerkki kuitenkin.. Sulla suomityttö tulvii härkiä ikkunoista ja ovista.. taitaa tila loppua kesken?  Grin  smitten
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #3 : 03.10.2010 14:48:38 »

Hui, aika kammottavalta kuulostavat nuo härkämiehet, pakko vaan sanoa. Ainakin tuo tuikkusen kuvaus kuulosti jopa karmivalta. Noh, onneksi en ole härkiin paljon tömännyt. Lapsuuden ystäväni tosin on naispuolinen härkä, mutta ei hänessä kyllä tuollaisia piirteitä ole.
« Viimeksi muokattu: 03.10.2010 15:28:58 kirjoittanut Ratkaisu » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #4 : 03.10.2010 15:18:30 »

Niin no miksipäs ei.. Jos sinulla on keskitaivas skorpionissa niin härät voivat tuntua
sinusta tutuilta ja kodikkailta, koska kotisi piste sijaitsee tällöin härässä Smiley

Itsekin tulen härkäpäiden kanssa melko hyvin toimeen, yhdellä härkäsellä
onkin kartallaan melkoinen oinas-painoitus, joka sitä kaveruutta voisi
selittää coolsmiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #5 : 04.10.2010 11:06:58 »

Hyvät härkämagneetit, tiedoksenne että härkien kanssa tulee loistavasti toimeen kun ei kiirehdi herra härkää koskaan yhtään minnekään ja on aina ajoissa kaikkialla missä hän mahdollisesti muuten joutuisi odottamaan, on aina kaunis ja huoliteltu eikä makstata tyylikkyyttään herra härällä ja antaa herra härän olla aina oikeassa ja kauniilla sointuvalla ja lempeällä äänellä ihaillee hänen suurta viisauttaan eikä yhtään vaikuta teeskentelevältä ja tarjoilee hänelle suussasulavia herkkuja eikä itse liho grammakaan napostellessaan nautiskellen pienenpieniä herkkupaloja herra härän seurassa. 

 Grin Just niin, tätä olen noudattanut ja hyvin on tähän asti mennyt. Erityisesti kannattaa vielä kehua maasta taivaaseen niitä pihvejä joita hän sattuu grillaamaan.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #6 : 04.10.2010 12:13:40 »

Itseä tuossa kuvauksessa kauhistutti jotenkin se, että härkien kanssa tulisi jotenkin hillitä itseään hirveästi. Eli jos erehdyt hoputtamaan, niin sukset menevät ristiin. Eikö siinä jo itsellä hermot pala, kun ei voi mistään sanoa ja aina pitää hyppiä toisen pillin mukaan. Ei kukaan ole koskaan oikeassa, niin eikö ole vähän sairasta jatkuvasti mielistellä ja paapoa. Kyllähän niiden härkienkin pitäisi herätä todellisuuteen? Ja härkä saa itse lihoa, mutta daami ei?  Cool

Siis toki uskon, että härät voivat olla tuollaisa, mutta kuitenkin sanoisin, että nuo luonteenpiirteet ovat sieltä huonommasta päästä. Eivätkö härät yleensä ole luotettavia ystäviä. Luontoa rakastavia. Nauttivat taiteesta ja kauniista sisustuksesta ja pitävät hyvästä ruuasta. Naiset ovat naisellisia ja miehet miehekkäitä. Rauhallisia ja tasaisia, eivätkä suutu helposti. Toki ovat jääräpäisiä, mutta kyllä se tasaisuus on kuitenkin mielestäni se määräävämpi piirre.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #7 : 04.10.2010 20:56:22 »

Hyvät härkämagneetit, tiedoksenne että härkien kanssa tulee loistavasti toimeen kun ei kiirehdi herra härkää koskaan yhtään minnekään ja on aina ajoissa kaikkialla missä hän mahdollisesti muuten joutuisi odottamaan, on aina kaunis ja huoliteltu eikä makstata tyylikkyyttään herra härällä ja antaa herra härän olla aina oikeassa ja kauniilla sointuvalla ja lempeällä äänellä ihaillee hänen suurta viisauttaan eikä yhtään vaikuta teeskentelevältä ja tarjoilee hänelle suussasulavia herkkuja eikä itse liho grammakaan napostellessaan nautiskellen pienenpieniä herkkupaloja herra härän seurassa. 

Ahhahhaa..!!  2funny Raivostuttavaa!!   Grin Ihania piirteitä Herra Härillä.. Tai Härillä yleisesti.. Mun pitää pari kohtaa oikoa omasta kokemuksesta; Härkä ei kiirehdi, joo pitänee paikkansa. Mutta toinen omistani tuli kyllä sinne minne olin itse menossa. Esim. halusi aina olla kanssani vaate/kenkä/koru-kaupoilla. Missä tietysti Herra Härän luontaisesti hienostunut ja kallis maku pääsi oikeuksiinsa. OIkeasti, tämä kaveri toi minulle parit kerrat Espanjasta vaatteita, täsmälleen oikean kokoisia, tyylisiä ja värisiä!!  Shocked  Grin Herra Härkä piti että olin tyylikäs ja huoliteltu, MUTTA halusi ehdottomasti maksaa vaatteitani, korujani, meikkejäni.. Tästä kävimme "hiukan" kovempiäänistä "keskustelu", koska minä maksan itse minkä itselleni haluan, on oma rahapussi kiitti vain. Ja Herra Härkä oli sitä mieltä, että mies ei oli Härkä, jos ei pysty naisensa menoja kuittaamaan. Jotta asia saatiin minulle siten perille, että juostiin pariin otteeseen edeltä kassalle maksamaan salaa ostoksia, kun minä vielä vaihdoin vaatteitani pukuhuoneessa. Eli on siis ehdoton jäärä.  Grin Pitää ihailla, kyllä, mutta ei imelällä tyylillä. Pitää näyttävyydestä, luksuksesta. Ruoka ja viini-maku on hienostunut! Todellinen kulinaristi. Herra Härkä on todellinen kiitos koti-kokille, koska arvostusta tuli kaikesta ruuasta. Arvostusta tuli ylipäätään kaikesta mitä tein kodin eteen. Sain siksi jopa kunnia nimen kodinhengetär..  smitten

Että onko ihme että tykkäsin Herra Härästä, joka työtäni arvosti..? Mikä sitten tuhosi: liian alkoholipitoinen Häränliha ei ole makuuni..  Wink  Grin
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #8 : 04.10.2010 21:03:50 »

Ja toinen mikä tuhosi: Herran  venus on  kaksoset, ja se jumaliste näkyi.. Arvostus myös muiden naisten takapuolia kohtaan tunnustelemalla jne.. jne..  knuppel2 Samperi! Olis ollu joku muu..
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #9 : 11.10.2010 23:10:51 »

Niin no, siis olenhan itsekin  kuu harka eikä minua tarvitse mielistellä. ^^
Kommentoin tosiaan vaan tuota tuikkusen viestiä, mikä kaiketi ehkä oli tarkoitettu ei niin tosissaan.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 12.10.2010 11:51:58 »

Ei minuakaan tarvitse todellakaan mielistellä (en pidä mielistelystä ja epäaitoudesta) ja minähän suorastaan "liitelen" henkimaailmoissa.  Wink angel Eli kyllä ne tämän härkänaisen jalat joutuu aina aikas lailla venymään sinne maahan.  2funny Kosketus maahankin kuitenkin aina säilyy.  smitten

Eivätkö härät yleensä ole luotettavia ystäviä. Luontoa rakastavia. Nauttivat taiteesta ja kauniista sisustuksesta ja pitävät hyvästä ruuasta. Naiset ovat naisellisia ja miehet miehekkäitä. Rauhallisia ja tasaisia, eivätkä suutu helposti. Toki ovat jääräpäisiä, mutta kyllä se tasaisuus on kuitenkin mielestäni se määräävämpi piirre.

Jep.  smitten Wink
« Viimeksi muokattu: 12.10.2010 11:54:04 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Marianne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #11 : 05.11.2010 01:37:36 »

Katsantokannasta kiinni: juureva härkä kestää ehkä enemmän ja kivuttomammin toisen räiskyntää ja tunneskaalan vaihteluita. Mutta turha odottaa että ymmärtäisi - kokemukseni mukaan härkä(miehen) oma tapa nähdä maailmaa on myös ainoa minkä hän ymmärtää. Sitten aidosti ihmettelee, miksi maailma ei ymmärrä häntä.

Alkoholissa oli marinoitu minunkin härkäni, muuten meni mukavasti melkein 8 vuotta... uglystupid2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: