Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karmiset/entisestä elämästä tutut ihmissuhteet  (Luettu 8116 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« : 08.10.2010 18:18:33 »

Tänne voisi kertoa vapaasti tietoa tälläisistä ihmissuhteista, tai jakaa omia kokemuksiaan karmisista suhteista astrologian näkökulmasta.Ei siis pelkästään rakkaussuhteista, vaan ihan mistä tahansa ihmissuhteista.
Itselläni on tälläisiä ystävyyssuhteita ollut ainakin kaksi elämäni aikana.Ensimmäisellä tyypillä oli aurinko kaksosten ja härän välissä, eli on tulkinnan varassa, oliko hän härkä vai kaksonen.Itse väittäisin, että härkä.Hänen nousumerkkinsä oli jousimies ja kuu muistaakseni vaa'assa.Hänen planeettansa tekivät ainakin seuraavanlaisia aspekteja kartalleni:

Hänen   Minun
 aurinko aspect_con vertex
 aurinko aspect_opp pluto
 aurinko aspect_con Lilith
 askendentti aspect_con kuu

Ystävyytemme meni niin, että hän dominoi minua ja hänellä oli vaikutus melkein kaikkeen mitä tein.Hän oli loistava käyttämään psyykkistä väkivaltaa.Lopuksi aloin kapinoida vastaan ja ystävyytemme vain loppui, ilman riitoja.Toki pinnan alle jäi paljon purkautumatonta vihamielisyyttä kummankin osalta.
Toisen ystäväni kanssa olemme yhä väleissä, mutta suhteemme meni pitkälti samalla lailla kuin tuo aiempikin ystävyyssuhteeni.Osasin vaan alkaa pistää vastaan tarpeeksi aikaisessa vaiheessa.Muita entisiin elämiin viittavia aspekteja karttojemme välillä en muista, kuin hänen aurinkonsa on yhtymässä minun noususolmuuni.
Nyt olisi kiva kuulla teidän muiden kokemuksia karmisista ihmissuhteista  Smiley
« Viimeksi muokattu: 08.10.2010 18:21:00 kirjoittanut aeiouyäö » tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 08.10.2010 19:07:10 »

En tuosta itse karmallisuudesta oikein osaa sanoa, ei ole tullut perehdyttyä asiaan, mutta näin astron kautta tulkittuna hymyilyttää kun tuon miehen  aurinko on  aspect_opp minun vertexiini ja minun  kuu on  aspect_con hänen vertexiinsä. Aurinko ja kuuhan kun ovat ne perinteiset miehen ja naisen symbolit, tuostahan voisi tulkita vaikka että on edellisessä elämässä tullut aviopari oltua.  Grin Edellisiä elämiä en itse käytä tulkinnoissa, mutta kyllä tuolla varmaankin hyvin voimakas psyykkinen vaikutus on. Onko täällä ketään vertexien tulkitsemisen mestaria?  Wink
Tulkitsisin tuon niin, että hän edustaa minulle sitä arkkityyppistä miestä, ja minä edustan hänelle sitä arkkityyppistä naista.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #2 : 09.10.2010 15:54:16 »

Sen kummemmin en aloittelijana osaa tätä aihetta kommentoida, mutta kiinnostaa mistä tuollaisia tulkintoja saa/miten ne tehdään?
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 17.10.2010 13:10:21 »

Useampaakin ihmistä olen epäillyt entisen elämän tutuksi, mutta varmin tapaus oli seuraavanlainen:

-Runsaasti tarkkoja aspekteja planeettojen ja akseleiden välillä. Aspektit kuitenkin enimmäkseen haastavia. Minun Saturnukseni aspektoi lähes kaikkea hänen kartallaan.

-Kuunsolmut tekivät lähinnä helppoja aspekteja toisen planeetoille.

-Hänen Lilithinsä oli suoraan Aurinkoni päällä.

Olimme vähällä tavata jo -70-luvulla, jolloin olimme samaan aikaan samassa etelänkohteessa lomailemassa (itse olin tuolloin 6, hän 7 vuotta vanhempi). Emme kuitenkaan törmänneet. Tiesin hänet vähintäänkin 10 vuotta ennen varsinaista tutustumista ja meillä oli myös runsain mitoin yhteisiä tuttavia, joiden kautta sitten varsinainen ensitapaaminen tapahtui. Syntyi hyvin räjähdysaltis on/off -suhde, ja tunne karmasta oli käsinkosketeltava. Muistin myös pätkiä ainakin yhdestä yhteisestä entisestä elämästä.



tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 20.12.2010 13:09:13 »

mistä aspekteista se näkyikään, kun en muista? oliko se noususolmu jollain akselilla, ylös vai alaspäin? vertex?     jotain?  , esim? tai       

olisi kiva tietää mistä kummalliset vetovoimat tulee, kun saavat seikkailemaan pitkin palloa. 

uuden tyypin kanssa tietty tuli yhteiskartalla 7-huoneeseen sekä  vertex  että   kuunsolmu , joka on sekstiilissä 5-huoneen   aurinko , lisäksi     aspect_tri kuu  ,     aspect_tri  neptunus   
« Viimeksi muokattu: 20.12.2010 13:43:24 kirjoittanut *Chrystalline* » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
leijonaharjainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #5 : 21.12.2010 00:43:57 »

Itse tilasin ihan tulkitsijalta, pistä mimmy mulle yv niin voin antaa yhteystietoja Smiley

*A*

Onnistuisiko antaa minullekin yhteystietoja?  Smiley
tallennettu

Nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Leijonassa, Kuu Oinaassa, Merkurius Leijonassa, Venus Leijonassa, Mars Leijonassa.
karol~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #6 : 28.12.2010 22:59:06 »

noita aspekteja en osaa tulkita...olisikin kiinnostavaa tarkistaa ne muutaman ihmissuhteen osalta. hmmm, mitenhän tuo onnistuisi.

Luulen että suuri osa tällä hetkellä elämässäni olevista ihmissuhteista on karmisia. Yleensä tunnistan nämä tyypit helposti (ilman karttoja...)

muutama mainitakseni:

työkaveri
tavattu moneen kertaan "sattumalta" aikaisemminkin; tulemme erittäin hyvin toimeen välillä, ja toisinaan taas karvat nousee pystyyn hänen sanoistaan. Käymme jatkuvaa tahtojen taistelua "kulisseissa", jota kukaan muu ei huomaa, kuin me itse. En osaa sanoa mitä karma koskee... luulen että vaikka työtoveruus joskus loppuisi, se karma ei ole ehkä selvillä tämän elämän aikana.Ollaan silti hyviä ystäviä.


"Tuttu"

Ei tulla lainkaan toimeen...ainoa ihminen jonka kanssa kykenen kunnolla riitelemään. Törmätään aina uudelleen ja uudelleen,kuin emme pääsisi eroon toisistamme; muutetaan samalle paikkakunnalle, joudutaan samaan työpaikkaan,jne... hankalaa,hankalaa ja hankalaa. Olen aina ollut se "alistuva" osapuoli. Viimeisin konflikti päättyi ensimmäistä kertaa minun puoleltani "voittoon", uskalsin kävellä yli hänen vallastaan. Toivon että karmat on käsitelty. Raastavan hankala suhde tähän ihmiseen.


kaveri

vasta muutaman vuoden tunnettu. Ensi näkemällä kumpikin tuijotti toistaan: "siis missä me ollaan nähty? missä me ollaan puhuttu juuri tästä asiasta?" selvisi ettei täällä  uglystupid2
Tiedostetaan molemmat ne hankalat paikat suhteessa...mutta tullaan älyttömän hyvin myös toimeen. Yksi parhaimmista ystävistä ikinä. Ja joskus rasittavin... buck2

avopuolisko
karmaa on ja paljon. Samalla lailla "törmäilyä" usean vuoden ajan ennen varsinaista "tapaamista", ensimmäinen karmallinen asia tasattiin jo tavatessamme/suhteen alkumetreillä... erotessani ex-puolisosta (jonka kautta tämän ihmisen tapasin) ei silti mitään kolmio draamaa  Wink
parista eri lähteestä kanavoituna myös tietoa karmastamme; sitä edelleen käydään läpi, muutaman elämän ajalta

äiti
ollut todennäköisesti (kaksois)siskoni jossain menneessä (tämäkin tieto tullut myös "ulkopuolelta") tosin olin n.3vuotiaana jo kertonut äidille että sillon kun olit mun sisko...

veli
ollut veljeni jo aikaisemmin; tästä muistikuvia. myös lapsena ollaan puhuttu äidille aikaisemmasta elämästämme yhdessä. yksi vahvimmista siteistä tämän elämän aikana.

ex:ä 1
karma selvitetty. henkistä väkivaltaa ym.. erittäin hankala suhde, mutta myös merkittävä muuten.
tulemme edelleen hyvin toimeen. molemmilla tunne yhteisestä menneisyydestä, mm. tapahtumia, joita todettu ettei ne tässä elämässä olleetkaan...  Grin
myös "tuoretta karmaa" jota selvitetty ja puntteja tasailtu ihan tämänkin elämän varrella...

toinen ex
edelleen selvittämätöntä...tavattu jo lapsena, ja sitten n.10vuoden välein sen jälkeen. Jopa ajoittain ahdistavan vahva side edelleen. Paljon selvitettävää menneistä ajoista...ei tämän elämän ajalta varmastikkaan.Edelleen välillä "pelkään" että selvitettäviä asioita tulee vielä tässä elämässä.
Ehkäpä se "karmallisin" suhde tässä elämässä..  Lips Sealed

siinäpä nuo nyt mieleen juolahtaneet... hassua että nuo karma jutut vaan tietää  idiot2
tallennettu

Ut sementem feceris ita metes
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: