Tuolla kanavatopikeilla höpötetään (en millään pahalla, siellähän joskus lueskelen) taas vaan kuinka energiaa vapautuu ja kasvaa. Sitähän on höpötetty jo vuosia. Ja kun tuntuu että energiat vain vähenee minulla ainakin.
Nappasin tähän tätä kristallikanavointia 'palasia siis' , sillä itse kristalli voi jotakuta kiinnostaakin. Ja tässä on jotain uudenlaisesta vuorovaikutuksestakin esim. telepatia, joka voi liittyä mm. Merkuriukseen.
Maa oli kristallienergiaa, ennen kuin siitä tuli sitä, mitä se on nyt. Kristallienergia sen sisällä tulee voimakkaammaksi, kun se valmistautuu ylösnousemukseen.
10-10-10-portissa maa siis aloittaa niiden kristallien ja verkkojen vapautuksen, jotka sijoitettiin sen sisään ja joita käytettiin aloittamaan valmistelunne fyysisen ja energiakehonne transformoimiseksi kristallitaajuuksiin.Keskuudessanne on yhdistymistarvetta. Tämä yhteys on jo pakoillaan ja se on aina ollut sisällänne. Se voidaan nyt aktivoida sisällänne.
Ehdotamme aloittamaan yhteydellä sydämen kautta, koska tämä on alkua yhteydelle, joka on erilainen kuin aiemmin.
Telepatia yhdistää tietoisuudessa. Tämä vaatii irrottautumista massatietoisuudesta ja uuden tietoisuuden rakentamista kristallitasolla.Tämä vaatii yhteyden mentaalikehon, mielen, fyysisten aivojen ja sen tietoisuuden välille, joka on osa kaikkia energiakehojanne. Se vaatii fyysisten aivojen säätämistä kykeneväksi havaitsemaan tämä informaatioaalto, kun yhteydestä tulee selvempi ja herätätte monet tietoisuutenne osat vastaanottamaan sisällänne olevaa informaatiota.
Tätä uutta tietoisuutta tukevat energiat aktivoidaan 10-10-10.Lisää informaatiota tulee käyttöönne, kun sopeudutte aina vain enemmän näihin uusiin energioihin ja tarkoituksenne tulee selvemmäksi, kun työstätte uusien energioiden tuomista sisään. Olkaa avoin tälle, koska se saattaa laajentua, mikä tarkoituksenne ja tehtävänne on nyt.
On tullut aika alkaa aktivoida alkuperäiset kristallikallot, koska ne sisältävät paljon tätä informaatiota.Nyt tuntemillamme kristallikalloilla ei kaikilla ole tätä tietoa, koska jotkut niistä eivät ole aitoja ja jotkut eivät ole täysin aktivoituja. Kallojen säilyttäjät ovat aktivoijia eivätkä kaikki kallot ole yhteydessä alkuperäiseen säilyttäjäänsä tällä hetkellä. Ei ole aika saada kaikkea tietoa esiin, koska osa siitä soveltuu maan ylösnousemukseen.
Haluaisin muistuttaa teille, että teidän laillanne kristallikallot ovat energiaa. Ne nähdään fyysisinä, koska ne ovat alentuneet kolmanteen ulottuvuuteen.----
Sivuhuomautus: kun aloin kirjoittaa tätä viestiä, televisiossa oli, että National Geographic -kanava näyttää 10.10. viisi uutta kristalliluolaa, jotka on löydetty maan sisältä. Itse asiassa kun näin mainoksen ensimmäistä kertaa, puhuttiin 10 uudesta kristalliluolasta. Nämä luolat ovat niin kuumia, että ihmiset eivät voi olla niissä pitkään, kuten olemme aiemmin nähneet. Se muistuttaa minua itsestäni, kun muutan fyysisen kehoni kristalliseksi. Kuumuus sisälläni on jotain, mihin minun on vaikeaa tottua. Mieheni sanoo, että tunnun palavan, kun hän tulee lähelleni, mutta hänen koskettaessaan ihoani se tuntuu viileältä. Kuumuus ei enää lähde pois, kun vertaan sitä puhdistuksiin, jotka voivat tuntua hyvin kylmiltä tai kuumilta.
-----------
No tällaista on tosiaan ollut, mutta luulen että se on flunssaista tuskanhikeä heti, kun yrittää jotakin tehdä. Mutta kristalliluolan haluaisin nähdä. :