Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jo vuoden jatkunut painajainen...  (Luettu 7042 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
KittyCat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


maailmanloppua odotellessa


Profiili WWW
« : 10.10.2010 11:36:44 »

Olen tässä jo vuoden nähnyt outoa unta... Huh

Seison nurmikolla ja jonkun matkan päässä siitä on pyöreä lampi jota reunustaa puut tasaisin välein. On täysikuu. Alkuvaiheessa muutaman kuukauden ajan kuulin suden ulvonnan mutta nykyään se on lapsen itkua.
Astun lähemmäs (sutta astuin joskus taaemmas mutta niin kävi vain muutaman kerran) ja maa katoaa altani. Putoan keskellä mustaa tyhjyyttä kauan ennen kun huomaan että vieressäni on kerrostalon seinä jonka vierestä putoan alas. Käännyn katsomaan alas ja huomaan asfaltin jokhon hyvinkin pian sitten mätkähdän... nousen ylös istualteen kuin olisin vain kaatunut käännyn katsomaan sivulle ja auto ajaa ylitseni.
Nykyään pahinta taitaa olla se että kun tajuan että "voi räkä tässä sitä taas mennään..."

Tämän takia joudun käyttämään unilääkkeitä ja ahdistun joka kerta kun tiedän että minun pitäisi mennä nukkumaan tai viimeistään siinä vaiheessa kun katson petiä... nukkumaan menolle on noussut aivan valtava kynnys.  Undecided
tallennettu

Little Miss Muffet
Sat on a tuffet,
Eating her curds and whey;
Along came a spider,
Who sat down beside her
And frightened Miss Muffet away
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 10.10.2010 12:55:08 »

Usein toistuva uni on merkki siitä, että jokin asia on käsittelemättä tai huomaamatta valve-elämässä. Mitä tärkeämpi sen vahvempi uni on ja sen useammin se toistuu.

Minusta tämä uni viittaa suoraan kamppailuun itse itsen kanssa. Mikä valve-elämässäsi on joskus vetäissyt maton jalkojesi alta niin, että unessakin tiput tyhjyyteen? Talo vieressä kuvastaisi sitä, että et ole sinut itsesi kanssa/tasapainossa itsesi kanssa, sillä talo kuvaa Minuutta. Sen sijaan, että olisit talon sisällä, tiputkin sen viertä alas. Kerrostalo viittaisi siihen, että ihmisessä on useampi kerros Minuudessa, joten ilmeisesti asia, joka saa unesi vaivaamaan sinua ja toistumaan, koskettaa kaikkia ulottuvuuksia sinussa.

Lampi on vettä ja vesi viittaa tunne-elämään. Kuu on feminiinisyyden mutta myöskin alitajuisten tunteiden symboli. Metsä edustaa usein hengen ravintoa ja energiaa. Koska ne esiintyvät ensimmäisinä unessa, viittaavat ne siihen, että ikävä asia on kohdannut sinua tunne-elämän puolella ja liittynyt mahdollisesti feminiinisyyteen - naisena olemiseen, naiseen, alitajuisiin tunteisiin jne.

Sisäisen lapsen itku kertoisi tässä tapauksessa omasta sisäisestä hädästä - alitajunta huutaa sinua auttamaan. Suden ulvonta lienee ollut hienovarainen viesti siitä, että alitajunnalla on asiaa, mutta koska et ole kuullut sitä se on muuttunut suoraan lapsen itkuksi. Kukaan ihminen ei yleensäkään voi vastustaa lapsen itkua, vaan hän ryntää apuun heti.

Asfaltiin mätkähtäminen käy hyvin eli jollakin tasolla olet selviytynyt tästä tunne-elämää koettelevasta tapahtumasta, koska sinulle ei satu mitään iskeytyessäsi asfaltiin. Kuitenkin auton yliajamaksi tuleminen voisi viitata siihen, että jokin asia fyysisessä maailmassa muistuttaa sinua tapahtumasta tai vastaavasti sitä, että itse jollakin tasolla lietsot asiaa. Kenties ajattelet, ettet selviä tai että kaikki on hirveän huonosti, vaikka todellisuudessa ei ole, koska et loukkaantunut unessasi. Niinpä se auto sitten saapuu sieltä ajamaan ylitse. Yleensähä autoa ajetaan itse, se on henkilökohtainen liikenneväline kulkemiseen.

Toivottavasti näistä vinkeistä olisi apua vyyhdin selvittelemiseen! Smiley



tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 10.10.2010 12:55:28 »

Kyllä se vuodenvaihteen jälkeen helpottaa.
Painajaisuni,  jupiter skorpioni aspect_tri kuu kalat ja transiitti  pluto siinä keskellä koettelemassa psyyken rakennetta.
Voisit miettiä minkä merkityksen itse annat tietyille tunteillesi.
Logos  aspect_opp kuu.
Onko elämä yhtä kärsimystä? Eikö se muutu ja etene?
 chiron neitsyt aspect_squ mars jousimies
 mars jousimies auto ajaa ylitsesi ja haavoittaa?
Miesenergia, onnettomuus, mikä??

Ootko sinä vähän katkera? Miksi?
 venus skorpioni aspect_opp Admetos rx  harka

Admetos

This is another Uranian planet. For those who love to suppress/repress their hard feelings, their hard knocks in life, their bitterness, their bad luck, their trauma, , is doing an Admetos response. Admetos has an affinity for the Moon and is often seen as the other symbol for the mother. It is also about our subconscious. In its most lurid form, the monsters and the Shadow within ourselves is mirrored by this planet.Very often, with a strong Admetos natally in one's chart, this can mean that a "photograph" of a trauma occurred very early in life--especially in utero--while being carried by Mom--and it stains the person's entire life-force.This planet rules strangulation of the person. The person suffocates in some way. It could be due to an overdose of prescription, over-the-counter or other drugs, inhaling poisonous gas of some kind ,being poisoned by drinking water , or inhaling poisonous air that accumulates and you get sick and die from it.Admetos is about the hidden, poisonous things in our everyday environment that can potentially kill us. Admetos means death by slow, gradual onset and poisoning. An Admetos death can take years, if not a decade. And the person suffers enormously over time, if the source of the poisoning to them is not identified. A person slowly being poisoned by arsenic being put in their food daily, is a good example of this--a lot of liver pain, a lot of suffering, but its slow and unmerciful.

teksti planeetat ja kuolema sivulta,
sun karttatiedot syntymäajastasi esittelyssä.
tallennettu
KittyCat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


maailmanloppua odotellessa


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 10.10.2010 14:05:00 »

kiitos teille... Smiley
nyt kun tarkemmin alan miettiä niin taitaapi tuo uni jollain tavalla liittyä meikäläisen mielenterveydellisiin ongelmiin joihin en suostu pillereitä syömään ja koulunkäyntiin johon alkaa usko loppua... nyt sitä miettii että miten ei itse moista huomannut mutta monet sanoo mulle että pakenen totuutta ja elämääni...  Huh

ja mites muuten kun siinä unessa kun astun eteenpäin joskus näen pienen blondin isot vaaleansiniset silmät omaavan pojan joka on arviolta ehkä 3-5 vuotias...??
« Viimeksi muokattu: 10.10.2010 14:08:32 kirjoittanut KittyCat » tallennettu

Little Miss Muffet
Sat on a tuffet,
Eating her curds and whey;
Along came a spider,
Who sat down beside her
And frightened Miss Muffet away
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 10.10.2010 15:42:12 »

Voisi olla viittaus sisäiseen lapseen - sisäisen lapsen sukupuolella ei kai unimaailmassa ole väliä Smiley

Mielenterveyden ongelmatkin kumpuavat aina jostakin, joten en usko, että uni tulee vain koska et syö lääkkeitä. Lääkkeillä saa alitajunnan turrutettua, jolloin pystyy elämään eräänlaisena energiatason "zombina", kun mikään viesti sisimmästä ei tule perille. Uni ja sen antamat viestit ovat kuitenkin olemassa, vaikka ne turruttaisikin pois lääkkeillä. Siksi uni toistuu ja toistuu.
tallennettu
KittyCat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


maailmanloppua odotellessa


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 10.10.2010 16:26:16 »

kyllä ne mielenterveydellisiin ongelmiin kuten masennukseen määrätyt lääkkeet vaikuttavat toimintatapoihin, päätöksiin, käytökseen ja kaikkeen muuhunki vastaavaan ja ihminen käyttäytyy AIVAN erilailla... tiedän sen kun äitini syö masennuslääkkeitä suvussa kulkevaan masennukseen... esim. jos äiti syö vahvoja kipulääkkeitä se joutuu ihan pilleri huuruihin ja alkaa skitsoilemaan...
vaikka lääkkeistä sanotaan ettei ne mihinkään toimintaan oikeasti vaikuta ne vaan auttaa jaksamaan niin kyllä ne vaikuttaa ja siksi en halua pillereitä syödä kun asian saa paremmin pois päiväjärjestyksestä käsittelemällä sen kunnolla... lääkärit kun ei mieti kunnolla lääkkeiden yhteisvaikutuksia niitä määrätessään...
tallennettu

Little Miss Muffet
Sat on a tuffet,
Eating her curds and whey;
Along came a spider,
Who sat down beside her
And frightened Miss Muffet away
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #6 : 10.10.2010 16:49:47 »

Kyllä ne osaltansa turruttavat. Voidaan pohtia esimerkiksi aivojen epätasapainon kohdalla, että MIKSI ne ovat epätasapainossa? Mikä henkinen syy sille on (koska kaikille sairauksille syy on aina henkinen)? Oireita voi toki helpottaa, mutta jos henkisen syyn selvittää ja pääsee sen kanssa tasapainoon, voi lääkkeistäkin ehkä päästä luopumaan Smiley Syyhän voi olla vaikka vammautuminen entisessä elämässä tai menneen elämän karma. Tai tasapainottomuus oman itsen kanssa. Tai yhteiskunnan jumalattomat vaatimukset, joiden rinnalla kokee olevansa onneton. Henkiset oireet ilmenevät aina myös fyysisesti. Näkyyhän rakastuminenkin, joka on tunnereaktio, kemiallisina reaktioina ja fyysisinä oireina, kuten punasteluna esimeriksi Smiley Kumpikaan ei siis sulje pois toistaan.

Minulla on kaveri, joka sairastaa skitsofreniaa. Menee aivan sekaisin lääkkeistä, jonka vuoksi hän joutuu ottamaan ne ennen nukahtamista. Ilman lääkkeitä hän ei tiedä, onko edessä seisova juttukaveri oikea vai harhakuvitelma  (=lue, henkimaailman asukas). Hänellä henkinen syy skitsofreniaan on maadoittumisen puute. Hän lähtee leijailemaan ihan muihin sfääreihin. Lääkitys pitää hänet maadoittuneena, mutta jos hän pystyisi maadoittumaan itse, ei lääkitystäkään tarvittaisi.

Aina on tietenkin käännyttävä lääkärin puoleen, jos sille ilmenee tarvetta!
tallennettu
KittyCat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


maailmanloppua odotellessa


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 10.10.2010 17:23:55 »

aivan joo... en olekaan ajatellut juttua ihan noin paljoa koska en äitini kanssa ikinä ole toimeen tullut eikä ole sen enempää kiinnostanut ja osastolla sain kammon lääkäreitä ja sairaaloita kohtaan...
Itselläni ongelma oli pari vuotta sitten paljon pahempi kuin nyt. Loin itselleni puolivahingossa oman maailman joka sulautui yhteen tämän maailman kanssa ja antoivat minulle ystäviä joiden kanssa keskustella. Uskon että osa syynä tähän oli se että minua kiusattiin koulussa (joka välitunti sain puoli litraa vettä niskaani vuotta vanhemmilta tytöiltä joita en edes tuntenut), olen myös hyvin luova ja tarkka monen asian tekemisen kanssa jos jaksan antaa motivaationi oikein. Menetin haluni ja voimani mennä kouluun. Nyt kun olen palannut päättäriä yrittämään meinaa usko totaalisesti loppua ja siksi onkin hyvä että löysin tämän sivuston koska asiat jotka vaivaavat tulisi käsitellä etten luovuta väärässä vaiheessa.
tallennettu

Little Miss Muffet
Sat on a tuffet,
Eating her curds and whey;
Along came a spider,
Who sat down beside her
And frightened Miss Muffet away
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 10.10.2010 17:27:12 »

No enpä jaksa väitellä. Kullakin oma kokemuksensa.

No eipä ollut tarkoitus väitelläkään  Grin Mielestäni väittelemällä ei saa mitään aikaiseksi ikinä. Tai siis minä en ainakaan saa - muuta kuin pahan mielen.  Tongue
tallennettu
KittyCat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


maailmanloppua odotellessa


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 10.10.2010 17:43:13 »

en tiä onko se karmivampaa että osastolla potilas punpataan lääkkeitä täyteen vai sitten se miten lääkärit suuttuvat kun potilas kieltäytyy tästä toimenpiteestä... Se meinaan on todella kamalaa kun osaston lääkäri suuttuu...  buck2
tallennettu

Little Miss Muffet
Sat on a tuffet,
Eating her curds and whey;
Along came a spider,
Who sat down beside her
And frightened Miss Muffet away
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #10 : 10.10.2010 21:42:06 »

Minä näen todella hyvin unia ja välillä oikein värikkäitäkin sellaisia sekä olen yhteydessä ylempiin dimensioihin, vaikka syön lääkkeitä. Olen kokeillut olla ilmankin tässä ihan lähiaikoina, mutta keskittymiseni oli niin huonoa, että oman ja muiden turvallisuuden vuoksi aloitin uudelleen. Huomasin keskittymiskyvyttömyyteni liikenteessä autolla ajaessa.

Tiedähäntä, mistä adhd:ni johtuu. Liekö sille karminen selitys vai ei. Lapsesta asti olen tällainen ollut.  uglystupid2
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
KittyCat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


maailmanloppua odotellessa


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 11.10.2010 08:49:50 »

meikäläisen kohdalla esimerkiksi nuo circadin 2mg estää unien näkemisen 6-7 tunnin ajaksi lisäämällä melatoniinin eritystä aivoissa... käteviä siinä mielessä että tunnin sisällä lääkkeen ottamisesta (kunhan ei syö eikä juo mitään) on niin väsynyt että meinaa taju mennä ja unia näkee mahdollisesti vasta aamulla jos nukkuu tarpeeks pitkään...
...eli toisaalta ei tuo poista painajaista mutta ainakin saa nukuttua kun on parhaimmillaan kuudesti peräkkäin saman yön aikana herännyt saman unen takia ja muutenkin unen laatu ollut heikkoa... aikaisemmin en uskonut että samaa unta voi nähdä peräkkäisinä öinä mutta sitten kun se oli jatkunut viikon aloin uskoa. että okei, panajaisia voi oikeasti olla muuallakin kun elokuvissa MUTTA ETTÄ MONESTI PERÄKKÄIN SAMANA YÖNÄ! siihen meni hermo ja hain lääkkeet että saisin edes muutaman tunnin nukuttua kunnolla.
tallennettu

Little Miss Muffet
Sat on a tuffet,
Eating her curds and whey;
Along came a spider,
Who sat down beside her
And frightened Miss Muffet away
KittyCat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


maailmanloppua odotellessa


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 11.10.2010 12:43:20 »

juu ja kokemuksia täällä pitääki jakaa eikä niistä pidä riitelemään ruveta. ihmiset on erilaisia ja siksi on erilaiset tarpeet myös lääkityksissä.  Smiley
itse olen tauolla lääkityksestäni ja käytänkin sitä nykyään vain illalla jos on paniikkia. Paniikille turpaan knuppel2
tallennettu

Little Miss Muffet
Sat on a tuffet,
Eating her curds and whey;
Along came a spider,
Who sat down beside her
And frightened Miss Muffet away
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: