Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ystävän ilmestyminen eteeni???  (Luettu 2939 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Small_angel
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 10.10.2010 13:28:23 »

Olen hieman pohtinut henkimaailman asioita ja ajatuksen voimaa...
Minulle tapahtui kesken lempitv ohjelman, että näin hahmon seisomassa eteisessä. Hyvin vahva lämpö nousi vatsanpohjasta rintaan, ja minulla oli levollinen mieli. SUljin silmät ja katsoin uudestaan, ja tunnistin hahmon ystäväkseni, johon minulla on tunteita enemmänkin (kunhan vain aika olisi oikea ja paikka niin voisi ollakin enemmän), ja hänen puoleltaan sellaista myöskin on ollut ilmassa jossain välissä.
Menin katsomaan tietokoneelle, ja 1,5min ennen kun siihen istahdin oli häneltä tullut viesti jota olin jo odottanut pidempään. Kun palasin tv:n ääreen koirani joka myös katsoi eteiseen kun minäkin katsoin, oli noussut ja kävi tarkkaan haistelemassa paikkaa jossa ystäväni vaalean hahmon näin. TUnnistin hahmossa vain ääriviivoista ihmisen olemuksen, ja keltaiseen päin oleva lämmin hehku siinä oli.

Nyt haluankin kysyä että miten tällaiset on mahdollisia? Onko se vain ajatuksen voima joka saa energian liikkeelle? Onko minulla mahdollisuus harjoittaa itseäni että voisin joskus näyttäytyä myös hänelle?
Kuinka suuri voima rakkaudella on tällaisissa asioissa...sanotaanhan että rakkaus voi siirtää vuoria, niin jos asiat on sieltä niin ilmeisesti keskittymällä voisi päästä lähelle toista???
VOinko keskittää ajatuksiani niin vahvasti, että voisimme joskus mennä eteenpäin? Välimatkamme on todella todella pitkä vuoret on erottamassa...

tallennettu
KittyCat
Satunnainen astroilija
*

maailmanloppua odotellessa

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 10.10.2010 13:51:17 »

Minulla oli pienenä tapana seistä isän vieressä katselemassa tätä. En ikinä sanonut mitään, katselin vain yleensä varsinkin silloin jos isä nukkui. Ja sitten sattui viime vuonna niin että oli osastolla suljettuna ja käperrryin pedille isääni ikävöimään niin seuraavana päivänä isä kertoi miten olin hänen viereensä ilmestynyt häntä katselemaan niin kuin aina silloin pienenä.
Että sanoisin niin että hyvin mahdollista on että voi ilmestyä toisen luo henkisellä tasolla...
tallennettu

Little Miss Muffet
Sat on a tuffet,
Eating her curds and whey;
Along came a spider,
Who sat down beside her
And frightened Miss Muffet away
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 10.10.2010 15:22:49 »

Ystäväni ystävä, vanhempi rouva jo, kertoi eräs yö heränneensä siihen, kun ystäväni oli käynyt istumassa sängyn vierellä.

Samainen ystävä oli testannut jotain todella ihastuttavaa hajuvettä tämän vanhemman rouvan luona. Hajuveden tuoksun haihduttua hän oli harmitellut, ettei kämmenselkä tuoksu enää tälle ihanalle parfyymille. Seuraavana aamuna hän heräsi siihen, kun tuoksu oli palannut. Hän tiesi heti vanhan rouvan käyneen yön aikana sivelemässä tätä hajuvettä hänen kädellensä Smiley

Eli aivan normaalia!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: