Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seinä tuli vastaan.  (Luettu 3355 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Seela
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« : 10.10.2010 18:20:31 »

En oikein enää tiedä mihin suuntaan kääntyä. Olen ajoittain todella uupunut, enkä enää tiedä, mistä apua osaisin etsiä. Minulla diagnosoitiin dissosiaatiohäiriö. Minua on kiusattu useita vuosia kouluikäisenä. Kiusaaminen oli rankkaa ja ajoittain väkivaltaista. Lapsuudesta en muista juurikaan mitään ja kouluaika meni paniikissa. Siihen aikaan keskittymisvaikeuksiakaan ei oikein vielä ymmärretty, eikä masentunut lapsi saanut mitään apua. Nyt ahdistus, pelkotilat, epätodellinen olo ja muut oireet on nostaneet päätään ja olen käynyt säännöllisesti terapeutin juttusilla. Psykiatri määräsi mulle lääkkeet, joita en uskaltanut parin kokeilupäivän jälkeen enää syödä. Olen muutenkin herkkä kemikaaleille, enkä uskalla, enkä edes halua lääkitä itseäni tunnottomaksi. Haluan selvittää tilanteeni juuriaan myöten, vaikka tiedän sen olevan hyvin rankka tie. Olen puhdistelua aloitellut jo viitisen vuotta sitten reikin merkeissä.

Tämä kaikki vaikuttaa pahasti ihmissuhteisiini. En tiedä enää mitä osaan ja mitä haluan. En tiedä missä olen hyvä ja samalla tässä pitäisi yrittää keksiä, mikä minusta tulee isona. Olen viettänyt useita vuosia kotiäitinä ja nyt viimeisimmän vuoden melkein koko ajan masennuksen ja ahdistuksen kourissa sairauslomalla. Rosen-terapiaan on aika varattu ja haluan todella saada apua tähän asiaan.

Huomasin, että täällä on muitakin avuntarvitsijoita. Mietin kuitenkin pitkään, uskallanko tähän tästä kirjoittaa. Alan jo olla niin hemmetin uupunut tähän kaikkeen, etten enää turhia jaksa estellä. Haluaisin löytää kanavan luovuudelleni, joka on tukkiutunut sisälle monien vuosien aikana.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #1 : 10.10.2010 23:09:56 »

taas mää tuuppaan ad(h)d dg:tä tähänkin.. itellä melko samaa historiaa, oman dg:ni sain vasta vuos sitte marraskuussa että pihalla olin ku lumiukko siihen asti.

http://www.youtube.com/watch?v=f7IyX3vp9qw on hyvä linkki, joka mun läheisille selvensi mitä tapahtuu päässä. ite syön lääkkeitä satunnaisesti, lähinnä silloin kun pitää saada aikaseksi.

tulee sinusta mielikuva että oot tavallaan labyrintissa ja joka reitti on umpikuja.
aistin levottomuutta ja ehkä hätäännystäkin. Et taida kovasti uskoa henkimaailman juttuihin, oppaisiin tai enkeleihin? koen että semmonen koittaisi apuansa tarjota, mutta ehkä tietoa näistä asioista tarvittaisiin enemmän ennekuin tämä asia etenee.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Seela
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #2 : 11.10.2010 08:55:10 »

taas mää tuuppaan ad(h)d dg:tä tähänkin.. itellä melko samaa historiaa, oman dg:ni sain vasta vuos sitte marraskuussa että pihalla olin ku lumiukko siihen asti.

http://www.youtube.com/watch?v=f7IyX3vp9qw on hyvä linkki, joka mun läheisille selvensi mitä tapahtuu päässä. ite syön lääkkeitä satunnaisesti, lähinnä silloin kun pitää saada aikaseksi.

tulee sinusta mielikuva että oot tavallaan labyrintissa ja joka reitti on umpikuja.
aistin levottomuutta ja ehkä hätäännystäkin. Et taida kovasti uskoa henkimaailman juttuihin, oppaisiin tai enkeleihin? koen että semmonen koittaisi apuansa tarjota, mutta ehkä tietoa näistä asioista tarvittaisiin enemmän ennekuin tämä asia etenee.

Adhd on aika todennäköinen, mutta sitä ei kuulema vielä lähdetä tutkimaan, ennen kuin selviää dissosiaatiohäiriön tarkempi määritelmä.  Undecided

Labyrintti kuvaa tämän hetkistä tilannetta erittäin hyvin. Olen paikallani ollessa tyyni ja tasapainoinen. Heti kun yritän päästä jossakin eteenpäin, alkaa ahdistamaan. Väsyn helposti, koska tie on niin raskas. Henkimaailma on erittäin tuttu, mutta nuo muutamat lääkekokeilut ja totaalinen toimintakyvyttömyys tässä välillä on saanut minut hukkaamaan paremmin yhteyden itseeni ja henkimaailmaan. Siksi yritän apua etsiä tätäkin kautta. Olen itseasiassa ihan lapsesta asti omannut kyvyn tiedostaa asioita hiukan laajemmin. Sekin hankaloitti jo silloin elämääni valtavasti. Olin asian kanssa silloinkin yksin, niin kuin olen välillä nytkin. Olen myös opettanut nyt aikuisiällä Reiki-hoitoa ja hoitanutkin jonkin verran. Sekin sitten jäi, kun liikaa alkoi nousta menneisyydestä pintaan. Huomasin, että nyt täytyy keskittyä itsensä, eikä muiden hoitamiseen.

Anteeksiantoharjoituksia teen säännöllisesti. En tunne vihaa tai muitakaan negatiivisia tunteita kiusaajiani kohtaan. Olen käynyt jopa juttelemassa muutaman pahimman kiusaajani kanssa. Yksi heistä on nykyään paras ystäväni. Ymmärrän tilanteen kokonaisuuden ja silloinkin lapsena ymmärsin sen, että niin vain täytyy olla. Minun osani sillä hetkellä on olla kiusattu. Nyt vanhempana ymmärrän sen vieläkin laajemmin. Joku tarkoitus sillä on. Ja haluan päästä selvittämään sitä tarkoitusta.

Hankaluutena on nimenomaan tuo dissosiaation häiriö. En osaa uhkaavan tilanteen tullen integroida kokemaani ollenkaan. Saatan unohtaa täydellisesti tilanteen, jossa koen jonkun uhkaavan minua. Menen todelliseen paniikkiin, jos joku arvostelee minua negatiivisesti. Tai jos tunnen, että jollain on minusta pahoja ajatuksia. Olen välillä tiedostamattani yrittänyt kääntää herkkyyttäni pois, koska tällä hetkellä minun on hankala kohdata kaikki tunteet. En halua joutua koko ajan paniikkiin, koska haluan kyetä elämään jotenkuten normaalia elämää. Jonkin aikaa sitten olin täydellisesti tasapainossa ja oletin, että olen tasapainossa myös tämänkin asian kanssa. Olen miettinyt myös, että jospa yritän väkisin mennä väärään suuntaan ja siksi minulle nyt on tullut niin valtava ahdistus? En kuitenkaan osaa löytää paremmin suuntaa, koska tilanne on mennyt näin pahaksi.

Olen hyvää matkaa menossa oikeaan suuntaan. Haluan kohdata ne menneisyyden peikot kokonaan, jotta pääsen eroon tästä oireilustani. Haluan löytää oman paikkani. Haluaisin löytää tämän ahdistuksen keskeltä sen oman itseni. Minän, joka tietää mitä osaa ja mitä haluaa. Osaa antaa luovuuden pulputa, on kanava sitten mikä onkaan. Nyt en kuitenkaan tiedä enkä osaa.

Kiitos Teille ihanat!  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: