Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: sama uni kahdella yhtæaikaa?  (Luettu 5884 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Jannanne
Vieras
« : 10.10.2010 22:06:21 »

Elikkæs, olimme nukkumassa poikani, 2v kanssa. Unessa næin ettæ jokin tippui ja mæsæhti maahan ihan plæsiksi, heræsin, sæikæhdin kamalasti sitæ tippumista ja sillæ samalla sekunnilla poikani heræsi kirkuen ja huusi ettæ tippui tippui. Aluksi luulin, ettæ mieheni  tiputti jotain, niin toden tuntuinen se oli ja kun poikanikin sæikæhti mutta siinæhæn se nukkui vieressæ. osaako kukaan sanoa mitæ tæmæ oli?
tallennettu
Cherrie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #1 : 11.10.2010 16:04:24 »

Samaa mietiskelyä täällä päin,

toissayönä tapahtui kummia. Aamulla poikaystäväni alkoi selittää, kuinka näki unta että hän yritti tavoittaa minua puhelimitse monesti, mutten vastannut. Samana yönä olin minäkin nähnyt unta, että poikaystäväni soittaa enkä vastaa. Mistä ihmeestä tämä voi johtua??  idiot2
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #2 : 11.10.2010 16:20:43 »

ekana tulis mieleen, ettæ jos koette molemmat ettæ ette saa toisiinne yhteyttæ, tms. en silti ole kukaan kuka oikeasti osais sanoa asiasta mitææn, tuli vain mieleen ekana Smiley
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #3 : 11.10.2010 16:32:34 »

Näin joskus vieressä nukkuneen eksäni kanssa samaa unta. Herätessä aloimme kertoa unta toisillemme ja selvisi, että olimme olleet samassa unessa yhtäaikaa, esim. hän oli unessa auton etupenkillä, minä takapenkillä, auton väri ja sen jälkeiset tapahtumat menivät myös yksiin. Olihan se kieltämättä vähän karmivaa vaikka itse uni ei ollut pelottava.  Grin
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Cherrie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #4 : 17.10.2010 17:42:17 »

Minäkin olen nähnyt ystäväni kanssa samaa unta, mutta meillä onkin ollut aina tosi luja yhteys jonka samasta syystä aikoinaan pyysin katkaistavaksi, sillä kannoin hänen KAIKKI murheensa ja sairautensa omassa kropassani.  Embarrassed

Hui, kuulostaa pelottavalta tuo. Tapahtuko tää murheiden/sairauksien kantaminen myös toisinpäin?
tallennettu
kaitsow
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #5 : 10.11.2010 20:04:10 »

Hei osiko tääl joku joka osaisi tulkata unen järkevästi. Olen nähnyt samaa unta jo 3-4 päivää enkälöydä mitään jäekevää vastausta. Uni menee näin. Kävelen asvaltti tietä ja ympärilläni on vaan korkeita kerrostaloja kun kävelen niin katson samassa pilvettömälle taivaalle joka on sinenen. Vosiko joku auttaa minua tän unen tulkkaamiseen..
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #6 : 12.11.2010 12:32:06 »

^Pilvetön, avara taivas on hyvä juttu.. Haaveiletko/kaipaatko uusia tuulia, laajentaa itseäsi, tekemisiäsi, kun taivaalle tiirailet.. :Smiley Kuin unelmoisit jostain.. Kerrostalot.. onko niistä yksityiskohtia? Tuli mieleen että kaupungissa asut, kaupungin anonyymiys, betoni.. "takaisin luontoonko" kaipaat Grin tai paikka missä asut nyt ei tuo luovuuttasi/noita haaveitasi. Tai sitten vaan kattelet ja haaveilet etkä itse tee mtn konkreettista.
Tämä myös saattaisi sopia sinuun;

Kurkkuchakra
Väri: Taivaansininen
tehtävä: huolehtia vuorovaikutuksesta ja kommunikaatiosta; tämä chakra on itseilmaisun, kommunikoinnin, luovuuden, totuuden, tahdon ja rehellisyyden keskus.
Kolmannen Silmän ja Kurkkuchakran energioiden yhdistyminen johtaa luovaan aktiviteettiin. Kun tämä chakra on tasapainossa keskitymme paremmin, olemme tyytyväisempiä, parempia puhujia, taiteellisesti inspiroituneita sekä aktiivisemmin kiinnostuneita spirituaalisen viisauden ja meditoinnin opiskelusta. Kun tämä chakra on tasapainossa, aineenvaihdunta toimii hyvin.

++ ylimielisyys, liiallinen puhuminen sekä itsekeskeisyys
-- pelokkuus, ujous, syrjäytyneisyys, sekä seksiin liityviä pelontunteita.

Kun tämä chakra ei ole balanssissa, voit kokea uupumusta, paino-ongelmia, esiintymispelkoa, ruoansulatusvaivoja, kurkku- ja niskakipua. Niskan jäykkyys voi olla merkki kykenemättömyydestä ilmaista tunteitasi verbaalisesti. Kykenemättömyys ilmaista tunteita voi johtaa turhautumiseen ja jännittymiseen. Sen jonka kurkkuchakra on epätasapainossa, on vaikea rentoutua, hän saattaa olla kontrolloiva, itsepäinen ja suorasukainen.
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: