niimpæ niin, ja sitten kun pitæisi vielæ tulla toimeenkiin, asun niin pienessæ kylæssæ ettæ ei sinne oikeastaan edes sovi yhtææn parturikampaajaa tai kosmetologia lisææ. Ja kun tuo kauneudenhoito kuitenkin kiinnostaa, tosin kiinnostaa kauneus esim, sisustuksen ja kæsitøidenkin merkeissæ... on tæmæ liian hankalaa.
Ja tæstæ tuli muuten mieleen, kaikilla, jokaikisellæ ihmisellæ, on joku kumma tarve tukkia mut læhihoitaja kouluun, vaikka en halua læhihoitajaksi, en ollenkaan. Onhan se ihmisten hoitamista, mutta koen, etti siinæ pææse yhtææn etenpæin, tai auttamaan oikasti ihmisiæ, kun jakaa læækkeitæ ja pesee pyllyjæ. kyllæhæn heidæn tyø on arvokasta, mutta s ei vain ole minun juttuni, haluan nækyviæ tuloksia
Sekin myøs on kæynyt mielessæ, ettæ mitæs jos pæætyy luontaishoito alalle, niin rasittaa varmasti selitææ ihmisille omaa pæætøstæ ryhtyæ "huuhaa hoitajaksi". minun læhipiirissæ kun on niin paljon skeptikoita ja todella pinnallisia ihmisiæ.
Niin ja arzille, kiitos sanoistasi, mutta tæytyy kyllæ huomauttaa, ettæ akupunktioon ja vyøhyketerapiaan on ihan viralliset monen vuoden koulutukset, joissa tæytyy kæydæ myøs koululææketiedettæ. Tottakai sitte tyøllistyminen on eri asia, yrittæjæ tæytyy olla, mutta se onkin minun unelma, ei yhtææn kiinnosta olla palkattuna toiselle, etenkææn jos ei ole etenemismahdollisuuksia ja tyø hinkuttaa samassa paikkaa pæivæstæ toiseen.