Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Samanlaiset syntymäkartat synastriassa?!?  (Luettu 3527 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cherrie
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 12.10.2010 17:00:01 »

Eli siis, törmäsin erittäin outoon sattumaan eilen.  idiot2 Tein synastriakartan itsestäni ja "elämänkumppanistani".
Ensin huomioni kiinnittyi siihen, että ac/dc akselit sun muut ovat täysin kohdakkain.
Huoneet ovat samoilla kohdilla, samoissa merkeissä.

Seurustelimme monta vuotta, nyt emme ole olleet yhdessä vuoteen, mutta koko tämän ajan pysyneet parhaina ystävinä - hän on ainoa ihminen tässä maailmassa, kehen voin luottaa. Olemme suunnitelleet, että "nuoruuden sekoilujen" jälkeen asettaudumme aloillemme yhdessä Smiley olen siis tuntenut erittäin syvää "sielunkumppanuutta" aina, ja tiedän etten tule koskaan tuntemaan mitään samanlaista ketään toista ihmistä kohtaan.

minä
aurinko oinas
kuu jousimies
venus oinas
mars rapu

askendentti leijona

hän
aurinko  neitsyt
kuu oinas
venus vaaka
mars rapu

askendentti leijona

ja lisää tuntuu löytyvän yhtäläisyyksiä kokoajan...

Kummallakin lisäksi

juno huoneessa 11
chiron huoneessa 12, tarkalleen kohdakkain, leijonassa
neptunus ja uranus huoneessa 5, kauriissa
pluto huoneessa 4, skorpionissa

Vertex huoneessa 5, kauriissa.
Kuunsolmut jousimiehessä.

minun/hänen

aurinko aspect_sex aurinko
aurinko aspect_con kuu
kuu aspect_con kuunsolmu
P.Fort aspect_con kuu

...huh olipas pitkä prosessi, ja lisää "hyviä juttuja" tuntuis löytyvän kokoajan, mitä enemmän tutkin.
Lisäksi kiinnostais, että miten esimerkiksi vaikuttaa hänen  pluto  aspect_sex  mun aurinko ?

Syntymäajoissa siis on eroa reilut puol vuotta.

Eli miltäs tää nyt vaikuttais jonkun "viisaamman silmään", hehheh, ite vasta alottelija näiden kanssa mutta mitä netistä oon lukenut, niin monet jutut viittais johonkin kohtaloon? Kiitos jo etukäteen!
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 12.10.2010 17:56:43 »

No minun silmääni pisti heti tuo Chiron yhtymä Chiron 12. Huoneessa eli todella syvään alitajuiseen yhteyteen näyttäisi viittaavan. Ehkä karmalliseenkin. Chiron luo nimenomaan kotoisuuden ja tuttuuden tunnetta ja noin tarkka aspekti vielä 12. huoneen eli alitajunnan/menneiden elämien alueella.  Wink Hyvin syvä yhteys teillä varmasti on!

En ole mikään ammattiastrologi - kaukana siitä, mutta kunhan pistän lusikkani tähän soppaan.

Yritin googlettaa enemmän tuosta asopektista mutta vähän huonosti löytyy..

" Chiron by conjunction in relationship synastry can bring great attraction and common interests, then sudden, inexplicable and bizarre reversals - the potential for mutual growth is enormous if the parties don't destroy each other and themselves in the process."

tallennettu
Cherrie
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 12.10.2010 19:14:54 »

Joo, itelläkin silmään pisti juuri tuo Chiron, ja 12. huoneessa....  Smiley Pitää varmaan enemmän googlettaa näistä jutuista.. Ei tunnu vaan tietoa löytyvän suomeksi. Toki englantikin sujuu hyvin mutta välillä vähän puuduttavaa lukea pitkiä tekstejä.. Huh
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 13.10.2010 14:04:53 »

Huonejako tulee melkoisen samanlaiseksi, kun teillä on sama nousumerkki ja lienettekö vielä syntyneet samalla paikkakunnallakin?

Tuo puolen vuoden ikäero tekee myös sen, että hitaat planeetat ovat kartoillanne samassa paikassa, ne eivät yksinkertaisesti ehdi liikkua noin vähäisessä ajassa kovinkaan paljon.

synastriassa ovat yleensä tärkeimpiä Auringon, Kuun, Venuksen, Marsin ja akseleiden (AC-DC ja IC-MC) tekemät keskinäiset aspektit. Lisäksi tärkeitä ovat osumat solmuille ja Vertexille.

Tässä vielä englanninkielistä luettavaa aiheesta:

http://www.cafeastrology.com/articles/soulmateastrology.html
« Viimeksi muokattu: 13.10.2010 14:12:46 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: