Kiitos teille molemmille vaivannäöstä
Juu, elämässäni on ollut kaikenlaista mutta kovan pohdinnan ja intensiivisen terapian jälkeen olen päässyt yli ahdistuksesta ja tuskasta. Nykyään olen todella onnellinen ja kiitollinen jokaisesta päivästä,elän onnellisinta aikaa tähän astisessa matkassani
Kaikki on todella mallillaan ja tuntuu välillä niin uskomattomalta että näin on koska joskus luulin että tätäkö kurjuutta se tulee aina olemaan ...
Kieltämättä olen ollut jo lapsesta lähtien sellainen oman tieni kulkija ja ehkä jonkinmoinen selviytyjä
Hoiva-alaa kokeilin mutta silloin olin vielä niin tukossa itseni kanssa ettei ollut voimavaroja muiden auttamiseen ja väsyin. Luonnonmukaiset hoidot ja vyöhyketerapia ovat aina kiinnostaneet..toimin nykyään myyjänä mutta ehkä sellaisen pinnallisen kanssakäymisen takia en saa hirmuisesti työstäni irti vaikka siitä pidänkin. Ehkäpä joskus lähden opiskelemaan vaikka sitä vyöhyketerapiaa. Ehkä minussa näkyy jotain syvyyttä koska usein jopa tuntemattomat ihmiset avautuvat minulle vaikka itse olen hyvin varovainen uusien ihmisten kanssa. MInulla on vain muutama läheinen ihminen joille uskoudun enkä kaipaa pinnallisia ihmisiä lähelleni.
Olen lisäksi sellainen hieman hassu, saan kovasti iloa pienistäkin asioista, välillä tunnen valtavaa lapsenriemua
Olisiko siis joku toinen merkki jo voisin tutkailla joka ilmentäisi minua paremmin vaiko tutkia vain skorpionin eri puolia? Nuista auringoista ja kuista ja planeetoista en oikein ymmärrä mitään mutta kiitos kun autatte