Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ensivaikutelma syntymäkartan perusteella  (Luettu 62332 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 247


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #75 : 03.11.2010 12:47:31 »

Minunkin piti jo aiemmin Allin karttaa tulkita.

Planeettojen painotus kartallasi alkaa selvästi tuolta ns. klo 11:n kohdalta (jos miettii kellonviisareita), sieltä alkaa melkoinen ruuhka, joka on tasasesti ripoteltu eri huoneisiin. Olet ehkä semmoinen "päiväihminen", saat asioita keskipäivän tienoilla sekä iltapäivällä parhaiten aikaan sekä vireystaso on silloin korkeimmillaan. Mielenkiintoisesti kyllä jakaantuu nuo huoneet, kapeisiin sektoreihin.  laugh

Suurimmat volyymit (jos katsotaan huoneiden kokoa) sinulta löytyy 6. huoneesta, 7. huoneesta, 1. huoneesta ja 12. huoneesta. 7. huoneessa on planeettoina  pluto ja  uranus molemmat  vaaka ssa ja  merkurius sekä  aurinko  skorpioni ssa. Tosiaan, skorpiomaista kommunikointia tuon merkuriuksen myötä, ja vielä ihmissuhteiden huoneessa, joten joskus saatat ironiallasi helposti loukata ajattelemattomasti jotakuta. Vaikket pahaa tarkottaisikaan, kaikki eivät ymmärrä huumorintajuasi. Huumorisi on vähän mustavalkoista asioiden kärjistämistä tai liioittelua, sekä mustaa huumoria, kuolemaan liittyvää läppää. Nuo uranus ja pluto vaa'assa tässä ihmissuhteiden huoneessa, tulee mieleen, että jotain draamaa noista ihmissuhteista tuntuu välillä löytyvän. Ehkä hyvin isojakin mullistuksia ovat toiset ihmiset voineet elämääsi tuoda, jotain, mikä on muuttanut vaikean oppiläksyn kautta persoonaasi?

 askendentti oinaassa,  mars osuu myös oinaaseen ja vielä 1. huoneeseen. Olet varmasti aika tarmokas toiminnan tyyppi ja melkoinen johtajapersoona tietyntyyppisissä tilanteissa.

Niin, tuosta vielä piti sanoa, että 12. huoneessa eli itsensä voittamisen huoneessa on  kuu kaloissa. Herkkyyttä sinussa on, mutta helposti piilotat sen muilta. Et halua näyttää tunteitasi, ainakaan myöntää kenellekään, että sinuakin joskus itkettää. Ja tämän sijainti 12. huoneessa viestii, että tuota puolta tulisi kehittää, siis kykyä antaa muiden ihmisten nähdä tunnepuoltasi enemmän. Välillä et varmaan päästä ihmisiä helposti lähelle, työnnät toisten avun pois. Voin olla kyllä väärässäkin?

Mielenkiintoista minusta se, että 4. huoneessa, kodin huoneessa, löytyy  rapu ja  saturnus. Oletko muuttanut usein? Tai kotona/ kotioloissa muuten jotain muutoksia ollut elämän aikana? Sitten se rapu, vielä kun IC osuu siihen, taidat olla vähän oikutteleva ja ailahtelevainen kotioloissa. Kumppanisi näkee sinun mielialojen vaihtelut ja välillä naurettavan pienistä asioista kiukuttelun. Itse aurinkorapuna (ja paljon muitakin planeettoja siellä) tiedän aika hyvin nämä ravun mahdottomat piirteet, hihi  2funny Melkoisen teräväkulmaisia aspekteja osuu muuten myös juuri tuohon sinulla, joten sinulla kotiin liittyy jokin erityinen merkitys. Ehkä siellä tapahtuvat muutokset (saturnus, muutokset) heijastelevat tunnelmia helposti muille elämänalueillesi. Väärällä jalalla herääminen ei ihan hetkessä mene ohi, vai?  Grin

Tuonne mars oinaassa ja 1. huoneessa tulee myös aika tiukkaa aspektia, eli toiminnallisuus, toiminnallisuus...  Smiley Saat paljon aikaan ja sinun varaasi muutkin uskovat paljon. Monta rautaa tulessa, aina välillä.  Smiley

Allin kartta siis näkyy aiemmin sivulla 5.
Kerropa Alli, että miten nappiin meni.  smitten

tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #76 : 03.11.2010 12:50:25 »

No, minäpä vaikka kirjoitan huvikseni jotain taas tänne.

Topaasin kartasta siis.

Luulisin, että ensivaikutelma voi olla aika erilainen verrattuna siihen, millainen ehkä itse koet pohjimmiltasi olevan. Koen, että 1. huone antaa sinun ulkoiseen persoonaasi aika paljon omaperäisyyttä ja taiteellisuutta, ehkä jopa sellaista outolintunmaisuutta. Uskoisin, että ulkoinen persoonasi voi muuttua aika radikaalistikin tuon 1. huoneen uranuksen myötä, mitä tuo 10. huoneen  pluto myös vahvistaa. Eli saatat kokea tarvetta muuntautua ja muuttaa elämääsi radikaalisti, ehkä jopa osittain koet sen pakottavaksi tarpeeksi, jotta voisit täyttää elämäntehtäväsi, jonka luulisin lankeavan sinulle aika kohtalonomaisesti näiden muutosprosessien kautta. Saturnus 10. huoneessa mielestäni vahvistaa sitä tunnetta mikä sinulla on omasta elämäntehtävästäsi ja suhtaudut siihen vakavasti.

 Koen sinusta löytyvän aika paljon johtajan ominaisuuksia. Aurinko, mars, merkurius ja MC ovat johtavissa merkeissä, joten koen, että et ainakaan seinaruusuksi jää ja sinulla on luultavasti luontainen taipumus ottaa ohjat käsiin, tosin ei mitenkään hyökkäävällä tavalla. Vielä kun sekoitetaan tuo kaksos-kuu, niin luulen, että "johtamisesi" tapahtuu rapumaisesti, tavallaan alitajuisesti huomaamalla millainen toimintatapa jokaisen ihmisen kanssa on otettava ja kun siihen lisätään kaksosen vilkas äly, niin kasassa on aika hyvä paketti. Myös MC vaaka lisää sellaisia diplomaattisia lahjoja.

Aivan aluksi kirjoitin, että ensimmäinen vaikutelma saattaa olla erilainen kuin se kuva mikä sinusta tulee kun paremmin tutustuu. Mietin itse, että  askendentti jousimies yhdistettynä ravun sisäiseen herkkyyteen saattaa tuottaa kanssaihmisille päänvaivaa. 12. huoneen Jupiter on aika mielenkiintoinen. Siitä lukaisin, kun en osannut sitä tulkita muuten. Sitä kuvattiin suojelusenkelinä, joten sinä varmaan pelastut tilanteista viime hetkellä, hyvällä onnella ja tuurilla. Mainittiin myös se, että voisit saada paljonkin irti meditaatiosta tai muista matkoista sisimpääsi. En kuitenkaan usko, että tämä herkkä ja meditatiivinen puolesi tulee herkästi esiin. Siitä pitää tuo jousimies huolen tekemällä sinusta ulospäin tulisen höystettynä 1. huoneen outoudella ja ravun paksulla kuorella.

Uskoisin, että olet rakkauselämässäsi aika onnekas sinänsä. Omaat hyvät puheenlahjat tunteiden saralla, osaat flirttailla hyvin ja sinusta löytyy myös aloitteekkuutta. Venus leijona tekee mielestäni ihmisen rakkauden saralla erittäin nautinnonhaluiseksi, rakastat sitä kun kumppanisi liehittelee sinua, antaa lahjoja ja ihailee sinua, mutta samalla olet myös antelias rakastaja. Olet ylpeä kumppanistasi ja rakastat kulkea hänen käsipuolessaan. Avoimet rakkaudentunnustukset eivät luultavasti sinua vaivaa, kunhan sopiva henkilö kävelee vastaan. Luulisin että kaivaat tulista ja intensiivistä rakkauselämää syvillä tunteilla ja älykkäällä keskusteluseuralla höystettynä.

Tässä nyt jotain. Vähän hämmentävää oli tulkita, sillä karttasi on vähän kuin minun ja mieheni kartan sekoitus. =D Annahan palautetta, että menikö ihan mönkään. ^^

Oma kartta löytyy varmaan 1. tai 2. sivulta, joten sitä voi halutessaan tulkata.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2010 12:53:01 kirjoittanut Ratkaisu » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Alli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Skorpioni, Asc Oinas, Kuu Kalat


Profiili
« Vastaus #77 : 04.11.2010 13:15:17 »

Kiitos Maurimourulainen ja Topaasi,laitan tähän miltä vastaus tuntui:

Temperamenttisuutta on (oinas,asc,mars,1.huone), knuppel2
Olen herkkä ja kommunikoin tunteella,totta!  smitten
En ole pisteliäs,paitsi stressaantuneena ja kun v-käyrä nousussa...(kyllä sen taidon tunnistan..)
Tunnen vetoa skorppareihin ja muihin vesimerkkeihin,koska siinä se tunne-kommunikaatio sujuu,kyllä kyllä.
Mitähän on Venuksen läksyt,mitä pitäisi oppia tässä elämässä..pitää tutkia..Mutta jännä on,että jos vaaka-tyypit minulle jotain voi opettaa,niin sellaiset miehet ei ole olleet tarpeeksi tarmokkaita ja jännittäviä minulle  coolsmiley Mutta naisystävistä vaakatyypit kivoja ja oma isä on vaaka(mutta ei löysä vaan tarmokas...haha...etsin omaa isääni...)
Onnettomuusalttiudesta olen saanut joskus ennenkin palautetta. Pienenä olen iskenyt pääni niin monesti etten jaksa laskea, eli tyypillinen oinas-nousu, arpia päässä...
Ihan loistava se lopputulkinta,MauriM, sieltähän se sitten tulee se kontrolli( MC kauris ja 4. huoneen   saturnus avulla) hyvä,opin jotain uutta merkeistä taas..Koska minulla on se kontrolli..Aikuisempana olen pysynyt hyvin kasassa!  Cheesy

Olen tosiaan aamu- ja päiväihminen, nukkumaan klo21! ei jaksa muuten...(ylös kl6!)
Pitääkin tuota mainittua skorpioni-ironiaa tutki,olenko loukannut paljonkin ympäristöäni...Tykkään puhua asiaa (en nyt tarkoita kuivia juttuja vaan kaikkea kivaa ) ja mennä asioiden ytimeen aina.Ja kärjistän,liioittelen, ja musta huumori,jes! en ole itse vitsinikkari. Olen tosi iloinen,peruspositiivinen anyway, mutten tarinankertoja. mutta tykkään ronskista huumorista, jep.
Draamaa on ihmissuhteissa riittävästi,mutta olen ajatellut että se kuuluu elämään! eikö kaikilla  Cheesy Tarmokkuus, ja tietty johtajuus sopii, olen hyvä organisoija ja delegoija.
Herkkyys on se kompastuskivi.En tosiaan haluaisi näyttää aina että olen ihan kamala herkistelijä ja liikutun kaikesta. Mutta sitä ei oikein voi piilotta a  kun kyyneleet on niin herkässä! Innostun nollasta sataan muutenkin nopeasti! Ihan tunteella mennään, vaikka olenkin välillä kauhea pedantti...
Olen muuttanut usein ja olen paljon liikenteessä. Koti on hyvä tukikohta mutta joko kotona tehdään kaikenlaista(myös lataudutaan) tai sieltä ponnistetaan...vau,kaikki nämä näkyy kartalla..Joo,kyllä kodin tunnelmat heijastuu, kotiasioiden oltava kunnossa että pystyy hengittämään kunnolla. siellä saa sitten näyttää kaikki ne ailahtelut ja tunteet! Koska töissä olen enemmänkin sovittelija,en mikään jyrä,vaikka tarkka, ja tykkään pitää koti-ja työasiat erillään. pitää olla sitten paikka missä saa rauhassa olla tunteellinen...
Monta rautaa jos ei ole tulessa, minusta tulee kamala, joten se näköjään kartalla pompahtava toimintatarmo on totta ja se on kanavoitava jonnekin.
Kiitos,osui ja upposi!


« Viimeksi muokattu: 04.11.2010 13:24:59 kirjoittanut Alli » tallennettu

Finally, the operative word to best understand your Scorpio lover is "passion." Passion was the single most important ingredient in life, that is, to be passionate about one's loved ones, one's career, one's lifestyle, for without passion, what kind of life would we have in the end?
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #78 : 05.11.2010 23:31:50 »

Mä en ole valmis vielä tulkitsemaan muiden karttoja. Osaisin sanoa niin perusjutuista, että se olisi vain toistoa lukijalle. Toivoisin kuitenkin että joku jaksaisi tulkita karttani ensivaikutelmaa. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
SaNj80
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #79 : 06.11.2010 16:53:40 »

Tässäpä olis minunkin kartta jos vaan joku jaksaa tulkata, joulupäivän lapsi olen  Cheesy
tallennettu
Pööpö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #80 : 07.11.2010 00:35:23 »

Jospa minäkin työnnän lusikkani soppaan!  Cheesy En sitten ole kovin hyvä, mutta yritetään Smiley

Maurimourulainen: Onpas kauniita kuvioita karttasi täynnä; on suurkolmiota, pikkukolmiota, mahdollisuuksien kolmiota ja näyttäis leijakin olevan  Smiley Tosi mukavilta energioilta näyttäisivät ja voin kuvitella että kaikki asiat ja projektit mihin todella sydämellä paneudut tulevat onnistumaan paremmin kuin hyvin.  aurinko  aspect_con merkurius 8 huoneessa  rapu :ssa voisi merkitä sitä, että olet hyvin sosiaalinen ihminen, haluat tulla kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen (ns. kaikkien kaveri) ja sinussa on myös johtajan vikaa. Tosin perääntyvä merkurius saattaa vaikeuttaa tätä asetelmaa. Olet varmasti hyvin luova, empaattinen ja herkkä, koska suurkolmiot ovat vedenmerkeissä.  chiron on myös vahvasti aspektoitunut kartallasi, joten sinulla on myös parantajan lahjoja hallussasi.   pluto  aspect_opp  mars voisi merkitä saamattomuutta ja jopa laiskuutta käytännön asioissa, saatat olla kovinkin mukavuudenhaluinen ( mars harka) ja tämä voi tuoda vaikeuksia urallasi. Rakkausasioihin suhtaudut varmaankin hyvin tunnepitoisesti ( kuu 7. huoneessa) ja miehessä täytyy olla "sitä jotain" ennen kuin hänestä kiinnostut ( venus 12. huoneessa). Chironin tarkka oppositio kuulle voi tosin tuoda haavoja rakkaudessa.
 askendentti ja  venus ovat leijonassa, joten voisin kuvitella, että sinusta ja saavutuksistasi  julkisuudessakin kuullaan  Wink

Ok, siinä vähän ensi vaikutelmaa, toivottavasti meni jotakin oikein  Smiley Voiskos joku sitten kurkata munkin karttaani?  angel
tallennettu

Aurinko Neitsyt
Nouseva Härkä
Kuu Leijona
Merkurius ja Venus Vaaka
Mars Rapu
Saturnus kalat
Neptunus ja Uranus Kauris
Pluto ja Jupiter Skorpioni
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #81 : 07.11.2010 01:45:42 »

Pööpölle:

En ole kovin hyvä, mutta koitetaan - tässähän se taito karttuu Wink

6. huoneessa paljon tavaraa... Näen sut palveluhenkisenä, avuliaana ja uhrautuvanakin tyyppinä, ehkä muiden fiilikset menee omien edelle?  aurinko aspect_con chiron 6. huoneessa viittaisi kiinnostukseen esim. henkisenä parantajana tai vaihtoehtohoidot ovat sydäntä lähellä? Pidät itsestäsi huolta, terveys ja hyvinvointi ovat etusijalla?

 keskitaivas kauris kertoo sen, että olet todella työorientoitunut ihminen, laitat tavoitteet korkealle ja työskentelet, kunnes saavutat tavoitteesi. Kärsivällisyys ja kova työ ovat avainsanoja. Tosin  neptunus 10. huoneessa saattaa hämmentää, että mikäs se päämäärä nyt olikaan. Samoin  uranus 10. huoneessa ravisuttelee. Aikatauluihin sitomaton ja itsenäinen työ on heiniäsi. Johonkin luovaan toimintaan liittyvää ( uranus aspect_con neptunus )...

 saturnus 12. huoneessa saattaa kertoa, että edellisestä elämästä on jäänyt jotain taakkaa, tämä on selvitettävä. Masennus saattaa vaivata. Tätä lisää  saturnus aspect_opp kuu sekä  saturnus aspect_opp aurinko, et ehkä halua "vaivata muita ongelmillasi", ehkä jäät helposti murehtimaan ongelmia yksin, tuntuu, että tie on pitkä ja kivinen, olet todella kova itseäsi kohtaan. Lisäksi  neptunus aspect_opp mars saattaa myös aiheuttaa negatiivisuuden ja riittämättömyyden tunnetta, et pidä kilpailutilanteista, kovuutta olisi syytä opetella. Järjestelmällisyys ei ehkä ole hyveesi? Se olisi oppiläksynä,  kuunsolmu 6. huoneessa Wink  Muista myös huolehtia omasta hyvinvoinnistasi.

Vesikolmio ( mars jupiter saturnus ) löytyy myös, tunnevirtaa... Innostut kaikesta uudesta, näen sut oppijana, joka kokeilee kaikennäköistä ja on valmis kaikkeen uuteen, tuskin pysyt paikallasi kovinkaan pitkään ( mars 3. huoneessa). Viihdytkö ihmisten parissa ja tykkäätkö keskustella ja juoruillakin - siihen viittaa tuo Marsin sijainti?  jupiter aspect_tri mars on dynaaminen aspekti, joka pistää seikkailemaan ja takaa sen, että kaikessa ryhtymässäsi onni seuraa, mutta  saturnus aspect_tri mars tuo järkeä ja suunnitelmallisuutta mukaan peliin.

 pluto DC:llä: Rakkaudessa olet todella ehdoton, syvällinen ja omistautuva. Rakkaus on aikamoista mylläkkää, et tyydykään mihinkään ihan perustylsään kaverisuhteeseen, vaadit vauhtia ja vaarallisia tilanteita Cheesy pluto aspect_squ kuu on kiihkeä, mutta myös mustasukkainen aspekti, mitä ei vähennä  kuu leijona :n dramaattisuus. Huh, aikamoista! Cheesy Paljon tulta ja kipinää, suuria eleitä ja vähintään Kaunareiden tasoista draamaa Grin

Olet lämminsydäminen ja miellyttävä persoona ( kuu aspect_sex venus ), annat ehkä itsestäsi huomattavasti flirtimmän ja kepeämmän kuvan kuin mitä todellisuudessa olet - oikeasti olet aika varovainen, ujokin ( aurinko neitsyt askendentti kaksoset ). Herkkyyttä ja taiteellisuutta löytyy ( kuu leijona 5. huoneessa sekä  aurinko aspect_tri neptunus ).

Nyt on pakko lopettaa, kun ei ajatus pysy kasassa, väsyttää...

Saa jatkaa meikäläisen tulkitsemista Wink
« Viimeksi muokattu: 07.11.2010 01:53:59 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Pööpö
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #82 : 07.11.2010 17:56:30 »

Lainaus
Ainoastaan semmonen juttu oli että aurinko ja merkurius on mulla 11. huoneessa, ei 8. 
Hupsista, tarkoitin toki 11. huonetta. Jotenkin aina sekoitan nuo kaksi toisiinsa..
Kiitoksia tulkinnoista mc82 ja Maurimourulainen, löysin itteni molemmista!  smitten

Mulle on tosiaan tosi vaikeeta näyttää yhtään kenellekään tunteita avoimesti ja jonkun seurassa itkeminen on mulle kauhistus.. Siispä piilotan lähes kaikki ikävät tunteet sisälleni. En myöskään jaksa suuttua kenellekään lähes mistään, koska sekään ei tunnu mulle luontevalta. Tykkään enempi huolehtia toisista kuin itse tunteilla turhia
Oon tosi seurallinen ja sosiaalinen kanssa, MUTTA vain tuttujen ihmisten seurassa. Tykkään keskustella kaikenlaisesta ja juoruilijankin vikaa löytyy toisinaan jos sille päälle satun. Koitan kuitenki välttää yleensä  Grin Mutta henkilökohtaisista asioista, siis esim mistä olen kiinnostunut jne, mun on kuitenkin vaikeeta jutella toisten kanssa, koska en kai halua paljastaa itsestäni ihan kaikkea ja pelkään että joku pitää mulle tärkeitä asioita hölmöinä.

Lainaus
Olet lämminsydäminen ja miellyttävä persoona ( kuu aspect_sex venus), annat ehkä itsestäsi huomattavasti flirtimmän ja kepeämmän kuvan kuin mitä todellisuudessa olet - oikeasti olet aika varovainen, ujokin ( aurinko neitsyt askendentti kaksoset). Herkkyyttä ja taiteellisuutta löytyy ( kuu leijona 5. huoneessa sekä  aurinko aspect_tri neptunus).

Hihi, hyviä huomiota ja totta joka sana! Oon aika ilmeikäs ja hymyileväinen, varsinkin tuntemattomien seurassa, joten musta saattaa tosiaan tulla sellanen flirtti kuva. On paljon helpompi vain hymyillä tai tehdä joku tilanteeseen sopiva ilme,  jos ei ole mitään sanottavaa toiselle  Grin Tykkään myös kattoa ihmisiä silmiin kun puhun heille. Ja tuo taiteellinen puoli mulla myös on; tykkään piirtää, maalata, kirjoittaa ja kuunnella musiikkia. Kaipa se on myös tuota kalat- ja neptunusvaikutusta osaksi Smiley

Työ- ja kouluasioissa olen todella tunnollinen ja tarkka, kokoajan pyrin kehittymään ja parantamaan tuloksia. Opiskelen ravintola-alaa, joka sopii hyvin näihin ominaisuuksiin, enkä ainakaan vielä ole keksinyt mulle paremmin sopivaa alaa. Töitä saa tehdä kunnolla eikä opittava lopu kesken Smiley Toisaalta olen myös aika vaihtelunhaluinen ja utelias, joten en ole varma jaksanko näitä hommia koko loppuelämää tehdä.

Pööpö kiittää ja kumartaa  smitten  Tulkitsen myöhemmin mc82:n karttaa jos vain ehdin..
tallennettu

Aurinko Neitsyt
Nouseva Härkä
Kuu Leijona
Merkurius ja Venus Vaaka
Mars Rapu
Saturnus kalat
Neptunus ja Uranus Kauris
Pluto ja Jupiter Skorpioni
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #83 : 07.11.2010 18:09:08 »

Minunkin karttaa saa siis tulkita, kun kerran tuonne tulkinnan tein. Voin sitten taas itse tulkita tulkitsijan karttaa. Ihan mielelläni tosin ottaisin palautetta vastaan siitä miten tulkinta meni.

No laitan nyt tähän sitten tuon kartan niin helpompi, että ei tarvitse lähteä sitä tuolta kauempaa etsimään.
« Viimeksi muokattu: 07.11.2010 18:13:11 kirjoittanut Ratkaisu » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #84 : 08.11.2010 12:44:14 »

Topaasi, lämmin kiitos tulkinnastasi, osui ja upposi Smiley.

Vielä en osaa tulkita muiden karttoja, opiskelen ja toivon
että minulle alkaa astrologian salat aueta.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #85 : 09.11.2010 18:01:18 »

 :)Topaasi, kommentit tulkinnastasi. Tuli kiireellinen perheasia hoidettavaksi nyt on aikaa kirjoittaa.

Sinun kartaltasi löytyy sitkeyttä, pientä itsepäisyyttäkin ja minusta näytti siltä, että merkkejä on eniten johtavasta laadusta, sen jälkeen kiinteästä. Olet omanlainen suunnannäyttäjä, rohkea persoona.

- Täysin tuollainen, eikä ikäluokkani naisena ole ollut aina helppoa olla hyvä jätkä.

Nousukauris, voi joskus ulkopuolisille ensitapaamisella tuoda ylpeän tai ylimielisen vaikutelman. Nousukauris minun nähdäkseni tarvitsee vähän aikaa, ennen kuin "syttyy" uuteen ihmissuhteeseen, eli alkaa kunnolla tykästyä toiseen ihmiseen ja uskaltaa luottaa. Sinulla on saturnus  saturnus 7. eli ihmissuhteiden huoneessa, ehkä siellä ihmissuhteissa ei aina niin helppoa ja yksinkertaista ole ollut? Vaan jonkinlaista vaihtuvuutta, "jyvien erottelua akanoista" on tarvittu.  askendentti kauris, sitä hallinnoi se  saturnus joten sinulla on luontaisesti hyvät valmiudet luopua turhasta ja uudistaa elämääsi. Vaikeuksien keskellä selviydyt sitkeällä "periksi ei anneta" ajattelutavalla.

- Tämä kertoi juuri sen miksi en ole tuntenut itseäni härkienhärkäksi, joten nousukauris on minusta näkynyt ja kuulunut lapsesta asti! Ylpeys/ylimielisyys on minulle tuntemattomia käsitteitä, näin minut kuitenkin nähdään. Ihmissuhteissa on ollut paljon muutoksia olen luopunut ja uudistanut elämääni vaikeuksien kautta, jotka olen tarvinnut voidakseni henkisesti kasvaa, näin uskon.

MInä näkisin, että kohtalaisen laaja 1. huone, siellä  kuunsolmu ja  kuu kaloissa, viestivät siitä, että oman persoonasi kehittäminen on tämän elämän tehtävä, ns. läksy. Vielä kun 7. huonekin on hyvin iso, sinun tulisi opetella tuomaan muita ihmisiä huomioiden omaa persoonaasi, enemmän juuri sitä herkkää puolta siitä esiin. Voi kyllä olla, että tuo tulkinta ei mene lähellekään, mutta siitä kuuntelen mielelläni palautetta  Wink

- Olen kauan opetellut herkkyyteni ymmärtämistä (olen kuukalat, on vielä itselleni mysteeri) onnekseni se on tullut esiin piirtämisen/maalaamisen ja laulamisen avulla

Mitäs muuta keksisin? No, sen verran vielä, että  keskitaivas osuu jousimieheen  jousimies Arvostat ehkä jollain tavalla matkustelua, monikulttuurisuutta, ylipäätään vieraista kulttuureista uuden oppimista, tai pientä seikkailua elämässä? Filosofia, politiikka, aatteet ja uskonnot voivat myös olla lähellä sinun sydäntäsi, ja jotakin näistä asioista varmasti paljon toteutat tässä elämässä, menet ikään kuin sitä "kohti".  keskitaivas alkaa varsinkin myöhäisemmällä iällä vetää ihmistä juuri sen merkin arvomaailman suuntaan, johon  keskitaivas omalla kartalla osuu.

Sinulla se merkitsee jotain vapauden kaipuuta ja seikkailunhalua, silti sympaattista ja humoristista, aitoa kiinnostusta toisten ideoita kohtaan. Syvällisiä keskusteluja, rentoutta ja hauskanpitoa.

Voi ihanaa, otan varmaan jo ensiaskeleita kohti keskitaivasta. Olen todella kotifilosofi ja minussa on jonkinlaista maailmanparantajaa, kaikki yllämainitut asiat kiinnostavat minua.Niin ja ISO KIITOS t. huhtikuinen
« Viimeksi muokattu: 09.11.2010 18:48:01 kirjoittanut huhtikuinen » tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #86 : 10.11.2010 03:15:23 »

Laittelen ekas tässä omaa kartta, pistän huomenna sitten tulkina muista mitä vähän osailen Smiley
tallennettu

aurinko jousimies h.12
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #87 : 10.11.2010 14:59:06 »

Minunkin karttaa saa siis tulkita, kun kerran tuonne tulkinnan tein. Voin sitten taas itse tulkita tulkitsijan karttaa.

No minä yritän.. mutta olen aloittelija ja hyvin epävarma ( kalat ) enkä kovin syvälle mene puutteellisista taidoista johtuen.. Toivottavasti joku täydentäisi/jatkaisi syvemmälle.

Sulla on huonejärjestys melkein sama kuin itsellänikin.

 askendentti jousimies 1.huoneessa saturnus uranus (rx) ja neptunus kauris (rx) =

Olet totuudenetsijä ja kyltymätön tiedonjanosi ja vaihtelunhalusi saa sinut liikkeelle. Olet opitimistinen elämässä ja omaat positiivisen asenteen yleensä ja huumorintajua. Uranus tuo uudistusta vielä lisää että Todellinen Etsijä ja uusien urien kokeilija? Neptunuksen mielikuvitus, unelmointi, joskus voi olla aika korkealentoisia suunnitelmia, haaveita. Taiteellisuutta! Intuitiosi on hyvä ja toimit sen varassa. Nautit maallisista nautinnoista, riippuvuuksille alttiutta nepparin toimiessa? Saturnus siellä tasapainottaa yhtymälläkin uranukseen, tuo rajoja ja ehtoja, että pysyt maanpinnalla.

Perääntyvät planeetat tekeepi sen, että uranuksen uudistushaasteet ja neptunuksen haahuilut vaikuttavat itseesi, ulospäin näkyvään sinuun, haasteet ovat sisälläsi, uudistua itse.. löytää näiden planeettojen vahvuudet osaksi itseä.

ja tuo Kauris 1. huoneessa saattaa tuoda sellasia tiettyjä rutiineja että tekee aina sen tarkan oman suunnitelman mukaan tietyt asiat. Neptunus Kauriissa voisi olla rikkomassa näitä rajoja ja perinteitä, jotka yltävät myös materiaaliseen varmuuteesi ja rahankäyttöösi.

Ja au Neitsyt kappas! Että tarkkuutta on, tahdikkuutta, näppäryyttä, järjestelmällisyyttä.

MC Skorppari tuo ulkoiseen olemukseesi syvällisyyttä, salaperäisyyttä, tiettyä pisteliäisyyttä.
Muiden silmissä olet ehdottoman oikeudentajuinen ja puolustat heikkoja ja oikeita arvoja ym.
Näyttäydyt erakkona, syvällisenä ja tasapainoisena ihmisenä.


Rahankäyttösi on kaurismaisesti suunniteltua, omaperäistä ja huoletonta? Grin Vaikeuksia voi olla sillä alueella, päähänpistojesi takia et välttämättä pysy tarkassa suunnitelmassa..
Haluat olla itsenäinen taloudellisesti?

Kuunsolmu Kaloissa -> elämänläksynä oppia kuuntelemaan ja kehittämään alitajuntaa, intuitiota, mielikuvitusta, herkkyyttä, liiasta konkreettisuudesta pois.

3.huone ja  mars oinas Olet tulinen pässinpää ja se heijastuu tapaasi kommunikoida ja toimia. Elämäntarkoitus on toimia, aloittaa asioita, nautit toiminnasta ja uusista jutuista. Saatat mennä jalat ennen aivoja johtuen äkkipikaisuudestasi joten lopputulokset ei välttämättä ole niinkuin ajattelet, mutta tuskin se sinua painaa kun uutta kohti sitten vaan. Cheesy Smiley Optimismia sinussa on. JA vielä IC Oinas.. Hommailetko kotona jotakin projekteja, koti toimintakolo?

Kuu Härässä 4.huone

Tulisuuden vastapainoksi olet sisimmässäsi tunteiden kanssa varovaisempi ja kaipaat varmuutta. Nautit maallisista asioista, hemmottelusta. Olet maanläheinen ja itsepäinen. Luottamus on erittäin tärkeää sinulle. Sisimmässäsi, tunteiden kanssa olet varovainen ja käytönnöllinen -> hyvä vastapaino mars Oinaalle ja näille ulospäinsuuntaudeille ja tulisille muille ominaisuuksillesi. Voi olla sisäistä vääntöä välillä kun ruumis tekisi ja sitten tunteet tarvii varmuutta ja sieltä tulee varovaisuus..

dc  kaksoset - vedät puoleesi vilkkaita, eloisia, älykkäitä kaksosmaisia tyyppejä. Ihmissuhteissasi on näitä piirteitä, pidät keskusteluista, kirjallisuudesta, olet diplomaattinen, ystävällinen, älykäs. Ihmiset ei ihan helposti pääse syvimpiin tuntoihisi sillä ne ovat rapupanssarin alla 7.huoneessa ja sen voi rikkoa vain aniharvat ihmiset ja vasta silloin kun todella koet LUOTTAVASI ja se ei välttämättä hetkessä tapahdu. Olet ihmisille kiltti ja empaattinen, sosiaalisissa suhteissasi, erittäin herkkä mutta et näytä sitä mielellään.

Haluat kommunikoinnin tapahtuvan vuorovaikutteisesti, rauhallisesti, tasapainoisesti. Näet asioista niiden molemmat puolet ja olet hyvä, mukautuva keskustelija jolle vuorovaikuttaminen on tärkeää, et halua yksinpuhella. Smiley

Ykköshuoneen planeettojen lisäksi  aurinko aspect_sex pluto - uudistavan tuhon voima yhtyy aurinkoosi, elämässäsi taitaa välillä tulla aika radikaalejakin uusia tuulia ja sinun tarkoituksesti on niiden mukana itseäsi muokata. Tuli olo että neitsytpiirteistä jousimiespiirteisiin päin olisi mentävä.
Voin kyllä olla tosi hukassakin Grin kuten sanoin olen aloittelija enkä edes osaa oikein noita aspekteja miettiä.. toivottavasti ei mennyt täysin puihin, palautetta otetaan vastaan.. Wink Tämä oli mulle tuleva ensivaikutelma ja kuten sanoin en kovin syvälle mene vaan taitojeni mukaan..

Ja mun karttani löytyy ylempää sivulla 5. Smiley


tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 247


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #88 : 19.11.2010 01:55:46 »

Ratkaisu kiitos ihanasta tulkinnasta! Se sai minut suoraan sanottuna sanattomaksi, ja mietteliääksi useiden päivien ajaksi. Pelkästään jo siitä syystä, sekä kaiken yleisen häslingin vuoksi, pystyn nyt vasta kirjoittamaan palautetta tänne. Pahoittelut, että hieman kesti... 

 smitten Tässä sitä palautetta:

-------
Luulisin, että ensivaikutelma voi olla aika erilainen verrattuna siihen, millainen ehkä itse koet pohjimmiltasi olevan. Koen, että 1. huone antaa sinun ulkoiseen persoonaasi aika paljon omaperäisyyttä ja taiteellisuutta, ehkä jopa sellaista outolintunmaisuutta. Uskoisin, että ulkoinen persoonasi voi muuttua aika radikaalistikin tuon 1. huoneen uranuksen myötä, mitä tuo 10. huoneen  pluto myös vahvistaa. Eli saatat kokea tarvetta muuntautua ja muuttaa elämääsi radikaalisti, ehkä jopa osittain koet sen pakottavaksi tarpeeksi, jotta voisit täyttää elämäntehtäväsi, jonka luulisin lankeavan sinulle aika kohtalonomaisesti näiden muutosprosessien kautta. Saturnus 10. huoneessa mielestäni vahvistaa sitä tunnetta mikä sinulla on omasta elämäntehtävästäsi ja suhtaudut siihen vakavasti.

-----
Todellakin! Outolintumaisuus on aina ollut persoonassani läsnä, samoin taiteellisuus, omia polkuja on kuljettu. Uuu, elämäntehtävä? Kuulostaa hyvin jännittävältä, ehkä siis suuristakin haaveista voi vielä tulla totta jonain päivänä...  angel

-----
 Koen sinusta löytyvän aika paljon johtajan ominaisuuksia. Aurinko, mars, merkurius ja MC ovat johtavissa merkeissä, joten koen, että et ainakaan seinaruusuksi jää ja sinulla on luultavasti luontainen taipumus ottaa ohjat käsiin, tosin ei mitenkään hyökkäävällä tavalla. Vielä kun sekoitetaan tuo kaksos-kuu, niin luulen, että "johtamisesi" tapahtuu rapumaisesti, tavallaan alitajuisesti huomaamalla millainen toimintatapa jokaisen ihmisen kanssa on otettava ja kun siihen lisätään kaksosen vilkas äly, niin kasassa on aika hyvä paketti. Myös MC vaaka lisää sellaisia diplomaattisia lahjoja.
------

No kyllä, minä osaan johtaa tilannetta. Enkä oikein viihdy yhtä vahvan johtajatyypin seurana, tai sitten pitää kyllä muuten löytyä paljon samoja intressejä. Mutta pienestä pitäen olen aina kaikkia leikkejäkin "liidannut", vaikka olen meidän perheen nuorin!  Grin Ja joku toinen on sanonut, että karttani viittaa sosiaaliseen pelisilmään, kun 7. eli ihmissuhteiden huoneessa on aika paljon painotusta. Kyllä. Ketään en silti mielistelemään rupea väkisin  Cheesy


-----
Aivan aluksi kirjoitin, että ensimmäinen vaikutelma saattaa olla erilainen kuin se kuva mikä sinusta tulee kun paremmin tutustuu. Mietin itse, että  askendentti jousimies yhdistettynä ravun sisäiseen herkkyyteen saattaa tuottaa kanssaihmisille päänvaivaa. 12. huoneen Jupiter on aika mielenkiintoinen. Siitä lukaisin, kun en osannut sitä tulkita muuten. Sitä kuvattiin suojelusenkelinä, joten sinä varmaan pelastut tilanteista viime hetkellä, hyvällä onnella ja tuurilla. Mainittiin myös se, että voisit saada paljonkin irti meditaatiosta tai muista matkoista sisimpääsi. En kuitenkaan usko, että tämä herkkä ja meditatiivinen puolesi tulee herkästi esiin. Siitä pitää tuo jousimies huolen tekemällä sinusta ulospäin tulisen höystettynä 1. huoneen outoudella ja ravun paksulla kuorella.
-----

Voi, kiitos! Näitä jäin paljon miettimään.  smitten Osut kyllä niin monessakin oikeaan, siinä, ettei minua kukaan oikein tunne kunnolla. Ja paksunahkaisuus on aivan totta, mutta syystäkin, kun niin huonostikin on joskus käynyt ihmissuhderintamalla. Ja kiitos, että avasit enemmän sitä 12. huoneen Jupiteria.  Smiley Sitä olin itse monesti ihmetellyt, että mitäs se siellä oikein möllöttää ja haluaa sanoa.  Grin

------
Uskoisin, että olet rakkauselämässäsi aika onnekas sinänsä. Omaat hyvät puheenlahjat tunteiden saralla, osaat flirttailla hyvin ja sinusta löytyy myös aloitteekkuutta. Venus leijona tekee mielestäni ihmisen rakkauden saralla erittäin nautinnonhaluiseksi, rakastat sitä kun kumppanisi liehittelee sinua, antaa lahjoja ja ihailee sinua, mutta samalla olet myös antelias rakastaja. Olet ylpeä kumppanistasi ja rakastat kulkea hänen käsipuolessaan. Avoimet rakkaudentunnustukset eivät luultavasti sinua vaivaa, kunhan sopiva henkilö kävelee vastaan. Luulisin että kaivaat tulista ja intensiivistä rakkauselämää syvillä tunteilla ja älykkäällä keskusteluseuralla höystettynä.
--------

Oho, täällähän nyt oikein kehutaan olan takaa...  coolsmiley Rakkauselämä on kyllä ihan mainiolla tolalla nyt. Flirttailusta en tiedä, en ikinä tajua sitä enkä varsinkaan koe itse osaavani. Mutta muuten kyllä osui kohdilleen, tunteita näytetään rakkaalle molemmin puolin, ja paljon.
-----

Tässä nyt jotain. Vähän hämmentävää oli tulkita, sillä karttasi on vähän kuin minun ja mieheni kartan sekoitus. =D Annahan palautetta, että menikö ihan mönkään. ^^
-----

 Haha, olipa hauska kuulla. Jompi kumpi teistäkin taitaa siis olla vähän samanlainen kuin minä.  Grin


ERITTÄIN ISO JA LÄMMIN KIITOS EDELLEENKIN.  smitten
Yritän mahd. pian löytää aikaa sinun karttasi tulkitsemiseen vastalahjana täällä.  Smiley
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #89 : 20.11.2010 18:19:58 »

Minäpäs koetan katsoa tuota Metsänkeijun karttaa  Smiley

Ensivilkaisun perusteella näyttäisit mielestäni ehkä pikkaisen boheemilta tai vähintäänkin individualistilta. Tai siis ainakin jollain tapaa omaa polkua kulkevalta, luovalta ja taiteelliselta. Tähän viittaavat niin  aurinko kalat,  uranus askendentilla, MC  skorpioni jne. Ulkopuoliset näkevät sut varmaankin aika dynaamisena, itseriittoisena, mahdollisesti pikkaisen oikukkaana tuuliviirinä ja ehkä jopa kameleonttimaisena uusiintujana - siihen viittaisi tuo Uranuksen sijainti tarkasti askendentilla, jota tukee edelleen Jouskari nousumerkkinä ja nousevan hallitsija  jupiter Oinaassa/2.huoneessa. Tuo Jupiterin sijainti yhdessä sun auringon sijainnin kanssa kakkosessa viittaisi mielestäni siihen, että materia on jotenkin vahvasti yhdistettynä tähän kuvioon. Estetiikka lienee tärkeätä. Jupiter viittaisi onnekkuuteen materiaalisissa asioissa, rahan tulon ei siis pitäisi olla ongelma, mutta toisaalta osannet myös hankkiutua siitä eroon, joskus ehkä aika tunneperäisestikin ja hetken hurmoksessa. Sanoisin, että et ole pihi, vaan tykkäät nauttia elämästä ja tarjonnet kaverillekin  Wink Veikkaisin myös, että sulla on vahva arvomaailma (vaikkei välttämättä ihan konservatiivisimmasta päästä).

 saturnus 12.huoneessa pistää silmääni aina. Se viittaa mielestäni usein tietynlaiseen eristäytymiseen ja saattaa olla haasteellinen elementti sisäisessä maailmassasi - voi olla, että käyt läpi eksistentiaalisia kriisejä. Ehkä esim. lapsuutesi on tuonut mukanaan negatiivisia kokemuksia, syyllisyyden tuntoa tms. mikä on jäänyt rasittamaan alitajuntaasi. Ehkä et ole saanut ilmaista itseäsi vapaasti ( saturnus yhtymässä  askendentti). Toisaalta, jos näin on, lohdutuksen sanana voisin sanoa, että Saturnus tuo myös kestävyyttä sinne missä ikinä onkaan ja karmallisena planeettana palkkiot ovat sitä suuremmat, mitä paremmin Saturnuksen haasteet onnistuu kääntämään voitoiksi. Tuo yhtymä askendenttiin saa ehkä myös ympäristösi näkemään sinut jotenkin saturnisessa valossa vastuullisena/auktoriteettina/jollain tapaa vakavana tai kypsänä. Saturnuksesi on myös neliössä aurinkosi kanssa ja tämä vahvistaisi käsitystäni siitä, että olet ainakin jossain vaiheessa kokenut riittämättömyyden tunnetta ja todennäköisesti syynännyt omia puutteitasi paljon ankarammin kuin todellakaan olisi ollut aihetta! Ehkä olet myös jättänyt asioita tekemättä tämän vuoksi ajatellen, että et pysty, voi tai saa. Hmmm. No ehkäpä tuo Uranus, Jupiter ja nousu ovat tai tulevat olemaan apu tähän!

Rykelmän  askendentti saturnus ja  uranus perusteella luulisin, että levottomuuden ja vastuuntunnon ristiriita on jotenkin aika keskeinen osa nimenomaan sun ulospäinsuuntautuvaa elämää - sulla on ehkä tavallista enemmän opeteltavaa tällä saralla ja ympäristökin sen huomaa...

Kuu  vaaka :na lienet leppoisa ja harmoniahakuinen, ja yhdistettynä aurinko kalaasi, et tunne olevasi kotonasi konfrontaatiotilanteissa - välttelet niitä ja jos sellainen tulee vastaan, mieluiten vaan uiskentelisit äkkiä pois. Kuusi asema kasihuoneessa tuo nähdäkseni jotain jännitettä tunne-elämäsi kehitykseen - ehkä olet varttunut ympäristössä, jossa tunnepuolesi ei ole päässyt parhaalla mahdollisella tasolla kukkaan, olet ehkä joutunut pidättelemään niitä pinnan alla tms. Sinulla on kuitenkin tarve päästä yhteyteen muiden kanssa tunnetasolla, tunteesi saattavat olla hyvinkin syviä ja saatat olla kiinnostunut psykologiasta. Mielestäni sijaintisi viittaisi myös siihen, että seksi&tunteet olisivat kiinteässä liitossa. Kuun neliö plutoon lisää tunteiden intensiivisyyttä, mutta toisaalta myös ristiriitaisuutta. Kaiken kaikkiaan musta tuntuu, että perusturvallisuuden etsintä on jollain tasolla tärkeää, ehkä teet sitä tuon 2.huoneen (materia) kautta? Veikkaisin myös, että tunteiden ilmaisu on sun läksy johon kuu neliö  askendentti sua opettaa iän myötä.

Yleisesti musta näyttäis "per aspera ad astra" (latinaksi vaikeuksien kautta voittoon(" vaikeuksien halki tähtien luo"))-kartalta! Elämäsi alkupuoli liennyt ainakin tunnepuolella jotenkin vaikea ja se tuonut haasteita, mutta kyllä se siitä, kun et vaan lannistu!

Olen huomannut, että monilla joilla Uranus on 1.huoneessa/ askendentti:lla, se näkyy myös ruumiissa jollain tapaa - monet ovat joko tavattoman pitkiä, kasvoiltaan teräväpiirteisiä ja luustoltaan tavallista massiivisempia. Uteliaisuudesta kysyisin, kuulutko myös tähän ryhmään?

Tässäpä jotain ajatuksia. Kerro osuiko yhtään oikeeseen?  Smiley


Tässä vielä oma karttani!

« Viimeksi muokattu: 20.11.2010 18:27:30 kirjoittanut apache » tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: