Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ensivaikutelma syntymäkartan perusteella  (Luettu 62417 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mutukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #15 : 15.10.2010 13:56:49 »

Arzie: Skorpioni kun olet ja aurinko 8. huoneessa, vaikuttaa siltä että elämässäsi on toisinaan mystiikkaa. Tunnut myös olevan vastuuntuntoinen, tarkka sekä ulospäinsuuntautunut, tai ainakin suhteellisen sosiaalinen tyyppi. Mietin tuossa, onko parisuhde sinulle tärkeä elementti elämässäsi?  Smiley
tallennettu
mutukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #16 : 15.10.2010 14:05:56 »

Onko täällä kaikki jollain tavalla skorppareita?

aeiouyäö: Uneksitko näkyvästä työurasta, haluatko loistaa kaikessa mitä teet?  Smiley Asc-vaakana sinulle varmaan visuaalisuus on tärkeää esim. pukeutumisessa, sisustamisessa ym. venus tkee tätä. Ehkä olet mielipiteissäsi vahva, mutta aivan kuin sinulla olisi alttiutta epävarmuudelle...?
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #17 : 15.10.2010 14:28:46 »

Mutukka, naulan kantaan.Asioiden pohtiminen ja epäkohtien etsiminen yleisestä ajattelusta ja yhteiskunnasta on aika luontaista mulle, mutta meen heti lukkoon jos joku onnistuu blokkaamaan mun mielipiteet.Sen pelossa en yleensä esitäkään niitä, ellen ole täysin varma perusteluitteni vedenpitävyydestä.Visuaalisuus on myös mulle tärkeää, oon aika tarkka pukeutumisesta yms. ja tykkään taiteesta.Ja kyllä haluan loistaa, teatteri on ollut mulle hyvin rakas harrastus 8-vuotiaasta asti, haluaisin ehkä teatteriohjaajaksi, mutta aika näyttää... :Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
emmiinatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #18 : 15.10.2010 15:21:13 »

Hei, tämähän on mielenkiintoinen juttu! Lisään tähän oman karttani, jos osaan.. Smiley



tallennettu

Aurinko-Leijona, 5.huone
Nouseva-Kaksonen
Kuu-Oinas, 12.huone
Mars-Leijona, 4.huone
Venus-Neitsyt, 5.huone
Merkurius-Neitsyt, 5.huone
Chiron-Jousimies, 7.huone
Jupiter-Oinas, 12.huone
Kuun Yläsolmu-Kalat, 11.huone

Keltainen Spektrinen Aurinko
Metalli Jänis
Puuhoroskooppi Keltis
emmiinatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #19 : 15.10.2010 15:24:16 »

No, ei onnistunut. Sad  Kuinkahan se lisätään? Voisiko joku neuvoa Embarrassed

P.S. Alempana on karttani, onnistuin laittamaan sen.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 15.10.2010 17:02:57 kirjoittanut SunLion » tallennettu

Aurinko-Leijona, 5.huone
Nouseva-Kaksonen
Kuu-Oinas, 12.huone
Mars-Leijona, 4.huone
Venus-Neitsyt, 5.huone
Merkurius-Neitsyt, 5.huone
Chiron-Jousimies, 7.huone
Jupiter-Oinas, 12.huone
Kuun Yläsolmu-Kalat, 11.huone

Keltainen Spektrinen Aurinko
Metalli Jänis
Puuhoroskooppi Keltis
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #20 : 15.10.2010 16:35:47 »

Ratkaisu,

Olet kai paljon menossa ja varsin sosiaalinen sekä puhelias ja saturnus tuo vastuuntuntoa. Kuu härässä tuo maanläheisyyttä, viidyt luonnossa ja koet sen tärkeäksi. Tunnemaailmalla on sinulle suuri merkitys, tuonpuoleisen yhteys näkyy  monessa kohdassa. Kuun monet aspektit korostavat tunteiteiden ja turvallisuuden merkitystä elämän ohjaajana.

Tietäjän ja auttajan merkit siin on minusta hyvin selvästi. Mars pakittavana merkuriuksen huoneessa pyytää saada välittää tietoa. Mc ihmisläheisessä vaa'assa ja syvällinen perimmäisen tiedon pluto uran huoneessa. Aurinko analyyttisessä neitsyessä mystiikan huoneessa, osaat erotella asiat ja näet ihmisten läpi. Neptunuksen monet aspektit  tuovat intuitiota. Aurinko on neliössä Asc:lle, onko järki ja tunteet välillä ristiriidassa ja myöhemmin osoittautuu että olisi pitänyt seurata aavistuksia tarkemmin? Syvällisyyttä ja inhimillisyyttä kartassa on mielestäni paljon.

1.huoneen saturnus muistuttaa omien rajojen tarkkailusta ja tuo sitkeyttä. Uranus tarvitsee vapautta ja neptunus voi tuoda vähän epätietoisuuttakin itsestä tietämisen ja intuition ohella.

Melko alussa olen, oikaiskaa jos tuntuu vieraalle.

Kiitos. =)

Aika osuvia osa, vaikka tuota tietäjää on itsessä vaikea nähdä. Ehkä se on sitä, että usein ylianalysoin ja menen liikaa järjen mukaan. Kuten sanoitkin tuosta  aurinko aspect_squ askendentti niin koen sen aika vaikeaksi. Vaikea saada käytännöntoimiin yhdistettyä sellaista syvällistä näkemystä minkä koen elämästä omaavani. Tai ehkä se on juuri se syy, miksi usein minun tarkoitusperiäini tai ajatuksiani ei oikein ymmärretä tai ymmärretään väärin.

Eli koen, että itselläni on hyvät vaistot ihmisistä ja sinänsä minulla on hyvä intuitio, mutta en oikein hyödynnä sitä tarpeeksi. Tuo  kuunsolmu  kalat sitä varmaan vaatisikin. Pitäisi vähän jättää noita neitsytpiirteitä pois itsestäni.

Tuo 1. huone on kyllä aikamoinen sekamelska enkä ole siihen vielä tolkkua saanut. Teemat vastuu ja vapaus, liika itsensä ruoskiminen velvollisuuksissa ja taas toisaalta ääretön vapaudenkaipuu vähän tastelevat keskenään. Olen miettinyt paljon, että onko saturnus 1. huoneessa yleensä sellainen, että tekee ihmisestä vaikeasti lähestyttävän?
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #21 : 15.10.2010 16:38:22 »

Kaippa mäkin voisin laittaa karttani tähän, mitä mahtaa tulla mieleen? Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
emmiinatar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #22 : 15.10.2010 17:00:19 »

Karttani
tallennettu

Aurinko-Leijona, 5.huone
Nouseva-Kaksonen
Kuu-Oinas, 12.huone
Mars-Leijona, 4.huone
Venus-Neitsyt, 5.huone
Merkurius-Neitsyt, 5.huone
Chiron-Jousimies, 7.huone
Jupiter-Oinas, 12.huone
Kuun Yläsolmu-Kalat, 11.huone

Keltainen Spektrinen Aurinko
Metalli Jänis
Puuhoroskooppi Keltis
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #23 : 15.10.2010 18:35:39 »

mutukka, paljon oikeaan osuvaa, ulospäinsuuntautuneisuudessa  ja sosiaalisuudessa toivomisen varaa, skorpionipainotteisuus ehkä tekee sen ettei jaksa joutavanpäiväisyyksiä. Parisuhde on tärkeä, sen kautta on tarkoitus oppia itsestäni, noususolmu siellä... ja se ei tee asioita helpoksi. Vastuuntuntoa on liikaakin, ainakin ollut...
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
mutukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #24 : 15.10.2010 18:42:41 »

Mutukasta sanoisin, että ensivaikutelma ei vastaa todellisuutta eli kun sinua oppii tuntemaan, paljastuu se todellinen sinä. Uskoisin, että Leijona ei näy ihan ensimmäiseksi.
Melkoisen intensiivinen taidat olla, haluat ja näetkin varmaan muiden läpi Smiley

That's true  Wink vaikutan ensin aika ujolle, mutta kunhan pääsen juttuun niin sitten alkaa tulla enemmän leijonamaisia piirteitä, tosin aika miedosti. Ja kyllä - vuosi vuodelta alan nähdä toisten ihmisten läpi aina paremmin ja paremmin.
tallennettu
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #25 : 15.10.2010 18:48:37 »

Ratkaisu, saturnus ykkösessä ensimmäisenä "nousevana" planeettana kuten minullakin. Saattaa olla että tekee vaikeasti lähestyttävän. Olen ottanut velvollisuuksia aikanaan ihan liikaa ja nyt niistä on pyristelty irti. Kyllä se tuo semmoista itsensä ruoskimista,  liiallista kurinalaisuutta ja jaksaminen on koetuksella. Muilta on turha odottaa arvostuksen osoituksia, kuinka voisikaan jos ei itsekään arvosta sen vertaa että tietäisi ja tuntisi rajansa. Siinä pisteessä sitä alkaa olla kestoärtyisä, vaikeastilähestyttävä. Kun velvollisuudet on saanut minimiin ja asenne muutenkin kohdalleen, niin jaksaahan sitä eri tavalla ja näkyy se ulospäinkin ja ihmiset tulee helposti juttelemaan.
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #26 : 15.10.2010 18:59:58 »

Joo-o tuttua hommaa tuo liiallinen velvollisuuksien kahmiminen. Oikeastaan pahinta on se, että usein mukavistakin asioista tekee itselleen pakon. Esimerkiksi harrastus joka aluksi on rentouttava muuttuu hyvin nopeasti pakoksi, kun koen usein, että minun on pakko mennä ja jos jätän harrastuksen joskus välistä, niin koen huonoa omaatuntoa. Nykyään teen tietoisesti sillä tapaa, että jos tulee olo, että on pakko mennä, niin ihan periaatteesta skippaan harrastuksen ja annan itseni kärsiä huonosta omastatunnosta ja koitan käsitellä sen alta pois. Tämä on auttanut ihan hyvin. =)

Se on kanssa ikävää, että se velvollisuudentunto aika usein ajaa sen intuition tai oman olon ohitse. Olen usein ottanut vastaan töitä, vaikka en oikeasti ehtisi tai jaksaisi ollenkaan. Sitten sitä kärsitään turhasta stressistä ja koetaan alemmuudentunnetta, että miten olen ollut näin laiska, kun kaikki työt roikkuvat tekemättöminä. Koen usein olevani laiska, vaikka tekisin kuinka paljon hommia.

No tätä tämä saturnus 1. huoneessa sitten teettää, hommia itsensä kanssa. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
mutukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #27 : 15.10.2010 19:00:24 »

Titania: Haluatko tehä asioita omalla tavallasi? Onko kännykkäsi uusinta mallia?  Cheesy Vesimiespainotusta asc:ssa ja kuussa antaa sinusta modernin kuvan. Kenties sinulla on myös omanlaisesi maailmankuva, muttet toitota sitä muille, vaan otat muut ihmiset huomioon. Uskon, että vapaa-aika ja ystävät ovat sinulle vähintään yhtä tärkeä kuin työ, jopa tärkeämpi.

Huh, tämä oli jo vähän haasteellinen kartta, vesimies ei ole omaa aluettani  Grin
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #28 : 15.10.2010 19:06:51 »

Niin no, tai sitten se on tuo uranus ja neppari 1. huoneessa, jotka tekevät minusta niin oudon, että kaikki pelkäävät minua.  Cool
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
mutukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #29 : 15.10.2010 19:14:21 »

SunLion: Minulle tulee mieleen persoona, jolla on välillä monta rautaa tulessa. Esim. puhelimesi piippaa jatkuvaan, sinulla on ihmisiä ympärillä. Sinulla on tulielementtiä kartalla, tulistutko, sytytkö nopeasti?  Smiley Vaikutat myös kunnianhimoiselta, ehkä jopa dramaattiselta. Leijona tykkää joskus olla kuningatar  Wink
Elämässäsi tulee ottaa oppia kalojen herkkyydestä. Aurinko leijonan huoneessa 5. tykkäät ilmeisesti lapsista tai harrastaa jotain.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: