arzie
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #30 : 15.10.2010 18:40:41 » |
|
aeiouyäö, hienosti osasit tulkita Sinun kartasta: skorpionissahan on tavaraa kuten minulla, syvällisyyttä kohti sinun pitää mennä edelleenkin ja jonkinlainen eheytyminen tai itsensä löytymisen teema sitä kautta? , tasapainoinen , sinut itsensä kanssa... , puhelias ja sosiaalinen, muut huomioiva, kauneuden ja ehkä taiteentajua. 2. huoneen kärjellä ja sille 3x ja ... toimeentulo aina järjestyy jotenkin, välillä yllättävästi? Merkuriuksen huoneessa ja , intuitiota, vaistomaisuutta. Ikää tuon verran... synnynnäinen kartan tulkitsija!!!
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, merkurius, venus skorpioni nousu kauris kuu härkä mars jousimies
|
|
|
Titania.
Kanta-astroilija
haahuilija
|
|
« Vastaus #31 : 15.10.2010 19:24:40 » |
|
Titania: Haluatko tehä asioita omalla tavallasi? Onko kännykkäsi uusinta mallia? Vesimiespainotusta asc:ssa ja kuussa antaa sinusta modernin kuvan. Kenties sinulla on myös omanlaisesi maailmankuva, muttet toitota sitä muille, vaan otat muut ihmiset huomioon. Uskon, että vapaa-aika ja ystävät ovat sinulle vähintään yhtä tärkeä kuin työ, jopa tärkeämpi. Huh, tämä oli jo vähän haasteellinen kartta, vesimies ei ole omaa aluettani Haluan tehdä kyllä kaiken omalla tavallani, olen helposti muiden mielestä se outo, erilainen joka ei mene valtavirran mukana. Kännykkä ei oo uusinta mallia, tosin se johtunee paljolti myös siitä ettei oo rahaa ostaa Tuo muiden huomioon ottaminen on muuttunut iän myötä jonkin verran. Aiemmin otin liikaaki huomioon, nykyään ymmärrän kuitenkin pistää itseni etusijalle enkä auta aina muita itseni kustannuksella.. Oon vähän että oon samaan aikaan tosi ristiriitaisia asioita, ainakin lähimmäisteni mielestä. Että on kuulemma vaikea lokeroida mua mihinkään, oon samaan aikaa kova ja pehmeä, ujo ja päällepäsmäri, hippi ja juppi jne.
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, MC askendentti, kuu Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
|
|
|
aeiouyäö
|
|
« Vastaus #32 : 16.10.2010 12:27:49 » |
|
Kiitos arzie
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone
Kuu Jousimiehessä, 2.huone
Mars-MC-yhtymä leijonassa
Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
|
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #35 : 16.10.2010 21:39:02 » |
|
Suljin: olet aikamoinen persoona, kun tulet huoneeseen ja sinusta mahdollisesti saa hösämmän kuvan kuin mitä olet. Oinaana tykkäät kumminkin meiningistä ja arvostat itseäsi. Kuu-rapu tekee sinusta tunteissa voimakkaan ja luotat omaan intuitioosi. Parisuhde on sinun elämässäsi tärkeä ja auttaa sinua olemaan sinä. Se parantaa sinua ja olet parisuhteen alueella kenties onnekas ja myös fyysisesti paljolti likoon laittava. Egon huone ja parisuhteen huoneiden teemat korostuneet. Jotenkin hyväntahtoinen ja positiivisesti elämään suhtautuva humoristinen hemmo tästä tulee mieleen. Hemmo tarkoittaen naista. liitteenä toivottavasti meikkiksen kartta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.10.2010 21:43:20 kirjoittanut indiima »
|
tallennettu
|
|
|
|
emmiinatar
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #36 : 17.10.2010 17:18:36 » |
|
mutukka: jotain tuttua löysin itsestäni karttani tulkinnastasi, saatan tulistua nopeasti, olen joskus dramaattinen ja lapset ovat minulle tosi tärkeitä. Mutta muut mainitsemasi asiat eivät ole aivan minun persoonaani, vaikka tulimerkkiä on aika paljon kartallani. Minusta tuntuu, että venus ja merkurius neitsyessä vaikuttavat minuun melkoisesti. Haluaiskohan joku muu tarkastella karttaani?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-Leijona, 5.huone Nouseva-Kaksonen Kuu-Oinas, 12.huone Mars-Leijona, 4.huone Venus-Neitsyt, 5.huone Merkurius-Neitsyt, 5.huone Chiron-Jousimies, 7.huone Jupiter-Oinas, 12.huone Kuun Yläsolmu-Kalat, 11.huone
Keltainen Spektrinen Aurinko Metalli Jänis Puuhoroskooppi Keltis
|
|
|
kattikissa
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #37 : 17.10.2010 20:31:13 » |
|
sunlion: mulla tulee sinusta mieleen kovin elävä persoona(asc )joka tykkää liihotella sinne tänne, jota aurinko ja mars leijonassa vielä vahvistaa entisestään.taidat pitää esillä olosta vaikka saatat kyllä olla hieman ujokin koska venus on neitsyessä.merkuriuksen ja venuksen yhtymä on tainnut antaa sinulle ihanaisen äänen. oletkohan kuitenkin eläväisyydestäsi huolimatta todella kotiseuturakas ihminen joka on juurtunut synnyinsijoilleen? näkisin sinut töissä jopa valtion tai kaupungin palveluksessa. iso 6 huone jossa neptunus ja saturnus,onkohan taakkanasi epämääräisiä sairauksia tai vaivoja, esim. munuaisissa? terveytesi saattaa kyllä olla mitä parhain sillä saturnushan lisää velvollisuuden tunnetta terveelliseen ruokavalioon ja elämäntapoihin. aavistelisin myös kuu oinaasi tuovan sinulle ripeyttä saatat jopa olla hätäinen. sisua ja tarmoa asioiden hoidossa. kaipaatkohan paljon vapautta ja spontaanisuutta,entä ahdistutko jos et voi vapaasti toteuttaa spontaaneita ideoitasi ja tarpeitasi? taidat olla aika luonnonlapsi joka ilmaisee tunteensa suorasti,saatat nauraa makeasti,itkeä vuolaasti,vihastua raivoisati,leppyä nopeasti.niin ja tuo iso 12 huoneesi saattaa tuoda rikkaan unimaailman. tässä se mitä ensivaikutelma sinusta on saattaahan tuo mennä metsäänkin
|
|
|
tallennettu
|
tulta ja vettä
|
|
|
kattikissa
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #38 : 17.10.2010 20:46:15 » |
|
mikäköhän on ensivaikutelma minusta?
|
|
|
tallennettu
|
tulta ja vettä
|
|
|
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse
|
|
« Vastaus #39 : 17.10.2010 23:08:23 » |
|
Hei, miten löydän karttani tähän keskusteluun?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #40 : 18.10.2010 07:34:56 » |
|
Hei, älkää unohtako mua välistä!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
arzie
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #41 : 18.10.2010 16:05:53 » |
|
Indiima, tee yksinkertaisempi kartta, helpottaa tulkintaa.
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, merkurius, venus skorpioni nousu kauris kuu härkä mars jousimies
|
|
|
Suljin
|
|
« Vastaus #42 : 18.10.2010 17:44:39 » |
|
Indiima, tee yksinkertaisempi kartta, helpottaa tulkintaa.
Pöh, mikä indiiman kartassa muka on sekavaa? Paitsi se aspekti sotku siellä keskellä, mutta jokaisellahan on siellä jonkinlainen sotku ja aspektit voi helposti tarkistaa/katsoa aspektitaulukosta ja ketjussa on kyse ensivaikutelmasta, eli karttaa ei pidä edes (ellei sitten tahdo) penkomalla penkoa
|
|
|
tallennettu
|
Vain mielikuvituksesi on rajana
|
|
|
kattikissa
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #43 : 18.10.2010 19:14:15 » |
|
söpöliini: poista kirjoítuksesi ja karttalinkkisi viestin oikeasta yläkulmasta jossa lukee POISTA,sitten tallenna tämä astron oma syntymäkarttasi koneellesi ja sitten kirjoita viestisi uudestaan ja liitä siihen äsken tallentamasi astro karttasi
|
|
|
tallennettu
|
tulta ja vettä
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #44 : 19.10.2010 07:56:28 » |
|
MUISTAKAA KETJUN IDEA! Kun vastaatte tähän viestiketjuun, tarkoituksena on, että kerrotte (edes yritätte) edellisen kartasta kartan antaman ensivaikutelman.
Sitten vasta liitätte oman karttanne ja saatte sitten seuraavaksi kommenttia teidän kartastanne. Näin saat ja annat itse!
Huomatkaa, että tässä on hyvä mahdollisuus testata kykyjään ja kyse on nimenomaan ensivaikutelmasta, joten kovinkaan syvälle syntymäkartan saloihin ei kuitenkaan ole pakko sukeltaa.
Ketjun aloittaja voi tulla kommentoimaan, jos olen asiassa jotenkin väärässä
Indiima, kartastasi tulee mieleen, että olet yhtäaikaa sekä jalat maassa, että ilmassa Vaikutat lämpimältä ihmiseltä, jolla on suuri empatian kyky. Joskus kuitenkin ensivaikutelmasi voi olla kovempi kuin mitä oikeasti olet.
Sinut nähdään myös tekevänä ja aloitteellisena ja pursuat ideoita. Olet mielelläsi esillä puheesi kanssa ja olet rehellinen puheissasi.
Sinut nähdään itsevarmana ja taiteellisena, olet omaperäinen niin sisäisesti kuin ulkoisestikin ja sisimmissäsi tunnet hyvinkin syvästi ja kun rakastut, onnellisuutesi huomataan ja tahdot antaa kaiken itsestäsi.
Olet varmaankin muuttanut jonkin verran elämäsi aikana
Kommentoin nyt indiiman kartan tässä nyt, jotta tässä ei kovin moni jäisi välistä.. Jatkuu jonkun muun kuin minun kartastani.. Kiitos Suljin! Arvostan tekoasi, ja ensivaikutelmani meni nappiin! Ihania rajoja, vastuuta ja järjestyksen arvostusta... Suljin! Jatkuu jonkun muun kartasta nyt kuin minun.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|