Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ensivaikutelma syntymäkartan perusteella  (Luettu 62411 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #45 : 19.10.2010 10:22:02 »

Kiitos Kattikissa! Oli hyvä muutenkin poistaa, koska olin laittanut vielä kellonaikanikin väärin..  idiot2 Katsotaan nyt onnistuuko tämä uusi paremmin.

Mä katsoinkin sun karttaa Kattikissa, Mulle tuli näistä tuntemus; Syvällinen, kiltti ja herkkä, lämmin. Mutta myös tulistuva. Tuleeko sulle väärinkäsityksiä ihmisten kanssa, vai kykenetkö luovimaan ihmisen sisimpään niin, että osaat lukea rivien välistä? Kova puhumaan, spontaanilla ja innostuvalla tavalla. Huolehtiva ja tarkka, lempeä. Kauneutta vaaliva? Kaikkia puolia punnitseva, ja pitää olla varma että tietää mitä tekee, ennenkuin lähtee liikkeelle. Oletko rakkaudessa hitaasti syttyvä?  Mulle tulee sellainen tunne, että olisit henkisesti vahva ja omaisit vahvat mielipiteet ja tunteet, minkä mukaan toimit.. Menikö mikään oikein, vai menikö kaikki puihin??  Grin

Alla on uusi yritelmä mun kartasta, katsoo ken tahtoo..  Smiley
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #46 : 19.10.2010 14:42:16 »

Marimourulainen:
Nouseva Leijona, toinenkin huutelee, kun meinaa jäädä huomiotta  Wink  Nouseva Leijona haluaa ennenkaikkea huomiota, mielellään positiivista.  Hiuksesi ovat luultavasti runsaat, ainakin pöyheät.  Pidät kaikesta prameasta, ehkä kultakoruista.  Vesielementti korostuu paitsi Aurinkomerkistä, niin Vesikolmiosta, mikä pompsahtaa silmille heti kartasta.  Olet herkkä, tunteellinen, salaperäinenkin.  Ehkä herkästi nokkiisi ottava, ja muistat toisten ilkeät sanat ikuisesti.  Chiron 1. huoneessa antaa sinusta parantajan vaikutelman.  Tuleeko ihmiset kertomaan sinulle ongelmistaan, että voisit 'parantaa' heitä?

Sori, ketjun marssijärjestys jäi multa pimentoon.  Ajattelin, että täällä saa jokainen kommentoida jokaisen karttaa.
« Viimeksi muokattu: 21.10.2010 09:39:59 kirjoittanut meimi » tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #47 : 20.10.2010 16:10:07 »

Tässä karttani.
« Viimeksi muokattu: 02.11.2010 16:58:23 kirjoittanut huhtikuinen » tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #48 : 20.10.2010 16:13:39 »

Huh, tulipa kartta kookkaana, ei mennyt ihan oikein. Näkyy ainakin Wink
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #49 : 20.10.2010 17:16:13 »

Ylpeä, mutta ja ujo ja nöyrä. Ristiriitoja täynnä... mutta mitä muuta? Yleensä ensivaikutelma minusta kuulemma on ylpeä ja kopea, nokka pystyssä kulkija. Mitä te näätte?
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
leijonaharjainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #50 : 21.10.2010 09:30:46 »

Hei! Saako aloitteleva, vasta rekisteröitynyt henkilö osallistua keskusteluun? Voin kokeilla tulkata jonkun s.karttaa. Smiley Voi olla että menee metsään, mutta kokeillaan! Ja jos joku haluaa kokeilla tulkata minun karttaani, laitan tämän viestin yhteyteen. Smiley

« Viimeksi muokattu: 21.10.2010 11:15:15 kirjoittanut leijonaharjainen » tallennettu

Nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Leijonassa, Kuu Oinaassa, Merkurius Leijonassa, Venus Leijonassa, Mars Leijonassa.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #51 : 21.10.2010 12:40:21 »

leijonaharjainen, tässä jotain mitä tulee mieleen:
Leijonassa, 11. huoneessa personnallisten planeettojen painotusta. Voisin ajatella sinun olevan hyvin karismaattinen, suuremmissa ryhmissä (esim. ystäväporukat, järjestöt tms ryhmät) helposti keskipisteenä oleva henkilö. Keräät ehkä helposti ihmisiä ympärillesi, nautit siitä asemasta, olet lämmin, uskollinen, uhrautuva. Leijonan sydän. Toisaalta saatat syyllistyä liialliseenkin itsesi esille tuomiseen.
Nousu neitsyt. Annat ehkä vaatimattomamman ensivaikutelman (tunnollinen, ahkera, velvollisuuden tuntoinen, vaatimaton), kuin mitä todellisuudessa olet.
Kuu oinaassa 7. huoneessa. Tunne elämäkin tyydyttyy ihmissuhteiden, läheisten suhteiden kuten parisuhteen kautta. Tunteiden ilmaisu oinaan tavoin tulista, MINUSTA tuntuu.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 247


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #52 : 21.10.2010 21:17:16 »

Minulle tuli ensivaikutelma leijonaharjaisen kartasta näin:
Viihdyt luultavasti ihmisten seurassa, koska  aurinkomarsvenus ja  merkurius ovat kaikki leijonan merkissä. Arvioisin, että lähimillesi osaat olla valloittava ja lämmin persoona.  merkurius yhtymä  leijona viittaisi puheenlahjoista, myös esiintymisestä nauttimisesta. Ehkä tykkäät viihdyttää ihmisiä, olla hieman "valokeilassa" niin sanotusti?

MC eli keskitaivas osuu sinulla kaksosiin ja 10. huoneeseen, ammatin huoneeseen. Veikkaan tämänkin vuoksi, että sinua ehkä kiinnostaa jokin ammatti, missä tarvitaan puhujan/ esiintyjän lahjoja.

Sitten lähellä MC:tä 10. huoneesta löytyy myös  jupiter ja chiron Jupiter viittaa menestykseen, ja erittäin hyvällä sijainnilla juuri keskitaivaan lähellä ja ammatinvalinnan eli 10. huoneessa. Chiron liittyy auttamisenhaluun ja hoiva-alaan yms.
 neptunus oppositio  chiron ja  pluto kolmio  chiron siispä minusta viittaakin siihen, että voisit tykätä ihmisten auttamisesta ammattina, sinulla on taito kuunnella ja auttaa muita.

Osuinko yhtään oikeaan? Olen jonkun aikaa perehtynyt astrologian maailmaan ja ollut täälläkin jäsenenä, mutta nyt vasta uskalsin täällä alkaa jonkun karttaa tulkitsemaan. 
Aiemmin olen vain ystävilleni ja läheisilleni face-to-face-tyyppisissä tilanteissa tulkinnut karttoja, mutta yleensä ongelmana on se, että heidät tunteekin jo aika hyvin etukäteen.

Loistava ajatus päästä näin tuntemattomien kartasta tulkitsemaan ja testaamaan omia taitoja! Smiley
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #53 : 22.10.2010 11:40:41 »

Hei, jaksaako joku tutkailla mua kans, jäi välistä..  coolsmiley  smitten
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 247


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #54 : 22.10.2010 11:45:20 »

Ylpeä, mutta ja ujo ja nöyrä. Ristiriitoja täynnä... mutta mitä muuta? Yleensä ensivaikutelma minusta kuulemma on ylpeä ja kopea, nokka pystyssä kulkija. Mitä te näätte?

SanctAstran kartan perusteella minulle tullut ensivaikutelma oli:
Sinulla on kartalla paljon kaurista ja neitsyttä, sen perusteella olet varmaan aika tarkkanäköinen ja huolellinen, vastuuntuntoinenkin. Ulkonäkösi ja yleisen siisteyden suhteen saatat olla tarkka ja huolitteleva.  aurinko on sinulla kauriissa ja 6. huoneessa, työn ja velvollisuuden huoneessa. Tuosta huoneesta löytyy myös  mars Näen tuon merkkinä siitä, että olet ahkera työntekijä ja pidät työstä, huolellista lopputulosta noudattaen. Olet saattanut ehkä valita ammatiksesi myös jonkun johtotehtävän tai hyväpalkkaisen työn? (kauriin sijainnista tässä huoneessa päättelin)

Myös  merkurius löytyy kauriista sinulla. Ehkä viestintätyylisi on hieman nokkelaa ja ironista, humoristista, joskus jopa näsäviisastakin? Nämä on vain arvauksia, joten älä ota henkilökohtaisesti. Itse sanoit, että muut saavat ylpeän ja kopean vaikutelman sinusta. Ehkä tuo merkurius kauriissa ja sitten myös nousuleijona voivat vaikuttaa siihen. Leijonahan tunnetusti on "eläinradan kuningas", ehkä siis olemuksessasi voi nousuleijonana olla jotain ylvästä aina tavatessasi uusia ihmisiä.  askendentti eli nousumerkki juuri kertoo paljon siitä, miten muut ihmiset näkevät meidät esimerkiksi ensitapaamisella.

Kartaltasi löytyy kauris-neitsyt-painotuksen lisäksi jonkin verran myös skorpionia, vaakaa ja jousimiestä. Nousuleijonan lisäksi sinulla on myös  jupiter leijonassa. Tuli- ja ilmaelementit tuovat ehkä juuri mainitsemiasi ristiriitoja persoonaasi.

 neptunus ja  venus ovat molemmat jousimiehessä ja 5. huoneessa. Neptunuksen sijainti tässä huoneessa viittaa, että olet ehkä luova/taiteellinen. Venus jousimiehessä antaa minulle viitteitä siitä, ettet ehkä ole helposti sitoutuvaa tyyppiä, et helposti rakastu ja ala luottaa ihmisiin. Mutta koska neptunus on niin lähellä venusta, osaat olla herkkä, hellivä, ehkä hieman höpsökin niille, jotka lähellesi kunnolla pääsevät. Jousimiehen edustus näissä merkeissä saattaa tehdä myös sinusta uudistushaluisen, ehkä harrastat paljon matkustamista tai muuten vain et kauan pysy paikoillasi.

Menikö yhtään veikkaukset oikein? Mielelläni kuulen palautetta  smitten
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 247


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #55 : 22.10.2010 12:00:12 »

Kiitos Kattikissa! Oli hyvä muutenkin poistaa, koska olin laittanut vielä kellonaikanikin väärin..  idiot2 Katsotaan nyt onnistuuko tämä uusi paremmin.

Mä katsoinkin sun karttaa Kattikissa, Mulle tuli näistä tuntemus; Syvällinen, kiltti ja herkkä, lämmin. Mutta myös tulistuva. Tuleeko sulle väärinkäsityksiä ihmisten kanssa, vai kykenetkö luovimaan ihmisen sisimpään niin, että osaat lukea rivien välistä? Kova puhumaan, spontaanilla ja innostuvalla tavalla. Huolehtiva ja tarkka, lempeä. Kauneutta vaaliva? Kaikkia puolia punnitseva, ja pitää olla varma että tietää mitä tekee, ennenkuin lähtee liikkeelle. Oletko rakkaudessa hitaasti syttyvä?  Mulle tulee sellainen tunne, että olisit henkisesti vahva ja omaisit vahvat mielipiteet ja tunteet, minkä mukaan toimit.. Menikö mikään oikein, vai menikö kaikki puihin??  Grin

Alla on uusi yritelmä mun kartasta, katsoo ken tahtoo..  Smiley

Katsoin Söpöliinin karttaa, minulle tuli mieleen, että olet aika luova ihminen, sinulla on auringon lisäksi paljon tavaraa 5.huoneessa.  venus kauriissa, olet ehkä aika vaativa kumppaniasi kohtaan? Sinussa voi olla myös pientä perfektionistin vikaa.

Sain myös sen vaikutelman, että viihdyt ihmisten seurassa, haluat joko auttaa heitä tai saada heidät viihtymään.  keskitaivas härässä toi mieleeni, että oletko harkinnut ravintoloitsijaksi tai kahvilanpitäjäksi ryhtymistä? Oletko hyvä ruuanlaittaja? Tai ehkä muuten härkämäisellä tavalla tykkäät hyvinvointiin ja hemmotteluun liittyvistä asioista. Ehkä jotain jääräpäisyyttäkin sinusta saatta löytyä, et tee mitään vasten omaa tahtoasi.

 jupiter 7. huoneessa, siitä tuli mieleen, että viihtyisit ehkä semmoisessa työssä, missä saa tavata uusia ihmisiä tai muuten olla ihmisten kanssa henkilökohtaisesti tekemisissä.  mars ja  neptunus kodin huoneessa eli 4. huone, sinä ehkä osaat taitavasti sisustaa, kotisi on varmaan upea kuin mikä.  smitten Ja tuo mars pistää miettimään, että oletko sinä ehkä se, joka määrää kaapin paikan kotona ja päättää asioista  Grin

Mutta herkkyyttä ja luovuutta ilman muuta näen kartallasi sekä ihmisläheisyyttä. Jousimiestä kun löytyy myös, se tuo tiettyä "uhmaa" ja vapaudenkaipuuta persoonaasi, voisin kuvitella...
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 247


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #56 : 22.10.2010 12:06:43 »

Tässä vielä minun karttani. Siitä voi katsoa, jos jotain keksii.

Voin tulkita vielä muidenkin karttoja myöhemmin, jos joku haluaa  Smiley

tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188


Never be afraid to say what you feel...........


Profiili
« Vastaus #57 : 22.10.2010 12:31:55 »

Voi Topaasi-pieni! Kiitos!! Ja kyllä, kyllä ja kyllä!! KAIKKI meni aivan oikein! Aivan uskomattoman hyvin näit, ja kivaa jos minusta tulee moinen ensikäsitys!!  smitten

Olen vaativa kumppanuudessa, mun vaikea tyytyä vähään. Annan itse paljon, johtuu varmaan siitä. EI tarkoita että olisi todellakaan täydellinen..  knuppel2 Ja olen perfektionisti. Se tulee enemmän esiin suhteessa itseeni, omiin kykyihini, osaan ottaa jo nykyään rennommin. Muuten paukkuisi verisuonet päästä..  Grin Viihdyn ihmisten kanssa, ja uusia ihmisiä on kiva tavata. Toi kahvila kävi joskus mielessä, sellainen kiva pieni "intiimi" sosiaalinen paikka, mihin ehkä muodostuisi oma pikku yhteisö, sensuelli lämmin kodin omainen sisustus..  smitten Saisin hyysätä ihmisiä, leikkiä emoa, keittiöpsykologiaa.. Mut on muuten nimitetty kavereiden hovi-kampaajaksi ja meikkaajaksi..  Grin Hyvää oloa ja kauneutta elämään! Jäärä olen. Jo vuodesta -74.

Rakastan sisustamista, tämä ei ole brassailua, mutta kun ihmiset tulevat ensikertaa kotiini, reaktio on aina sama: silmät leviävät, "vähän ihana koti!", ja sitten alkaa silmät loistaen tutkimusmatkailu kotonani, sillävälin kun laitan vierailleni itseleivottua leipää, ruokaa, jälkiruokaa ja lattea. Viinit ja oluet ovat itsestään selvyys!    smitten  smitten Tervetuloa!

Ja jep. Kyllä mä taidan olla se, joka pitää kaapin omalla paikallaan. Paitsi, jos toinen on taitava minun suhteen ja ymmärtää, silloin peli toimii loistavasti! Eli tarvittaessa, osaan antaa ohjaksia toiselle. Mutta tämä on asia, mikä vaatii multa vielä paljon paljon työtä!  Grin

Uhmaa ja vapautta on! Se ehkä tuo sitä tiettyä särmää siihen kotiemäntä-touhuun..  Wink
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #58 : 23.10.2010 22:04:00 »

Eikä!!!! Cheesy Loistava aihe! Mä olen kyllä tosi huono näissä, mutta yritetään Tongue

Topaasille:

 askendentti jousimies aspect_con jupiter aspect_con uranus Wautsi! Sähän taidat olla omien polkujesi kulkija, humanisti ja elämänfilosofi vailla vertaa. Moraali korkealla, olet luontainen opettaja ja mielelläsi jaatkin kokemustasi muille, samalla olet itse valmis koko ajan oppimaan uutta ja rajojarikkovaa, tekniikka ja tiede lähellä sydäntä?

 keskitaivas vaaka ja 10. huoneessa  saturnus aspect_con pluto : Joku kauneuteen tai taiteeseen viittaava ammatti. Laitat todella työhösi kaikki voimavarasi ja ponnistelet, vaikka tiukkaa välillä tekisi. Sitkeydessä löytyy!

Hurja läjäys tavaraa 7. huoneessa: Olet todellinen diplomaatti, seurallinen ja näkisin, ettet suinkaan ole mikään yksineläjä- tai -olijatyyppi. Olet valmis miellyttämään muita, joskus oman etusi kustannuksella ( venus aspect_squ kuu ) - pääasia, että rauha säilyy maassa. Olet nopeaälyinen, oppivainen ja kiinnostunut hyvinkin monesta asiasta, taitava pelaaja seuraelämässä, todella mielenkiintoinen keskustelukumppani varmasti ( kuu kaksoset ) - tosin joskus voit vaikuttaa hajanaiselta ja pinnalliseltakin ( kuu aspect_opp uranus ). Pohjimmiltasi olet kuitenkin melko konservatiivinen ja koti merkkaa paljon ( aurinko rapu ) - haluat elämääsi jonkin jakamaan sen kodin kanssasi ( aurinko 7. h). Rakkaudessa omistautuva ja intohimoinen, ei voi todellakaan pinnallisesta ihmisestä puhua, kun annat sydämesi jollekulle ( venus leijona 8. h)! Rakkaudessa vaadit paljon huomiota, mutta myös annat paljon, kannattaa ruuvata sänky kiinni seinään, meno voi olla hurjaa makuuhuoneessa Grin

Dynaamisuutta ja energiaa löytyy ( mars aspektoitunut persoonallisten planeettojen kanssa), mutta Saturnuksen  aspect_tri mars :lle rauhoittaa ja tuo päämäärätietoisuutta.

En tiedä, osuiko yksikään kohta oikeaan, mä olen vähän huono vielä näissä tulkinnoissa Embarrassed :Smiley

----

Ohessa meikäläisen kartta, uskaltaako kukaan tulkita näin ristiriitaisen ja veemäisen ihmisen karttaa Wink
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
arzie
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 81



Profiili
« Vastaus #59 : 24.10.2010 00:25:25 »

Erikoisen näköinen aspektitaulukko, ei ole henkkoht planeetoille juurikaan haasteita laitettu... pari neliötä marsille eikä juuri muuta...?
Pluton ja marsin neliö, onnettomuusalttiutta saattaa olla, hämäräpaikkoja ja rajojen kokeilua ehkä hyvä vältellä tai ainakin yrittää ottaa järki mukaan. Noususolmu 6. huoneessa, rutiineja opeteltavana, ja kaurismaista järjestelmällisyyttä ja sitkeyttä ehkä myös, hmm... mitenhän se tuolla jouskaripainotuksella meneekään  Shocked , kuun kvinkunssi ei millään tahtoisi alistua järjestelmällisyyteen, mutta siihen suuntaan olisi jonkin verran mentävä.

Veemäisyyttä en osaa löytää, kaikesta päätellen tunnepuoli on kunnossa ja ystäviä varmaan paljon... neptunus voi vähän hämmentää, ketkä niitä todellisia ystäviä onkaan. Ympäristö ei varmaan usein ymmärrä sinua, vaikka sinä luultavasti ymmärrät heitä.

Varsin jupiteriaaninen kartta, sellainen onnenenkeli vai...?
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: