Laittelenpa nyt palautetta tästä Metsänkeijun tekemäst tulkinnasta. =)
Sulla on huonejärjestys melkein sama kuin itsellänikin.
1.huoneessa
(rx) ja
(rx) =
Olet totuudenetsijä ja kyltymätön tiedonjanosi ja vaihtelunhalusi saa sinut liikkeelle. Olet opitimistinen elämässä ja omaat positiivisen asenteen yleensä ja huumorintajua. Uranus tuo uudistusta vielä lisää että Todellinen Etsijä ja uusien urien kokeilija? Neptunuksen mielikuvitus, unelmointi, joskus voi olla aika korkealentoisia suunnitelmia, haaveita. Taiteellisuutta! Intuitiosi on hyvä ja toimit sen varassa. Nautit maallisista nautinnoista, riippuvuuksille alttiutta nepparin toimiessa? Saturnus siellä tasapainottaa yhtymälläkin uranukseen, tuo rajoja ja ehtoja, että pysyt maanpinnalla.
Joo, tuo totuudenetsiminen ja tiedonjano on kyllä täysin minua. Olen miettinyt, että tuo uranus varmaan tuo sen, että vaikka ala ei varsinaisesti vaihdu, niin ala on erittäin muuttuva ja vaihteleva. Enemmän se vaihtelu näkyy noissa vapaa-ajan aktiviteeteissä, jotka vaihtelevat fiiliksen ja innostuksen mukaan aika paljonkin.
Taiteellisuus näkyy eniten ehkä työssä ja maalausharrastuksessani ja koenkin tuon erittäin tärkeäksi itselleni, joten nappiin tämäkin. ^^
En oikeastaan tiedostetusti kuuntele intuitiotani, mutta aika hyvin se tuntuu luonnostaan toimivan. Ja niin tuo paha neppari tuolla. Kyllä tunnustan itsessäni sellaisen helposti asioihin addiktoituvan puolen. Löytyyhän noita maallisia paheita ihan jonnin verran.
Perääntyvät planeetat tekeepi sen, että uranuksen uudistushaasteet ja neptunuksen haahuilut vaikuttavat itseesi, ulospäin näkyvään sinuun, haasteet ovat sisälläsi, uudistua itse.. löytää näiden planeettojen vahvuudet osaksi itseä.
ja tuo Kauris 1. huoneessa saattaa tuoda sellasia tiettyjä rutiineja että tekee aina sen tarkan oman suunnitelman mukaan tietyt asiat. Neptunus Kauriissa voisi olla rikkomassa näitä rajoja ja perinteitä, jotka yltävät myös materiaaliseen varmuuteesi ja rahankäyttöösi.
Olen itseasiassa koittanut pyrkiä liioista rutiineista pois tai oikeastaan enemmänkin siitä syyllisyydentunnosta, mikä seuraa näitä rikottuja rutiineja. Eli vaikka asia olisi kuinka vapaaehtoinen, saan sen tuntumaan pakolta ja esimerkiksi harrastusten skippaaminen tuntuu pahalta synniltä. Joten työstön alla nämä rutiiniasiat.
Ja au Neitsyt kappas! Että tarkkuutta on, tahdikkuutta, näppäryyttä, järjestelmällisyyttä.
Aikaslailla näin, vaikka tuo järjestelmällisyys aina välillä vähän rakoileekin.
Rahankäyttösi on kaurismaisesti suunniteltua, omaperäistä ja huoletonta?
Vaikeuksia voi olla sillä alueella, päähänpistojesi takia et välttämättä pysy tarkassa suunnitelmassa..
Haluat olla itsenäinen taloudellisesti?
Tämä meni kyllä ihan nappiin! Nuo päähänpistot ovat kyllä suuri kiroukseni. Suunnitelma toimii aina hyvin ennen kuin sitä keksii jotain ja hupsis. =/
Kuunsolmu Kaloissa -> elämänläksynä oppia kuuntelemaan ja kehittämään alitajuntaa, intuitiota, mielikuvitusta, herkkyyttä, liiasta konkreettisuudesta pois.
Itse olen myös mieltänyt tämän kuunsolmuni näin. =)
3.huone ja
Olet tulinen pässinpää ja se heijastuu tapaasi kommunikoida ja toimia. Elämäntarkoitus on toimia, aloittaa asioita, nautit toiminnasta ja uusista jutuista. Saatat mennä jalat ennen aivoja johtuen äkkipikaisuudestasi joten lopputulokset ei välttämättä ole niinkuin ajattelet, mutta tuskin se sinua painaa kun uutta kohti sitten vaan.
Optimismia sinussa on. JA vielä IC Oinas.. Hommailetko kotona jotakin projekteja, koti toimintakolo?
No itseltänihän löytyy kotoa oma työhuone, koska kaikenmaailman projektit sitä vaativat. ^^ Koen oikeastaan tuon optimismin yhdeksi parhaista piirteistäni, kun sillä selviää usein näistä jatkuvista takaiskuista, mitä oma hölmöily saa aikaan.
Kuu Härässä 4.huone
Tulisuuden vastapainoksi olet sisimmässäsi tunteiden kanssa varovaisempi ja kaipaat varmuutta. Nautit maallisista asioista, hemmottelusta. Olet maanläheinen ja itsepäinen. Luottamus on erittäin tärkeää sinulle. Sisimmässäsi, tunteiden kanssa olet varovainen ja käytönnöllinen -> hyvä vastapaino mars Oinaalle ja näille ulospäinsuuntaudeille ja tulisille muille ominaisuuksillesi. Voi olla sisäistä vääntöä välillä kun ruumis tekisi ja sitten tunteet tarvii varmuutta ja sieltä tulee varovaisuus..
Tosiaan tuo sisäinen tunnemaailma on aika erilainen verrattuna tähän ulkoiseen persoonaani. Tavallaan tasapainottaa ja tavallaan luo ristiriitoja. Tämäkin meni kyllä ihan nappiin. =)
dc
- vedät puoleesi vilkkaita, eloisia, älykkäitä kaksosmaisia tyyppejä. Ihmissuhteissasi on näitä piirteitä, pidät keskusteluista, kirjallisuudesta, olet diplomaattinen, ystävällinen, älykäs. Ihmiset ei ihan helposti pääse syvimpiin tuntoihisi sillä ne ovat rapupanssarin alla 7.huoneessa ja sen voi rikkoa vain aniharvat ihmiset ja vasta silloin kun todella koet LUOTTAVASI ja se ei välttämättä hetkessä tapahdu. Olet ihmisille kiltti ja empaattinen, sosiaalisissa suhteissasi, erittäin herkkä mutta et näytä sitä mielellään.
Aivan näin. =)
Haluat kommunikoinnin tapahtuvan vuorovaikutteisesti, rauhallisesti, tasapainoisesti. Näet asioista niiden molemmat puolet ja olet hyvä, mukautuva keskustelija jolle vuorovaikuttaminen on tärkeää, et halua yksinpuhella.
Juurikin näin, ainakin kun syvällisempään keskusteluun asti päästään.
Ykköshuoneen planeettojen lisäksi
- uudistavan tuhon voima yhtyy aurinkoosi, elämässäsi taitaa välillä tulla aika radikaalejakin uusia tuulia ja sinun tarkoituksesti on niiden mukana itseäsi muokata. Tuli olo että neitsytpiirteistä jousimiespiirteisiin päin olisi mentävä.
Voin kyllä olla tosi hukassakin
kuten sanoin olen aloittelija enkä edes osaa oikein noita aspekteja miettiä.. toivottavasti ei mennyt täysin puihin, palautetta otetaan vastaan..
Tämä oli mulle tuleva ensivaikutelma ja kuten sanoin en kovin syvälle mene vaan taitojeni mukaan..
Kyllä tosiaan nuorehkosta iästä huolimatta on tullut nähtyä kaikennäköisiä erilaisa elämäntyylejä ja näkökulmia. Vähän ehkä liikaakin välillä hakee muutosta.
Tosiaan kaiken kaikkiaan vallan osuvaa ja hyvää tulkintaa. Iso kiitos siitä.