Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suosikki/inhokki TV-sarjasi?  (Luettu 14362 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Never be afraid to say what you feel...........

Profiili
« : 15.10.2010 19:18:37 »

Heipsankekkaa!  Smiley

Mun on aivan pakko aloittaa tällainen keskustelu, jos on jo jossain puitu niin saa viskata roskikseen..
Eli mikä on suosikki/inhokki TV-sarjasi?

Ja nyt kunnon hypetys: Paljastavat valheet, siinä on sarja mihin jäin välittömästi koukkuun!! Ja taitaa olla suurin syy Tim Roth, miksi sitä katselen..  Wink Sarja vain puree aivan tolkuttoman hyvin muhun, ja taidanpa lähteä tekemään hiukan iltapalaa ja teetä, että pääsen sohvan pohjalle sitä kohta tuijottamaan.  smitten

Niin, ja oikeasti se Tim Roth.. Voiko jollain olla niin hävytön katse??  :Smiley Ah!  smitten

Mitä inhoan: Salatut Elämät... Kauniita ja Rohkeita ei edes mainita..  buck2
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #1 : 15.10.2010 19:29:01 »

Greyn anatomia on mun heikkous, on ollu sarjan alkamisesta lähtien. Viimeset pari jaksoo on ollu niin jänniä ja surullisia että huh. Siinä on jotenkin niin ihana inhimillisiä hahmoja, samaistun paljon siihen tunnemyllerrykseen mikä sarjassa on. Niin ja sit tykkään ylen erilaisista britti dekkari sarjoista, niissä on usein aika hyvä juoni, ei mässäillä väkivallalla tms. Myös jotkut muut poliisi-tutkimus ohjemat on hyviä mun mielestä.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 15.10.2010 21:28:11 »

Mä muuten inhosin Mentalistia aluksi, ärsytti se kikkarapäinen ukko ihan äärettömästi. No nyt se on yksi ehdottomista lempisarjoista. Siinä on mies jolle sopii liivi.  Kiss *jalkoja heikottaa*

Inhokki on ehkä Emmerdale, en vaan saa juonen päästä kiinni ja jokin siinä tökkii, en osaa tarkasti sanoa että mikä.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #3 : 15.10.2010 22:40:28 »

Minä taas tykkään Emmerdalesta.  Good Wife on hyvä.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 16.10.2010 11:33:59 »

Niin ja sit tykkään ylen erilaisista britti dekkari sarjoista, niissä on usein aika hyvä juoni, ei mässäillä väkivallalla tms. Myös jotkut muut poliisi-tutkimus ohjemat on hyviä mun mielestä.

Joo, mä kannatan myös noita, unohdin vallan mainita. Ja kaverit on naureskellu mulle kautta aikojen, kun vietän la illan katsellen saksalaisia dekkareita..  Grin Yksi jopa kehotti hankkimaan elämän..  2funny

Mä muuten inhosin Mentalistia aluksi, ärsytti se kikkarapäinen ukko ihan äärettömästi. No nyt se on yksi ehdottomista lempisarjoista. Siinä on mies jolle sopii liivi.  Kiss *jalkoja heikottaa*

Mentalist on hyvä, mulla vain on päinvastoin, ensin pidin tästä kikkarapäästä  Grin, mut nyt mua ottaa aivoon sen kuriton hahmo. On sen pakko olla hyvä näyttelijä, kun näin alkaa rassaamaan..  Smiley
tallennettu

Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #5 : 17.10.2010 15:42:27 »

BBC:n dokumentteja tulee seurattua tavan takaa.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 17.10.2010 17:40:52 »

Olen katsonut aivan tolkuttoman määrän sarjoja, joten vaikeaa sanoa niistä parhaista.
Voisin vaikka luetella muutamia.

Seinfeld-kaikkien aikojen paras komediasarja, oikeastaan ainut sarja mille nauran maha kippurassa jopa yksin katsellessani.
Stargate SG-1-pitkä ja yllättävän syvällinen ja oivaltava sci-fi sarja. Täytyy sanoa, että itku tuli monta kertaa tuota sarjaa katsellessa.
Mullan alla-pidin älyttömästi sarjan teemoista ja hahmoista. Mahtavaa viihdettä!
Poirot ja Neiti Marple- noh, tätä ei varmaan tarvitse selittää muuten kuin sanomalla, että olen Agatha Christie fanaatikko.

Sitten löytyy vielä monia, mutta tuossa nyt ne mitkä ensimmäisinä mieleen tulevat. Paljon toisaalta on huttuakin tullut katseltua ihan taustalla vain. Esimerkiksi neuloessa on ihan kiva katsella vaikka poliisisarjoja, joista viimeisinpänä itsellä Bones.

Hmm, huomasin tässä juuri, että lähes kaikkiin sarjoihin mitkä mainitsin liittyy teemana kuolema. Ei kai sitä turhaan olla vahvalla 8. huoneella liikenteessä.  Cool

Inhokkeja on sellaiset sarjat, jotka ovat vain niin tappavan tylsiä.
Esimerkiksi Big Love minua kiinnosti periaatteessa, mutta se oli toteutettu niin huonosti, että nukahtelin kesken jaksojen. Samoin koitin chekata sellaista sarjaa kuin One Three Hill, joka on jenkeissä älyttömän suosittu, mutta sama homma siinäkin, ei vaan napannut.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
asboo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 17.10.2010 20:12:18 »

Entinen suosikki vuosien takaa:
Babylon 5
Lostista tykkäsin myös.

Nykyisiä suosikkeja:
Täydelliset naiset

Inhokkeja:
Salatut elämät
Kotikatu

Mua ei vaan nämä kotimaiset sarjat sytytä  buck2

Harmi että nykyään ei ole mitään hyviä scifisarjoja. Paitsi nyt tietty alkoi V uudelleen, mutta sitä en ole vielä nauhalta ehtinyt katsoa, että onko hyvä vai huono..
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 17.10.2010 20:14:06 »

Itse ainakin pidin siitä vanhasta V:stä enemmän. Uusi ei jollain tapaa tavoita sitä samaa tunnelmaa.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 18.10.2010 09:00:58 »

Mä odotin innolla ton V:n alkamista, ja ei se ainakaan vielä pettymys ole ollu. Tänään taas tuijotetaan. Se alkuperäinen oli hyvä, ja muistan kun pelkäsin sitä pirusti ja sit koulussa aina puitiin kavereiden kanssa tapahtumia..  Grin

Oon itseasiassa odotellut, että koskahan tehdään Tripodien ajasta uusinta. Vai onko sellainen jo tehty ja mä olen missannut sen? Muistan vieläkin sen äänen mikä niistä tripodeista lähti.. Jännitti sekin..  Undecided  Smiley
tallennettu

Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Witch-83
Kohtuuastroilija
**

Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"

Profiili
« Vastaus #10 : 18.10.2010 11:25:29 »

Mä oon tykänny aina seurata dokkareita ja sit sarjat joista tykkään nii on Myytinmurtajat (ihan loistis!!!), C.S.I:t, joista Las Vegas paras. Harmi kun Grissomia ei enää oo ko sarjassa... C.S.I Miamin Horation alkukommentti ja aurinkolasien päähän laitto on aina jakson kohokohta!  2funny Criminal minds on hyvä ja sit katselen Mentalistia ja Todistettavasti syyllistä. Discoveryltä tuli yksi jakso Stephen Hawkingin maailmankaikkeus... jään innolla odottamaan seuraavia osia.

Sit mitä mä en voi sietää... BB!!! Dämn mitä shaishea mun mielestä.  :Smiley Muutenkin monet tositeevee ohjelmat tökkii. Erityisesti nämä unelmien poikamiehet ja muut vastaavat.  buck2

Veestä... Mä katoin vaan sen ekan jakson. Noh, ei se huono ollu, mut jotenkin se vaan ratsastaa vanhan klassikon siivellä. Toki onhan se visuaalisesti parempi kun alkuperäinen ja muutenkin tehty tätä päivää ajatellen, mut joku ajatuksessa tökkii... En osaa selittää.  Grin

Katsoin myös Ritari Ässän ekan jakson ja siitä... BUAHAHAHAAAAAA!!!! 2funny Siinä oikeen ite Hasselpähkinä käväs ja kerto olevansa tämän uuden Michael Knight jr:n isä... voi että kun on persoonallinen ja uusi idea!!!  uglystupid2
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 18.10.2010 13:07:36 »

Vanha V:hän oli loistava. Se hiiren syöminenkin vain lisäsi sellaista karmivaa tunnelmaa.  Cool
Itse sen tuossa vähän aikaa sitten katselin ja kyllä pidin.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 18.10.2010 13:59:00 »

C.S.I Miamin Horation alkukommentti ja aurinkolasien päähän laitto on aina jakson kohokohta!  2funny

Mulla on yksi tuttu, joka osaa matkia ton täydellisesti!!  2funny Ja se sen pää sillain kenossa vielä.. Lengendaarinen asento!!  Grin

[/quote]
Katsoin myös Ritari Ässän ekan jakson ja siitä... BUAHAHAHAAAAAA!!!! 2funny Siinä oikeen ite Hasselpähkinä käväs ja kerto olevansa tämän uuden Michael Knight jr:n isä... voi että kun on persoonallinen ja uusi idea!!!  uglystupid2
[/quote]

Tää on mulle uutta, koska tästä ohjelmasta on uusi versio alkanu pyöriin?? Ja millä kanavalla? Mä oon siis ollu kolme viikkoa MTV3: varassa.  buck2 Saisi sitä rahaa tulla jo sen verta että saisi sen digiboxin perk....  Angry Hasselpähkinä...  2funny
tallennettu

Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Soile
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 18.10.2010 16:08:47 »

Hih, ai Ritariässä taas?

Miulla ei ole telkkaria, joten katselen joitain netistä näkyviä ohjelmia. BB on inhokkien inhokki, yöks. Astro-TV kuuluu suosikkeihin ja samoin Subin Lemmen viemää - hävettävää myöntää. En ymmärrä miten olen siihen koukuttautunut, mutta tykkään ja tykkään kuunnella saksan kieltä. Saksalaiset dekkarit ovat olleet suosikkeja, mutta nuita mitkä netissä näkyy, ei tule katsottua. Jos Motissa tai A-talkissa on kiinnostava aihe, niitä katselen myös. Siinäpä ne - ai niin, Tanssii tähtien kanssa on pakko katsoa  Kiss
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #14 : 18.10.2010 21:27:48 »

Miten saatoin unohtaa Nurse Jackien!! Siis lemppariosastolta.

Huono huumori iskee myös; Ponille kyytiä, Studio Julmahuvi, Herrasmiesliiga...
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: