Olen katsonut aivan tolkuttoman määrän sarjoja, joten vaikeaa sanoa niistä parhaista.
Voisin vaikka luetella muutamia.
Seinfeld-kaikkien aikojen paras komediasarja, oikeastaan ainut sarja mille nauran maha kippurassa jopa yksin katsellessani.
Stargate SG-1-pitkä ja yllättävän syvällinen ja oivaltava sci-fi sarja. Täytyy sanoa, että itku tuli monta kertaa tuota sarjaa katsellessa.
Mullan alla-pidin älyttömästi sarjan teemoista ja hahmoista. Mahtavaa viihdettä!
Poirot ja Neiti Marple- noh, tätä ei varmaan tarvitse selittää muuten kuin sanomalla, että olen Agatha Christie fanaatikko.
Sitten löytyy vielä monia, mutta tuossa nyt ne mitkä ensimmäisinä mieleen tulevat. Paljon toisaalta on huttuakin tullut katseltua ihan taustalla vain. Esimerkiksi neuloessa on ihan kiva katsella vaikka poliisisarjoja, joista viimeisinpänä itsellä Bones.
Hmm, huomasin tässä juuri, että lähes kaikkiin sarjoihin mitkä mainitsin liittyy teemana kuolema. Ei kai sitä turhaan olla vahvalla 8. huoneella liikenteessä.
Inhokkeja on sellaiset sarjat, jotka ovat vain niin tappavan tylsiä.
Esimerkiksi Big Love minua kiinnosti periaatteessa, mutta se oli toteutettu niin huonosti, että nukahtelin kesken jaksojen. Samoin koitin chekata sellaista sarjaa kuin One Three Hill, joka on jenkeissä älyttömän suosittu, mutta sama homma siinäkin, ei vaan napannut.