Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suosikki/inhokki TV-sarjasi?  (Luettu 14391 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**

Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"

Profiili
« Vastaus #15 : 18.10.2010 11:25:29 »

Mä oon tykänny aina seurata dokkareita ja sit sarjat joista tykkään nii on Myytinmurtajat (ihan loistis!!!), C.S.I:t, joista Las Vegas paras. Harmi kun Grissomia ei enää oo ko sarjassa... C.S.I Miamin Horation alkukommentti ja aurinkolasien päähän laitto on aina jakson kohokohta!  2funny Criminal minds on hyvä ja sit katselen Mentalistia ja Todistettavasti syyllistä. Discoveryltä tuli yksi jakso Stephen Hawkingin maailmankaikkeus... jään innolla odottamaan seuraavia osia.

Sit mitä mä en voi sietää... BB!!! Dämn mitä shaishea mun mielestä.  :Smiley Muutenkin monet tositeevee ohjelmat tökkii. Erityisesti nämä unelmien poikamiehet ja muut vastaavat.  buck2

Veestä... Mä katoin vaan sen ekan jakson. Noh, ei se huono ollu, mut jotenkin se vaan ratsastaa vanhan klassikon siivellä. Toki onhan se visuaalisesti parempi kun alkuperäinen ja muutenkin tehty tätä päivää ajatellen, mut joku ajatuksessa tökkii... En osaa selittää.  Grin

Katsoin myös Ritari Ässän ekan jakson ja siitä... BUAHAHAHAAAAAA!!!! 2funny Siinä oikeen ite Hasselpähkinä käväs ja kerto olevansa tämän uuden Michael Knight jr:n isä... voi että kun on persoonallinen ja uusi idea!!!  uglystupid2
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 18.10.2010 13:07:36 »

Vanha V:hän oli loistava. Se hiiren syöminenkin vain lisäsi sellaista karmivaa tunnelmaa.  Cool
Itse sen tuossa vähän aikaa sitten katselin ja kyllä pidin.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Never be afraid to say what you feel...........

Profiili
« Vastaus #17 : 18.10.2010 13:59:00 »

C.S.I Miamin Horation alkukommentti ja aurinkolasien päähän laitto on aina jakson kohokohta!  2funny

Mulla on yksi tuttu, joka osaa matkia ton täydellisesti!!  2funny Ja se sen pää sillain kenossa vielä.. Lengendaarinen asento!!  Grin

[/quote]
Katsoin myös Ritari Ässän ekan jakson ja siitä... BUAHAHAHAAAAAA!!!! 2funny Siinä oikeen ite Hasselpähkinä käväs ja kerto olevansa tämän uuden Michael Knight jr:n isä... voi että kun on persoonallinen ja uusi idea!!!  uglystupid2
[/quote]

Tää on mulle uutta, koska tästä ohjelmasta on uusi versio alkanu pyöriin?? Ja millä kanavalla? Mä oon siis ollu kolme viikkoa MTV3: varassa.  buck2 Saisi sitä rahaa tulla jo sen verta että saisi sen digiboxin perk....  Angry Hasselpähkinä...  2funny
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Soile
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 18.10.2010 16:08:47 »

Hih, ai Ritariässä taas?

Miulla ei ole telkkaria, joten katselen joitain netistä näkyviä ohjelmia. BB on inhokkien inhokki, yöks. Astro-TV kuuluu suosikkeihin ja samoin Subin Lemmen viemää - hävettävää myöntää. En ymmärrä miten olen siihen koukuttautunut, mutta tykkään ja tykkään kuunnella saksan kieltä. Saksalaiset dekkarit ovat olleet suosikkeja, mutta nuita mitkä netissä näkyy, ei tule katsottua. Jos Motissa tai A-talkissa on kiinnostava aihe, niitä katselen myös. Siinäpä ne - ai niin, Tanssii tähtien kanssa on pakko katsoa  Kiss
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #19 : 18.10.2010 21:27:48 »

Miten saatoin unohtaa Nurse Jackien!! Siis lemppariosastolta.

Huono huumori iskee myös; Ponille kyytiä, Studio Julmahuvi, Herrasmiesliiga...
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #20 : 18.10.2010 22:58:51 »

Ehei, Studio Julmahuvihan on kotimaista laatukamaa! Ja Herrasmiesliigassa huonoa on korkeintaan ettei ateriat meinaa pysyä mahassa katsomisen aikana, muuten on loistava satiiri.
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #21 : 19.10.2010 17:31:12 »

Minähän kävin Münchenin filmistudioilla katsomassa Lemmen viemää-kulisseja... Oonko nyt selkälokin sankari  :Smiley

*A*

Wau!!! Todellakin olet sankarini  Grin
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Witch-83
Kohtuuastroilija
**

Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"

Profiili
« Vastaus #22 : 19.10.2010 20:32:43 »

Veetä katsellessa nyt sit kuitenkin, vaikka olin vähä nii ja näi sen suhteen.  Grin
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 19.10.2010 20:34:30 »

Rillit huurussa!!  smitten Uusia jaksoja odotellessa... Ei kauaa enää!

*A*

Aivan loistava sarja!
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #24 : 24.10.2010 22:18:31 »

Ehei, Studio Julmahuvihan on kotimaista laatukamaa! Ja Herrasmiesliigassa huonoa on korkeintaan ettei ateriat meinaa pysyä mahassa katsomisen aikana, muuten on loistava satiiri.

Hemmetti, Pikku-Britannia unohtu kokonaan! Sebastian ja pääministeri...  2funny

Greyn anatomialle oon ruvennu lämpeneen vasta viime jaksojen myötä ja pitää kyllä jossain vaiheessa katsoa kaikki tuotantokaudet.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #25 : 26.10.2010 18:48:42 »

Nurse Jackie  smitten
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #26 : 26.10.2010 18:57:35 »

Nurse Jackie  smitten

Tuosta minäkin tykkään! Ja sen perään tulee Californication, ihan huippu!
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #27 : 26.10.2010 20:33:20 »

Tykkään seurata NCIS:ää ja CSI:ta. Aikaisemmin tuli seurattua The Medium - näkijä -sarjaa ja Mentalist on hyvä.

En voi sietää reality-sarjoja. Ainoastaan Idolsia katsoin pari tuotantokautta, mutten enää jaksa sitäkään.  Voi Pyhä Yrjö sen myötähäpeän kanssa, jota tunsin osallistujia kohtaan.

TV on oikeastaa aika turhake, en juuri sitä edes katsele. Nytkin unohdin katsoa NCIS:n.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #28 : 26.10.2010 21:02:10 »

Ehkä mieleenpainuvin koskaan näkemäni dokumenttisarja on The Future is Wild, kertoo hypoteettisesta elämästä maapallolla ihmisen jälkeen. On se jotenkin rauhoittava ajatus, että vaikka ihmisen loppu tulee, elämä jatkuu silti kreisimpänä kuin koskaan. crazy2 
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: