Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 21.12,2012, miten aiot varautua?  (Luettu 32218 kertaa)
0 jäsentä ja 41 vierasta katselee tätä aihetta.
Jannanne
Vieras
« : 15.10.2010 21:37:56 »

Vai aiotko ollenkaan. siis tuohon 21.12.2012

En tosin ole varma onko tæstæ ollut jo, en ainakaan løytænyt mitææn Smiley

Itseæni kovin mietityttææ tuo, ettæ pitæækø varautua ja miten. Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 16.10.2010 11:26:29 »

Onhan tuota jo ruodittu yks 55 sivua..

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=338.0
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #2 : 16.10.2010 13:04:12 »

niinh, tarkoitin læhinnæ varautumista kyseiseen pæivææn, en sitæ, ettæ mitæ silloin tapahtuu. Smiley

siis ettæ, aikooko esim hamstrata jotain, tehdæ jotain rituaaleja, onko jotain mitæ vælttæmætæ haluat tehdæ ennen tuota pvm... jne... missæ aikoo olla silloin ja mitæ tehdæ Smiley
tallennettu
Lupita
Kohtuuastroilija
**

Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio

Profiili
« Vastaus #3 : 16.10.2010 13:41:02 »

En varmastikaan mitenkään varaudu, oma uskomukseni on että mitään varsinaista maailmanloppua ei tule- loppuräjähdystä tms. Uskon että iso muutos tulee,se voi olla esim. muutos ihmiskunnan tajunnan ja energian tasolla. Muutokset yleensä vaativat luopumista joten kysymykseen voisi tulla myös jonkinlainen isompi epidemia tms. Judgement Day- tyyppinen omista teoista vastuun ottaminen. Eläimet ja luonto toki ovat varoittaneet ihmisiä jo useasti mutta ihminen ei tahdo oppia vaan jatkaa vanhaa rataa sitkeästi.

Mutta miten siis varautuisin...oikeastaan olen jo aloittanut varautumisen sikäli että olen muuttanut itseäni ja elämäntapojani vähitellen mutta radikaalisti- en tietenkään 21.12.12 takia vaan siksi että aika on ollut oikea omalla henkilökohtaisella kehityskaarella.Siitä huolimatta ajattelen olevani hieman lähempänä sitä ihmistä joka on valmis tällaisiin energiatason tms. muutoksiin eli suvaitsevainen, terveitä elämäntapoja harjoittava, rakastamista ja itsetutkiskelua opiskeleva-niinkuin suurin osa tällä palstalla kirjoittavista ihmisistä. Mitään bunkkerin kaivamista tms. en ole ajatellut aloittaa mistään hamstraamisista puhumattakaan! En usko siitä olevan hyötyä. Olen fatalisti- jos on tarkoitettu että kuolen jonkin trooppisen bakteerin kourissa, so be it.. smitten
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
Jannanne
Vieras
« Vastaus #4 : 16.10.2010 14:00:52 »

Ok, no. olen itse miettinyt sellasita, ettæ varaudun olemaan ilman sæhkøæ, bensaa, nettiæ jne. koskaan ei tiedæ. Smiley Eli, hamstraan itselle kirjallisuutta, ihan vain siksi kun ehkæ silloin ei ole enææn nettiæ mistæ hakasta kaikki tieto, haluan ehdottomasti osata yrttien kæyttøæ ja vyøhyketerapiaa siihen mennessæ. Ei ehkæ ole antibiootti pelastamassa meitæ silloin enææn. Itse ainakin toivon, ett ihmiset joutuisi jonkin kautta elæmææn taas luonnon kanssa, ilman tætæ kaikkea "pakollista" krææsææ ympærillæ. Haluaisin myøs olla mahd omavarainen, eli kasvimaata ja lehmææ jne Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 16.10.2010 16:01:04 »

Hyvä pointti,Jannanne.
Ihmiset joutuvat havahtumaan viljelykelpoisen maan vähyyteen,
juomaveden riittävyyteen (tänäkin syksynä maa on erittäin kuiva; jos joku on kaivanut pottuja kuokalla tai kääntänyt maata on havahtunut tähän, nicht gut).
Nettielämä kun ei meitä elätä,
olemme riippuvaisia maan antimista.
 pluto kauris maan rikkauksien vartijana ja ehkä joudumme kohtaamaan "varastojen vähyyttä".
Tavallisia ammatteja, käsityötä tullaan tarvitsemaan.
Velipoika sanoi, että esim. teknikon koulutus otetaan takaisin, kun meillä alkaa olla liikaa insinöörejä, jotka eivät osaakaan tavan töitä kentällä.
Itse luotan  ceres neitsyt taitoihini enkä aio varautua mitenkään.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6 : 16.10.2010 17:14:54 »

Mulla tulee tästä 2012 jutusta aina mieleen se kun pienempänä olen
joskus sanonut, että ihmiset tulee taas jossain vaiheessa elämään
taas enemmän luonnon kanssa.. Maanviljelyä, jne.
Palataan tavallaan ajassa taakse päin, nettiä ei ole tai ei ainakaan
suurimmalla osalla.. Ei ole enää niin helppoa olla yhteyksissä tai
matkustaa, muistaakseni myöskin puhuin autojen poistumisesta tai
ainakin selvästä vähenemisestä, pyörät ja hevoset pääsevät taas
kunniaan :Smiley

En siis silloin ollut mitenkään tietoinen mistään 2012 vuodesta ja sen
ennustuksista.. Mielenkiinnolla maailman menoa seurailen, että onko
tietoni oikeaa Cheesy
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Lupita
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 16.10.2010 19:23:10 »

Joitakin vuosia sitten netissä piti sivuja jonkin aikaa "Mies tulevaisuudesta", noilla sivuilla hän kertoi kuinka maailmanloppu tulee ja että kaksi kolmasosaa ihmisistä kuolee, jäljelle jäävät palaavat agraarikulttuuriin. Sivuilla oli myös kuvia avaruusaluksista- tai siis jonkinlaisia teknisiä piirrustuksia. Hyvin mielenkiintoista. Hän ilmoitti myös että tulee poistumaan ja näin tapahtui, sivut poistuivat jonkin ajan kuluttua. Harmillista etten muista enää kaikkia kirjoituksia, muistaakseni hän puhui kolmannesta maailmansodasta jossa ihmisiä tulee kuolemaan paljon.

Aivan totta mitä kirjoititte, kannattaa hankkia semmoiset elämän perustaidot että pärjää- viljelystaidot, kasvilääkintä jne. Maailma on joka tapauksessa myllerryksessä siinä vaiheessa kun vedestä tulee oikeasti pulaa ja nälänhätä iskee. Meitä on vaan liikaa täällä, se on fakta.
tallennettu

Chief Joseph
Lupita
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 16.10.2010 19:26:42 »

Lainaus
(tänäkin syksynä maa on erittäin kuiva; jos joku on kaivanut pottuja kuokalla tai kääntänyt maata on havahtunut tähän, nicht gut).

Todella kuiva syksy- sateet voi laskea yhden käden sormilla ja erittäin kaunis syksy juuri tästä syystä. Normaalistihan syksyllä sataa paljon ja rapa roiskuu mutta ei tänä vuonna. Minusta se on pelottavaa niinkuin muutkin oudot ääri-ilmiöt säässä.
tallennettu

Chief Joseph
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 16.10.2010 23:12:57 »

En mitenkään, kunhan vain olen.  smitten
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 16.10.2010 23:21:22 »

No näköjään kätevää olla ekspertti vaatteiden valmistuksessa sitten.  Wink
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
noitatäti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 17.10.2010 02:54:21 »

Vaatteitahan on kaikki kaapit ja ullakot pullollaan, tuskin ne pariin vuoteen loppuvat.

Jokin ennustus sanoi, että tuohon (ajankohtaan) ei voi varautua.

Pitäisikö hankkia maasturi, vuohia, tuulimylly, muuttaa vuorille... En usko että kahden viikon näkkileivät ovat tässä nyt se merkittävä juttu.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 17.10.2010 03:33:06 »

No joo, lähinnä siis viittauksena tuohon käsityöammattien tärkeyden lisääntymiseen.

Ainahan näitä maailmanlopunennustuksia on ollut. Sitä kuollaan sitten kun kuollaan ja sopeudutaan tilanteisiin. Minä en ainakaan ryhdy murehtimaan asioista joille en mitään voi. Jos kuolen niin kuolen, that's it. Olenpahan sitten ruokana maan matosille ja sillä tapaa jatkamassa sitä elämää tällä pallolla.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Jannanne
Vieras
« Vastaus #13 : 17.10.2010 11:04:51 »

Ainiin, haluaisin myøs siksi oppia vyøhyketerapiat yms, ettæ silloin ei ehkæ enææn noin vaan oteta seuraava lento hesaan ja læhetæ opettelemaan... Aion kyllæ muutenkin muuntua mahd omavaraiseksi, tuli mitææn maailmanloppuja tms tai ei. Ruokaa en aio hamstrata, ehkæ pakastimeen hiukan normaalia enemmæn, mutta ei mitenkææn paniikinomaisesti Smiley Ja tosiaan on kyllæ varastot niin pullollaan vaatetta, ettæ ei niitæ ainakana tarvi, tuskin siinæ vaiheessa kellææn kiinnostais minkæ merkkinen muotiluomus nyt kellæki on pæællæ Cheesy ihanaa... Smiley On muuten hullua ettæ metsææ kaadetaan siksi ettæ saadaan pyyhkiæ pyllymme veskipaperiin, ja sekin voi olla sitten mahdotonta. hampusta saisi paljon ekologisemmin vessapaprua.
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #14 : 17.10.2010 12:15:14 »

Ainii, pitææ tilata kuvat tietsikalta paperi muotoon  Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: