Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 21.12,2012, miten aiot varautua?  (Luettu 32195 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 17.10.2010 12:20:49 »

Haaveissani olen miettiny, miten sitä järjestäis elämän, että pystyisi elämään omavaraistaloudessa.
Oma mökki, kasvikset siitä omalta pellolta. Maalämpö, aurinkoenergia ja tuulivoima. Oma kaivo.
Kasvilääkintä. Hevonen kulkupeliksi.

Luontoon takaisin, kiitos!
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 17.10.2010 12:37:35 »

Sinänsä mielenkiintoista Jannanne, että otit tämän puheeksi nyt,
koskapa  tr aurinko 23  vaaka ja  merkurius siihen yläkonjuktiossa,
ovat yhtymässä tuon päivämäärän kartalla Descentille eli mietimme miten  askendentti minä aikoo varautua tulevaan. Maapistehän osuu  aspect_con askendentti. Konkreettinen?
tr  mars skorpioni yhtyy kohta tuon kartan Yläsolmuun,
mitäpä tuo tuonee tullessaan? Kohtaamisia tulevasta, lisää kuolleita sotilaita Afganistanissa?

Näiltä sivuilta löytyy tuon pvm kartta.
http://churchofcriticalthinking.org/2012_proof.html
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #17 : 17.10.2010 12:54:14 »

minæ olen vielæ niin vasta-alkaja noissa kartta hommissa, ja tarvisi paljon aikaa ja keskittymistæ ettæ jæis pææhæn, joten en ymmærræ Sad kiinnostustakin kyllæ olisi, adhd on myøs yksi joka hankaloittaa minua oppimasta tuollaisia asioita jotka vaatii paljon ajattelua.

Kimo, Juu, niin minækin olen haaveillut, ja aion kyllæ viedækkin sen mahdollisimman pitkælle, tuntuu ettæ elæmæ olisi jopa helpompa ilman tiettyjæ "ylellisyyksiæ". Vaikka jotkut asiat olisi raskaampia, niin silti voisi lopettaa yrittæmæstæ yltææ tietylle tasolle kokoajan tæssæ elæmæssæ. Se jos joku on væsyttævææ, kun pitææ kokoajan pitææ "loistavaa" elintasoa (sitæ mitæ muut odottavat) yllæ, vaikkei haluaiskaan edes...
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #18 : 20.10.2010 21:50:50 »

Olen viimeaikoina törmännyt täällä bittiavaruudessa semmoseen hullunkuriseen teoriaan tästä mayojen 2012-kalenterin lopusta, kuin "harvest", eli jälleen vapaasti suomennettuna; sadonkorjuu.

Ikäänkuin kerätään jyvät akanoista seuraavaan ulottuvuuteen. Osa jää tänne kolmiulotteiseen maailmaan oppimaan, osa lähtee negatiiviseen neljänteen ulottuvuuteen ja osa positiiviseen neljänteen.

Mitenkäs ne mayatkin hävisi kuin pieru saharaan, mutta infastruktuuri ja kalenterit jäi...?

Kaksi vuotta aikaa ja kello käy...  uglystupid2

Edit: sori meni inkkarijengit sekasin
« Viimeksi muokattu: 20.10.2010 23:40:44 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #19 : 21.10.2010 18:21:36 »

Kuin mä olen välttyny tältä topicilta....

Nyt kun pikaisesti lueskelin tätä läpi, niin ymmärrän oman toimintani, mitä olen tässä tehnyt jo vuoden verran. Olen siis opetellut itsenäisesti kädentaitoja mm. kaluste-entisöintiä, hamstrannut luonnonlääkinnästä kertovia kirjoja ja alkanut ostella maalaiselämää koskevia lehtiä. Myös erilaisia ruokareseptejä olen alkanut keräillä, vaikken juurikaan piittaa ruoanlaittamisesta. Tästä omituisuudesta kertoo myös se, että olen etsinyt hapanleivän juuren teko-ohjeet.

Aika hyvin olen välttynyt kyseisen päivämäärän ennustuksilta tai puheilta. Enkä vieläkään oikein tiedä, mitä tuolloin pitäisi tapahtua. Maailmanloppuko? En minä voi kuolla vielä parin vuoden päästä, eivätkä lapseni. Meillä on tehtävä, eikä sitä parissa vuodessa valmiiksi saa, kun en ole vielä päässyt edes kehityksessäni siihen pisteeseen, että pääsisin aloittamaan hommat. Hmpf.  :Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
dodobien84
Vieras
« Vastaus #20 : 21.10.2010 19:52:17 »

Juu eipä näitä juttuja kannata tosissaan ottaa. Sittenhän se vasta selviää, jos silloinkaan Wink. Kaikki on vain spekulaatiota ja asioiden pyörittelyä kuten tulevaisuus yleensäkin. Liikaa muuttuvia tekijöitä.

Suunta minkä alan hahmottamaan itsessäni jos tätä voi kehitykseksi sanoa on oman tasapainon löytäminen. Kaikki mikä tapahtuu itsensä ulkopuolella vaikuttaa vähemmän ja vähemmän itseen. Eräänlaista tunnesiteiden katkomista ulkoiseen maailmaan.

Yritän pitää omatuntoni mahdolisimman puhtaana, tälleen noihin puolivalvetiloihinkn pääsee, kun ei pirut pyörittele kauhuskenaarioita päässä.

Näin siis omalla kohdallani.
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 21.10.2010 23:16:37 »

Vai aiotko ollenkaan. siis tuohon 21.12.2012

En tosin ole varma onko tæstæ ollut jo, en ainakaan løytænyt mitææn Smiley

Itseæni kovin mietityttææ tuo, ettæ pitæækø varautua ja miten. Smiley

Mielestäni samaa tuubaa kuin kaikki aikaisemmat "maailmanlopun"
ennustukset ainakin parin tuhannen vuoden ajalta. En katso siis
olevan syytä varautua juuri mitenkään...

:Smiley
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #22 : 22.10.2010 09:50:24 »

Kuin mä olen välttyny tältä topicilta....

Nyt kun pikaisesti lueskelin tätä läpi, niin ymmärrän oman toimintani, mitä olen tässä tehnyt jo vuoden verran. Olen siis opetellut itsenäisesti kädentaitoja mm. kaluste-entisöintiä, hamstrannut luonnonlääkinnästä kertovia kirjoja ja alkanut ostella maalaiselämää koskevia lehtiä. Myös erilaisia ruokareseptejä olen alkanut keräillä, vaikken juurikaan piittaa ruoanlaittamisesta. Tästä omituisuudesta kertoo myös se, että olen etsinyt hapanleivän juuren teko-ohjeet.

Aika hyvin olen välttynyt kyseisen päivämäärän ennustuksilta tai puheilta. Enkä vieläkään oikein tiedä, mitä tuolloin pitäisi tapahtua. Maailmanloppuko? En minä voi kuolla vielä parin vuoden päästä, eivätkä lapseni. Meillä on tehtävä, eikä sitä parissa vuodessa valmiiksi saa, kun en ole vielä päässyt edes kehityksessäni siihen pisteeseen, että pääsisin aloittamaan hommat. Hmpf.  :Smiley

Juu samoin, huo hapanleipæ... Cheesy Mæ en kertakaikkiaan jaksa uskoa ettæ mikææn meteoriitti tulis js pommittais meijæt kartalta pois, tai mitææn vastaavaa, uskon ttæ jotain tapahtuu, mutta en kyllæ ettæ tulis maailmanloppu. Ehkæ tæmæn "maailman", sen missæ ihmiset elææ ja kuvittelee ettei pærjææ ilman.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 22.10.2010 13:34:56 »

Entäs jos Mayojen kalenteri loppuu vain siksi, että alkaa uusi ajanlasku?
Siksi, että maailma muuttuu sen verran perusteellisesti, että vuosien numerointisysteemi vain aloitetaan uudelleen alusta? Ihmiskunnan tietoisuuden taso vain nousee kertakeikalla huimasti
ja tämän kunniaksi (ennen pitkää) määritellään uusi ajanlasku alkamaan tuosta.

Mitään kummempaa ei tarvitse siis tapahtua, ei ainakaan mitään katastroohveja, kataklysmejä tai sensemmoista.  Tämä on yksi vaihtoehto.

En kyllä näe mitään syytä vaivata päätäni jollain mihin on vielä yli kaksi vuotta aikaa, pyrin elämään
tätä päivää.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Jannanne
Vieras
« Vastaus #24 : 25.10.2010 15:01:19 »

no en nyt ihan tarkottanu ettæ ei pitæis pyyhkiæ ahteria Cheesy mutta... siis. æitini joka ei ole kun 50, niin kertoi ettæ he pyyhkivæt ahterinsa vanhalla sanomalehdellæ kun olivat lapsia, sillæ mummoni ja ukkini ei suostuneet ostamaan wc paperia, kun se on haaskausta.

Voiskohan muuten suihkun alle rakentaa jonku sæiliøn, niin ettæ sillæ vedellæ voisi huuhdella pøntøn. hullua huuhdella pønttø juomavedellæ.

joo, jos tulis 3 maailmansota, nii sit se vois olla se 21.12.2012 se pæivæ ku viiminen jættiydinpommi nakataan ja tulee yks iso sienipilvi, ja, niin, se maailmanloppu... Cheesy nojoo, en usko, enkæ halua uskoa. Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #25 : 26.10.2010 12:03:50 »

Kyllä näinhän se menee,et ei tule mitään maailmanloppua.
 Maailman lopunhan sanottiin tulevan jo ainakin neljäkymmentä vuotta sitten
 Ainakin tuolla pohjoissuomessa.Papithan sitä saarnasi ahkerasti angel angel

Uudet energia tulevat maapallolle angel angel
tallennettu
Lupita
Kohtuuastroilija
**

Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio

Profiili
« Vastaus #26 : 26.10.2010 12:08:49 »

Haaveissani olen miettiny, miten sitä järjestäis elämän, että pystyisi elämään omavaraistaloudessa.
Oma mökki, kasvikset siitä omalta pellolta. Maalämpö, aurinkoenergia ja tuulivoima. Oma kaivo.
Kasvilääkintä. Hevonen kulkupeliksi.

Luontoon takaisin, kiitos!

Aika moni haaveilee tästä, minä myös. Olispa ihanaa elää harmonisessa yhteiskunnassa jossa on energiat korkeella- kehittyneiden ihmisten kanssa. Ehkä sitä kehittyis itsekin lisää?

Mutta tosiaan uskon siihen että energiat tossa 21122012 ;ssa vaihtuu, siitä on jo merkkejä, ihmiset haluaa hidastaa tahtia ja aika moni mainitsee että mieluummin aikaa esim. perheelle kuin kova liksa.
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 26.10.2010 12:09:37 »

Niinpä.
Energiapurkaus lie jo alkanut.

http://apod.nasa.gov/apod/ap101018.html
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #28 : 26.10.2010 12:34:04 »