Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 21.12,2012, miten aiot varautua?  (Luettu 32173 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 26.10.2010 13:16:14 »

Emmätiijä onks ne mayat itse sinänsä maailmanloppua ennustaneet, vaan
ajanlaskemisen muuttumista?
Vähän samaa kuin abojen Dreamtime.
Mennyt, tämä hetki ja tuleva samaan aikaan läsnä.
Ympyrä eikä jana.
 saturnus  skorpioniaspect_sex pluto kauris aspect_kvi jupiter rx  kaksoset.

Ei rukata enää kelloja kesä- ja talviaikaan...
http://erlendmork.com/gallery/beforeyourdarkness.shtml
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #31 : 26.10.2010 13:51:13 »

Pystytkö sinä nikki välittämään esim.kaukoenergiaa..
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #32 : 26.10.2010 14:35:58 »

unelmassa kysymykseen
En tiedä, en ole kokeillut. En luultavasti.
Olen paremminkin energioitten herkkä vastaanottaja tyyliin saatan unessa nähdä seuraavan päivän lehtikuvan.
Tai tajuan energioita vaikka astrologisen symboliikan kautta ja välitän tätä tietoa muille.
Tämä tosin eroaa valtavirrasta enkä välttämättä tule ymmärretyksi tai hyväksytyksi mut ei se mitään, kerron silti.
 jupiter chiron  kalataspect_opp uranus ceres neitsyt kuvaisi tätä.
En tiedä oisko  chiron se energian, "parantajan" symboli sinänsä vaiko  pallas, joka yhdistetään psykofyysisiin energiamuotoihin kuten hypnoosiin tai akupunktioon.
Pallas liittyy päähän ja  chiron käsiin. Itellä  pallas rapu aspect_tri merkurius aurinko skorpioni.
Ehkä mulla enemmän kihelmöi päälaella kuin käsissä. angel
Esim. ystävät useinkin reagoivat vaikka meedion luona käsien kihelmöinnillä mut mun kädet ei reagoi siten.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2010 14:38:27 kirjoittanut nikki » tallennettu
Lupita
Kohtuuastroilija
**

Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio

Profiili
« Vastaus #33 : 26.10.2010 16:06:28 »

Niinpä.
Energiapurkaus lie jo alkanut.

http://apod.nasa.gov/apod/ap101018.html

Vaude, hieno kuva...energiaa tosiaan.. Smiley
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
Jannanne
Vieras
« Vastaus #34 : 27.10.2010 10:50:49 »

Eilen luin lehdestä, että mayakalenterin mukaan laskettu maailmanloppu olisi peruttu tai ainakin sen päivämäärä laskettu päin hongikkoa. Että helpotti  Cheesy

Kuulostaa tosi kummalliselta, ettæ mayakalenterissa jotain laskettu pæin hongikkoa!! Cheesy
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #35 : 27.10.2010 11:01:33 »

Ihminen on erehtyväinen.  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #36 : 27.10.2010 11:11:30 »

Mä olen vähän sitä mieltä, että juuri se tulee tapahtumaan, mihin ihmiset eniten laittaa energiaansa puheissaan, teoissaan ja ajatuksissaan jne. Kun kerta kaikki on kanssaluojia ja jokainen juttu maailmassa oli ensin ajatus niin..
On se sitten hyvää tai pahaa, sellasta tulee Tongue.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #37 : 28.10.2010 08:00:13 »

10.10.2010 ei ainakaan ollut normia kummallisempa menoa  Wink
Villiä on maailman meno, totta.
Onko se nyt sitten tätä informaation tuomaa vääristynyttä näkymää ja näin ollen, aina on ollut jossakin päin vaikka mitä villiä menoa... nyt se vaan saadaan tuotua julki laajasti.

Vai onko fakta se, että hullumpaan suuntaan ollaan menossa?

En jaksa varautua yksittäiseen päivään, mutta pidän tärkeänä oppia ja opettaa lapsilleni tietyntyyppistä huomaamista. Juuri tuo lääkintä ja ravintopuoli luonnosta suoraan saatuna, vaikka siis ihan suoraan sanoen emme syö nyt sieltä... mutta siis tarpeen vaatiessa tietäisivät mitkä ovat myrkkyllisiä ja mitkä ei. Missä on lääkinnällisiä vaikutuksia jne.

Jos nykyinen maailmamme kaatuu... jään kaipaamaan tietokoneiden vällityksellä saavutettua sosiaalista helppoutta ja tiedon määrää  Cry
Ovat mielestäni helpottaneet ihmisten välistä kommunikaatiota ja tiedon hakua /vertailua... siinä missä toki ovat tuoneet monta pahaakin asiaa tullessaan...
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #38 : 28.10.2010 15:14:37 »

Selvä juttu ja kiitos sulle angel smitten
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #39 : 31.10.2010 17:19:17 »

pelkään tota päivää kuin hullu...
en voi ajatella ollenkaan...
en itteni takia vaan lapsieni---- Shocked
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #40 : 31.10.2010 18:19:42 »

En pelkää tuota päivää...Vaikka olen katsellut Nostardamus-ohjelmia TV:stä.

Pelko synnyttää itselle negatiivisuutta.

Joten jos jotenkin pitää varautua, niin kasvattaa kiitollisuutta niistä hyvistä asioista mitä ympäriltä ja itsestä löytyy.

Teimme tässä yksi ilta porukassa meditaation käyden läpi kaikki chakrat ja samalla kiitimme suolistosta sormenpäihin ja hiusmartoon asti kaikki kehomme osat, jotka toimivat jotenkuten vielä.
Tuli hyvä olo ja kas; kaikkialla missä kuljin, sain osakseni ystävällisyyttä, palvelualttiutta ja reilua peliä. On ollut aivan ihme viikko!

Jäin kovasti miettimään tuota kiitollisuusasiaa.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Jannanne
Vieras
« Vastaus #41 : 31.10.2010 18:42:13 »

Ælæ pelkææ, ei kannata.  smitten
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #42 : 02.11.2010 23:04:10 »

Olen miettinyt tätä luontoon paluuta ja se häiritsee minua siinä mielessä, että itse koen, että kaikki on luonnosta lähtöisin. Kaikki mitä ihminen tekee ja hyödyntää on luonnosta lähtöisin. Ihmisen toiminta on luonnollista. Näen teknologiassa erittäin paljon luontoa. Kaikki ihmisen luomat järjestelmät jäljittelevät mielestäni esimerkiksi ihmisen omaa fysiikkaa. Esimerkiksi tietokoneet toimivat aika hämmästyttävän samalla tavalla kuin ihminen ja kaupunkien rakenteessa näen paljon yhtymäkohtia ihmisen fysiikkaan. Näen kyllä luontoa jo nyt kaikessa.

Ymmärrän kyllä mitä luontoon paluulla tarkoitetaan, mutta itse en näe luontoa irrallisena tai kaukaisena nytkään. Näen luonnon laajempana käsitteenä. 
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Jannanne
Vieras
« Vastaus #43 : 02.11.2010 23:48:28 »

Nyt menee kyllä vähän ohi aiheen, mutta olen miettinyt, että miten ihminen on onnistunut tekemään sellaisia kemikaaleja yms, mitkä on luonnolle pahaksi, kun kaikkihan mitä täällä maan päällä on, on kuitenkin alunperin luonnosta, niin miten mikään mikä on luonnosta, on voitu saada pahaksi luonnolle.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #44 : 04.11.2010 17:45:26 »

Laajennan edellistä kysymystä: Mekin ihmiset olemme osa luontoa, kuulumme luontoon ja miksi silti osaamme tehdä pahaa luonnolle ja luonnosta?  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: