nikki
|
|
« Vastaus #30 : 26.10.2010 13:16:14 » |
|
Emmätiijä onks ne mayat itse sinänsä maailmanloppua ennustaneet, vaan ajanlaskemisen muuttumista? Vähän samaa kuin abojen Dreamtime. Mennyt, tämä hetki ja tuleva samaan aikaan läsnä. Ympyrä eikä jana. rx . Ei rukata enää kelloja kesä- ja talviaikaan... http://erlendmork.com/gallery/beforeyourdarkness.shtml
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #31 : 26.10.2010 13:51:13 » |
|
Pystytkö sinä nikki välittämään esim.kaukoenergiaa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #32 : 26.10.2010 14:35:58 » |
|
unelmassa kysymykseen En tiedä, en ole kokeillut. En luultavasti. Olen paremminkin energioitten herkkä vastaanottaja tyyliin saatan unessa nähdä seuraavan päivän lehtikuvan. Tai tajuan energioita vaikka astrologisen symboliikan kautta ja välitän tätä tietoa muille. Tämä tosin eroaa valtavirrasta enkä välttämättä tule ymmärretyksi tai hyväksytyksi mut ei se mitään, kerron silti. kuvaisi tätä. En tiedä oisko se energian, "parantajan" symboli sinänsä vaiko , joka yhdistetään psykofyysisiin energiamuotoihin kuten hypnoosiin tai akupunktioon. Pallas liittyy päähän ja käsiin. Itellä . Ehkä mulla enemmän kihelmöi päälaella kuin käsissä. Esim. ystävät useinkin reagoivat vaikka meedion luona käsien kihelmöinnillä mut mun kädet ei reagoi siten.
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.10.2010 14:38:27 kirjoittanut nikki »
|
tallennettu
|
|
|
|
Lupita
Kohtuuastroilija
Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio
|
|
« Vastaus #33 : 26.10.2010 16:06:28 » |
|
Vaude, hieno kuva...energiaa tosiaan..
|
|
|
tallennettu
|
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
It does not require many words to speak the truth. Chief Joseph
|
|
|
Jannanne
Vieras
|
|
« Vastaus #34 : 27.10.2010 10:50:49 » |
|
Eilen luin lehdestä, että mayakalenterin mukaan laskettu maailmanloppu olisi peruttu tai ainakin sen päivämäärä laskettu päin hongikkoa. Että helpotti Kuulostaa tosi kummalliselta, ettæ mayakalenterissa jotain laskettu pæin hongikkoa!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #35 : 27.10.2010 11:01:33 » |
|
Ihminen on erehtyväinen.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #36 : 27.10.2010 11:11:30 » |
|
Mä olen vähän sitä mieltä, että juuri se tulee tapahtumaan, mihin ihmiset eniten laittaa energiaansa puheissaan, teoissaan ja ajatuksissaan jne. Kun kerta kaikki on kanssaluojia ja jokainen juttu maailmassa oli ensin ajatus niin.. On se sitten hyvää tai pahaa, sellasta tulee .
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #37 : 28.10.2010 08:00:13 » |
|
10.10.2010 ei ainakaan ollut normia kummallisempa menoa Villiä on maailman meno, totta. Onko se nyt sitten tätä informaation tuomaa vääristynyttä näkymää ja näin ollen, aina on ollut jossakin päin vaikka mitä villiä menoa... nyt se vaan saadaan tuotua julki laajasti. Vai onko fakta se, että hullumpaan suuntaan ollaan menossa? En jaksa varautua yksittäiseen päivään, mutta pidän tärkeänä oppia ja opettaa lapsilleni tietyntyyppistä huomaamista. Juuri tuo lääkintä ja ravintopuoli luonnosta suoraan saatuna, vaikka siis ihan suoraan sanoen emme syö nyt sieltä... mutta siis tarpeen vaatiessa tietäisivät mitkä ovat myrkkyllisiä ja mitkä ei. Missä on lääkinnällisiä vaikutuksia jne. Jos nykyinen maailmamme kaatuu... jään kaipaamaan tietokoneiden vällityksellä saavutettua sosiaalista helppoutta ja tiedon määrää Ovat mielestäni helpottaneet ihmisten välistä kommunikaatiota ja tiedon hakua /vertailua... siinä missä toki ovat tuoneet monta pahaakin asiaa tullessaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
|
« Vastaus #38 : 28.10.2010 15:14:37 » |
|
Selvä juttu ja kiitos sulle
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AnniA
|
|
« Vastaus #39 : 31.10.2010 17:19:17 » |
|
pelkään tota päivää kuin hullu... en voi ajatella ollenkaan... en itteni takia vaan lapsieni----
|
|
|
tallennettu
|
"sopivasti sekaisin"
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #40 : 31.10.2010 18:19:42 » |
|
En pelkää tuota päivää...Vaikka olen katsellut Nostardamus-ohjelmia TV:stä. Pelko synnyttää itselle negatiivisuutta. Joten jos jotenkin pitää varautua, niin kasvattaa kiitollisuutta niistä hyvistä asioista mitä ympäriltä ja itsestä löytyy. Teimme tässä yksi ilta porukassa meditaation käyden läpi kaikki chakrat ja samalla kiitimme suolistosta sormenpäihin ja hiusmartoon asti kaikki kehomme osat, jotka toimivat jotenkuten vielä. Tuli hyvä olo ja kas; kaikkialla missä kuljin, sain osakseni ystävällisyyttä, palvelualttiutta ja reilua peliä. On ollut aivan ihme viikko! Jäin kovasti miettimään tuota kiitollisuusasiaa. :
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Jannanne
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 31.10.2010 18:42:13 » |
|
Ælæ pelkææ, ei kannata.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #42 : 02.11.2010 23:04:10 » |
|
Olen miettinyt tätä luontoon paluuta ja se häiritsee minua siinä mielessä, että itse koen, että kaikki on luonnosta lähtöisin. Kaikki mitä ihminen tekee ja hyödyntää on luonnosta lähtöisin. Ihmisen toiminta on luonnollista. Näen teknologiassa erittäin paljon luontoa. Kaikki ihmisen luomat järjestelmät jäljittelevät mielestäni esimerkiksi ihmisen omaa fysiikkaa. Esimerkiksi tietokoneet toimivat aika hämmästyttävän samalla tavalla kuin ihminen ja kaupunkien rakenteessa näen paljon yhtymäkohtia ihmisen fysiikkaan. Näen kyllä luontoa jo nyt kaikessa.
Ymmärrän kyllä mitä luontoon paluulla tarkoitetaan, mutta itse en näe luontoa irrallisena tai kaukaisena nytkään. Näen luonnon laajempana käsitteenä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jannanne
Vieras
|
|
« Vastaus #43 : 02.11.2010 23:48:28 » |
|
Nyt menee kyllä vähän ohi aiheen, mutta olen miettinyt, että miten ihminen on onnistunut tekemään sellaisia kemikaaleja yms, mitkä on luonnolle pahaksi, kun kaikkihan mitä täällä maan päällä on, on kuitenkin alunperin luonnosta, niin miten mikään mikä on luonnosta, on voitu saada pahaksi luonnolle.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #44 : 04.11.2010 17:45:26 » |
|
Laajennan edellistä kysymystä: Mekin ihmiset olemme osa luontoa, kuulumme luontoon ja miksi silti osaamme tehdä pahaa luonnolle ja luonnosta? :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|