Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: näkymätön kummitus???  (Luettu 2754 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« : 18.10.2010 14:08:17 »

En oikein tiedä, osaanko selittää tämän oikein, mutta siis mun unessa oli näkymätön kummitus. Muistan vaan, että "aivojeni" mukaan olin jossain hotellihuoneessa ja menossa nukkumaan. Kun sitten kiipesin sängylle, minusta tuntui todella ahdistavalta. Jokin painautui minuun kiinni, yritti ottaa syliinsä jne. Se tuntui todella epämiellyttävältä ja minua pelotti hirveästi. Kun asiasta kerroin unessa äidilleni ja kaverilleni, he eivät uskoneet minua. No, yritin mennä uudestaan nukkumaan, mutta sama tapahtui. Jokin koko ajan tönäisi minua tai yritti painaa minua sänkyä vasten. Lopulta minä "pakenin" vessaan. Se oli itseasiassa ainoa turvallinen huone koko hotellissa, nimittäin muistan, että vaihdoin hotellihuonetta ainakin kolmeen kertaan, mutta mikään ei auttanut. Se aina seurasi minua ja yritti ottaa minua kiinni. Enkä todellakaan tiedä, miksi se näkymätön kummitus teki niin.
Olisko teillä mitään ajatuksia, mitä tämä voisi tarkoittaa/merkitä? Kaikkia ajatuksia ja ideoita otetaan lämpimästi vastaan Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 18.10.2010 14:24:41 »

Vaivaako sinua valve-elämässä jokin asia, jota muut eivät huomaa? Tai vaikka huomaisivatkin eivät pidä sitä niin vakavana tai eivät usko, että se on tosiaan hyvin epämiellyttävää ja inhottavaa sinulle? Kyseessä voi olla esimerkiksi joku ikävä ihminen, joka tunkee tavalla tai toisella liian lähelle henkilökohtaiselle alueellesi, jonka koet epämiellyttäväksi. Olipa tämä tunkeilu millaista tahansa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: