Minä taas en osaa vielä auttaa, muuten kyllä olisin vastaillut. Oletko kuulostellut omia tuntemuksiasi? Jotkut sanovat, ettei itselleen voi nähdä tulevaa, mutta jos alat visualisoida, luoda mielikuvia, itsellesi mieluisista tapahtumista elämässäsi ja laitat niihin säännöllisesti positiivista energiaa, alkavat mielikuvat toteutua. Ihmisen mieli on kovin voimakas. Tietysti asian kirjoittaminen muistiin ja ääneen sanominen vahvistavat tätä mielikuvaa, jonka olet luonut.
Ja muista, kaikki ei tapahdu kädenkäänteessä ja uskonpuutekin voi tulla. Se, että luotat itseesi ja omaan näkemykseesi, auttaa sinua saavuttamaan sen mitä todella tahdot. Ole siis toisaalta varovainen, mitä universumilta pyydät. Se, mikä on pyydetty puhtaasta sydämestä, ei siis egon tahdosta, toteutuu parhaiten. Ja kun muistat lisätä siihen pyynnön/mielikuvan perään "tapahtukoon tämä tai kaikkein paras mahdollinen/tai jotain parempaa", annat universumille luvan antaa sinulle enemmän kuin uskalsit itse pyytää.
Tämän kirjoittaminen Sinulle, Helga, auttaa myös minua luottamaan siihen, että omat toiveeni toteutuvat myös.