Kiitos energioista
muuten alamäki vaan jatkuu... nyt meillä on töissä vatsatautia + kurkkukipua. Oma kurkku tuntui eilen kotiin tullessa kipeältä ja valvoin 3 tuntia viime yönä. Aamulla olin kuin nukkuneen rukous - valitettavasti. Kun jaksais tämän viikon pari päivää vielä. Ja kiitos avusta
Mukana myös. Huomenna alkaa uusi työviikko loman jälkeen ja tuntuu jo nyt, että loma oli aivan liian lyhyt.
Johan oli taas työviikon aloitus! Valvoin yöllä kahteen asti ja olin valmis hakemaan saikkua seuraavat kaks viikkoa ja itse asiassa koko loppuuvuoden
Miten jonkun työpaikan hallitus (=puheenjohtaja ja I vara) voi viedä fiilikset noin totaalisesti? ja aamulla mennessäni töihin tunsin miten tarpeellinen olen siellä... ja se hallituksen kokous.... jaa-a
lähetätkö energiaa päätöksilleni ja tälle paikalle
No voi ärsyä..
Tottakai sinä oot tarpeellinen, niinkun moni muukin ihminen...tiiän minkalaista se on olla ..kun on huonot fiilikset, töissäkin..Kuule minäpä yritän lähetellä..
Toivon että auttaa..
Ok ja voi jepulis..alamäkeä vaan..
mut kuule,sitähän sanotaan et paistaa se joskus sinne risukasaanki aurinko..
VOIMIA sinullekkin..
Tänään paistoi aurinko
ja osoitti miten tarpeellista työtä teen. hallituksen ohjeiden jälkeen tuntuu vaan usein, että sitä mitä teen työkseni ei ole mitään merkitystä. Nuori nainen tuli itkusilmässä pyytämään jotain ruokaa viikonlopuksi kun ei ole rahaa ja kaappi on tyhjä. toinen asiakas sanoi, että meillä on aina niin siistiä viihtyisää ja kertoi minun olevan todella miellyttävä ihminen.
tuntui todella hyvältä taas eilisen hallituksen puheenjohtajan "opastusten jälkeen"
miten joku voikin olla niin kaiken osaava ja kaiken tietävä
ja lisää energiaa, kiitos