Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 340
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiahoitoa haluavia  (Luettu 2010550 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #60 : 27.10.2010 12:11:33 »

Jäi tuosta ed.viestistä pois,et lähettelen tosiaan tänäänki angel

sitä hoitoa viideltä.Jos joku ei vaikka tiedä smitten angel

T:unelmassa
tallennettu
Chervil
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #61 : 27.10.2010 13:42:29 »

Minäkin olisin mielellään tänään mukana, kun ei tämä tila tunnu nyt kohenevan.. Haluaisin sitä, että tulisi mahdollisimman pian mahdollisuus oikeasti levätä, kun ei tahdo jaksaa.
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
Tätsä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #62 : 27.10.2010 14:17:08 »

Minä olisin mukana tänään, jos sopii.
Sain tuossa jo hetki sitten isosti apuja, mutta nyt taidan tarvita kaiken mahdollisen avun, mitä vain saatavilla on.
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
unelmassa
Vieras
« Vastaus #63 : 27.10.2010 15:22:02 »

Smiley Toivottavasti kaikki saavat jotakin apua.Ois kiva jos kertoisitte, angel smitten
                niistä tuntemuksista. Palautteita on ihan mukava lukea.

Kiitos. T:unelmassa angel angel
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #64 : 27.10.2010 16:54:42 »

Olipahan kokemus  angel KIITOS! Smiley Kirjoittelen lisää paremmalla ajalla.
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 27.10.2010 18:27:25 »

Alkuvaiheessa päivän tapahtumat pyöri päässäni, en meinannut pystyä keskittymään,

mutta sitten,--sydän hakkasi, tuli kylmä ja hetkenpäästä kuuma,---sitten ihan rauhallinen olo.

Kiitos.   smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #66 : 27.10.2010 20:25:56 »

Mulla oli tänään hammaslääkäri 15.15. Jännitin aivan täpönä mut kaikki meni hyvin, mutta stressaamisen ja lyhyen yöunen takia nukahdin heti kun tulin kotiin. Heräsin vasta kahdeksalta.
Olen tosi pirteä ja iloinen on olo. Höpötän koko ajan  Cheesy
Iso kiitos sinulle, kultainen ihminen  smitten
tallennettu
jankat
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #67 : 27.10.2010 20:56:08 »

Kiitos  smitten smitten
Muistin kesken siivouksen, että lähetys on tulossa, joten äkkiä nojatuoliin rentoutumaan. Koko kehossa tuntui pientä pistelyä ja kihelmöintiä. Ajatukset sain aika hyvin rauhoittumaan, on päässä pyörinyt kaikki mahdolliset asiat viime aikoina. Lopussa nukahdin vähäksi aikaa. Tosi pirteänä jaksoin jatkaa siivoamista ja nyt on oikein kiva mieliala, samoin kroppa tuntuu hyvältä, vaikka yleensä siivouksen jälkeen on selkä kipeänä. Smiley
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #68 : 27.10.2010 21:15:19 »

Mun pää on vieläkin ihan pyörällä, että mitä tapahtui  Cheesy En edes osaa kirjoittaa sitä tunnetta, jonka koin. Aluksi tuntui kihelmöintiä jaloissa, sitten tuntui kuin rintalastan päällä olisi istunut joku ja lopulta koko kroppa oli aivan rento ja painava. Yhdessä vaiheessa tuntui, etten pysty liikuttamaan itseäni, vaikka tiesin kyllä pystyväni. Ihan kuin rajani olisivat hävinneet. Pidin silmiä kiinni, mutta koin kirkkaan/kellertävän värin ympäröivän minua. Loppuvaiheilla tunsin pistelyä kehon kipeillä kohdilla. Hoidon jälkeen keho oli elastinen, ja rintarangan jomottava lihasjumi oli hävinnyt.

Erittäin miellyttävä kokemus, kiitos kiitos kiitos! Smiley Olen niin uusi näissä "piireissä", että pohdin mitähän ihmettä tuo kaikki oli  Grin
tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
unelmassa
Vieras
« Vastaus #69 : 27.10.2010 21:33:30 »

Gisella.  Grin Anteeks, mun vaan piti nauraa tuolle sinun viestille.

Tuollaista se oli minullakin,ei ehkä noin paljon tuntemuksia, eikä noin voimakasta.

Silloin kun itse sain k.energiaa 8kk. sitten. angel angel eka kerran.

:Smiley T:Unelmassa smitten angel
tallennettu
NiNNi*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #70 : 28.10.2010 09:16:01 »

on on.minätyttö. Smiley..menen  ehkä kyl juoksemaan silloin, mut otan vauhdissa vastaan, jos se onnistuuu? :smitten:hope so?
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #71 : 28.10.2010 09:22:38 »

Heh Cheesy      Tää kone vähän reistailee taas.Elikkä tänään torstaina viideltä energiahoitoa, angel

puolituntia, löytyykö halukkaita T:unelmassa smitten
tallennettu
Code
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #72 : 28.10.2010 10:11:02 »

o/ Ikuna en ole mitään tämän kaltaista kokeillut niin jospa nyt...mielenkiinnolla odottaen  Smiley
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #73 : 28.10.2010 10:14:58 »

Mukana ollaan taas koko perheen voimin Smiley smitten
Minulla myöskin noita jalkoja kihelmöinyt joka kerralla,ja samaa odotan tänäänkin tapahtuvan smitten
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #74 : 28.10.2010 10:25:45 »

mukana kans jos vaan muistan. eilen unohtu. toissapäivänä oli kanssa semmosta painavuuden tunnetta.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 340
  Tulostusversio  

Siirry: