Sivuja: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 340
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiahoitoa haluavia  (Luettu 2010649 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1545 : 17.03.2011 23:48:32 »

Kiitos teille      angel smitten
tallennettu
NikiT
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1546 : 18.03.2011 08:28:05 »

Kiitos hoidoista! Lisää saa laittaa vielä tulemaan, kiitos.

Kippura ekaa yötä kotona - nukkui hyvin, on tosi väsynyt.
Väsynyt, mutta kuitenkin leikkisä. Haki pallonsa aamulla vähän potkittavaksi. Vähän venyttelikin.
Ei syö eikä juo itse mitään - ruiskulla olen syöttänyt/juottanut. Proteiinit tosi alhaalla. Kalkkunaraejuustomössöä olen syöttänyt sille pienin välein.
Jos ei tarvisi enää tippaan laittaa tänään.

Suolisto on vielä tosi kamalassa kunnossa. Tärkeintä olisi saada verentulo loppumaan ja kakka kiinteäksi. Tämä ja huominen on ratkaisevia päiviä - lähteekö kunto nousemaan.

Oma olo on kuin pystyynnukkuneella. Wink
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1547 : 18.03.2011 09:26:45 »

Oorait  Wink Laitetaan tulemaan energiaa ja eiköhän se Kippurakin siitä selviä.. smitten angel
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1548 : 18.03.2011 13:21:28 »

Kiitos taas eilisestä,  unelmassa.   angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1549 : 18.03.2011 15:21:24 »

Kiitos taas eilisestä,  unelmassa.   angel

Okeii Liekku..  angel smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1550 : 18.03.2011 16:54:22 »

Kiitos hoidoista! Lisää saa laittaa vielä tulemaan, kiitos.

Kippura ekaa yötä kotona - nukkui hyvin, on tosi väsynyt.
Väsynyt, mutta kuitenkin leikkisä. Haki pallonsa aamulla vähän potkittavaksi. Vähän venyttelikin.
Ei syö eikä juo itse mitään - ruiskulla olen syöttänyt/juottanut. Proteiinit tosi alhaalla. Kalkkunaraejuustomössöä olen syöttänyt sille pienin välein.
Jos ei tarvisi enää tippaan laittaa tänään.

Suolisto on vielä tosi kamalassa kunnossa. Tärkeintä olisi saada verentulo loppumaan ja kakka kiinteäksi. Tämä ja huominen on ratkaisevia päiviä - lähteekö kunto nousemaan.

Tänään välitelly teille pari kertaa energiaa.. angel smitten
Oma olo on kuin pystyynnukkuneella. Wink
tallennettu
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1551 : 18.03.2011 20:49:53 »

NikiT: Mikä on Kippura? Embarrassed
         Voimahaleja molemmille!
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
NikiT
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1552 : 18.03.2011 23:02:45 »

Kippura on suuri toope, jolla on kippura häntä, sekä suuri vaaleanpunainen ja pehmeä kieli.
Se sai talvikisoista todella ärhäkän mahataudin. Kaikkien päivystysten kautta lopulta päädyttiin Helsinkiin, jossa ei luvattu enää mitään.

Kippura oli tänä aamuna äärimmäisen väsynyt. Ajattelin, että näinkö tämä sitten päättyikin. Mutta  aamulla tunti heräämisen jälkeen se haki oman pallonsa, ja iski vähän silmää, että palloilu olisi todella kivaa. Puolen päivän jälkeen se yllätti minut totaalisesti pyytämällä ruokaa - oikeastaan vaati sitä. On ollut vaikeaa antaa sille vain pieniä ruoka-annoksia kerralla - ettei rikkinäinen suolisto heitä kuperkeikkaa...

Lämmin kiitos unelmassa meidän molempien hoidoista. Ja kaikille Teille muille, kiitos ajatuksistanne näiden päivien aikana.

Hyvää yötä ja siunausta Teille kaikille - me painutaan täällä nyt nukkumaan.  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1553 : 18.03.2011 23:45:40 »

Kiitos vaan ja kiva kuulla hienoja uutisia.. angel smitten
tallennettu
NikiT
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1554 : 20.03.2011 13:12:24 »

Eilinen päivä meni nopeasti. Huomasin, että olin syönyt viimeksi maanantai-iltana kanasalaatin huoltsikalla Hesassa.  Huh Itsellä oli koko viikon juoksevat asiat hoitamatta, ja illalla saunan jälkeen iski sellainen väsymys, että hyvä kun ehti sänkyyn.

Kippura oli eilen pirteä, leikki pallon kanssa, ja yritti olla kaikessa mukana. Ehkä vähän liikaakin. Söi pieniä annoksia useasti. Kauhean laiha ja aikas viluinen. Nukkuu patterin vieressä takki päällä. Kakkakin tuli - ei vielä hyvä, mutta paljon parempi kuin edellinen.

Tänään se on ollut väsyneempi - ehkä eilen touhusi liikaa. Kieli ja ikenet ovat vaaleat. Aamulla söi vähän, mutta yö syömättä taitaa olla vielä liian pitkä aika. Nyt söi jo paremmin. Tekee vaihtokauppaa - kun otan ruoan esille, se hakee pallon paikalle. Ollaan sovitti, että ruoan jälkeen pallotellaan kiitokseksi. Smiley
Varovasti olen laajentanut sen ruoka-aineksia - pitää vaan olla tosi varovainen, ettei tule takapakkia.

Kippura kiittää ja nuolaisee!   smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1555 : 20.03.2011 16:11:03 »

Kiitos  :Smiley

Hau hau ja terveisiä kippuralle     smitten angel
tallennettu
NikiT
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1556 : 22.03.2011 22:00:41 »

Luuranko-Kippura on syönyt tänään viisi kertaa. Ikenet eivät ole enää valkeat, ja laihtuminen on ainakin loppunut. Ehkä jopa saanut vähän entisestä kuosista takaisin. Ainakin on iloinen ja leikkisä.
Tehtiin yhdessä pari lenkkiä - ei pitkiä, mutta ainakin niistä tuli meille molemmille iloinen mieli.
Nyt taas nukkumaan...

Luuranko-Kippura lipaisee... Wink
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1557 : 22.03.2011 22:29:32 »

Smiley Hyvä että Kippuralle ruoka maistuu ja leikki.. se on terveen merkki..

Niin eläimillä kuin ihmisillä.. Terkkuja Kippuralle.. Wink
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1558 : 24.03.2011 18:01:48 »

Heips. jos joku innostuu.. niin klo 21.00 energiaa... angel smitten
tallennettu
Miljaana
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1559 : 24.03.2011 19:22:44 »

Kyl mullekki kelpaa. Kiitos vaan Unelmassa  smitten!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 340
  Tulostusversio  

Siirry: