OFFTOPIC- Miten musta alkaa tuntua, että tää foorumi on näilläkulmin nimenomaan, jotakin naisten hömpötyksiä
, Energiahoidot ja pyhh... meilläpäin juodaan energianpuutteeseen energiajuomia.... ja ne jotka ottavat tän pahalla, älkööt vaivautuko, koska ihan kieli poskella herjailen.
ps. Mulle saa lähettää energiaa, otan vaan vastaan, en jaa takaisin
Kuule tp , onko tuo nim. Hamal..niin nainen
ja hänki tais puhua tuolla omassa osiossaan rakkaudesta..
Ja onhan täällä muitakin energian välittäjiä, taitaa olla kuiteski enempi miehiä..
Sitä samaa parantavaa energiaa käytetään, kun jos vaikka lähihoidos parannetaan ihmistä.
Minä kyllä sanon sitä rakkausenergiaksi..
Nuo kaupan energiajuomat, eiks ne oo ns.kielletty alaikäsiltä.. :
Mut tää hoito sopii vauvasta vaariin. Mut kun mainitsit tuosta e.juomasta,niin hoidon jälkeen kannattaa juoda kyllä vettä
.
Sit lähtee ns. " liat pois", niinhän sitä pyykkiäkin pestään puhtaalla vedellä..
Eikös vaan
Ja vielä et, kaikkihan sitä ei ns."tunne", mut tullee se kyllä aina perille...
Heha, arvasin et sain sulle villat pystyyn tolla viestillä, asiallinen vastaus kyllä - myönnettäköön se. Nyt kun otit tuon energianhoidon ja energiatasot puheeksi - niin minulla usein heittelee energiat esim aamulla virkeä ja tuntuu, että voi siirtää vuoria, mutta päivän aikaan saattaa ilmetä ns. "huippauskohtauksia" ja väsymyksen tunnetta yms. uupumista, sitten se menee taas ohi ja sitten jaksaa vääntää. Toinen seikka, että tunnen esim kipuja ympäri kehoa, sormia ja mahdollisia ehkä kuolemia tai se minkä luulen olevan elämän viiva ranteessa ajoittain ilmoittaa itsestään kipuna tai sitten toisenlaisena "energiana".... en tiedä mitä tehdä - nyttenkin hampaaseen kolottaa
... mutta niin mene ja tiedä...oon ihan n00b noiden energia ja astrojuttujen kanssa. Help'd be needed thnx you lot!