Tänään haluan minäkin mukaan
Nyt on alkanut sattua ja tapahtua sen verran outoja ympärilläni...
Sähkölaitteet reagoivat nyt kummasti lähelläni.. Tänään olen taas ihmetelly mm. seuraavia tapahtumia: Yritin soittaa ystävälleni, mutta luulin tämän katkaisseen puhelun koska soittaminen katkesi nopeasti. Ystäväni yritti soittaa minulle heti takaisin useamman kerran, mutta puhelimeni ilmoitti, ettei minuun saa yhteyttä. No, hän laittoi minulle tekstiviestin, ettei minuun saa yhteyttä?? Viesti siis kyllä tuli perille, mutta ei puhelut? Tallilla hevostani lenkin jäljiltä karsinaan valmistellessani, tallista sammuili valot koko sen ajan mitä vietin siellä.. ja kun ajoin tallilta kotiinpäin autoni ajovalot sammuivat ja syttyivät useamman kerran matkan aikana.. siis en räpsinyt niitä itse, vaan ne vain syttyivät ja sammuivat (kokonaan) aivan kummallisesti. Saattoi siinä olla vastaantulijoilla ihmettelemistä
Myös tietokoneeni on tilttannut tänään useampaan otteeseen? Niin, ja kännykästäni loppui myös akku samaan aikaan kun nuo tallin valot sammuivat, vaikka olin sen juuri aamulla ladannut?
Nämä ovat siis vain tämänpäiväisiä tapahtumia, viimeaikoina niitä on ollut todella paljon?
Jos joku osaa vastata näihin, niin mielelläni luen lisää ja myös muyiden kokemuksia tämänlaisesta.
Silti tunnen valtavaa energiavajetta, tai vai tästä johtuen??