Kiitos sinulle unelmassa
Olin illalla levoton ja stressaantunut. Laitoin ennen kymmentä kynttilät palamaan, sytytin jasmiinisuitsukkeen, laitoin suolakivilamput päälle ja avasin parvekkeen oven.
Raikasta ilmaa..sateen ropinaa..
Ihana lämmön tunne sun lähetyksen aikana ja nyt täysin tyyni, rauhallinen olo koko kehossa. Kiitos
Kiva ja kiitti..oisko ne RauhanEnkelit ollu asialla..
Täältä kopsattua:
URIELIN RAUHANENKELIT:
" KAUNIIT RAUHANENKELIT ilmestyivät luokseni muutamia vuosia sitten. He olivat hohtavia, kermanvalkoisia olentoja, joilla oli pehmeät, höyhenpeitteiset siivet. He olivat lähes kolmimetrisiä ja säteilivät ääretöntä rauhaa ja hiljaisuutta.
He pyysivät minua välittämään seuraavan viestin niille, jotka olivat valmiit kuulemaan sen : " RAUHAN TÄYTYY ANTAA LEVITÄ KAIKKIALLE. RAUHA SAA ALKUNSA VAIN SELLAISISTA IHMISISTÄ, JOTKA OVAT VALMIIT LOPETTAMAAN VALTATAISTELUNSA MUIDEN KANSSA. RAUHA ON HENGELLE ANTAUTUMISTA, SE EI OLE SITÄ ETTÄ YRITÄT TODISTELLA OLEVASI MUITA PAREMPI." He ehdottivat että jokainen rakentaisi kotiinsa rauhannurkkauksen, tilan jossa ajatellaan vain rauhan ajatuksia. se voisi olla vaikka vain yksi kodin tuoli, mutta paikan valittuasi sinun ei pitäisi koskaan lähestyäkään sitä, elleivät ajatuksesi ole keskittyneet ja rauhalliset....voit luoda myös paikkakunnallesi rauhannurkkauksen, jossa ajattelet rauhallisia ajatuksia kulkiessasi sen kautta. Rauhanenkelit voivat ankkuroida rauhan siihen pisteeseen, jolloin nurkkauksen hartaus koskettaa jokaista ohikulkijaa. on vieläkin tehokkaampaa jos pyydät muita tekemään kanssasi samoin..."
teksti on lainaus Diana Cooperin kirjasta " Ihanat enkelit", lainaukseen olen kysynyt lupaa kirjan suomentajilta.