Kiitos paljon unelmassa
Olen tuntenut näiden lähetysten aikana kruunuchakran kihelmöintiä, kurkkuchakrassa ja munuaisten kohdalla lämmöntunnetta, jalkapohjissa myös kihelmöi samoin kämmenissä ym eli selvästi tuntui "hoito"
Mieliala on ollut ihanan tasainen
Alkoholin käytön lopettaminen, kehon puhdistuminen resonanssiterapian avulla(hoito vieläkin kesken), kasvisruokavalio, rukoukset sekä energiahoito on näköjään muuttanut myös ulkoisesti koska ystäväni jota en ole nähnyt yli kuukauteen tuli luokseni tänään ja aluks vaan tuijotti "mitä sulle on tapahtunut???!!"
Sanoin että olen laihtunu ja siks varmaan näytän nääntyneeltä.
Frendi sanoi siihen et päinvastoin, sä säteilet. Otin ton kuittailuna koska tiedän että olen laihtunu liikaa mutta ystävä vaan jatkaa että oikeesti olet muuttunut kauniimmaksi.
Alkoi vielä kyselee miksen ole kertonut että mulla on uus mies koska näytän rakastuneelta. Whaaaaat?!
Olen ollut koko alkuvuoden tosi paljon yksin ja erittäin synkissä vesissä ajoittain.
Unelmassa, sun energialähetykset on ollu oikeesti tosi tärkeitä mulle. Valoa,jonka olen aistinut ihan kirjaimellisesti ja saanut apua.
Toki mukavaa että se näkyy ulkoisestikin..säteilet..hehe
ei ole todellakaan siltä usein tuntunut tänä vuonna mutta nää kaksi viimeisintä lähetystä olen tuntenut vahvemmin kuin ikinä aiemmin. Mielenkiintoista...
Kultainen olet kun jaksat meitä auttaa niin paljon
Kiitos muru