Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viimeisen asteen planeetat  (Luettu 19377 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« Vastaus #15 : 07.03.2006 13:59:06 »

Lainaus
Jossakin keskustelussa sivuttiin tällaista aihetta, että planeetalla, joka on syntymäkartalla sijoittunut merkin viimeiseen asteeseen ts. siirtymässä seuraavaan, olisi jokin erityinen merkitys?

Kuu 3° 1' Leijona 11. huone
Venus 0° 44' Kalat 6. huone
Mars 2° 14' Kaksoset

Saturnus 29° 4' Kauris 5. huone
29 astetta Kaurista
- hiljaisuus ja mietiskely etsinnän kohteena
- tiedon rikkautta
- keräilijä

12. Huone 29° 41' Leijona
29 astetta Leijonaa
- perhe-elämä ja avioliitto painottuu
- kotitilanteen oltava ensin tyydyttävä ennenkuin voi kehittää lahjojaan
- matemaattista lahjakkuutta
  (ei pidä paikkansa Cheesy )

6. Huone 29° 41' Vesimies
29 astetta Vesimiestä
- lahjoja laki-alalle tai armeija-uralle
- terävää älyä, tarkkuutta
- empatiaa ihmiskuntaa kohtaan
- henkilökohtaisia vaikeuksia

11. Huone 28° 25' Rapu
29 astetta Rapua
- tämä aste on luonteeltaan heikko
- vaikutteille altis, horjuva
- naiivi, mutta älykäs
- löydettävä suojelusta elämään
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 15.03.2006 22:44:32 »

Well, mulla ainakin
Neptunus majailee Skorpparissa 29.51 I huoneessa ja
Pluto Neitsyessä 28.44 IX huoneessa.

Mitähän tuo tiennee...  Shocked Shocked Shocked
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Solararc
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 08.04.2006 20:34:06 »

Hmmm...

Mutta mitäs ne "kriittiset" asteet tarkoittavat kulmilla? Mulla  :askendentti:29,59 Neitsyttä ja MC 29,59 Kaksosia? TUossa luin jotain julmasta ihmisestä? Eheiiiiii, kuulkaa meikäläinen on julmasta kyllä kaukana knuppel2
Olisko ammattillinen sekamelska jotain perua tuolle MC-kuviolle? Hm...toisaalta kartan hallitsija  merkurius on yhtymässä MC:hen, joten voisi kuvitella kirjallisia lahjoja olevan...
Jaapa jaapa, enpä tiedä..... idiot2
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #18 : 08.04.2006 22:59:37 »

May,
kiitos paljon! Itselläni ei ole muita planeettoja tai akseleita 29' kuin Saturnus 
vaaka ja kyllähän osuikin oikeaan tuo tulkinta.
 Shocked  Huh
tallennettu
cancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 09.04.2006 17:02:51 »

Olen ihan pihalla.   idiot2 Mulla 29 ast Venus kaksosissa ja Saturnus kaloissa. Yritin tuossa lueskella, mutta en tullut hullua hurskaammaksi.  Sad Ehkä opin vielä?  Smiley Kiitos muuten mielenkiintoisista jutuista.  smitten
tallennettu

Aurinko-Rapu
Nousu-Kaksonen
Keltainen galaktinen siemen
Tulihevonen
Nomadi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 09.04.2006 21:59:03 »

Mulla neptunus 29:45 skorpionissa. Tuo englanninkielien tulkinta ei pidä ollenkaan paikkaansa  knuppel2
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #21 : 10.04.2006 16:34:32 »

Ei ole yhtään 29 asteen planeettoja kartalla. Aika kakara oon  laugh Lähimmäksi pääsi mars skorpioni 1.huone 27:53 ja pallas oinas 6.huone 28:48
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Solararc
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #22 : 26.05.2008 11:45:16 »

Ajattelin nostaa tämän vanhan aiheen päivän valoon taas. Nämä viimeiset asteet kun nyt kiinnostavat kovasti.

Koska mulla on pääakselit kaikki "kriisissä" niin kaipa nuo kriittiset asteet vaikuttavat merkittävästi näillä alueilla. Ammatillisesti (eli MC 29 astetta  kaksoset) mietin että johtuisiko siitä, että en ole oikein löytänyt omaa paikkaani, mieli kun löytää jatkuvasti jotain uutta ja kehitettävää. En ole oikein koskaan tyytyväinen paikalla olemiseen, vaan koko ajan pitäisi mennä eteenpäin, opiskella uutta, oppia uusia asioita, nähdä ja kokea.

Silti, olen ollut tässä nykyisessä työssäni jo melkein 10 vuotta, mutta koko sen ajan mieli on haikaillut toisille laitumille. Olen opiskellut lähes jatkuvasti työn ohessa, tutkintoja ja opintoviikkoja on paljon, paljon. Mutta rohkeutta lähteä tästä työstä ei vain ole. Eikä välttämättä haluakaan. Tuttu ja turvallinen elämän ratkaisee.

Olisikohan jotain linkkejä tai tietoa, kokemusta näistä kriittisistä asteista?

Millainen merkitys näillä kriittisillä asteilla oiken on? Onko se ylipäätään hyvä vai huono asia? Loppuunvietyä tehokkuutta? Neitsyessä se voisi olla loppuuvietyä tarkkuutta? Ei, ei....ei mua kyllä tarkaksi voi sanoa. Toisaalta, taidan ajatella asioita niin kriittisesti että se estää niiden ilmaisun muuta kuin kirjallisesti. Nautin siitä että saan pohtia sanojen järjestystä, luoda "täydellisen" ( no niin, tulihan se) ilmaisuasun, jossa kaikki sanat on mietitty kohdilleen. Puheessa jää monesti tärkeitä huomioita ilmaisematta....
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #23 : 26.05.2008 20:04:38 »

Mun syntymäkartalta löytyi seuraavat kriittisessä pisteessä olevat planeetat/asteroidit:

saturnus 0o  skorpioni 8. huoneessa
 vesta 29o  vesimies 1. huoneessa

Lisäksi vähemmän tarkkoja planeettoja/huoneiden kärkiä:

pluto 28o vaaka 8. huoneessa
 ceres 28o  jousimies 11. huoneessa
6. huoneen kärki 2o  rapu
12. huoneen kärki 2o kauris

Lisäksi  mars ja neptunus löytyvät aika läheltä viimeistä astetta, muttei ehkä tätä tapausta silmälläpitäen riittävän läheltä Wink  26o kumpikin omassa merkissään ja huonesijainnissaan..

Osaako joku kertoa noista, miten vaikuttavat?
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #24 : 10.02.2013 11:36:58 »

Jatkan tähän samaan ketjuun, kun samasta asiasta on kysymys.

Mulla tuli vastaan kartta, missä kartan hallitsija on Kaloissa viimeisellä asteella.  Tämä asia vaivaa mua, ja mietinkin, että onko eläinradan  viimeinen aste jotenkin merkityksellisempi kuin muut kriittiset asteet.  Mulle tulee tunne, että 'kaikki on jo nähty' kun ollaan viimeisellä asteella.  Jossain on sanottu, että Kalojen merkkissä on jotain kaikista muista eläinradan merkistä.  Onko Kalojen viimeinen aste kriittisempi kuin muiden merkkien viimeiset asteet?

Kuitenkin se planeetta on kartan hallitsija, ja monen muunkin planeetan hallitsija, niin että jo itsessään se on tärkeä tekijä kartalla. 

En löytänyt mistään äkkiseltään tietoa tällaisesta tilanteesta.  Missään perus-opuksissa ei ainakaan puhuta edes kriittisistä asteista, joko sitten koko eläinradan viimeisestä aseesta.  Olis kiva kuulla, mitä te kanssa- astroilijat olette  mieltä tällaisesta asiasta.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 10.02.2013 12:28:27 »

Olisiko tästä apua?

http://www.ammattiastrologit.net/2012/12/joulukuun-blogi-tarja-karlsson.html
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #26 : 10.02.2013 12:49:18 »

Kiitos, Lilli!  Lueskelin tuotakin jo ennemmin, mutta en löytänyt sitä punaista lankaa, mitä etsin.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #27 : 10.02.2013 18:35:03 »

Lähinnä tarkoitin sitä, että onko Kalojen viimeinen aste jotenkin merkityksellisempi kuin muiden merkkien viimeinen aste?  Päättäähän se koko eläinradan.  Siitä asiasta en ole löytänyt mistään mitään mainintaa, olisiko teillä jotain kokemusta, jotka olette tutkineet enemmän karttoja?
tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #28 : 10.02.2013 21:49:58 »

Itselläni on uranus asteilla 29. Se on skorpionissa ja viidennessä huoneessa. Jännää.. Liittyneekö jotenkin luovuuteen? Romansseihin? Jaa'a..

Miehelläni on mars, pluto, askendantti, deskendantti, IC ja MC asteilla 29  Huh
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 11.02.2013 11:46:58 »

Mulla heiluu r pluto 29  vaaka...MC 27  vaaka ...yhtyvät r  saturnusskorpioni ...pitäisi taas muistutella mieleen, että mitäs sillä olikaan tarjottavana...mutta Pluton transiiteilla on mulla menny elo kyllä ihan uusiksi.
En tiedä, jotenkin olen ajatellut että tuo vaaka sijainti sopii hyvin yhteen 7 huoneen noususolmun kanssa.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: