Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä tietää avaruus ja tähdet?  (Luettu 5094 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« : 27.10.2010 09:21:05 »

Eli olen nähnyt melko useasti unta,nimenomaan avaruudesta ja tähdistä,ne vilkuttelevat erillaisia tähtikuvia ja minun sieluni jotenkin kaipaa tuonne kovasti unessa,aika usein alankin etsimään avaruusalusta ja parikertaa olen päässytkin unessa tuonne avaruuteen.Ja olen ikään kuin katsonut sieltä maahan...Vaikeaa selittää.Mutta ikään kuin noi tähdet muodostaisi minulle kuvia ja kirjaimia,joista en saa kiinni että mitä voisi tarkoittaa.
Mutta kaikki tulkinnat otan vastaan tästä Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #1 : 27.10.2010 13:20:12 »

Tämmösiä löysin hedelmapuu.comin unikirjasta.. Smiley

"Unen avaruus symboloi unennäkijän ajattelua ja ajatusmaailmaa, joka on irti maasta olevaa, luovaa, lennokasta, rohkeaa sekä inspiraatiota uudesta ja tuntemattomasta hakevaa."

"Tähti tai tähdet unessa on positiivinen symboli, joka kertoo tulevista elämän tähtihetkistä, saavutetuista tavoitteista ja unelmista. Ainoastaan siinä tapauksessa, että unessa tähdet putoilevat taivaalta, voi olla odotettavissa harmeja."

"Jos unessa näkee tähdenlennon, voi valve-elämässä odottaa positiivisia asioita elämäänsä. Onnea ja henkistä tyytyväisyyttä on luvassa. Toisinaan uni on viesti toiveen toteutumisesta."

Ja tuo mitä sanoit, että sielusi kaipaa unessa.. Jospa se tosiaan kaipaa, "koti-ikävä"?
Se että tähdet muodostaa kuvia ja kirjaimia, tulee mieleen että se on sinun "entistä" kieltä eikä sinun kuulukaan tässä elämässä sitä ymmärtää. Mutta että ihan kuin kävisit "haahuilemassa" entisissä maisemissa, etsisit alusta " sielun kotiin". Voi olla etsimistäkin tässä elämässä, päivätietoisuuteen asti, tai sitten vain alitajunnan tasolla.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #2 : 27.10.2010 17:25:30 »

Kiitos Metsänkeiju tuo muuten kolahti smitten
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #3 : 20.11.2010 13:08:45 »

Tämän unen tiimoilta näin taas uuden unen,jossa oltiin koko perheen voimin Avaruusaluksessa eli ufossa,ai että miten rauhoittavaa se oli smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: