Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tuoko lintu viestin?  (Luettu 55974 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« : 27.10.2010 09:58:30 »

Mun parvekkeelle tulee pikkulinnut laulelee usein ja hetki sit puhuin meedion kanssa puhelimessa kun pikkutsirbu lensi makuuhuoneen ikkunasta sisään ja panikoiden liiteli koko asunnon läpi.
Meedion mukaan se oli enkelin merkki. Kyllä minä olen kokenut enkelit hieman eritavalla. Säikähdin sitä lintua ihan älyttömästi kun olin uppoutunut puhelinkeskusteluun ja yht`äkkiä tulee lentohyökkäys.
Eikös ennen aikaan pidetty kuoleman enteenä linnun sisään tulemista?
Sen takia meediolle TAAS jouduin soittaa kun täällä on n. viikon ajan haahuillut tumma, miltei parimetrinen hahmo.
Oon saanut niin tarpeekseni tästä henkimaailmajutusta sekä kaikista ihmemerkeistä. Minust on tullut turhanki arka. Säikähtelen  Sad
Mitä lintu symboloi?
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #1 : 27.10.2010 10:35:54 »

Kävin tuossa juuri juttelemassa päiväkodilla lapseni asioista erään lastentarhan opettajan kanssa, joka myös on henkinen ihminen. Kotiin tultuani talitiainen lensi pyöräni sarvelle istumaan ja lähemmäs ikkunaakin. Kaiketi se enkeli oli. Myös isommat linnut ovat elämäni aikana vahtineet kulkuani esim. varikset. Ne eivät pelänneet minua enkä minä kokenut niitä oudoiksi. Tuli tunne, että ovat varmistamassa perillepääsyn sairaalaan, kun olin hieman huonossa hapessa.

Paljon olen tänä syksynä pikkulintuja ja vähän isompiakin nähnyt. Ja oraville sekä pihalla olleelle urbaanirusakolle jutellut. Pitkästä aikaa näin punatulkkuja ja närhen näin sattumalta. Tilhiä on ikävä.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 27.10.2010 11:06:58 »

Oon kuullut että linnut nostaa/ pitää yllä korkeaa energiaa laulullaan.
Joissain leffoissakin aina ennenkun jotain pahaa tapahtuu, tai mennään paikkaan missä on jo käynyt jotain, niin linnut lehahtaa pois tai sitten ne on hiljaa.
Eikös aikamonella intiaaniheimollakin ollut noita pyhiä lintuja?

tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Never be afraid to say what you feel...........

Profiili
« Vastaus #3 : 27.10.2010 11:29:14 »

Olikohan se tossa pari viikkoa takaperin, kun aamulla meille lensi kotiin kaksi pikkulintua.. Toinen makuuhuoneeseen ja toinen olohuoneeseen.. Oli siinä hommaa että sai ne hätisteltyä ulos. Toinen varsinkin reppana oli pökerryksissä kun löi päätään ikkunaan niin useasti..  Sad Mut selvisi ne ulos. Meillä noi ikkunat on jotenkin sellaiset, että on joskus lintu lentänyt täysiä päin ja jättänyt vanan ikkunaan.  buck2
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #4 : 27.10.2010 12:20:58 »

Tykkään linnuista toki mutta en sisätiloissa, pöpöisiä ovat ja tää talitintti nökötti leikkuulaudalla keittiössä hetken. Roskiin lentää lauta.
Kirjoitin pitkän viestin joka katosi
Pointtina etten kaipaa kotiini eläimiä luonnosta, ylimääräisiä energioita, universumin merkkejä enkä varsinkaan mitään merkkiä siitä hiton henkimaailmasta.
Olen edelleen sitä mieltä ettei herkkyys ole heikkous, se on kirous
tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 27.10.2010 12:38:29 »

Eikös aikamonella intiaaniheimollakin ollut noita pyhiä lintuja?

..ja lappalaisilla kuukkeli-onnenlintu  smitten
Minä tykkään pikkulinnuista  Smiley mut en ehkä sisällä kuitenkaan.
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 27.10.2010 12:49:22 »

Pointtina etten kaipaa kotiini eläimiä luonnosta, ylimääräisiä energioita, universumin merkkejä enkä varsinkaan mitään merkkiä siitä hiton henkimaailmasta.
Olen edelleen sitä mieltä ettei herkkyys ole heikkous, se on kirous

Ns. henkisellä tiellä ei vaan käsittääkseni voi peruuttaa? Aistit voi kai lyödä lukkoon, mutta käsittääkseni vaihtoehtoja on joko jäädä siihen tai jatkee eteenpäin.
Siis näin mä olen ymmärtänyt ja voin tietty olla väärässä  Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
tari73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 27.10.2010 13:44:38 »

Meillä yleensä aina, kun lintu lentää ikkunalle koputtamaan, on se tiennyt suruviestiä.
Ja näin teki keväälläkin, ihmettelin kun lintu lenti ikkunalaudalle koputtelemaan ja tästä meni noin 2 viikkoa kun meidän rakas koira lähti henkien taivaaseen i hope.
Sitä ennen joka kerta ,kun meiltä kuollut lemmikki, on lintu käynnyt koputtelemassa ikkuna laudalla.
Isän kuoleman tiesin ilman lintuakin kun näin sen etukäteen, jopa päivän aikaisemmin.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 27.10.2010 13:48:06 »

entisen ystäväni kaveri haudattiin,kun siunaustilausuus loppui haudalta lähti lentoon kyyhky...
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #9 : 27.10.2010 18:28:08 »

Minulla sattui tässä,noin kuukausi sitten semmonen tapaus.

Olin ulkona,kuuli jonkun linnun äänen,katsoin ylös.

Ylitseni lensi ainakin kaksikymmentä joutsenta,aurassa.

Ne aivan kuin olisivat tarkoituksella kaartaneet ylitseni.

Lensivät sitten joelle päin..

Ihmettelin sitä suuresti.Ei ole ennen tapahtunut moista.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #10 : 27.10.2010 22:00:52 »

Muutama päivä sitten vanhin tyttäreni löysi parvekkeeltamme kuolleen kyyhkyn. Se oli lähes valkoinen, siinä oli myös harmaata. Menin katsomaan ja ottamaan sitä pois, se makasi vatsallaan siivet levällään aivan kuin ristin muodossa. Vähän ihmetytti... Ilmeisesti lentänyt ikkunaa päin...
tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 28.10.2010 02:52:26 »

Olen ennenkin kertonut, kun vaarini kuoli, samana yönä iso valkoinen lintu kävi moneen otteeseen hakkaamassa nokallaan ikkunaa. Paikka oli Helsingin keskusta, ennen ja jälkeen ei ole tapahtunut mitään vastaavaa. En edes tiennyt, että lokit kasvavat noin isoiksi?

Maalla kuolleita lintuja silloin tällöin näkee, ja ainakaan itselle ne eivät ole koskaan tienneet mitään. Luonto on.
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 30.10.2010 16:19:21 »

Minulle on myös tuttua se, jos lintu lentää ikkunaan se tietää kuolemaa,---meillä törmäilee

monta kertaa linnut ikkunaan,--joskus kuoleekin,---kuolema ei siinäkohtaa enää pelota,

mutta jotain ikävää voi muuten sattua.  minulla on tapana nykyään jutella linnuille, kun ne tulevat

ikkunalaudalle katsovat uteliaina sisälle.  Smiley
tallennettu
Lupita
Kohtuuastroilija
**

Sun in Virgo- Moon in Leo- ASC Scorpio

Profiili
« Vastaus #13 : 30.10.2010 17:05:27 »

Feng Shui kirjasta (Lillian Too) Signs from birds

Musta lintu-ennakoi tärkeää viestiä
lintu pari - rakkautta
Lintuperhe- uusi perheenjäsen tai jälleetapaaminen
Vahingoittunut lintu- varoitus, ole varovainen lopun päivää
Iloinen, terve lintu- iloinen tapahtuma tulossa
Useita sirkuttavia lintuja- lisääntyvää sosiaalisuutta, juhlia
Laulavat linnut- onnellinen merkki,sosiaalisia tapahtumia
Valkoinen lintu-paranemista, toipumista
Lintu punaisin merkein- kunniaa
Keltainen lintu- äkillistä rikastumista, muu äkillinen onnekas tapahtuma, raskaus
Sininen lintu- ylennys työssä

Harakka- Uusia ystäviä tulossa elämääsi
Petolinnut- varakkuutta, kotka- hyvä onni
Pikkulinnut esim. varpuset- hyviä uutisia, iloisen viestin tuojia
Lovebirds(?)- romanssi, soulmate
Korppi-odota jumalallista viestiä, esim. unen muodossa (prophetic dream)
Pöllö- merkittävä opettaja saapumassa elämääsi
 smitten smitten smitten

(Erittäin vapaa suomennos)
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja

It does not require many words to speak the truth.
Chief Joseph
kevättuuli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 31.10.2010 18:01:42 »

minun kohdallani , linnut ovat tuoneet kylläkin suruviestiä. tässä jokin aika sitten 2 pääskystä tuli sisälle. ja meni konttoriin mappien päälle laulamaan. jonkin ajan kuluttua , ensiks kuoli isä ja sitten muutaman viikon päästä äidin veli sai vakavan sairaskohtauksenja myöhemmin kuoli. jotenkin aavistin
liinuista. sen jälkeeen on tämmöisi'ä tapahtunut.. terv, kevättuuli
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: