söpöliini
Kohtuuastroilija
Never be afraid to say what you feel...........
|
|
« Vastaus #15 : 02.11.2010 10:21:46 » |
|
Jaahas.. Tossa aiemmin kirjoittelin niistä kahdesta linnusta jotka meille sisälle lensivät.. Pojan mummu on hetken ollu sairaalassa eikä tiedetty miksi. Oli mennyt äkkiä taju jne.. Poika oli vkl isällään ja tullessaan kotiin kertoi, että mummilla on keuhkosyöpä. Kasvaimet levinneet selkärankaan, ja sisäelimiin asti, ja että mitään ei ole tehtävissä. Että tässä odotellessa.. Toivottavasti lähtisi pian, kivut on varmaan aivan omaa luokkaa kun keho on täysin tuhoutunut. Että siinä oli kai se toinen lintu. Onkohan se toinen sitten vaari perään..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies Kuu, Jupiter-Kalat nousu-Leijona Merkurius, Venus-Kauris Saturnus-Rapu Uranus-Scorpioni Pluto-Vaaka Lilith-Vesimies
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #16 : 03.11.2010 17:22:38 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #18 : 05.11.2010 10:18:30 » |
|
Jos näin käy, niin voit pyytää Arkkienkeli Arielia linnun sielulle turvaksi. Ariel toimii eläinten kanssa. Joka kerta, kun näen tiellä kuolleita eläimiä, pyydän Arielia suojelemaan heidän sieluansa ja ohjaamaan valoon sekä rakkauteen.
Yleensä ajaessani myös pyydän, että enkelit pitäisivät niin pienet kuin isotkin eläimet tieltäni pois, ettei meille kelleen sattuisi mitään pahaa. Tämän aloin tehdä sen jälkeen, kun meinasin tömäyttää naarashirven takalistoon eräänä hämyisenä Mittumaariyönä.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
Yasira
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #19 : 13.06.2011 17:22:35 » |
|
Tämä voi olla ihan sattumaakin, mutta mitähän ihmettä tarkoittaa kun autolla ajaessani on nyt ihan parin päivän sisällä tuulilasiin osunut kaksi pientä lintua? Varon aina suorastaan uhkarohkeasti kaikkia lintuja, mutta nyt nämä kaksi lintua on lentäneet suoraan päin tuulilasia niin ettei niitä ole edes nähnyt ennenkuin kopsahdus on kuulunut. Surulliseksihan tuo on tehnyt, ja tuntuu että olisi todella kurja merkki "yläkerrasta" jos jokin merkki olisi. Lemmikkieläimemme kuoli juuri viikko sitten, voisikohan se liittyä asiaan jotenkin. Huolettaa että jos se on joku negatiivinen merkki ettemme pitäneet lemmikistämme hyvää huolta tai muuta vastaavaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lizzy
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 14.06.2011 20:26:43 » |
|
Ihana aihe Jostain olen minäkin ymmärtänyt, että linnut ovat viestien tuojia ja kiinnitän huomiota aina kun pikkulinnut tulevat ikkunalaudalle, istahtavat siihen hetkeksi ja katsovat tai lentävät ikkunan ohi. Ne ovat iloisia viestejä. Kerran kuitenkin löysin parvekkeeltani kuolleen pikkulinnun, mustan ja pelästyin kamalasti. Ajattelin, että se oli huono enne. No mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Nyt tässä kesällä yhtenä aamuna heräsin käen kukuntaan. Jostain tuli mieleen, että ne pitää laskea montako kertaa käki kukkuu. Sain unenpöpperössä laskettua, että se kukkui kaksi kuuden sarjan. Mitähän se meinaa. Seuraavana aamuna kuulin taas varmaan saman käen ja aloin laskemaan, sillä kertaa lopetin kun pääsin 30. Ja se kukkui todella monta kertaa, sanoin kiitos ja päädyin laittamaan ikkunan kiinni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #21 : 15.06.2011 17:43:38 » |
|
Kun oltiin nuoria,veljeni tuli mökilleni kesäisin,ja katseli joutsenta,joka oli yksinään joella.Veli sanoi sen olevan leski,siksi jäänyt joelle,mökkipoukamaan.Veljelle joutsen oli tärkeä.Veli kuoli nuorena,ja joutsenta ei ole näkynyt sen jälkeen.Nyt kun muutin mokille asumaan oikeesti,niin ilmestyi rantaan taas yksinäinen joutsen,joka liikutti minua aika paljon.Usein tuntuu,että velikin on täällä jossain,ja on hyvillään minun muutostani. Jouluna soi "Varpunen jouluaamuna".Niin varpunen katseli sisälle ikkunalaudalta,oli joulun ajan usein tuvan ikkunalaudalla,ajattelin sen tuovan terveisä veljeltä,ja taas minä itkeskelin. Se oli aika iso asia minulle,se varpunen,kuten nyt on joutsenkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #22 : 15.06.2011 21:58:02 » |
|
Säikähdin toissapäivänä aivan älyttömästi, kun lintu lensi meille sisään ihan yhtäkkiä...vähintään yhtä paljon säikähti kyllä lintukin, kun pomppasin sohvalta ylös ja ampaisin pois huoneesta...lintu lensi heti paniikissa takaisin ulos. Kyllä olen miettinyt, että mikähän viesti/merkki se oli...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Solnishko
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 19.11.2011 14:19:37 » |
|
Sarjassamme "mummolta kuultua," mutta tämän perimätiedon mukaan harakka on juorulintu joka kuljettaa viestejä ihmiseltä toiselle. Harakka tiellä tarkoittaa että vaeltajat kohtaavat toisensa. Harakat eivät yleensä ole pahan sanansaattajia, sen saran hoitavat mustat korpit. Varpusesta taas tulee heti mieleen lempparijoululaulu "en mä ole lapseni, lintu tästä maasta.."
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #25 : 19.11.2011 19:52:21 » |
|
Tulipas tätä ketjua lueskellessani mieleeni, kun tässä jokunen viikko sitten meidän pihalla lenteli talitiaisia, niin yks pyrähteli ikkunan luokse monesti. Istuin siinä ikkunan äärellä. Sitten se lopuksi jäi siihen paikoilleen lepattelemaan ja tapitti suoraan mua. Aivan kuin sillois ollu jotai asiaa. Kysyinki että mitäs tahot, se vaan lens pois. Olipa jännä juttu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 19.11.2011 22:14:56 » |
|
Varpusesta taas tulee heti mieleen lempparijoululaulu "en mä ole lapseni, lintu tästä maasta.." Tämä tuli mullakin mieleen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pomi
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #27 : 09.12.2011 10:42:36 » |
|
Tossa alkusyksystä kaksi pienempää lintua lensi meidän takapihan lasiovea päin. Ensimmäisen näinkin, pikkuinen istui törmäyksen jälkeen hetken puussa, mutta tokeni kyllä sitten. Seuraavana päivänä samassa kohdassa takapihan ovessa oli untuvia ja jotain yäk -jätöstä. Eli illalla/yöllä on toinenkin lintu törmännyt oveen. Näitä kumpaakin törmäystä seurasi kaksi huonoa uutista: anopilla paratumaton syöpä ja isällä löydetty sydänvika. Rankka ja ikävä syksy ollut.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
liveforever
|
|
« Vastaus #28 : 09.12.2011 14:54:22 » |