Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: sammakko ja vihaa (??)  (Luettu 6045 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« : 28.10.2010 00:38:24 »

Pari tuoretta unta.. ensimmäisessä unessa sängylläni peiton alta löytyi sammakko. n.15cm pitkä. Kissat oli syöneet sen niin ettei siitä enää juurikaan ollut jäljellä kun tyhjä nahka. Vaalea maha sillä oli, ei mitenkään likainen mutta iljettävä tietenkin!! buck2
Seuraavassa unessa oli tumma pitkähiuksinen tyttö jota en tietääkseni tunnistanut keneksikään kaverikseni, oltiin ulkona. sen ilmeisesti poikaystävä tuli ja löi tyttöä avokämmenellä poskelle. kääntyi ja tuli uudestaan lyömään. Mielestäni koin unessa että olisin ollut tähän poikaan ollut hetkeä aiemmin ihastunut. Sain hirveän raivokohtauksen ja menin huutamaan että löisi minua eikä tyttöystäväänsä. Poika ei lyönyt vaan lähti sisälle kotiinsa. Hetken päästä olin pojan ovella soittamassa kelloa, niinhän se tuli avaamaan oven ja päästi mut sisälle. sillä oli kolme koiraa. sakemanni ja jotain kaksi muuta pystykorvaa jotka iloisesti päästi sisään mut sisemmälle käveltyäni ne iskivät kimppuun ja alkoi puremaan minkä ehtivät. En kuitenkaan tuntenut kipua. Sain taas kamalat raivarit ja yritin raahautua ovelle samalla tätä miestä haukkuen kuinka paska ja raukkamainen se on ja lopulta sain koirat usutettua kimpustani ja tilannekkin jotenkin raukesi ja uni loppui. Mies siis on hieman mysteeri kuka se oli ja tyttö ainakin minusta tuntematon. iältään tyttö noin 25 ja mies hivenen päälle 30 ja sillä oli punainen toppatakki Cheesy
Tulkintaa?  uglystupid2
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 28.10.2010 00:49:34 »

punainen toppatakki
Marsin punainen,
tätä on nyt ollut itelläkin, jotakin alitajuista aggression purkua unissa.
 mars vetelee viimesiiään Skorpionin lopussa ja on kolmiossa alitajunnan "räjähdyspisteeseen" 
uranus rx 27  kalat.
Tuo punainen voi olla samalla varoitusvärinä.
Sammakot eivät ole iljettäviä.
Se on jonkun intiaaniheimon hedelmällisyyden symbolieläin,
samoin anoppi kerto kuinka sammakkoa pidettiin vanhaan hyvään aikaan piimäastiassa kaivossa kylmäkkönä..
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #2 : 28.10.2010 01:04:50 »

Jos se on hedelmällisyyden symbooli ja se oli kuolleena niin tarkoittaako se nyt sitten että lapsihaaveet voi unohtaa??  Embarrassed Vai karkoittaako kissat kaikki prinssi ehdokkaat pois jotka mun sänkyynolis tuloillaan.. crazy2
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 28.10.2010 01:15:18 »

höpöhöpö,
jos se sulle itelles on iljetys, niin sehän oli vain helpotus jos katit sen suuhunsa pisti.
Kissahan on naisellisuutta kuvaava.
Ehkä sä et huoli huitoikoille ,nillikoille, joka kurvin kutittajalle.. (valio piimä mainos..)
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 28.10.2010 01:18:18 »

Sullahan on itelläs  merkurius ja  mars skorpioni eli sulla on ollut Marsin paluu,
joka vois hyvinkin kuvastua tuossa unessa??
Mars mies,
Mars ja agressio.
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #5 : 28.10.2010 01:21:56 »

No en mä tiiä oliko se siinä unessa niin hirveen iljetys kun ei ollut limainen eikä likainen mut vihainen mä kissoille siitä olin Angry
Ja eihän sitä nyt ketä vaan huoli vaikka joka kurvia pitäski kutitella  :Smiley Ai on sellainen paluu?? Minen noista niin ymmärrä kyllä.. Mahtavaa jos joku tuollanen selitys sille olis!! Shocked Mistä sä sen näit???
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #6 : 28.10.2010 01:24:23 »

Siitäkö se johtuu että pinna on ollu tässä noin viikon pari niin kireällä että itekki oon ollu hämilläni!! uglystupid2
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 28.10.2010 01:39:10 »

Sun allekirjoituksessa on  merkurius skorpioni ja  mars  skorpioni.
 mars on nyt 29  skorpioni:a ja vaihtuu huomenna Jousimieheen.
Elikkä sulla on jo ollut tuo Marsin paluu,
ja ilmeisesti se on sitten ollut jossain vaiheessa  aspect_opp sun  kuu harka.

Eiks ookin lohduttavaa, että voi selittää omat raivokohtauksensa johtuvan ihan vaan taivaan kuvioista... crazy2 Ite raivosin unessa vanhemmilleni, kuollut äitinikin sai raukka osansa.....
Ehkä siinä on jotakin oman voiman ja tahdon nousemista.

Ja tässä tää mainososuus... coolsmiley
http://www.youtube.com/watch?v=L0Uehx5c6JY
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #8 : 28.10.2010 02:40:23 »

No totta totisesti on!!  2funny Ei siihen mun kohdalla varmaan paljon muuta tarvii kun että tähdet on vaan väärissä asemissa angel
Mut hei mitäs tuo joutskari tuo sit tullessaan  Shocked
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 29.10.2010 00:13:29 »

.. männessä näkköö sano savolainen..
sanoista tekoihin?
ja hei, tähdethän on aina oikeissa asemissa..kiintotähdet varsinkin. angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: