Näin on. Suunta pitää tarkistaa vähän väliä.
Tässä meikäläisen heräämisessä on paljolti myöskin kyse itseluottamuksen löytämisestä.
Niin ja näistä unien tulkinnoista ajattelin sanoa sen verta, että ne ovat sielunne kieltä. Toista samanlaista ei ole. Vain sielunne tietää mitä olette käyneet elämässänne läpi ja yrittää antaa teille neuvoja. Ainoa mitä normaalilta suomalaiselta puuttuu on uskallus seurata niiden opastusta. Tässäkin asiassa olen oppinut että noita opastuksia ei pidä tulkita kirjaimellisesti, vaan lukea ikäänkuin "rivien välistä" merkityksiä ja tarkoituksia.
Vain jokainen itse voi löytää noiden merkitykset. Oman elämän aakkosiahan ne unet oli, eikö?
Saatatte yllättyä kun kirjoittelette noita ylös minkälaisia yllätyksiä ne järjestelevät päivämaailmaanne
Esim. tässä oma viimeyön uneni:
Olin rämesuonlaidassa kaverin kanssa ja kaverini sanoi että ei menisi yli tästä koska tämä oli likainen. Rämesuossa kahlasi eteenpäin elefantti (savannien viisaimpia eläimiä) joka rantautui paikkaan jossa olin. Koska elefantti pelotti ison kokonsa vuoksi menin sisälle suojaan. Tämä elefantti istuutui maahan ja paikalle tuli rullatuolipotilas, joka alkoi liian tuttavalliseen tyyliin paijata elefanttia ja kävi liian läheiseksi. Elefantti otti miehen suuhunsa ja rupesi retuuttamaan tätä ilmassa ja heitti nurmikolle sivuun.
Elefantti lähti pois ja olin menossa auttamaan miestä nurmikolla, mutta ääni käski olematta. Katsoin poispäin kävelevää elefanttia joka muuttui vanhaksi mieheksi ja lähdinkin nopeasti seuraamaan tätä pienen välimatkan päästä. Huusin "hei...!". Mies pysähtyi ja katsoi olkansa yli taakseen epäilevästi ja kysyi, "mitä asiaa?" En sanonut mitään vaan koin avuttoman tunteen. Vanha mies sanoi, "järjestän sinulle vielä yhden mahdollisuuden, seuraa".
Lähdin seuraamaan miestä ja lähdimme lentoon.