Keho
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 26.10.2005 13:48:42 » |
|
Varjomme ovat taatulla tavalla, niitä oman mielemme pimeyden luomia harhakuvia, joita toiset tekevät teoiksi oman ajatuksensa voimalla ja toiset vain katsovat ja sanovat, että kas, noinko hassun näköisen kuvan loinkin! Sillä omat kokemukset olemme jokainen nyt Itse valinneet koettavaksi sen takia, että se kollektio saataisiin puhdistetuksi. On ne uuden Ajan auttajat, jotka tekevät sen työn, että nostavat esiin varjoja ja sitten on niitä, jotka olemalla vain Valojen kanavia, tuovat sille sen muuntavan efektin, joten kumpaisellekin on omat tekonsa tässä inkarnaatiossa, jota evoluutiomme jo esiin tuokin eli tasapainon lakia tämä vain on eikä mitään muuta. Ja sen kun saamme tasoitettua sille linjalle, jossa ei enää yhdenkään ihmisen kuvalle sitä pekoa tuoteta niin johan on kumma, jos ei Valomme tuikahda tuleen. Joten jatketaan siihen saakka harjoituksia, kunnes tuokin on tosi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alcedo
Kanta-astroilija
Jeh!
|
|
« Vastaus #16 : 26.10.2005 13:55:28 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #17 : 26.10.2005 14:14:11 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eklektikko
|
|
« Vastaus #18 : 27.10.2005 15:25:39 » |
|
Varoitus! Kidnappauskirjojen, avaruusalusten romahduksista lukeminen on vaarallista, koska lukija lukiessaan säteilee noita ajatuksia ympäri universumia ja nuo ajatukset leviävät valoa nopeammin ja nuo ajatukset saavuttavat kyseiset negatiiviset olennot, jotka sitten hyökkäävät niistä lukevien kimppuun. Kaikki toimii täysin esoteerisen säännön mukaan, sama vetää puoleensa samaa. Usassa kävi juuri näin (miljoonia ihmisiä kaapattiin), kun tällääinen kirjallisuus levisi ympäriinsä. Sama tilanne on katsella humanoideja mustine silmineen.Öh... tuotanoin, nyt hämmentää. Eikös tuo voi yhtä hyvin olla niin, että luettuaan noita kirjoja miljoonat ihmiset vain psyykkasivat itsensä LUULEMAAN, että heidät kaapattiin? Ufoabduktiokokemuksia on kuvailtu myös tavalla joka muistuttaa hämmentävän paljon ruumiistairtoamiskokemusta: Outo surina, kykenemättömyys liikkua ja harmaita hahmoja vuoteen vieressä. Minulla on edellämainitun kaltaisia kokemuksia ja ne ovat kyllä ruumiistairtautumisia (tiedän siitä, että välillä tapahtuu muutakin kuin vain se että makaan palikkana ja näen ne pari hahmoa - ovat muuten omia kotihenkiäni, joille sytyttelen välillä kynttilöitä ) Niin että jos abduktiokokemuksen kuvauksena annetaan muiden kuvausten ohella myös kuvaus ruumiistairtautumiskokemuksesta pahimmillaan (joskus se ON pelottavaa, eritoten jos on paikassa jossa on huonot "vibat") niin kaipa sitten miljoonat luulevat tulevansa abduktoiduiksi. Ruumiistairtautumisia tapahtuu tahattomasti monille ihmisille, minulle esimerkiksi vain ja ainoastaan silloin, kun olen yhtä aikaa ylivirittynyt ja erittäin väsynyt. Placebo- eli lumevaikutus voi siis olla yksi vaihtoehto. Toinen vaihtoehto voi sitten yhtä hyvin olla se, että ko. kirjojen lukeminen kutsuu niitä abduktoijia. Epistä, miksi minua ei ole abduktoitu ollenkaan, vaikka olen lukenut ko. kirjoja vaikka kuinka paljon?! t. Eklektikko
|
|
|
tallennettu
|
DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #19 : 31.12.2005 17:46:09 » |
|
Hei Uskooko joku kummituksiin tai ufoihin, jos uskoo niin miksi??Onko omakohtaisia kokemuksia-jos on , niin kertokaa. Terkut Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ave^^
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 31.12.2005 19:04:33 » |
|
siis jos meditoi suojaamattomasti tai väärällä tavalla, voiko jokin ulkoinen voima tunkeutua energiakeskusksiin? tämän mukaan voi kehittynyt henkisten asioiden taitaja tunkeutua toiseen ihmisen ja hallita tätä? jostain sivulta lueskelin tästä, olevan mahdollistakin..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Suden Tähti
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #21 : 09.01.2006 08:30:43 » |
|
tuo on aivan totta. olkaa varovaisia, kenet päästätte itseänne hoitamaan. on olemassa ihmisiä, jotka voivat jäädä kenttään kiinni ja vainoavat. älkää koskaan pyytäkö energialähetystä keltään tuntemattomalta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #22 : 09.01.2006 09:13:41 » |
|
Hei Kirjoitin hiukan hymyssa suin kummituksista, mutta naissa viimeisissa kommenteissa taitaa olla peraa, meditoinnissakin taytyy olla varovainen. Emmehan pysty tuntemaan kaikkia kosmoksen voimia ja niitahan loytyy seka hyvaa etta pahaa Joten menen meditoimaan ja suojaudun kuten meita on neuvottu ja pyydan hyvien enkelien suojausta kaikille toiminnoilleni ja koko maailmalle! Enkekini siivet suojatkoon meita kaikkia Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 09.01.2006 09:20:00 » |
|
On ihmisiä, joiden ensisijainen päämäärä on oman sijansa vahvistaminen muiden kustannuksella ja pyrkimys nostaa itseään muiden kannateltavaksi.
Meditoimisesta: mietiskelenkö omaa erillisyyttäni vaiko tietoistumistani ykseydestä?
Kun ei ole enää mitään toiseutta, minusta erillään olevuutta, niin mikä se uhkaakaan ellei oman mielikuvituksensa laukka ja ruumiillisuuteen samastumisensa raukka!
Suojaamalla itseään ihminen saattaa myös nostattaa uhkakuvia eli vetää puoleensa sitä, mitä pelkää ja mitä vastustaa. Tässä tapauksessa pelko ruokkii suojausta ja suojaus pelkoa!
Epävarmuutensa hetkellä lienee parempi konsti suuntautua kohti toisenlaistakin valintaa kuin pitäytyä kiinni horkassaan eli "minua kiusataan, minua estetään, minua väsytetään" -asennelukittumissaan.
Olemalla se oman elämänsä auktoriteetti ja oman onnensa seppä ihminen kuperoituu eli muuttuu positiivisella tavalla hyökkääväksi - eli "oksat pois".
Ja... kupera olemus ei voikaan enää kaatua kuin "köntys liukkaalla säällä" vaan itse itselleen kehäytynyt ihminen pyörähtää vesimolekyylin lailla aina vain eteenpäin - kohti uudenlaista itsensä oivaltamista ja oman minän arvoituksen ratkeamista vuorovaikutushiomossa nimeltä Elämä ihmisenä.
Tällä tapaa minäkin olen kokenut näitä asioita...ja se on myös jotakuinkin mielipiteeni noin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hopeatähti
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 09.01.2006 10:59:23 » |
|
Ja niin kaikkitietävät ja laajentuneet/viisastuneet sielut eivät enää osannutkaan samaistua ihmisen eri taipaleelle oleville sieluille, herättää myötätunnon itsessään ja muita kohti, vaan ylpeydessään huusivat kaikille "raukoille"/tietämättömille ja pelkääville, sen sijaan kun hellävaraisesti ja askel kerrallaan olisivat johdattaneet heitä kohti oman itsensä oivaltamista ja kaikkeuden sisäistämiseen.
Ja niinpä he jotka pelkäsivät ja eivät ymmärtäneet kokonaisuuden ja kaikki eri prosessit, jäivät näiden jalkojen ja huutojen alle ...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 09.01.2006 11:05:34 » |
|
Ja niinpä he jotka pelkäsivät ja eivät ymmärtäneet kokonaisuuden ja kaikki eri prosessit, jäivät näiden jalkojen ja huutojen alle ...[/color]
Ikävää, mutta totta. Onneksi kai kukaan ei ole 'joka alalla kaikkitietävä', vaan jokaisella on omat 'pelkonsa'. Jossain aina kohdentuu jokaisen omat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kalevanneito
Kanta-astroilija
Oman tien kulkija - Etsijä
|
|
« Vastaus #26 : 12.07.2012 21:19:32 » |
|
Samalla lailla kuin asunto suojataan varkaita vastaan lukollisella ovella, auto suojataan säätä vastaan maali- ja vahapinnalla, ja keho suojataan toppatakilla pakkasta vastaan, samalla lailla kannattaa energiakenttä/aura/sielu suojata näkymättömiä tihulaisia vastaan energeettisellä suojauksella. Kyse on enemmän hygieniasta kuin egosta tai mielikuvituksesta. Lääkäri ei turhaan pue kumikäsineitä ennen leikkausta; samoja "käsineitä" tarvitsee energiahoitaja, mutta toisessa muodossa koska toiminta on laadultaan erilainen.
Komppaan tätä. Ne jotka sanovat mielikuvitukseksi energiahäirintää taitavat olla itse niitä häirikköjä jotka eivät halua että asioista puhutaan. Tai eivät ole kohdanneet itse ikinä vastaavaa ja siksi tuomitsevat mielikuvitukseksi. Ihan ku skeptikot jotka tuomitsee rajatiedon bullshittiksi. Eli eivät ajattelee nenäänsä pidemmälle. Eri asia on sitten se, että ihminen on itse jo sillä tasolla jotta oma valo on niin korkea ettei tarvi suojausta. Ja jos minä olisin energiahoitaja suojaisin itseni. Vaikka jotkut sille naureskelisivatkin. Sitten kun itselle naureskelijalle sattuu vahinko kun "aids" tarttuu kun ei olekkaan "kumikäsineitä" niin ehkä se nauru sitten loppuu...
|
|
|
tallennettu
|
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla. James Russell Lowell
|
|
|
Kalevanneito
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #27 : 12.07.2012 21:49:51 » |
|
Tässä luetellaan kauhuelokuvat, voimallinen musiikki ja kaikenmaailman hirviöt pahoihin energioihin. Minä itse en ole koskaan kokenut mitään noista pahana. Ehkä syy on siinä, että ne eivät saa välitettyä pahaa energiaa minuun Olen kasvanut 3-vuotiaasta lähtien kauhuelokuvien kanssa, enkä ole koskaan osannut pelätä niistä yhtäkään. En myöskään ole saanut niistä traumoja tai pelkotiloja. Voimallisen musiikin kanavoin itseni puhdistamiseen ja herättelen sillä vässähtäneitä energioitani (sillä meditointi ja muu rauhoittuminen alkaa väsyttää vielä enemmän, kun energia karkaa toimituksen aikana jonnekin. Vaikka kuinka yrittäisi sitä sulkea). Kaikenmaailman hirviöt ovat olleet minulle rakkaita lapsuudesta saakka. Ah, rakastin 6-vuotiaana Hellraiseria vain niiden hiviröiden takia ja olin pyörtyä onnesta, kun näin Uruk-Hai örkkejä ensimmäistä kertaa! Kotonani olen vuorannut oman huoneeni oven eteiseen päin örkkien ja peikkojen kuvilla. Ne ovat ikään kuin huonettani suojaavia gargoileja ^_^ Siinä samassa huonettani komistavat kauniit enkelikuvat ja miesmalli *nauraa* Eihän mikään musiikki tms ole pahaa tai hyvää. Se että joku luokittelee vaikka hevin pahaksi kertoo vain luokittelijan omasta ahdasmielisyydestä. Eri ihmisillä on eri musa-ja elokuvamaku. Mäkin pidän kauhuelokuvista, mutten kyllä mistään splätteristä missä lentää verta ja suolenpäitä. Semmonen goottilainen kauhu on parasta. Uruk-haita en diggaa mutta vampyyrit ja ihmissudet on kiehtoneet jo ennen Edward Culleneita ja Jacob Blackkejä. Hih, aika huvittavaa jos aikuiset ihmiset ei uskalla nukkua sun kämpässä jos seinällä on noita kuvia. (Tosin onko enää, toi sun kirjotukses on jostain 2006 jos muistan oikein) Ja hih jos sun seinälläs olis isoja kuvia hämähäkeistä niin jos mä tulisin yöksi sun luo niin ne pitäis kyllä ottaa pois... Ja toi ei sitten oo yhtään naurettavaa...
|
|
|
tallennettu
|
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla. James Russell Lowell
|
|
|
Kalevanneito
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #28 : 12.07.2012 21:59:36 » |
|
Varoitus! Kidnappauskirjojen, avaruusalusten romahduksista lukeminen on vaarallista, koska lukija lukiessaan säteilee noita ajatuksia ympäri universumia ja nuo ajatukset leviävät valoa nopeammin ja nuo ajatukset saavuttavat kyseiset negatiiviset olennot, jotka sitten hyökkäävät niistä lukevien kimppuun. Kaikki toimii täysin esoteerisen säännön mukaan, sama vetää puoleensa samaa. Usassa kävi juuri näin (miljoonia ihmisiä kaapattiin), kun tällääinen kirjallisuus levisi ympäriinsä. Sama tilanne on katsella humanoideja mustine silmineen.Öh... tuotanoin, nyt hämmentää. Epistä, miksi minua ei ole abduktoitu ollenkaan, vaikka olen lukenut ko. kirjoja vaikka kuinka paljon?! t. Eklektikko Muakin hämmentää, koska ei muakaan ole siepattu vaikka yhteen aikaan nuorena luin hirveästi kaikkia ufoista ja jopa toivoin jotta tapaisin niitä tai näkisin ufon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kalevanneito
Kanta-astroilija
|
|
« Vastaus #29 : 12.07.2012 23:05:08 » |
|
siis jos meditoi suojaamattomasti tai väärällä tavalla, voiko jokin ulkoinen voima tunkeutua energiakeskusksiin? tämän mukaan voi kehittynyt henkisten asioiden taitaja tunkeutua toiseen ihmisen ja hallita tätä? jostain sivulta lueskelin tästä, olevan mahdollistakin.. En usko jotta voi tunkeutua ja hallita koska meillä on vapaa tahto. Eri asia sitten jos annamme jonkun otta meidät haltuun. Häiriköidä silti toista voi mutta en usko kokonaisvaltaiseen haltuunottoon ilman sun suostumustas.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|