Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Negatiiviset energiat / astraalitason muodot ja apuvälineitä  (Luettu 26945 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hopeatähti
Vieras
« : 26.10.2005 09:36:16 »

No niin  Smiley

Tässä jatkoa "henkimaailman vaarat"  Smiley

Aika monille on epäselvää mikä astraalitaso on ja mitä tehdä jos huomaa että
on kiusauksen kohteena, työkaluja oman kentän suojaukseen.

Sana on vapaa  Smiley

Omia keinoja:

- Diana Cooperin, ihanat enkelit kirjassa on paljon hyviä neuvoja.
- Arkkienkeli Mikaelin apuun pyytämistä
- Rukoukset, isä meidän
- Kristalli pyramidi oman kentän ympärille
- työstää pelkojaan, eli sisäistä työskentelyä, jos pelko on niin suuri ettei itse kykene sitä purkaa, kannattaa hakea apua.
Monesti pelot on peräisin lapsuudesta, entisistä elämistä ja opituissa asioissa jota mielemme on hyväksynyt
- Pyydän enkeleitä/mestareita apuun kun puhdistan kotini, aina ei riitä että oma kenttä suojataa, vaan kodin kannattaa pitää puhtaana myöskin
- Violetti liekki ympärilleni, pyydän siihen apua st germain (polttaa negaatiot)
- Pyydän valko/kultaiset liekit kenttääni puhdistamaan kaikki negaatiot pois
- Käyn säännöllisesti energiahoidossa ja yritän pitää kehoani kunnossa
- Keskityn positiiviseen ajatteluun
- Kultainen valopallo kentän ympärille

Olen huomannut että jokaiselle tuo suojaus on aika henk.kohtainen, kannattaa yrittää miettiä minkä suojauksen "alla" kokee olevansa turvassa.

Yritän ohjata "negatiiviset muodot" valoon tai pyydän mestareita/enkeleitä apuun ja pyydän heitä saattamaan heitä eteenpäin.

Koska oma "näkökyky" ei ole vielä harjaantunut, en osaa enempää auttaa, mikäli joukossamme on energiahoitajia tai muita "näkijöitä", olisin iloinen jos pystyisitte jakamaan neuvojanne.

Kiitos!

Tässä nyt muutama ohje, nyt siivoamaan  Smiley
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #1 : 26.10.2005 10:20:06 »

Omalla kohdalla parhaiten negatiivisuutta puhdistaa elävä ravinnon elämäntyyli, joogat, paastot ja kaiken negatiivista energiaa (harmoniaa rikkovaa) tuottavien asioiden välttely esim. tv, uutiset, sähkölaitteet, meteli, saasteet, kuumennettu ruoka, gm-ruoka, kemikaalit,...

= henkinen ja fyysinen puhdistautuminen. Smiley
« Viimeksi muokattu: 26.10.2005 10:33:21 kirjoittanut Lake » tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #2 : 26.10.2005 11:12:58 »

Tulipa mieleen  Smiley

Kalevi Riikonen tietääkseni järjestää "perus energiatyöskentely" kursseja, miten suojata itseensä ja kohteensa.

Moni on sitä mieltä, että suojaus ei ole aina tarpeellinen, että kaikki ns negatiiviset energiat on "mielen tuotetta", mutta miten selitätte esim kummitukset, tai miksi energiahoitoa antavat suojaavat itseensä ennen hoidon antamista ja vielä kohteensakin?

Eikö tämä ole ristiriidassa?

Samoiten yleensä suojataan itseensä meditaation aikana?

tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #3 : 26.10.2005 11:33:24 »

Ufo-abduktioilta suojautumiseen oli tuollaista vinkkiä. Eli ei kannata lukea lainkaan niistä saati katsella niiden kuvia. Vaan pitää hävittää kaikki niihin liittyvä kirjallinen materiaali. Kuten joku kommentoikin toisessa ketjussa peloissa pyöriskely tekee asiasta entistä pahemman.
Tiedä sitten oliko keskiajan massiivisella kirjojen hävittämisellä joku vastaava tavoite. Hävittää positiivinen materiaali (?)..

---
Warning ! Reading of books about kidnaps or about accidents of spaceships is for readers dangerous, because a reader, while reading, radiates those thoughts into the Universe and those thoughts spread faster than light and those thoughts are being caught by negative beings, who then attack those people. Everything works according to the esoteric rule, the same attracts the same. It happens massively in the USA (millions of people has been kidnapped), where this kind of literature is spread long before than at our place. The same it is with looking at faces of humanoids with big black eyes.

I recommend you and Cosmic people Light powers too, to destroy this kind of literature. If it happens in this way everywhere, then these negative beings will stop endangering and hurting us. The same it is concerning movies. If you have to talk, exceptionally, about negative beings with reptile structure body (most of them are negative, with big black eyes), you can call them with love saurians. When you say that, you receive their energy of coarse vibrations !!!
---
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #4 : 26.10.2005 11:35:49 »

Tulipa mieleen  Smiley

Kalevi Riikonen tietääkseni järjestää "perus energiatyöskentely" kursseja, miten suojata itseensä ja kohteensa.

Moni on sitä mieltä, että suojaus ei ole aina tarpeellinen, että kaikki ns negatiiviset energiat on "mielen tuotetta", mutta miten selitätte esim kummitukset, tai miksi energiahoitoa antavat suojaavat itseensä ennen hoidon antamista ja vielä kohteensakin?

Eikö tämä ole ristiriidassa?

Samoiten yleensä suojataan itseensä meditaation aikana?

No minä en ole koskaan mitään suojauksia käyttänyt.  (eli egoahan ne vain suojaa ja sen kautta koettuja ja puoleensa vedettyjä pelkoja ja sen ilmentymisiä)
Mutta toisaalta, aina ei ole valmis kohtaamaan kaikkia pelkojaan, ainakaan yhdellä kertaa ja jos ei ole täysipainoisesti vielä niin "hengessä kuin kehossaan" paikalla tässä ja nyt, saattaa olla ihan sopivaa jollekin.  (väliaikasena keinona, loputtomiinhan ei niitä voi estää esiin tulemasta) Eipä sitä toiset voi sanoa, kuinka suuria pelkoja kukakin milloinkin on kohtaamssa. Joten jokainen tallaa tavallaan...

"Pelothan" muuntuu eri tavalla koettaviksi, kun ihminen eheytyy, eikä koe niitä ainostaan tiedostamattomina alitajunnan projisointeina ulkoiseen maailmaan...
Sen jälkeen ne on vain mielenkiintoisia haasteita, joiden aikana voi kokea monenlaisia tunteita... Smiley

No kummituksia itse en ole osannut materialisoida itseni ulkopuolelle, joten siihen en osaa sanoa... Wink
Ja jos joku ns."energiahoitaja" suojaa itsensä, se johtuu hänen omista peloistaan ,ei siitä, että siinä todellisuudessa olisi jotain tarvetta suojautumiseen. Kaikkihan eivät niin tee.

smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 26.10.2005 11:42:22 »

Ufo-abduktioilta suojautumiseen oli tuollaista vinkkiä. ..
---
Warning !
---

Varmaankin hyvä juttu!  Shocked

Oikein pelottaa, kun en voi lukea mitä siinä neuvotaan. Orponen olo tulee, kun annetaan hyviä vinkkejä, joita ei sitten ymmärrä, ja sitten tulee avaruuden ulkopuolinen negatiivinen olento, joka vie pesäänsä ja tekee kaikkia iljettäviä testejä, ja kaikki siksi, että en hallitse englanninkieltä riittävästi Cry Cry Cry
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #6 : 26.10.2005 11:55:48 »

Oikein pelottaa, kun en voi lukea mitä siinä neuvotaan. Orponen olo tulee, kun annetaan hyviä vinkkejä, joita ei sitten ymmärrä, ja sitten tulee avaruuden ulkopuolinen negatiivinen olento, joka vie pesäänsä ja tekee kaikkia iljettäviä testejä, ja kaikki siksi, että en hallitse englanninkieltä riittävästi Cry Cry Cry

noh, pikainen vapaa suomennos:

Varoitus! Kidnappauskirjojen, avaruusalusten romahduksista lukeminen on vaarallista, koska lukija lukiessaan säteilee noita ajatuksia ympäri universumia ja nuo ajatukset leviävät valoa nopeammin ja nuo ajatukset saavuttavat kyseiset negatiiviset olennot, jotka sitten hyökkäävät niistä lukevien kimppuun.
Kaikki toimii täysin esoteerisen säännön mukaan, sama vetää puoleensa samaa.
Usassa kävi juuri näin (miljoonia ihmisiä kaapattiin), kun tällääinen kirjallisuus levisi ympäriinsä. Sama tilanne on katsella humanoideja mustine silmineen.

Suosittelen sinua ja kosmisia ihmisiä valon voimista myös, tuhoamaan tälläisen kirjallisuuden. Jos näin tapahtuisi kaikkialla, nuo negatiiviset olennot lopettaisivat vainoamisemme ja satuttamisemme.
Sama koskee elokuvia. Jos sinun täytyy, poikkeuksellisesti, puhua negatiivisista olennoista joilla on liskomainen keho. (useimmat heistä ovat negatiivisia, suurine mustine silmineen.), voit kutsua heitä rakkaudella "sauriaaneiksi".
Kun sanot niin, vastaanotat kuitenkin heidän negatiivisia värähtelyitä.
tallennettu
Enki
Vieras
« Vastaus #7 : 26.10.2005 12:05:06 »

Henkimaailma tai astraalitaso ei poikkea fyysisestä tasosta mitenkään oleellisesti. Samaa maailmaa kumpikin taso on, näkyvä ja näkymätön, eli samat lainalaisuudet pätevät kummassakin.

Samalla lailla kuin asunto suojataan varkaita vastaan lukollisella ovella, auto suojataan säätä vastaan maali- ja vahapinnalla, ja keho suojataan toppatakilla pakkasta vastaan, samalla lailla kannattaa energiakenttä/aura/sielu suojata näkymättömiä tihulaisia vastaan energeettisellä suojauksella. Kyse on enemmän hygieniasta kuin egosta tai mielikuvituksesta. Lääkäri ei turhaan pue kumikäsineitä ennen leikkausta; samoja "käsineitä" tarvitsee energiahoitaja, mutta toisessa muodossa koska toiminta on laadultaan erilainen. Ja vaikkei tekisikään energiahoitoja, kannattaa oma kenttä pitää suojattuna joka päivä, samalla lailla kuin tietokoneessasi on viruksentorjuntaohjelma ulkopuolelta tapahtuvaa tunkeutumista vastaan. Suojauksen ptiää olla aina päällä, aina ja kaikkialla, mutta suojauksen muoto vaihtelee ympäristön ja kohteen laadun mukaan. Lievimmillään suojaus on varotoimenpide kuten vaikkapa katsottaessa vasemmalle ja oikealle ennen tien ylitystä. Halpa henkivakuutus.

Itse olen käyttänyt hohtavan valkoisen tai värittömänkirkkaan valon visualisointia koko keho+energiakenttäjärjestelmässä.

Akuutissa tilanteessa, kun huomaan negatiivisen energian hyökkäyksen mutta haluaisin olla rauhassa, niin taas visualisoin ympärilleni niin kirkasta valkoista valoa kuin kykenen (eli täytän koko huoneen häikäisevän kirkkaaksi), asetan lähestyvälle energialle porttikiellon ajatuksellisesti ja käsken sen poistumaan muualle, ja keskityn ajattelemaan positiivisia rakkaudellisia asioita. Näin tehtynä ja tietoista päättäväisyyttä käyttäen en ole yhtäkään kertaa tarvinnut kärsiä ahdistelusta.

Mielikuvitus on työkalu #1, eli mitä ihminen ajattelee, se tahtoo toteutua. Kun keskittyy ajatukseen, että on turvassa ja onnellinen, niin se toteutuu. Omakohtainen kokemukseni on, että ihminen on henkiolentoihin nähden voittamaton, ellei itse luovu omasta mahdistaan sanella missä kaappi seisoo. Päinvastaista en ole koskaan kokenut, kaikella kunnioituksella niitä kohtaan, jotka ovat jotain negatiivista kokeneet.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2005 12:08:44 kirjoittanut Enki » tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #8 : 26.10.2005 12:23:35 »

http://www.astraldynamics.com/tutorials/?BoardID=10

Tuolla myös hyviä vinkkejä. Negit eivät pidä esim. lastenmusiikista, pyhien ihmisten kuvista, klassisesta musiikista,..
Eli pirteää lastenmusiikkia vain soimaan Smiley
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 26.10.2005 12:43:59 »

Kiitos Lake suomennoksesta Smiley

Kuulostaa ihan asialliselta varoitukselta.

Olemme kotosalla lastemme kanssa pohtineet näitä ns. pelotteluelokuvia, joita silloin tällöin aina viljellään ihmisten kauhulla katseltavaksi, että mitä energiaa ne ruokkivat. Tilanne, jossa jokin kauhuntunnetta ruokkiva filmi laitetaan yhtäaikaisesti monella paikkakunnalla ensi-iltaan, on todella lottovoitto ja korkeaa käyrää negatiivisella puolella nostava.

Tällaista pientä yksinkertaista suojausta olemme käyttäneet hetkeen, jolloin tuntee pelkoa tms.: laitetaan kädet solar plexuksen kohdalle ja pidetään yllä mielikuvaa, että on turvassa siinä ja nyt. Samalla voi antaa rauhan ja rakkaudenomaisten ajatusten tulvia mieleen, tai jos ei siihen pysty, niin kääntämään mielensä johonkin vaikkapa hyvinkin epäolennaiseen asiaan (onpas veikeän näköinen syylä tuon hirviön nenässä, sehän on kuin rusina - silloin alkaa naurattamaan, jolloin pelko hälvenee).

Lastenlaulujen ja naurun viljely kuulostaa hyvältä suojakeinolta negejä vastaan. Suosittelen kotiläksynä kuuntelemaan Röllipeikon Itsensä pelottelemislaulun 2funny
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 26.10.2005 12:48:36 »

Meditoidessa ja tehdessä puhdistusta ja suojausta, voi rukoilla jompaa kumpaa näistä.

Ensimmäisenä Arkkienkeli Mikaelin rukous. Se on hyvin voimallinen ja suojaava. Rukous toistetaan yhdeksän kertaa.

Lord Mikael before,
Lord Mikael behind,
Lord Mikael to the right,
Lord Mikael to the left,
Lord Mikael above,
Lord Mikael before,
Lord Mikael, Lord Mikael,
where ever I go I´m his love protection here,
I´m his love protection here,
I´m his love protection here

(olen saanut itse rukouksen englanniksi, joten välitän sen myös eteen päin näin  Wink)

Gayatri-mantra on tuhansia vuosia vanha, hyvin voimallinen rukous. Se puhdistaa kaikesta pahasta ja kohottaa energioita. Sanotaan, että se helpottaa myös karman takaisin maksamisessa. Rukous voidaan lukea päivittäin niin monta kertaa kuin siltä tuntuu, mutta rukouskertojen on oltava 3:lla jaollisia (3 kertaa, 6 kertaa, 9 kertaa, 12 kertaa jne)

OM
BHUR BHUVA SVAHA
TAT SAVITUR VARENYAM
BHARGO DEVASYA DHEEMAHI
DHIYO YONAH PRACHODAYAT
[/color]
tallennettu
Enki
Vieras
« Vastaus #11 : 26.10.2005 12:57:30 »

(onpas veikeän näköinen syylä tuon hirviön nenässä, sehän on kuin rusina - silloin alkaa naurattamaan, jolloin pelko hälvenee).

Juu, hyvä kun muistit! Samalla lailla voi painajaisunet yms. epämiellyttävät muistot muuntaa hauskoiksi, kuvittelemalla niihin jotain hupaisia juttuja, joulupukkeja, tikkukaramelleja tms. heti herättyään.  Cheesy
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 26.10.2005 12:58:04 »

Ensimmäisenä Arkkienkeli Mikaelin rukous. Se on hyvin voimallinen ja suojaava. Rukous toistetaan yhdeksän kertaa.

Lord Mikael before,
Lord Mikael behind,
Lord Mikael to the right,
Lord Mikael to the left,
Lord Mikael above,
Lord Mikael before,
Lord Mikael, Lord Mikael,
where ever I go I´m his love protection here,
I´m his love protection here,
I´m his love protection here

(olen saanut itse rukouksen englanniksi, joten välitän sen myös eteen päin näin  Wink)

Kiitos AthaMaarit,
vielä tiedoksi meille suomenkielipuolille, että tämä löytyy suomennettuna Elizabeth Claire Prophetin kirjasta: Kuinka työskennellä enkeleiden kanssa (http://www.kolumbus.fi/summit.lighthouse/)

Olen kuullut ja  käyttänyt sitä myös muodossa:

Kristusvalo ylläni
Kristusvalo alapuolellani
Kristusvalo vasemmalla puolellani
Kristusvalo oikealla puolellani
Kristusvalo edessäni
Kristusvalo takanani
Minne menenkin, olen Kristusvalon rakkaudella suojaama.

Tämän degreen jälkeen voi visualisoida itsensä kultaisen valopallon sisälle.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 26.10.2005 12:59:22 »

Ah, sitten vielä noista negatiivisista asioista:

Tässä luetellaan kauhuelokuvat, voimallinen musiikki ja kaikenmaailman hirviöt pahoihin energioihin.  Minä itse en ole koskaan kokenut mitään noista pahana. Ehkä syy on siinä, että ne eivät saa välitettyä pahaa energiaa minuun  Huh Olen kasvanut 3-vuotiaasta lähtien kauhuelokuvien kanssa, enkä ole koskaan osannut pelätä niistä yhtäkään. En myöskään ole saanut niistä traumoja tai pelkotiloja. Voimallisen musiikin kanavoin itseni puhdistamiseen ja herättelen sillä vässähtäneitä energioitani (sillä meditointi ja muu rauhoittuminen alkaa väsyttää vielä enemmän, kun energia karkaa toimituksen aikana jonnekin. Vaikka kuinka yrittäisi sitä sulkea). Kaikenmaailman hirviöt ovat olleet minulle rakkaita lapsuudesta saakka. Ah, rakastin 6-vuotiaana Hellraiseria vain niiden hiviröiden takia ja olin pyörtyä onnesta, kun näin Uruk-Hai örkkejä ensimmäistä kertaa!  Cheesy Kotonani olen vuorannut oman huoneeni oven eteiseen päin örkkien ja peikkojen kuvilla. Ne ovat ikään kuin huonettani suojaavia gargoileja ^_^ Siinä samassa huonettani komistavat kauniit enkelikuvat ja miesmalli *nauraa*

Uskon, että asia/esine/henkilö heijastaa meihin peilin tavoin takaisin sen energian, jota annamme sille. Jos joku kuva tuntuu meistä pelottavalle, lähetämme sille pelon energiaa, jonka se heijastaa voimallisemmin takaisin. Minä itse rakastan kaikkia kuvia, joita olen laittanut seinilleni. Vaikka siinä olisi miten hirveä mörköotus tahansa, heijastaa se takaisin minun sille antamaa rakkauttani ^_^ Toisia örkit ovessani eivät häiritse, toiset pyytävät, että otan ne pois ainakin yön ajaksi, koska he pelkäävät niitä.

Mistä ihmeestä tällainen mutantti-hirviö-villitys voisi tulla? Se on vaivannut minua lapsesta saakka, niin kauan kuin vain muistan, enkä usko paranevani siitä koskaan  Grin Kuulin, että Atlantiksessa olisi menty geenimanipulaatiossa niin pitkälle, että Atlantiksen tiedemiehet alkoivat luoda hirviöitä (esim. yhdistämällä hevosen ja ihmisen kentauriksi). Ehkä olen ollut tuolla näkemässä niitä ja muita olentoja.
Toinen seikka, jota olen pohtinut, on että olen nähnyt muiden planeettojen yksisieluisia elämänmuotoja ja eläimiä. Jotkut fantasia- ja tieteiskirjailijat kirjoittaessaan eri roduista ja eläinlajeista tiedostamattaan kertovat muiden planeettojen elämän muodoista, koska he ovat nähneet niitä aikaisemmissa elämissään.

Sellaisia mietteitä  Wink
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 26.10.2005 13:00:24 »

(onpas veikeän näköinen syylä tuon hirviön nenässä, sehän on kuin rusina - silloin alkaa naurattamaan, jolloin pelko hälvenee).

Juu, hyvä kun muistit! Samalla lailla voi painajaisunet yms. epämiellyttävät muistot muuntaa hauskoiksi, kuvittelemalla niihin jotain hupaisia juttuja, joulupukkeja, tikkukaramelleja tms. heti herättyään.  Cheesy

Smiley Arvaat varmaan, miten ilostuin, kun Harry Potterissa opetettiin kohtaamaan pahin pelkonsa, ja voittamaan se juuri edellä kuvatulla tavalla! Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: